Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
antarcticanaarrelehtonen
profiilit
antarcticanaarrelehtonen
antarcticanaarrelehtonen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
458
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
13+Most+Isolated+Communities+
https://www.youtube.com/watch?v=hbCIZaNqEe0
23.12.2016 18:03
Aha.+Missa+pain+Suomea+sijaitsee+Fabricpond+Southend+Snakelake?
23.12.2016 17:49
Olen+ottanut+skannauskopiot+oikeudenkayntiasiakirjojeni+jokaisesta+25+sivusta+ja+laittanut+ne+Valituskirjaani+Euroopan+Ihmisoikeustuomioistuimeen+Strasbourgiin.
23.12.2016 09:59
Ei+ole+oikeudenkayntiasiakirjoissani+missaan+kerrottu+sellaista,+etta+minulla+on+maastapoistumiskielto,+eika+sellaista,+etta+1+vuoden+ja+8+kuukauden+tuomiossani+on+jokin+ehdollisen+tai+ehdonalaisen+tuomion+osuus,+jonka+takia+en+saa+poistua+Bulgariasta,+vaan+istuin+vankilassa+koko+tuomioni+taysin+paivasta+paivaan.+Oikeudenkayntiasiakirjojani+on+yhteensa+25+sivua,+ja+olen+julkaissut+jokaisen+sivun+Valituskirjassani+Euroopan+Ihmisoikeustuomioistuimeen+Strasbourgiin,+joka+kirja+on+yhteensa+1579+sivua,+ja+jokainen+voi+lukea+sen+25+sivun+oikeudenkayntiasiakirjani+sielta+kirjastani.
23.12.2016 09:54
Bulgarian+rajavartioston+tietokoneilla+lukee+jokaisessa+rajanylityspaikassa,+etta+jos+koetan+matkustaa+Bulgariasta+toiseen+maahan,+niin+minut+on+pidatettava+vankilaan+yhdeksi+vuodeksi+ja+kahdeksaksi+kuukaudeksi+oikeuskeissituomioni+koodinumeron,+joka+on+1449+/+2014+g.,+perusteella+vaikka+olen+jo+suorittanut+kokonaan+sen+koodinumeron+oikeuskeissituomioni+Bulgarian+vankiloissa.+Bulgarian+Kommunistinen+Valtionpoliisi+KGB+ei+tule+koko+loppuelamani+aikana+poistamaan+sellaista+vanhaa+tietoa+Bulgarian+rajanylityspaikkojen+tietokoneilta,+vaan+painvastoin+he+ovat+antaneet+kaskyn+pitaa+sen+vanhan+tiedon+siella+koko+loppuelamani+ajan,+jotta+joka+kerta+jos+koetan+poistua+Bulgariasta,+niin+minut+pidatetaan+vankilaan+suorittamaan+uudelleen+se+1+vuoden+ja+8++kuukauden+tuomioni,+jonka+olen+jo+kertaalleen+suorittanut.+
Lain+mukaan+ketaan+ei+voida+vangita+suorittamaan+uudelleen+jo+kertaalleen+suoritettua+tuomiota,+mutta+kun+ulkomaalainen+turisti+kysyy,+etta+miksi+jo+kertaalleen+suoritettu+tuomio+pitaa+menna+suorittamaan+uudelleen+vankilaan,+niin+vastauksena+on+aina+sama:+"Koska+tama+on+Bulgaria!"
23.12.2016 03:44
Paikallinen+kytta+sanoi+minulle+kesakuussa+2016,+etta+minun+on+mentava+viela+toiseen+kertaan+vankilaan+yhdeksi+vuodeksi+ja+kahdeksaksi+kuukaudeksi+yhdesta+ja+samasta+oikeuden+jo+kertaalleen+minulle+maaraamasta+1+vuoden+ja+8+kuukauden+tuomiostani,+elikka+se+kytta+oli+tarkoittanut,+etta+minun+on+mentava+vankilaan+suorittamaan+uudelleen+se+sama+tuomioni,+jonka+olen+vankilassa+jo+kertaalleen+istunut.+Kun+ulkomaalainen+turisti+kysyy,+etta+miksi+Bulgaria+tekee+turisteille+mielivaltaisia+lainvastaisia+pidatyksia,+niin+vastauksena+on+aina+sama:+"Koska+tama+on+Bulgaria!"
