Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Alex-reg
profiilit
Alex-reg
Alex-reg
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
140
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä+ainakin+olen+nähnyt+Tapani+Koivuniemen+meidän+parkkipaikalla+useaan+kertaan.+Jeesusta+en+ole+nähnyt,+joten+minulla+on+aivan+henkilökohtainen+havainto+tuosta+...+miten+sen+nyt+kauniisti+sanoisi,+sekopäästä.
26.04.2017 08:57
Kuten+Mark5:n+vastauksista+voi+päätellä,+kieltääkseen+evoluution+olemassaolon+pitää+kieltää+käytännössä+kaikkien+luonnotieteiden+tulokset;
-+Geologia
-+biologia
-+fysiikka
-+kemia
-+astronomia
-+kosmologia
etc.
On+ne+viisaita+nuo+kretiinit,+tuosta+vaan+vanhan+tarukirjan+pohjalta+voivat+osoittaa+miljoonien+tiedemiesten+työn+virheelliseksi.
26.04.2017 08:43
Tätäkin+ketjua+lukiesswa+on+helppo+huomkata,+miten+"ROT"+hirttää+itsensä+tuomalla+esille+yhä+enemmän+ja+enemmän+evoluution+mekanismeja.
Eikö+hän+millään+ymmärrä+että+tuo+esiin+vain+evoluution+mekanismeja?+eikö+hän+ymmärrä,+että+tutkimuksissa+joihin+hän+viittaa+vahvistetaan+evoluution+toimivuutta?
24.04.2017 09:07
Evoluution+kannalta+on+aivan+sama+vaikka+elämän+olisi+maapallole+taikonut+Spagettimonsteri.
Kretiineillä+on+ihme+tapa+sumputtaa+kaikki+asiat+yhteen+jotta+pääsevät+aina+karkuun+kun+keskustelu+alkaa+käydä+tukalaksi.
23.04.2017 18:25
"+Todista+evoluutioteoria+ja+voita+miljoona+dollaria
RaamattuOnTotuus
23.4.2017+11:25
Natural+Code+LLC+antaa+miljoona+dollaria+sille,+joka+kykenee+titeellisesti+todistamaan+elämän+synnyn+ja+informaation+alkuperän."
Mielenkiintoinen+juttu,+opettaja+ei+tiedä+mitä+evoluutioteoria+käsittelee+ja+mitä+sen+aihepiiriin+kuuluu,
No.+ei+tämä+kyllä+yllätä+kun+on+lukenut+ko+henkilön+aiempia+aivoituksia.
23.04.2017 15:46
Samalla+tavalla+myös+Esko+Valtaoja,+Kari+Enqvist+etc.+kertovat+etteivät+suinkaan+ole+100%+varmoja+siitä,+että+jumalaa+ei+olisi+olemassa.+
Yleensä+kaikki+ovat+kuitenkin+100%+varmoja+siitä,+että+Raamatun+kuvaamaa+jumalaa+ei+ole+olemassa.
Valtaojakin+muistaakseni+kertoi+antavansa+jumalalle+mahdollisuuden+piileskellä+jossain+alkuräjähdyksen+"nurkassa".
Enqvist+ei+pidä+itseään+ateistina+vaan+paremminkin+uskonnottomana.
20.04.2017 08:34
"Kerroin+vain+ystävällisesti+teille+aaseille+että+radiohiilen+hajoamisnopeus+on+arvailun+tulosta+aivan+kuten+Wiki+sanoo."
Miksi+et+ottanut+oikeaa+wikipedian+artikkelia?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Radiohiiliajoitus
https://en.wikipedia.org/wiki/Radiocarbon_dating
19.04.2017 13:37
Tieteen+hienous+on+siinä+että+se+toimii:
Autot+kulkeavat,+tietokoneet+toimivat,+lentokoneet+pysyvät+ilmassa,+avaruusluotaimet+tavoittavat+planeettoja.+etc.
