Tällä pari vakiokeskustelijaa kovin puolustelee galluppeja ja niihin perustuvia päätöksiä.
Noh, laitetaan yksi keskustelun alle.
Ukrainassa Kiyv Post teki gallupin Maidanin mielenosoituksiin liittyen, enemmistö ei hyväksynyt mielenosoituksia, kyseessä ei siis ollut kansan enemmistön tahto Janukovitsin ja hallintonsa vastaiseen toimintaan. Kyse ei siis ollut "kansannoususta", vaan vähemmistön kapinasta ja vallankaappuksesta.
Gallupin tulokset noudattivat aika lähelle 2010 vaalien tuloksia, joihin Janukovitsin hallinto perustui.
Ja kun Jnukovitsia kohtaan opposition nostamat syytteet eivät kestäneet päivänvaloa ja olivat perusteettomia, miksi parlamentti päätyi kansan enemmistön tahdon vastaiseen toimintaan ja erotti Janukovitsin?
Vallankaappaus oli tosiasia.
https://www.kyivpost.com/post/7158
Galluppien luotettavuus
11
104
Vastaukset
- Anonyymi
noh, vastauksia odotellaan Molok ja Repe!!!
- Anonyymi
Oikein hyvä löytö. Niin paljon valheita sodan syistä.
USA onnistui demonisoimaan Venäjän Neuvostoliiton tekojen perusteella. Ja kansa uskoo, koska propagandaa ylläpidetään jatkuvasti. Nyt Trump lopetti sen vissiin. Loistohomma. Tilastollisesti Suomessa riittää 2400 kokoinen otos (=määrä ihmisiä) jotta saatutetaan 95% luottamustasolla +-2% virhemarginaali.
Tämä on puhdasta matematiikkaa, ei salaliittoteoriaa.- Anonyymi
Olet siis avauksen kanssa sama mieltä, kysessä oli vain kapina, ei kansan enemmistön tahto ja janukovitsin erottaminen kansan enemmistön tahdon, vaalien tuloksen vastainen toimi.
- Anonyymi
tilaaja saa juuri sellaisen lopputuloksen kyseilyistä kuin haluaa.
.Sen lauluja laulat. Kenen leipää syöt.- Anonyymi
44.Div kirjoitti:
vain ryssälässä, missä äänestyslipukkeetkin ovat valmiiksi täytettyjä.
No niin varmaan, onkos Venäjällä siankinkkukäsivarsia?
- Anonyymi
44.Div kirjoitti:
vain ryssälässä, missä äänestyslipukkeetkin ovat valmiiksi täytettyjä.
Ukrainassa riitti USaidin rahat ilman äänetyslomakkeita.
- Anonyymi
Gallupit yleensä näyttää sitä mitä tilaaja haluaa.
- Anonyymi
Varsinkin Suomen Natojäsenyyden suhteen.
Jos tehtäisiin samanlainen Kantarin kysely nyt ja kansa haluaisi pois Natosta, niin sitä ei edes uutisoitaisi.
Meno on kuin Neuvostoliitossa,valehtelua, salaista, valkoista propagandaa. - Anonyymi
Jos sattuu että tulos ei tilaajaa mielytä. Niin ei se silloin sitä julkaise.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706