Kun+ulkomaalainen+turisti+kysyy,+etta+miksi+virkapukuiset+vanginvartijat+suorittavat+pahoinpitelyja+ja+murhayrityksia+turisteille+Bulgarian+vankiloissa,+niin+vastauksena+on+aina+sama:+"Koska+tama+on+Bulgaria!"
Kun+ulkomaalainen+turisti+kysyy,+etta+miksi+Bulgaria+pidattaa+ulkomaalaisia+turisteja+vankiloihin+kohtuuttomiksi+ajoiksi+ilman+oikeudenkayntia,+kuten+minut+pidatettiin+yhdeksi+vuodeksi+ja+viideksi+kuukaudeksi+ilman+oikeudenkayntia,+niin+vastauksena+on+aina+sama:+"Koska+tama+on+Bulgaria!"
23.12.2016 03:12
No+kerran+koetin+poistua+Bulgariasta+veneella,mutta+takaa-ajon+seurauksena+paadyinkin+Varnan+kaupunkiin,+joka+on+Bulgariassa.+Kaverini+oli+videoimassa+sen+takaa-ajon,+josta+on+klippi+seuraavassa+YouTube+linkissa.
James+Bond+in+Venise+:+Moonraker+boat+chase+
https://www.youtube.com/watch?v=p-vM-4f9Vjk
Olin+laittanut+kasvoilleni+Roger+Mooren+James+Bondin+nakoisnaamion.
Koetin+myos+toisenkin+kerran+poistua+Bulgariasta+veneella,+jalleen+
Roger+Mooren+James+Bondin+nakoisnaamio+kasvoillani,+mutta+paadyinkin+Burgasin+kaupunkiin+Bulgariassa,+ja+kaverini
oli+videoimassa+sen+takaa-ajon,+josta+on+klippi+seuraavassa+YouTube+linkissa.
Moonraker+-+Boat+Chase+
https://www.youtube.com/watch?v=EN8avpXNASA
Joten+veneella+ei+kannata+poistua+Bulgariasta,+jos+on+maastapoistumiskielto+voimassa,+koska+siina+kay+kuten+nahdaan+yllaolevien+YouTube+linkkien+klipeilla.
22.12.2016 13:29
Minullahan+on+passi,+joka+on+voimassa+vuoteen+2021+saakka,+joten+maastapoistumiskiellossani+ei+ole+kyse+matkustusasiakirjan+puuttumisesta,
22.12.2016 11:45
Bulgarian+rajaa+en+voi+ylittaa+mistaan+rajanylityspaikasta,+jossa+tarkistetaan+passit,+koska+passintarkastuksen+tietokoneilla+lukee,+etten+saa+poistua+maasta.+Jos+yritan+poistua+maasta+jostakin+sellaisesta+paikasta,+joka+ei+ole+passintarkastuspaikka,+se+on+silloin+valtiorajarikos,+josta+lentaa+vankilaan.+Niillla+on+valvontakameroita+ja+liiketunnistimia+rannoilla,+metsissa+ja+vuoristossa,+joten+vaikka+koetan+poistua+salaa+Bulgariasta,+niin+ne+saavat+sen+selville,+ja+helikopteri+saapuu++pidattamaan.
22.12.2016 11:41
Kaksiosainen,+yhteensa+1579-sivuinen+kirjani+Columbus+and+Gospel+Country+Micronation,+New+Edition+930+pages,+Aarre+Lehtonen's+book+of+Complaint+to+European+Court+of+Human+Rights+in+Strasbourg,+on+luettavissa+allaolevilla+linkeilla:
Osa+1,+930+sivua:
https://www.scribd.com/document/325391941/Columbus-and-Gospel-Country-Micronation-New-Edition-930-pages
Osa+2,+649+sivua:
https://www.scribd.com/document/334706167/Addendum-to-Columbus-and-Gospel-Country-Micronation-New-Edition-930-pages-Aarre-Lehtonen-s-book-of-Complaint-to-European-Court-of-Human-Rights-in-St
22.12.2016 09:57
Nimimerkki+OmastaHalustaKiinni+kirjoittaa+aiheen+vieresta+eika+ymmarra+viestiani.
22.12.2016 09:24
Todellisuusrajoittuneisuudesta.
