Vapaa kuvaus

Aloituksia

6

Kommenttia

192

1. Minä+luulen,+että+se+varsinainen+lähde+todellakin+on+1963,+aikana+ennen+geenivertailuja,+todellakin+voinut+tuontapaisen+oletuksen+esittää.+Huomattakoon,+että+ROT+kierosti+myös+ehosti+tuota+epätieteellistä+lähdettään+sanomalla+"varioitunut+JUURI+ennen+keskiajan+alkua"+vrt.+"originally+developed+during+and+prior"+Se+suorastaan+epigeneettisesti+varioitui+ROTille+sopivaan+muotoon.+Tämä++on+vääristely+voi+tietenkin+tulla+myös+kretusivustolta,+joka+olisi+ollut++ROTin+"tieteellinen+lähde."
  2. Talletettu.+:)
  3. Tomi,+nuo+artikkelissa+kuvatut+muutokset+Y-kromosomiin+ovat+tapahtuneet+satojen+miljoonien+vuosien+aikana,+eikä+epigenetiikasta+taaskaan+jälleen+kerran+puhuttu+halaistua+sanaa.+Minua+hiukan+ihmetyttää,+kuinka+se+kelpaa+sinulle++todisteeksi+Y-kromosomin+muuttumisesta,+kun+sinun+mukaasi+nuo+miljoonat+vuodet+ja+siihen+kuuluneet+nopeamman+muutokset+kaudet,+joista+yksikään+ei+ole+tapahtunut+sinun+äskettäisen+mystisen++elinkunnan+taikomisen+jälkeen+ja+monet+jaetaan+muiden+tutkittujen+lajien+kanssa,+koska+tietsä,+niiden+kanssa+jaetaan+yhteinen+esi-isä.+Onko+se+tosiaan+niin,+että+maniaa+muistuttavassa+henkisen+tasapainon+myrskyssä+kelpaa+mikä+satama+tahansa.Tiedettä+ei+tehdä+hokemalla+iskulauseita+tämmöisillä+nettifoorumeilla.+Ihan+riippumatta+siitä,+kuinka+monta+kertaa+hoet+kromosomikato+ja/tai+epigenetiikka,+tutkimukset+joihin+itse+viittaat+eivät+niistä+koskaan+puhu+tai+sitten+mainitsevat+ne+tavalla,+jonka+olet+suvainnut+vääristellä+tarkoitusperiisi+sopivaksi+olkinukeksi.+Jos+sinulla+todellakin+olisi+parempi+biologian+alan+kaikenteoria,+joka+selittää+paremmin+tulokset+kuin+vallitseva+paradigma,+niin+ensimmäinen+askel+olisi+ihan+oikeat+tieteelliset+mallit+siitä,+kuinka+se+toimii.+Että+se+esimerkiksi+selittäisi+tuossa+vääristelemässäsi+artikkelissa+selitetyn+Y-kromosomin+pienenemisen+paremmin+kuin+se+artikkeli+itse,+sinulla+pitäisi+olla+ihan+oikea+matemaattinen+malli+eikä+iskulauseita.Ei+sen+vihaamasi+evokkiteorian+kumoaminen+tapahdu+huutamalla+"Geenit+eivät+vastaa+kehityksestä",+vaan+osoittamalla+että+ne+eivät+vastaa+siitä.+Sitä+sinä+et+koskaan+tule+tekemään,+koska+sinulla+ei+ole+oikeaa+teoriaa,+eikä+edes+hypoteesia.+Sinulla+on+villi+kuvitelma,+epätasapainoinen+mieli+ja+luja+luottamus+siihen,+että+asiat+eivät+näytä+siltä+miltä+ne+oikeasti+näyttävät,+vaan+siltä+mitä+sinun+spesifi+nyrjähdyksesi+raamatunpalvontaan+sattuukaan+vaatimaan,+että+niiden+pitäisi+näyttää.+Mutta+maailma+tulee+siitä+huolimatta+olemaan+niin+tuhma+ja+ilkeä+sinulle,+että+se+ei+tule+muuttumaan+sen+näköiseksi+kuin+miltä+se+luomissatulasiesi+läpi+sinulle+näyttää.+Revi+siitä.
  4. Ihan+hyvä+juttu.+Monista+asioista+olin+suunnilleen+samaa+mieltä.+Tällä+hetkellä+emme+yksinkertaisesti+tiedä+monia+asiaan+liittyviä+tekijöitä,+joten+vakio-oletukseksi+muodostuu+että+mahdollisen+elämän+kehityksen+suhteen+maapallo+olisi+tyypillinen+keskivertotapaus.+On+kai+sekin+mahdollisuus,+että+vaikka+meitä+kehittyneempiä+olentoja+olisikin,+ehkä+he+eivät+ole+kiinnostuneita+etsimään+yhteyttä+muihin.+Ovat+oivaltaneet+tuon+Enqvistin+toteamuksen,+että+pelastajaa+taivaalta+on+turha+odottaa+ja+keskittyvät+järjestämään+asiansa+kotiplaneetallaan+kuntoon.