Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
törkyturpa
profiilit
törkyturpa
törkyturpa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
35
Kommenttia
1266
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tosiaan, sehän oli vain SOTILAALLINEN ERIKOISOPERAATIO ja nyt ruikutetaan ASELEPOA.
Kovin erikoista että SOTILAALLISEEN ERIKOISOPERAATIOON lähtenyt taho anookin nyt ASELEPOA. Kovin, kovin erikoista.
Mitähän mieltä LENINGRADIN poijjaat ovat asiasta?
08.03.2025 16:21
Aina parempi. Europpan johtajat heräävät horroksesta ja ymmärtävät ettei USA:an voi luottaa.
Toivottavasti Trump hölmöilee oikein kunnolla! Tsemppiä donald, pystyt vielä parempaan, MUAHAHA. MASA=make america small again, MUAHAHA
08.03.2025 15:13
En laittaisi Kiinaa ja Turkkia samalle viivalle. Toisaalta minun näkemykseni ovat varsin rajalliset!
Samoin Intia, vaikka on väkirikas, se ei ole Kiinaan verrattava mahti. Minun mielestäni.
Mutta Kiina on mielenkiintoinen. Valitseeko se lähentymisen Eurooppaan vai jatkaako edelleen haudan partaalla roikkuvan kehitysmaan Venäjän tukena. Venäjä ei ole enää mitään. Pelkkä vähäinen raaka-aineiden tuottaja, ei muuta. Ei teknologiaa, kulttuuria, ei yhtikäs mitään. Kummankohan Kiina valitsee (retorinen).
USA joutuu Trumpin vuoksi todella hankalaan rakoon. MUAHAHA, ja tavallainen amerikkalainen rivikaduntallaaja ei ymmärrä tapahtumista hölkäsen pölähtävää. Ne amerikkalaiset jotka ajattelevat, ovat tietenkin raivoissaan. Mutta minkäs teet, MUAHAHA
08.03.2025 15:10
Juuri näin! Naulan kantaan! MUAHAHA MUAHAHA
08.03.2025 15:06
Meille myös ydinaseita jos Puolallekin!
Se on ainoa turva Putinia vastaan!!!
07.03.2025 19:02
"Eduskunta ei edusta demokratiaa, niin se vain on."
Ahaa, alan päästä kärryille. Olet anarkisti ja mikään tai kukaan ei saa edustaa ketään toista. Joka ikisestä asiasta on järjestettävä kansanäänestys. Mitään asiaa ei voida päättää ilman äänestystä.
"Puoluekuri ja julkinen äänestys, siinä kaksi asiaa, mikä estää demokratian toteutumisen."
No helvata, ilman puoluekuria ei ole puolueitakaan. Ja mistäpä silloin tiedät ketä äänestetään. Katsos, poliittiset puolueet luovat suuntalinjansa, joiden mukaan äänestäjät tekevät päätöksensä. Ja valittujen edustajien on pidettävä näistä suuntalinjoista kiinni tai muutenhan he pettäisivät äänestäjänsä.
Mitä ihmeen vikaa tai ongelmaa näet tässä?
07.03.2025 19:01
"Maksatettaisiin Suomen antamat rahat takaisin Suomelle poliittisten päättäjien kukkaroista?"
Haluan nyt vielä korostaa, että tämä ei missään tapauksessa toimi. Siitä ei kovin montaa euroa kerry per naama. Ehkäpä aloittaja itsekin tajusi tämän ja meni hiljaiseksi. Niin pitääkin.
07.03.2025 18:57
Älä nyt! Tämä tuo suurta HUUMORIA!!! Sopii oikein hyvin raskaan työviikon päälle!
07.03.2025 18:51
No, totuuden nimessä. Kyllähän Ukraina on ollut kuuluisa korruptiostaan. Kuten koko entinen Neuvostoliitto. Kyllähän niitä rahoja on valunut jos jonkinlaisen mafioson taskuun.
Mutta sille emme voi yhtään mitään. Katsos, jos Venäjälle ei laiteta hanttiin, Venäjällä ei olisi mitään esteitä hyökätä heti seuraavaan kohteeseen. Huomaatko samanlaisuuksia diktaattoreiden puuhissa nykypäivä vs. II maailmansota? Aivan!
07.03.2025 18:49
No mutta, mistäs sinä luulet meidän saavan KANSANEDUSTAJIA tai MINISTEREITÄ jos he joutuvat kantamaan vastuun oman OMAISUUTENSA kautta? Ja kukas meistä ÄÄNESTÄJISTÄ edes suostuisi sellaiseen. Kas, näiden YKSITYISHENKILÖIDEN henk.koht. omaisuus on KÄRPÄSENPASKA sen rinnalla mitä tarvittaisiin.
Minä en ainakaan suostuisi sellaiseen. Eihän ne pikkupennoset ja euroset riittäisi korvaamaan YHTÄÄN MITÄÄN?
Oletko sinä muka HULLUMPI kuin minä?? En usko, se ei voi olla mitenkään MAHDOLLISTA! Vaikka kirjoitustesi perusteella asemani kyllä on vaarassa...