Oletettu+tilanne.+Matkustat+Kaakkois-Euroopan+maahan+turistina.+Saat+kyseisessa+maassa+poliiseilta+kaskyn+olla+poistumatta+maasta,+vaikka+sinulla+ei+ole+mitaan+poliisikuulusteluja+odottamassa+eika+syytteita+eika+vankilatuomiota+odottamassa,+joiden+perusteella+sinulla+olisi+maastapoistumiskielto.+Et+myoskaan+ole+velkaa+sille+maalle+rahaa.+Interpol+ei+ole+laittanut+sinua+etsintakuulutukseen,+kuten+ei+myoskaan+kotimaasi+poliisi,+eika+minkaan+muunkaan+maan+poliisi.+Sinulla+ei+ole+minkaanlaista+asiakirjaa,+jossa+kerrotaan,+etta+sinulla+on+maastapoistumiskielto,+vaan+se+kielto+perustuu+pelkastaan+sen+vieraan+maan+poliisin+sinulle+asianajajasi+kautta+kertomaan+suulliseen+kaskyyn,+joka+tehtiin+sinulle+kolme+vuotta+sitten.+Otat+kontaktin+Suomen+suurlahetystoon+siina+maassa,+josta+et+saa+poistua,+ja+kerrot+ongelmasi.+Pyydat+sen+vieraan+maan+Suomen+suurlahetystoa+hankkimaan+sen+vieraan+maan+ulkoministeriosta+asiakirjan,+joka+takaa+sinulle+maastapoistumisen.+Ulkoministerio+ei+kuitenkaan+koskaan+suostu+sellaista+asiakirjaa+sinulle+tekemaan,+eika+koskaan+perustele,+miksei+se+tee,+vaan+ovat+asiasta+vaiti+koko+loppuelamasi+ajan.+Sinulle+on+kaiken+aiemman+kertomani+perusteella+maaratty+elinikainen+maastapoistumiskielto,+koska+jos+koetat+lahtea+sen+maan+rajojen+ulkopuolelle,+niin+sinut+pidatetaan+passintarkastuksessa+ja+viskataan+kolmeksi+vuorokaudeksi+vankilaan+hakattavaksi,+jotta+opit,+ettet+saa+poistua+maasta,+koska+rajavartioston+tietokoneilla+lukee,+ettet+saa+lahtea+maasta+pois.
Tama+on+jo+aikamoista+todellisuuden+rajoittamista.+Minulle+kaikki+edellakertomani+on+tapahtunut+niin+kuin+sen+kirjoitin.+Minulla+on+elinikainen+maastapoistumiskielto+Bulgariassa.+Tervetuloa+vaan+testaamaan+takalaista+todellisuusrajoitteisuutta,+joka+on+tehty+minulle+niin,+etten+saa+koko+loppuelamani+aikana+poistua+Bulgarian+rajojen+ulkopuolelle.+En+ole+suunnannut+tata+viestiani+kenellekaan,+vaan+puhun+yleisella+tasolla+ja+omasta+tilanteestani.
22.12.2016 02:36
Kestaako+muka+jonkun+kirjan+ja+jonkun+videoelokuvan+laillisuuden+tai+laittomuuden++tutkiminen+poliiseilta+yli+kuusi+vuotta?+Mitaan+syytteita+ei+ole+nostettu+kirjastani+eika+videoistani,+joten+silloinhan+se+on+varkaus,+koska+minulle+ei+niita+tuotantojani+ole+palautettu+yli+kuuteen+vuoteen.+Syyteoikeuskin+on+takavarikoiduilta+tuotteiltani+jo+vanhentunut,+koska+takavarikko+suoritettiin+yli+kuusi+vuotta+sitten,+eika+takavarikoiduista+kirjastani+eika+takavarikoiduista+videoistani+ole+saapunut+minulle+mitaan+ratkaisua+poliiseilta+yli+kuuteen+vuoteen.+
Ai+ettako+on+muka+mielisairasta+pyytaa+yli+kuusi+vuotta+takavarikossa+olevia+tuotantoja+takaisin+itselle,+koska+syyteoikeus+on+vanhentunut+vuonna+2015?+Just+joo,+no+niinhan+se+meneekin,+etta+jos+menen+vaatimaan+poliiselta+tuotantojani+takaisin+itselleni,+niin+siina+voi+hyvinkin+kayda+niin,+etta+soittavat+ambulanssin+ja+toimittavat+pakkohoitoon+mielisairaalaan,+"koska+minulla+on+harha+joistakin+poliisin+takavarikoimista+tuotannoistani".+Katevaa+tama+tallainen+kiistaminen,+jonka+avulla+poliisit+voivat+varastaa+mita+huvittaa+ja+sanoa,+etta+"oletko+nyt+kajahtanut,+koska+luulet+harhoissasi,+etta+olemme+sinulta+jotakin+takavarikoineet?+Kuules+kollega,+soita+ambulanssi+tolle+Lehtosen+jatkalle+heti+ja+viskaa+se+20+vuodeksi+psykiatriseen+laitokseen+diagnoosilla+takavarikkoharha,+jonka+diagnoosin+me+poliisit+kaskytamme+paivystavaa+psykiatria+tekemaan,+ja+han+suostuu+sellaisen+diagnoosin+tekemaan,+koska+poliisi."
