Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pieris
profiilit
Pieris
Pieris
Vapaa kuvaus
Aloituksia
39
Kommenttia
407
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Salis,+roiskerikasta+uutta+vuotta+sinulle!+Pieris+on+ollut+taas+johdon+päässä+ja+nyt+koitti+vapaus.+Mun+perseestä+karkasi+myyrä,+sellainen+ruskea+ja+karvainen.+Se+meni+jonnekin+lattialistan+väliin,+nakersi+reitin+sieltä+ulos.+Lisääntyyköhän+sellainen+nopeasti?+Kohta+on+Varissuo+täynnä+Pieriksestä+siinneitä+myyriä.
Synnytysterveisin+haisulisi.
10.01.2021 16:55
Salis,+Warren+pellit+alkoivat+syöpyä+viikko+miinaepisodin+jälkeen.+Kannattaisi+tarkistaa+ruokavalio+ja+hillitä+etenkin+chilin+käyttöä+ja+kaljan+juontia.+Arvaa+käykö+korjaaminen+kalliiksi,+eikä+vakuutusyhtiö+usko+kun+olen+koittanut+kertoa+auton+lahonneen+erään+espoolaisen+hullun+ripuloijan+tuotoksista.+
Osaat+joskus+olla+raskas+persoona.
08.12.2020 20:15
Salis,+nyt+teit+viimeisen+temppusi.+Poikkesin+Sellossa,+jätin+Wartburgini+parkkihalliin+ja+palatessani+olit+jättänyt+höyryävän+sontakasan+Warren+renkaan+eteen.+En+päässyt+sieltä+helvetin+esikartanosta+pois,+sillä+rengas+jäi+sutimaan+siihen+sontaläjään.+Jouduin+tilaamaan+Falckin+paikalle+ja++hinurin+kyydissä+mä+sieltä+vasta+lähdin.+Miten+aiot+korvata+tämän+julkisen+nöyryytyksen?+Kaikkea+mun+Warre+on+kestänyt,+mutta+Saliksen+paska+oli+ylivoimainen+este.+Se+haisikin+kuolemalle+ja+sitä+on+nyt+hallin+seinässä+kun+suditin+voimalla.+Miten+yksi+kakkaongelmainen+terroristi+voikin+pilata+noin+monen+ihmisen+päivän?+Kostoksi+jätin+mädän+ja+märän+pierun+leijumaan+halliin.+Sniffaa+sitä+nyt,+senkin+hinttapuli.+Warre+ei+toivu+tästä+ikinä.
Lopuksi+haluan+sanoa,+että+RRRRRRRRRUIIIIIIIIIKKKKKKKKSSSSSSS!!!
Lärveisiä+uusille+ylioppilaille+<3
23.11.2020 18:06
Salis,+kakkasin+ruskean+munan+housuuni.+En+raskinut+ottaa+sitä+pois,+jätin+sen+housuihin+kasvamaan+ja+kehittymään.+Siellä+se+nyt+muhii+ja+tuoksuu.+Hehkun+äitiyden+onnea,+mitähän+minä+olenkaan+saamassa?+Tuletko+kummiksi?
RRRRRRRUIIIIIIIIIIKKKKKKSSSSS+KLURRRRRRRR+RUTKUTKUTKUT+RUTKUTKUTKUT+RÖLÖLÖLÖ+RÖLÖLÖLÖ+FÄPÄPÄPÄ+FÄPÄPÄPÄ+PIERU+TULI+KAKKA+TULI+MAHASSA+VELLOO+JA+PYÖRII,+GRÖÖÖÖÖÖÖH+FRÖÖÖÖÖÖÖÖH+ÖRGH+GRAAAH!!
*KAKKA+PULLAHTAA+SUOLESTA+ULOS*
Plumps.
Helpotti.
14.11.2020 19:07
Pieris+on+karannut+taas+latauksesta+ja+haluaa+vain+sanoa+että....
*pyllistää*
RRRRRRRUIIIIIIKKKKKKKSSSSSSSSSS+KLURRRRRRR+PIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR+NARINARINARI+KAKKA+TULEE+JYTKY+TULEE,+TULI+ISO+JYTKY,+KAKKA+KAKKA+KAKKA+KAKKA+SONTA+SKEIDA+SENKIN+MÖRJÄPER..ET+HAISTAKAA+PITKÄ+SONTA!!!