07.03.2025 18:44
Kansanäänestystä ei tarvinnut järjestää koska YLIVOIMAINEN (>90%) enemmistö kansasta kannatti NATOon liittymistä.
"nyt jälkeenpäin kun Yhdysvallat näyttää todelliset kasvonsa"
Ei todellakaan. Henkilö nimeltä Donald Trump näyttää todelliset kasvonsa. Ja Elon Musk ja muut.
"Tulee kuva jossa Suomi on täysin tuuliajolla, myydessään nahkansa jollekin koaliitiolle jota ei itsekään ymmärrä"
Kenenkään nahkaa ei ole myyty mihinkään. Suomi tiesi täysin tarkkaan mihin lähtee mukaan liittyessään NATOon.
" kolme vuotta pelkkää tiedotusvälineistön paksaa"
Suomalaiset tiedotusvälineet ovat maailmanlaajuisesti katsottuna erittäin luotettavat ja pyrkivät objektiivisuuteen.
07.03.2025 18:33
Hetkinen, mikä V...N lasku? Ja MITÄ nämä kymmenen maata Euroopassa haluavat JATKAA, mitä sitten 17 maata ei halua?!?!
"Yhdysvallat pelaa tiliä, jokainen sota on pelkkää markkinataloutta."
En kykene seuraamaan ajatuksenjuoksuasi enkä kykene mitenkään näkemään sotia a) markkinataloutena tai b) tilin tekemisenä.
Jos nyt viittaat USA:n politiikan täyskäännökseen Trumpin päästyä valtaan, niin USA tekee aivan mahdottoman karhunpalveluksen itselleen ja pian USA on maailmassa täysin yksinään. Trumpin politiikassa ei ole minkäänlaista järkeä (tosin, se ei ole mikään todiste mihinkään suuntaan jos MINÄ en sellaista johtolankaa pysty näkemään)
"lakkaa olemasta tyhmä."
Sellaiseen minä en kykene. Olen paitsi SEINÄHULLU, myös äärimmäisen TYHMÄ!
07.03.2025 18:26
Ahaa. Kerropas oma näkemyksesi miksi meillä on EDUSKUNTA! Miksi sellainen on olemassa ja mikä on sen tehtävä. Jos sellaista ei tarvita, kertoisitko tähänkin perusteet.
07.03.2025 18:21
Kerro vielä miten "kommunistit" (mitä niillä nykypäivänä sitten tarkoitetaankaan) liittyvät tähän juttuun?
Olen kiinnostunut! Kerro myös oma määritelmäsi "kommunistista". Mistä sellaisen tunnistaa? Mistä sellainen puhuu?
07.03.2025 18:18
Huh, tämän kirjoittajan täytyy olla venäläinen provokaattori.
Tuskin edes hulluinkaan suomalainen on noin harhainen. Ja minä TIEDÄN mistä puhun!
07.03.2025 18:15
Ukrainaa on tuettava niin kauan kuin on tarvis. Niitä rahoja ei koskaan lähdetä kyselemään takaisin. Teillä siellä LENINGRADISSA on aivan oma historiankirjoitus ja mielipiteetkin annetaan teille valmiina. Teitä rangaistaan jos yritätte ajatella itse. Siksi venäläinen on evoluution kuluessa kehittynyt sellaiseksi kuin nyt. Putinissa teillä venäläisillä on juuri sellainen PERSIDENTTI kuin te ansaitsettekin. Se on oikein!
Ja JÄRKEVIÄ kommentteja ei minulta tule KOSKAAN. Olen täysin SEINÅHULLU! Parantumattomasti!
07.03.2025 18:10
Oho, tälle kirjoittelijalle on juotettu LENINGRADISSA kiljupotun HIIVAINEN pohja ja VATSA möyryää. Tulee sellaista oksennusta että!
Jääköön nyt mainitsematta, että tässä kunnossa olevan tiltun mielijohteista ei ota kukaan selvää
07.03.2025 18:02
Ehei venäläiset, ei suinkaan. Te kirjoittelette nyt KILJUHÖYRYISSÄNNE aivan puutaheinää.
Ukraina ei ole missään vaiheessa keskustellut tulitauosta kenenkään kanssa.
07.03.2025 17:59
Ette te siellä LENINGRADISSA pääse päättämään Suomen eduskunnasta yhtään mitään.
Venäläiseen kulttuuriin toisen valtion asioihin puuttuminen tietenkin kuuluu. Se on jokaisen venäläisen sydämessäkin. Sehän tiedetään kyllä.
07.03.2025 17:57
Kyllä nyt on LENINGRADIN iloisilla JUOMAVEIKOILLA taas juhlan aika kun on tuotu uusi KILJUPOTTU sysipirttiin ja KAALISOPPAAKIN on vielä jäljellä.
Ja jutut on trollitoimistolla samaa tasoa kuin ennenkin. Hoh hoijaa, keksisitte nyt jotain repäisevämpää
07.03.2025 17:55
5 / 64