Tallaista+toimintaa+kannattaa+taysilla+taman+ketjun+nimimerkki+SaaSuorittaa,+koska+han+ei+nae+takavarikkokeississani+ja+sen+seurauksena+tehtavassa+poliisipsykiatrioperaatiossa+mitaan+laitonta,+vaan+nimimerkki+SaaSuorittaa+on+lukenut+Suomen+Rikoslain+luvut+15+ja+25+ja+pitaa+niita+lukuja+vain+minun+omina+harhoinani+ja+nauraa+sadistisesti,+jos+pyydan+takavarikon+lopettamista,+jonka+seurauksena+minut+kai+viskataan+mielisairaalan+suljetulle+20+vuodeksi.
Tyypillista+on,+etta+sellaisten+psykopaattien+kuten+nimimerkin+SaaSuorittaa+tekemat+nimettomat+ilmiantopuhelut+lastensuojeluun,+psykiatrille+jne.+silla+perusteella,+etta+han+latelee+valheita+ja+psykiatrista+termistoa+jota+han+ei+itsekaan+tajua,+mutta+jonka+seurauksena+han+haluaa+lahetettavan+liikkeelle+koko+Suomen+lastensuojelupoliisipsykiatriarmeijan+"etsimaan+kautta+maailman+harhaista+Lehtosta,+joka+uskaltaa+pyytaa+yli+kuusi+vuotta+sitten+hanelta+takavarikoituja+tuotantojaan+takaisin,+vaikka+niiden+syyteoikeus+vanheni+vuonna+2015,+mutta+ei+se+mitaan,+Lehtonen+on+viskattava+hourulaan,+koska+han+tietaa+liikaa+Suomen+rikoslaista,+ja+sen+takia+mina+nimimerkki+SaaSuorittaa+alan+jakattamaan+puhelimessa+nimetonta+ja+valheellista+ilmiantopuheluani+kytille,+psykiatreille,+lastensuojelutantoille+jne.,+etta+Lehtonen+juuri+kidnappasi+10+miljoonaa+kersaa+jonkun+pienen+maalaiskoulun+pihalta+keskella+paivaa,+no+en+tieda+milla+paikkakunnalla+se+koulu+sijaitsee,+enka+tieda+missa+valtiossa+kidnappaus+tapahtui+enka+myoskaan+tieda+missa+kuussa+ja+milla+paivamaaralla+kidnappaus+tapahtui,+mutta+ei+sen+valia,+koska+lapset,+koska+poliisit,+koska+psykiatrit,+koska+lastensuojelutantat,+koska+ilmiantaja,+koska,+koska,+koska...+jne."