FÄPÄPÄPÄ+FÄPÄPÄPÄ+KLURRRRRR+HAISEEEEEEEEH+AAAAAH+UUUUUH+NUUUUH+PYLLY+HAISEE+IMELÄLLE+JA+HIKISELLE+AAAAAH+RRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKSSSSSSS+NIVUSHIKI+PI..UHIKI+KAINALOHIKI,+PER..HIKI+PYLLYVAKO+HIKOAA+JA+TIPUTTAA+NESTETTÄ,+SIIHEN+LIUKASTUN+JA+KAADUN+OMAAN+PYLLYLAMPEEN,+KIERIN+SIINÄ+JA+HEKUMOIN+PIERUSTA+JA+SONNASTA.
AAAAAAAAHHHHH+UUUUUUUUUUUUUHHHHHH+KAKKA+KAKKA+KAKKA+NIIN+HEMMETIN+PALJON+KAKKA,+HAISTAKAA+NILJAKAS+PERÄREIKÄ!!!
UUUH+BEIBE,+PYLLYNSILMÄ+LOISTAA+JA+LUO+VALOA+PIMEYTEEN+AAAAAAAAARGGGGGGGGH+UUUUUUHHHH.
HAISTAKAA+SONTA,+SENKIN+SITTISONTIAISET!!!+JA+HAISTAKAA+VETELÄ+PERÄREIKÄ!!!
*naks*
Ah,+helpotti.+Ja+lärveisiä+uusille+ylioppilaille+<3+Ja+ehkä+vähän+Saliksellekin,+thihihihi+*punastuu*
09.11.2020 20:05
Salis,+olen+hengissä+ja+akussa+on+latausta+täydet+100+prossaa.+Haluaisin+vain+sanoa+sulle,+että+pieru+kakka+sonta+jytky+uloste+pyyttoni+lieju+mätä+röhnä+mähmä.
KAKKA+KAKKA+KAKKA+KAKKA+KAKKA+KAKKA+KAKKA+KAKKA+KAKKA+KAKKA
IHANALTA+TUOKSUU+KAKKA+JA+RIPULI,+SITÄ+VALUU+PUNTTIA+PITKIN+ALAS+JA+LEVIÄÄ+LATTIALLE+JA+SYÖPYY+PARKETTIIN.+PARKETTI+KUPRUILEE.+TIUTAU+TULKKU,+HYVIN+LUISTAA+PERÄSUOLI.
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄRRRGH+MÖHMÖÖÖÖÖ+UUUUUUUUUH+AAAAAAAAAAH+KAKKA+SONTA+HAISTAKAA+MÖRJÄT+KAIKKI!
+Ja+Salis,+mä+niin+kakastan+sua+<3
25.10.2020 18:40
Salis,+kirjoitin+sinulle+ulosteenhajuisen+lemmenviestin,+mutta+moden+mielestä+se+oli+ihan+surkea.+Ainakin+näin+päättelen,+sillä+arvon+mode+poisti+viestini.+Viestissäni+kerroin+hunajaiseen+äänensävyyn+suolistoni+toiminnasta+ja+annoin+lopuksi+arvioivan+kommentin+kanssaihmisistäni.+En+voi+kirjoittaa+sitä+uudelleen,+sillä+se+jää+taas+kuitenkin+haaviin.+Mutta+liejunhajuista+syksyä+rakkalle+kakka-apinalle,+tässä+fundeeraan+lopuksi+että+olisimme+hyvä+kaksikko+mellakkapoliisin+avuksi.+Siinä+Elokapinat+kaatuvat+kun+sinä+väännät+sonnat+ja+minä+ruljautan+metaania+ilmoille.
Ruiks.
12.10.2020 21:58
Tulin+heittämään+leijan+tänne+teille+kullannuppusille.
*pyllistää*
Pfffffffft
Ah,+helpotti.+Lärveisiä+kaikille+tässä+ketjussa.
