Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
törkyturpa
profiilit
törkyturpa
törkyturpa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
35
Kommenttia
1266
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En minä ole NATO tiltu. Olen samanlainen kuin 99% suomalaisista. Tai oikeastaan enemmän, mutta ainoastaan Venäjällä ja Pohjois-Koreassa on näitä 100% prosentin kannatuksia, joten kirjoitan 99%.
Suomessa on venäläismielisiä ainoastaan satoja, ei edes tuhansia. Ettekö te siellä LENINGRADISSA tällaista tienneet?
21.02.2025 14:43
Teillä on väärää tietoa siellä LENINGRADISSA. Suomi ei ole sodassa eikä pumppaa mihinkään yhtään mitään.
Teidän juttujenne taso on laskenut huolestuttavasti. Oletteko te juoneet liikaa KILJUA ja se on pehmentänyt päänne?
KAALISOPPAA KAALISOPPAA KAALISOPPAA HEI!
21.02.2025 14:23
Tämä keskustelunavaus edustaa uutta historiankirjoitusta, jota LENINGRADISSA on harrastettu jo vuosikausia.
Mutta hieman laimeita ovat nämä väitteet argumentteineen. Kyllä ISÄ STALININ aikana osattiin HISTORIANKIRJOITUSKIN oikealla tavalla ja kunnolla. LENINGRADIN veikot ovat laskeneet tasoa huomattavasti.
21.02.2025 14:10
SInulta taisi "koulun käynti" jäädä vähiin? Tämä ei ollut kysymys
21.02.2025 14:03
Kyllä tänään pitää LENINGRADIN juomaveikoilla KIIRETTÄ!!!
Tietäähän sen, se joka kirjoittaa tänään eniten TEKSTEJÄ saa ylimääräisen annoksen KILJUA!
Ja hän saa napata KAALISOPASTA sattumat ennen muita!!!
21.02.2025 14:02
Virhemarginaali tässä tapauksessa on erittäin pieni. Kyllä he kaikki varmasti kokoomusta äänestäisivät. Etkö sinä sellaista käsitä?
Jos kysyttäisiin 2400 tiltulta NATOsta, niin mitähän he vastaisivat? Ai niin, mutta tiltuja tai NATOn vastustajia ei tosiaan ole niin paljon.
21.02.2025 13:28
Tilastollisesti Suomessa riittää 2400 kokoinen otos (=määrä ihmisiä) jotta saatutetaan 95% luottamustasolla +-2% virhemarginaali.
Tämä on puhdasta matematiikkaa, ei salaliittoteoriaa.
21.02.2025 11:51
Onko täällä MV-lehden toimittaja kirjoittamassa juttujaan? Kovasti vaikuttaisi siltä.
Nythän muuten USA:ssa, tiltujen uudessa ystävävaltiossa, valittaneen FBI:n johtajaksi kova salaliittoteoreetikko.
Kyllä nyt on tiltuilla juhlan paikka.
Millainen keli on LENINGREADISSA? Onko KILJUA? Entä onko KAALISOPPAA?
21.02.2025 11:30
Koulunkäynti opettaa mm. ymmärtämään tilastotiedettä. Esim. 2400 kokoinen otos ihmisiä antaa 95% luotettavuustasolla +-2% virhemarginaalin tuloksessa.
Katso täältä, voit laskea huviksesi itse:
https://fi.surveymonkey.com/mp/sample-size-calculator/
Niin, kyllä se gallup antoi aivan saman vastauksen kuin kansanäänestys olisi antanut. Yli 95% suomalaisista halusi Suomen liittyvän NATOon.
21.02.2025 11:27
Odotin juuri tätä vastausta! Kiitos! Olet pelastanut päiväni!
Olin juuri lyönyt kaverini kanssa vetoa TONNISTA PERUNANKUORIA että saan JUURI tuon vastauksen. Nyt laitan heti KILJUPOTUN pöhisemään ja sitten TINTTAAN kuten kaverit LENINGRADISSA. Ainoa vain, että minulla ei ole KAALISOPPAA, mutta ei voi mitään.
21.02.2025 11:16
Kerropas jotain siitä todellisuudesta! Kiinnostaisi tietää. Minä kun olen seurannut vain valtamediaa ja käyttänyt omaa järkeäni.
21.02.2025 10:20
Kas vain, minä taas provosoin mielelläni tiltuja. Erityisesti LENINGRADIN toimiston tiltuja. Olen huomannut että heitä ärsyttää suunnattomasti viittaukseni KILJUPOTTUIHIN ja KAALISOPPAAN.
KAALISOPPA on hyvää ravintoa!
