Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Melsson
profiilit
Melsson
Melsson
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+naisen+luonteella+ole+väliä+sillä+hetkellä+ku+perseitä+kattelen.+"Kunhan+on+perse+jossa+pillun+reikä",+meni+varmaa+vähä+ohi...🙃
Alkuperästä+piti+tsempata,+ja+en+ole+kaikkia+perseitä+heti+panemassa+vaikka+niitä+tykkään+katella.+Kivaa+viikonloppua+sinne.😀
28.07.2017 01:08
Mäki+hajoilen+illat+ku+mietin+kaikkee+mitä+vaa+voi+miettii.+Exä+meni+kihloihin+ja+sen+elämä+on+parempaa+ku+koskaan.+Mun+isoja+hetkiä+on+ku+lapset+soittaa+ikäväänsä,+ja+mä+kyl+nään+noita+useammin+mut+on+tää+silti+niin+vaikee+alottaa+uudestaa+tää+kaikki.+Mul+on+about+sama+aika+erosta+ku+sullaki.+Mullakin+on+menny+aika+treenailles+ja+yks+parhais+jutuista+oli+eron+jälkee+ku+päätin+etten+ala+dokailee.
Tsemppii+sulle,+mä+haluun+päästä+tosta+katkeruudesta+ja+sit+oon+tyytyväinen.
26.07.2017 01:13
Voi+vitsi+mikä+vastaus.+Miten+vaa+päästä+siitä+katkeruudesta+minkä+toinen+saa+aikaseks,+mitä+teet+sen+ajan+ku+lapset+on+poissa?++Iteksee+ei+varaa+ole+edes+kauhean+kummoisessa+asunnossa+olla+eikä+siel+pysty+lapsien+kans+elelee.
Perhettä+mullaki+on+kauhea+ikävä,+jotenki+lomakin+on+ihan+turha+ku+ei+vaan+ole+niitä+lapsia+jotka+tekee+elämästä+elämän+arvoisen.+
Tää+vastaus+oli+kyl+hyvä,+mä+tähtään+just+tohon+itekki.👍
26.07.2017 00:45
Pienet+tissit+pitää+olla,+sillon+on+yleensä+hyvä+perse.+Perse+on+tärkeempi+ku+ne+tissit..😀
Muuten,+ulkonäkö+on+se+mikä+se+on+eikä+sitä+kannata+stressaa.+Kaikelle+on+kysyntä+ja+jokaisella+on+mielipiteensä.+Hyvä+kantaa+hyvää,+eli+ole+hyvä+muille+ni+joku+on+joskus+hyvä+sulle,+ja+se+tykkää+just+sun+tisseistä.
26.07.2017 00:29
1 / 1