14.09.2020 20:02
Salis,+lopeta+itsellesi+puheleminen.+Ojennan+käteni+ja+mennään+yhdessä+haisemaan+auringonlaskuun.+Ehkä+nuo+sivupersoonasi+helpottavat+sitten.+Ruiks.
14.09.2020 20:00
Salis,+mua+pidetään+vankina+Kupittaalla.+Olen+kahleissa+seinässä+kiinni,+nyt+karkasin+ja+tulin+tänne+Espooseen+etsimään+sinua.+Sun+on+pakko+piilottaa+mut,+olen+viaton+mielipide(peräilma)vanki+houruinhuoneella.+He+yrittävät+tehdä+minusta+keskiluokkaista+työssäkäyvää+kansalaista,+mutta+en+aio+luopua+Kela+Goldista+ja+Varissuon+leipäjonoista.+Mikä+nyt+neuvoksi?+Tee+nyt+kerrankin+jotain+äläkä+vingu+pimsloorasta.
*naks*
RRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKSSSSSSS+KLURRRRRRRRRRRRRR+ROTLOTLOTLOTLOT+GRUUUUUUUUUUH+MOUUUUUUUH+PLÖRTS+KAKKA+PUTOAA+KINTUILLE,+KAKKA+TULI+JA+MULJAHTI+PIHALLE,+KAKKA+ON+PARAS!!!
*naks*
Helpotti.
14.09.2020 19:58
Pieris+kävi+töpselin+päässä+taas.+Nyt+pelittää.+
*pyllistää*
RRRRRRRRRUIIIIIIKKKKKKSSSSSS+KLUUUURRRRRRRRRRRR+
rotlotlotlotlotlot+rrrrrgggggghhhhh+fäpäpäpä+fäpäpäpä+huooooooooooohhhhhh+uuuuuuuuuuhhhhhhhhh+aaaaaaaaaaaaaaahhhhhh+roiskis+räiskis+narinaa+lurinaa+lärinää,+niin+saatanasti+vetelän+ruskean+perseen+lärinää.+
Haistakaa+persesyylä,+te+kaikki+nyhveröt,+limaiset+liejumörjäkkeet!!
Ah,+helpotti.+Ja+vitusti+lärveisiä+uusille+ylioppilaille.
22.08.2020 18:24
Salis,+et+vastannut+minulle.+Oletko+yrittäjä?+Maksatko+verosi+kunniallisesti?+Sitten+toisekseen,+jos+sinut+varaa+yksityistilaisuuteen+salapaskomaan+niin+paljonko+veloitat?+Onko+tuntiliksa+vai+könttäsumma+(siis+köntsäsumma)?+Olisi+tulossa+vittumaisen+anopin+juhlat+ja+tarvittaisiin+ohjelmanumeroa+sinne.+Paskoisitko+anopin+kenkään?+Tai+jos+onnistuu+niin+suuhun?
Pikaista+vastausta+odotellen+ja+odotellessa+piereskellen+rakas+pukamaperseesi.
11.07.2020 21:30
Salis,+olen+ajautunut+kriisiin+työpaikalla.+Pieru+narahtaa+ajatusta+liukkaammin+ja+tänäänkin+oli+xxxxl-Sloggien+mummomallissa+jarruraidat,+jotka+lemahtivat+ympäristöön.+Minusta+ei+enää+pidetä+työpaikallani.+Syyttävät+henkilökohtaisen+hygienian+laiminlyönnistä,+mutta+omasta+mielestäni+olen+vain+suoleni+uhri.+Auttaako+liitto+sovittelemaan+riitoja,+jotka+johtuvat+aktiivisesta+peräsuolesta?+Haastanko+minä+(tai+siis+suoleni)+kollegat+oikeuteen+kunnianloukkauksesta?+Onko+minulla+ja+suolellani+kunniaa?
Toinen+asia,+mites+näin+lomakaudella,+onkos+Saliksella+yhtään+lomaa+vai+oletko+enemmänkin+niinkuin+yksityisyrittäjä,+joka+ei+tunne+lomia?+Muista+levätä,+ettet+pääse+ylikuntoon+ja+ruparesori+pettää+lopullisesti.