22.12.2016 00:21
Seuraavalla+YouTube+videolla+on+todisteita,+etten+ole+tehnyt+elokuvaa+nimelta+Terminator+2:+Judgment+Day.+Kyseisessa+elokuvassa+ei+kukaan+oikeasti+kuole+eika+loukkaannu,+vaan+leffan+tapahtumat+ovat+kaikki+vain+uskottavantuntuista+fantasiaa,+joka+on+ollut+leffantekijoiden+tarkoituskin,+kuten+seuraavalla+YouTube+videolla+on+nahtavissa.+Salaliittoteoriapalstan+yllapito+on+varmaankin+samaa+mielta,+eika+siksi+ala+sensuroimaan+tata+viestiketjua,+jossa+puhutaan+asioiden+ja+tilanteiden+lavastamisesta.+
Terminator+2:+Judgment+Day+(Making+Of)+
https://www.youtube.com/watch?v=ltdxSd41JAU
21.12.2016 15:37
Parahin+salaliittoteoriapalstan+yllapito.+Jos+vuokraat+jostakin+videoelokuvavuokraamosta+2000-luvulla+tehtyja+Hollywood-elokuvia,+niin+huomaat+kuinka+DVD-levyilla+on+myos+osio,+jossa+naytetaan+tallenteita+nimelta+"Making+of",+elikka+videoita+elokuvakameroiden+takaa+tilanteista,+kuinka+se+elokuva+on+tehty+seka+elokuvan+ohjaajan+ja+nayttelijoiden+haastatteluja,+ja+niissa+naytetaan+myos+elokuvan+kohtausten+harjoittelua+seka+pieleen+menneita+kohtauksia,+joita+on+pitanyt+kuvata+uudelleen,+koska+nayttelijalla+on+pettanyt+pokka+tai+han+on+unohtanut+vuorosanojaan+jne.+
DVD-elokuvien+osioissa+"Making+of"+naytetaan+myos,+kuinka+elokuvassa+on+kaytetty+sijaisnayttelijoita+seka+tietokonegrafiikkaa+muodostamaan+elokuvan+taustamaisemia.+Valitettavasti+elokuvan+"M"+tekoaikaan+ei+sellaisia+"Making+of"+julkaisuja+elokuvista+tehty,+joten+minun+on+hankalaa+todistaa,+etten+esim.+mina+ole+tehnyt+elokuvan+"M"+loppukohtausta,+jonka+perusteella+edellisessa+viestissani+oleva+linkki+siihen+ja+samalla+koko+se+viesti+olisi+sensuroitava.
21.12.2016 15:20
Salaliittoteorianpalstan+yllapidolle+kerron,+etta+naytelmaelokuvien+ohjaaja+on+sellainen+henkilo,+joka+tekee+elokuvia,+joiden+tarinat+ovat+fiktiivista+kerrontaa,+elikka+kuvitteellista+kertomusta,+jotka++kasikirjoittajat+ovat+tehneet+elokuvaa+varten,+jossa+nayttelijat+lausuvat+vuorosanoja+elokuvan+kasikirjoituksen+mukaan.+Nayttelija+on+henkilo,+joka+ei+oikeasti+ole+sellainen+kun+roolinsa,+vaan+han+petkuttaa+elokuvayleison+luulemaan,+etta+on.+Koko+naytelmaelokuvan+tekijat,+ohjaajat,+tuottajat,+kasikirjoittajat+ja+nayttelijat+petkuttavat+elokuvillaan+yleisoa+niin,+etta+se+saa+sellaisen+vaikutelman,+etta++elokuvat+ovat+todellista,+vaikka+tekijat+eivat+missaan+vaiheessa+niin+vaitakaan,+ja+yleiso+kylla+tietaa+kuitenkin,+etta+naytelmaelokuvien+tarinat+ja+tapahtumat+ovat+fantasiaa,+joka+on+pyritty+tekemaan+niin,+etta+se+fantasia+on+aidon+tuntuista.
Kerron+nama+asiat+siksi,+ettei+yllapito+erehdy+luulemaan+seuraavaksi+linkittamani+elokuvaklipin+tilanteiden+olleen+oikeasti+tapahtuneita,+vaan+kyseessa+ovat+lavastetut+kohtaukset,+joissa+on+nayttelijoita,+joita+on+ohjannut+elokuvan+ohjaaja+fiktiivisen+kasikirjoituksen+pohjalta.+Jos+tama+asia+on+viela+jotenkin+epaselvaa,+niin+pyydan+lukemaan+taman+viestini+ensimmaisen+kappaleen+uudelleen+useamman+kerran,+joten+tata+viestiani+ei+tarvitse+sensuroida+sen+takia,+jos+yllapito+luulee+kyseisen+elokuvaklipin+olevan+aito+tallenne+oikeasta+tilanteesta.