15.02.2025 18:14
On todella relevantti kysymys ovatko nämä molemmat oikeasti HULLUJA vaiko taitavia näyttelijöitä. Jos ovat näyttelijöitä, menin ainakin itse täydellisesti halpaan.
15.02.2025 17:49
No, olisiko siinä tapauksessa antaa esimerkkejä? Edes YHDESTÄ esim. teknologian INNOVAATIOSTA joka olisi NOTEERATTU maailmalla? Aivan!
Tai MILLÄ TAVOIN monipuolisempi teollisuus kuin nyt esim. Suomessa? Aivan!
LENINGRADIN iloinen JUOMAVEIKKO ei tähän hätään tietenkään keksi ensimmäistäkään, ja suuntaa heti kohti KILJUPOTTUA.
Onko vielä KAALISOPPAA?
15.02.2025 17:42
Kyllä siinä varmaan riviamerikkalaisetkin ovat kauan ihmetelleen miksi heidän pitää turvata rauhaa Euroopassa. Mutta jäljet johtavat II maailmansotaan ja sitten kylmään sotaan. USA näet tahtoi päästä Neuvostoliiton edelle, maksoi mitä maksoi. Ja sen he tekivätkin ja Neuvostoliitto lopulta kaatui. Sanotaan että viimeinen niitti arkkuun olisi ollut "tähtien sota", jonka vuoksi neukuilta loppuivat rahat.
Mutta tosiasia on, että järjetön ja tehoton talousjärjestelmä sen teki, ei siihen mitään tähtien sotaa olisi tarvittu.
Neukkulaa ei enää ole ja Venäjä on maailmalla enää vain mitätön raaka-aineiden myyjä, jolla ei ole maailmalle mitään annettavaa teknologian tai kultturin tai minkä tahansa alueella. Siksi riviamerikkalaiselta voi hyvin odottaa kysymystä MV.
Euroopan maat köllivät USA:n kainalossa ja olisivat köllineet loputtomiin ellei sinne olisi päässyt presidentiksi täydellinen urpo, joka kyllä osaa vedota riviurpoihin amerikoissa.
15.02.2025 15:35
Juuri näin.
Nyt alkaa seuraavan kohteen valinta jos/kun Ukraina kaatuu.
Kenelle arpa kolisee?
15.02.2025 15:13
"Suomi on neutraalina maana rauhallinen sivusuunta Venäjälle. Niinistön NATO-hulluus muutti tilanteen täysin."
Jälkimmäinen kommentti on täyttä roskaa. Niinistöhän esitti kantansa vasta sitten kun kansan kanta oli tiedossa.
Ja mitä ensinmainittuun kommenttiin tulee, niin olisihan tuollainenkin toiveajattelu voinut toteutua. Vuonna 1939 sellainen ei toteutunut. Kuka tietää ...
Minä kylläkin olen sitä mieltä, että pahan päivän varalle kannattaa aina ottaa vakuutus jos se on kohtuuhintainen.
15.02.2025 15:08
"Trumpin ilmoitus on luonut sijoittajille toiveita rauhasta ja Venäjän pakotteiden lieventymisestä, joka helpottaisi kansainvälisten yritysten toimintaa ja vapauttaisi jäädytettyä varallisuutta"
Toivottavasti noin ei käy. Siis meidän suomalaisten näkökannalta.
Mutta jos kävisi, niin ei se Venäjän alamäkeä kääntäisi. Niin kauan kuin nykyinen syväkorruptoitunut meininki jatkuu - kuka hyvänsä onkin Venäjän sotakääpiönä - niin pelkkä raaka-aineiden myyjän osa on surkea. Rikkaat rikastuvat ja köyhät köyhtyvät. Lopulta ollaan taas tilanteessa, joka lopulta laukaisi Venäjällä ensin traasin kaatumisen ja sitten bolsevikkien vallankaappauksen.
Lopulta mieleni on rauhallinen, kun TIEDÄN Venäjän lopullisen kohtalon. Kävi meidän sitten miten tahansa.
15.02.2025 15:05
Haa, tämän kirjoittaja pitää majaansa takuuvarmasti LENINGRADISSA!
Paljonko teille maksetaan palkkaa noista kirjoituksista?
13.02.2025 17:36
No kerropa miten NATO jäsenyytemme asettaisi meidät haavoittuvampaan asemaan Venäjän edessä kuin ilman NATO jäsenyyttä? Aivan!
Suomi eikä NATO ole koskaan uhannut Venäjää. Venäjä sen sijaan on uhkaillut ja nyt hyökännyt Ukrainaan.
Suomi ei ole räksyttänyt yhtään kenellekään.
13.02.2025 17:35
10 / 64