Välittävin+terveisin+rakas+paskakikkareesi.
01.07.2020 18:23
Salis,+äkkiä+nyt!+Pieraisin+täällä+saaristossa+vähän+turhan+tiukan+pierun+ja+siitä+lähti+kipinä+maastoon.+Nyt+palaa+koko+saari.+Mä+tarvitsen+piilopaikan,+en+halua+syytteeseen.+Otatko+mut+vastaan?+Pian!
Vittuku+nykii+kaiken+lisäksi
*naks*
RRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIKKKKKKKKSSSSSSSSS+KLURRRRRRRRRRRRRR+ROTLOTLOTLOT+RÖLLÖLLÖLLÖL+LÖLLÖLLÖLLÖÖ+FÄPÄPÄPÄ+FÄPÄPÄPÄ+ROUUHHH+MOUUUUHHH+GRUUUUUNTTTH+FUUUUUU+TUKTUKTUKTUK+KAKKA+PERKELE+MÖRJÄPERSEET!!
*naks*
Ah,+helpotti.+Ja+lärveisiä+uusille+ylioppilaille!
19.06.2020 23:01
Älä+dissaa+mun+kakkaa,+se+on+tyttömäinen+ja+mossahtaa+sievästi.+Pieris+on+taas+luonnon+helmassa+ja+kakka+taas+tussahtelee+perhosparven+ja+taivaan+tiukujen+saattelemana.+Mutta+on+tässä+ongelmiakin,+viime+päivinä+pierut+ovat+haisseet+palaneelta.+Jokohan+mulla+alkaa+olla+mätänemisprosessi+pitkällä.+Mitä+jos+aika+jättää+minusta+kun+home+syö+sisältäpäin?+Pysy+sitten+silti+uskollisena+minulle,+äläkä+sorru+uusiopieriksiin.+Haluan+ruumiarkkuuni+wc-istuimen+mukaan.
Salis,+mun+mahassa+velloo+taas.+Mitähän+sieltä+on+tulossa?
*pyllistää*
RRRRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSS+KLURRRRRRRRRRRRRRRR+FFFFFFFFFFFFFFFFFFT+FÄPÄPÄPÄFÄPÄPÄPÄ+ROUHHHHHHHHHH+MUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHH+GNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ+ROLLOLLOLLOLLOLLOOO+LÖLLÖN+LÖLLÖN+LÖLLÖN+GRUUUUUUUUUUHH+MÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖHHH+MOUOHOHOUUOHOUHOUUUUUUUUUUUU+RÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄ+GRAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH+FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH+RRRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSS+KLURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR+
HAISTAKAA+VETELÄ+AANUSLIMA+SENKIN+MÖRJÄPERSEET!!!
Ah,+helpotti.+Ja+lärveiset+uusille+ylioppilaille!
07.06.2020 15:59
Pieris+lomailee+taas+alkeellisissa+olosuhteissa+ja+tuntuu+tosi+kivalta+kun+kakka+mossahtaa+turpeeseen.+Tiedätkö+sen+äänen,+sellainen+tussahdus+kun+höyryävä+pökäle+katoaa+luontoäidin+helmaan?+Lannoitan+koko+Turun+alueen,+täällä+kukkii+kunnaat+ja+niityt.
*pyllistää*
RRRRRRRRUIIIIIIIIKKKKKKKKSSSSSSSSSS+KLURRRRRRRRRRR+ROTLOTLOTLOTLOT+RULLLLL+RÖLLÖLLÖLLÖÖ+FFFFFFFFTTT+PFFFFFFF+UUUUUUUUUUUHHHH+FÄPÄPÄPÄFÄPÄPÄPÄ+LÖLÖLÖLÖLÖÖÖÖ+VALUUUUU+KÖNTSÄ+KINTUILLE+PASKA+RIPULI+SONTA+YRJÖ+HAJU+LIMA+YRRRRGGH+AAAAAH.
Ah,+helpotti.+Ja+lärveisiä+uusille+ylioppilaille!