Elokuvaohjaaja+Fritz+Lang+ohjasi+elokuvan+nimelta+"M".+Tama+voidaan+tarkistaa+Internet+Movie+Databasesta+elikka+IMDB:sta.+Elokuva+julkaistiin+1931.+Seuraavalla+linkittamallani+YouTube+videolla+on+sen+elokuvan+loppukohtaus,+jossa+on+rikollisjengista+muodostettu+Kansantuomioistuin+langettamassa+kuolemantuomiota+kiinniottamalleen+henkilolle+jossakin+hylatyn+tehtaan+suuressa+kellarissa.+Laitan+sen+elokuvaklipin+tahan+siksi,+etta+jotkut+mielenosoitusryhmat+ovat+vaatineet+Suomeen+kansantuomioistuimia,+jollainen+nahdaan+Fritz+Langin+elokuvan+nimelta+"M"+loppukohtauksessa+ja+linkittamallani+YouTube+klipilla,+jossa+se+loppukohtaus+on.+
Vaikka+se+kansantuomioistuin+on+leffassa+fiktiota,+niin+klipista+nahdaan,+etta+minkalainen+tulee+olemaan+oikea+kansantuomioistuin,+jos+sellainen+joskus+perustetaan+oikeasti.+Klippi+ei+ole+suositeltavaa+katsottavaa+alle+18-vuotiaille+eika+herkille+yksiloille+muutenkaan,+vaikka+klipissa+ei+olekaan+mitaan+erotiikkaa+eika+vakivaltaa.
https://www.youtube.com/watch?v=1g-sfrQnwwg
Elokuvassa+puhutaan+saksaa,+mutta++siina+on+englanninkielinen+tekstitys.
21.12.2016 14:22
Edellinen+poliisivuorosanaviestini+on+poistettava+saantojen+vastaisena,+koska+poliisi.+Myos+vaihtoehtomediaa+kritisoiva+kirjoitukseni+on+poistettava,+koska+poliisi+tarvitsee+yhteiskunnallista+vastakkainasettelua,+jota+ilman+poliisi+jaa+tyottomaksi.
21.12.2016 11:51
Poliisi:+"Mina+tarvitsen+uuden+jarjestelmakameran,+stereot,+telkun,+kirjoja+ja+videonauhoja.+Se+kaikki+on+minulle+ilmaista,+koska+voin+valtuuksillani+menna+ihmisten+koteihin+ja+kayttaa+heidan+kotejaan+omina+henkilokohtaisina+valintamyymaloinani,+joista+voin+noukkia+itselleni+mita+tahansa+kamaa,+eika+minun+tarvitse+niista+koskaan+mitaan+maksaa,+eika+minun+tarvitse+niita+koskaan+palauttaa.+Ihan+katevaa+tama+poliisina+toimiminen,+koska+jos+tarvitsen+auton,+niin+menen+ihmisten+koteihin+takavarikoimaan+itselleni+mersuja+ja+bemareita+mielin+maarin,+ja+jos+tarvitsen+heidan+koko+talonsa,+niin+takavarikoin+myos+sen+itselleni,+koska+poliisi.+Jos+tarvitsen+koko+kerrostalon,+niin+takavarikoin+sen+itselleni,+koska+poliisi.+Jos+tarvitsen+koko+kaupungin,+niin+takavarikoin+sen+itselleni,+koska+poliisi.+Jos+tarvitsen+koko+valtion,+niin+takavarikoin+sen+itselleni,+koska+poliisi.+Jos+tarvitsen+koko+mantereen,+niin+takavarikoin+sen+itselleni,+koska+poliisi."
21.12.2016 11:40
Kirjailija+Mika+Waltari+kirjoitti+kirjaansa+Sinuhe+Egyptilainen+useaan+kertaan+Sinuhen+lausumana,+etta+vain+itseaan+varten+han+kirjoittaa.+Minakin+kirjoitan+kirjojani+vain+itseani+varten,+koska+ei+kai+niita+kukaan+muu+lue+paitsi+poliisit,+voidakseen+loytaa+kirjoistani+jotakin+sellaista,+etta+voivat+haastaa+minut+kirjoistani+oikeuteen.+Taman+todistaa+kirjani+Suuri+Megaliitti+takavarikointi+Suomen+poliisin+toimesta.
21.12.2016 11:10
Jos+mina+menen+jonkun+kirjailija-elokuvaohjaajan+kotiin+viemaan+hanen+kirjansa+ja+elokuvansa+enka+niita+palauta,+niin+joudun+oikeuteen,+mutta+Suomen+poliisi+ei+joudu+samanlaisesta+toiminnastaan+oikeuteen.+Tama+mielestani+todistaa+sen,+etta+Suomessa+poliisit,+syyttajat+ja+tuomarit+ovat+vain+nayttelijoita.+Onhan+heilla+se+poliisiteeveesarjakin,+jossa+tapahtumat+ovat+lavastettuja,+ja+rikolliset+ovat+nayttelijoita.
21.12.2016 11:03
19 / 23