23.05.2020 12:13
Salis,+mitä+teen?+Lorahti+paskat+housuun+kokatessa.+Ryppynaru+oli+jo+liian+löysä+jatkuvasta+hölpötyksestä.+Löysin+ensihätiin+Suuri+Käsityökerho-lehden+vuosikerrat+ja+vuoden+1994+marraskuun+numerossa+siinä+keskiaukeamalta+kaksi+sivua+eteenpäin+löytyi+ohjeet+revenneen+persereiän+ompelemiseen.+Nyt+on+vain+yksi+mutta;+mitä+lankaa+pitää+käyttää,+joustavaa+vai+joustamatonta?+Tarvitaanko+kuminauhaa?+Voitko+vastata+nopeasti+kun+olen+nyt+teipannut+aanukseni+jeesusteipillä+ja+se+kirveltää+reikää.
Ja+ruaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh+hahahaaaaaaaaaa+räääääääääääääps+fäpäpäpäfäpäpäpä+rrrrrrrrrrrruiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkkkksssssssssss+kluuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrr+fiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu+mouuuuuuuuuuuu+köntsä+reikä+uloste.
Siitäs+saitte+paskanaamat.
17.05.2020 18:49
Ripuli+tulloo,+haista+ripuli!
25.04.2020 18:55
Salis,+aloin+säästää+luontoa+ja+lopetin+perseen+pyyhkimisen+sontimisen+jälkeen.+Paperia+ja+vettä+kuluu+muutenkin+liikaa.+Kura+on+alkanut+kerääntyä+kannikoiden+väliin+paksuna+kerroksena,+sain+siis+lämpimän+ruskean+vaipan+Halpahallin+pikkareiden+sisälle.++Se+lämmittää+hienosti+kylmissä+kevättuulissa.+Siihen+päälle+kun+lorauttaa+kuset+niin+se+keltaruskea+lieju+eristää+todella+hyvin.+Ongelmana+vain+se,+että+tuotan+skeidaa+aika+ahkerasti+ja+perberi+pullistelee+ja+natisee+liitoksistaan+kun+luonnontuote+uhkaa+valua+ulos.+Kannattaisiko+laittaa+kelmua+housuihin,+jotta+suolimönjä+pysyy+paremmin+paikoillaan?+Tästä+tuli+ihan+elämäntapa,+ekoilu+on+nyt+muotia.+
Nyt+vähän+nykii
*naks*
RÖYYYYYHHÖYYYYHH+MOUUUUUUH+KRUNTS+GRUUUUUUUUUUH+AUUUUUH+PIERUUUUU+KAKKAAA+RIPULIIIII+SONTAAA+MÖRJÄ+MÖNJÄ+ULOSTE+VISVA+PASKA+RUTINA+KLUUURRRRR+YÖÖÖÖÖÖÖÖÖRGH+OKSENNUS+PERÄREIKÄ+PERSE+KÖNTSÄÄÄÄÄH
SYÖKÄÄ+PASKAA+SENKIN+VELLIPERSEET!!!!
*naks*
Helpotti.++Lärveisiä+uusille+ylioppilaille!
25.04.2020 18:51
Pieris+on+päässyt+lataamosta,+hahhaaaaa!!!!!!!+Haistakaa+peräsuoli,+senkin+mörjäperseet!!!+Mänttiripulisuolet!!!+Ai+että+mua+pierettää!!
*pyllistää*
RRRRRRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSS
Ah,+helpotti.
Pierettää+pierettää+kukkuu+dingdong+peräsuoli+sonta+kikkare+uloste+köntsä!!+Olette+dorkia+ja+Pieris+paras!!+Grouuuuuuuuuuhhhhhhh+mouhhhhhhh+gruuuuut+grut+grut+grut+mööööööööööhhhh+ripullllllllllll+kakkaaaaa+sontaaaaaa+haiseeeeee+suoli+pönttö+huuhtelu+vessaharja+ulostemassa+kikkare+ruskea+köntsä+nahkahousu+haju+nivushiki+visva+rakkulat+mätä+skeidaaaaaahhhhh!!!!!!
Haistakaa+mätä+peräsuoli,+senkin+syylät!!!+
Viuuuuuuuuuuu,+pitää+ottaa+lääkkeet.
11.04.2020 16:03
6 / 21