Tiede+saa+lentokoneen+lentämään,+uskonto+saa+sen+lentäjän+ohjaamaan+lentokoneen+päin+taloa.
18.04.2017 10:57
Joo,+jos+se+että+ei+hiihdä+on+urheiluharrastus+niin+silloin+kait+ateismikin+on+uskonto.
Kannattaisikohan+hieman+miettiä+ennen+kuin+alkaa+peilaamaan+omia+uskomuksiaan+siihen,+että+joku+toinen+ei+usko+satujanne.
18.04.2017 10:45
Tiedätkö+mikä+osoittaa+että+tieteellinen+metodi+on+oikea+tapa+hankkia+tietoa?
Vastaus:+se+toimii,+autot+kulkevat,+puhelimet+toimivat+ja+sinäkin+voit+kirjoittaa+tietokoneen+välityksellä+ajatuksiasi+toisille+ihmisille.
Itse+asiassa+tieteellinen+metodi+on+ainoa+mikä+toimii+uuden+tiedon+lähteenä.+Lisäksi+yleisesti+voidaan+todeta+että+tiedemiehet+edustavat+pääosin+ihmiskunnan+terävintä+osaa.
16.04.2017 13:10
On+todella+yskisilmäistä+tunkea+jumalaa+aina+siihen+aukkoon,+jonka+sisältöä+amme+vielä+tiedä.+Näin+on+tehty+kautta+aikojen+ja+näin+näytetään+tekevän+edelleen.
Aikoinaan+jumnalilla+selitettiin+ukkosta,+tuulta,+komeettoja,+aurinkoa+etc.+Nyt+tietoisuutta,+elämän+alkua,+maailmankakkeuden+alkua+etc.
Loppujen+lopuksi+taitaa+olla+niin,+että+jumala+pakenee+meitä+sitä+mukaan+kun+saamme+selville+miten+asiat+ovat,+voisin+jopa+olettaa+että+jumalaa+ei+ole+edes+olemassa,+se+on+vain+yleinen+nimitys+tiedon+rajalle.
16.04.2017 13:06
Tai+sitten+asia+on+niin+että+koko+Raamatun+jumala-jutut+ja+luominen+on+vain+Seemiläisten+kansojen+tarustoa+ja+mitään+tuollaista+ei+ole+ollut+eikä+ole+olemassa.
Kumpikohan+on+enemmän+todennäköistä?
Minun+mielestäni+se,+että+kaikki+jutut+jumalista,+saatanasta+ja+vastaavista+on+puhtaasti+ihmismielen+keksintöä.
16.04.2017 11:43
Hups,+editointi+käänsi+lauseen+mukavasti+väärinpäin.+
eli+tuksin+kukaan+epäilee+ETTEI+maapllo+ja+elämä+maapallolla+olisi+miljardien+vuosien+kehityksen+tulos.
14.04.2017 16:28
Koirat+haukkuu+ja+karavaani+kulkee.
Tuskin+yksikään+biologi+(joka+ei+ole+vahvasti+uskonnollinen)+epäilee+että+maapallo+ja+elämä+maapallolla+on+miljardien+vuosien+kehityksen+tulos.
14.04.2017 16:27
Ainoa+tietämäni+ateistinen+uskonto+on+Buddhalaisuus.
Ateismihan+ei+määritteen+mukaan+ole+uskonto,+paremminkin+uskomus.
Olen+uskonnoton,+ateisti.+Tunnen+useita+Helluntaiseurakunnan+jäseniä+(sukulaisia)+ja+olen+heidän+kanssaan+hyvissä+väleissä,+ollut+jo+60+vuotta.+Minulla+on+myös+yksi+hyvä+ystävä+joka+on+Myöhempien+Pyhien+Jeesuksen+Kristuksen+kirkon+jäsen,+Jehovalaisia+ei+tällä+hetkellä+ole+lähemmissä+tutuissani.+On+kuitenkin+aika+yksisilmäistä+väittää+etten+tuntisi+ko+lahkojen+edustajia.
Suurin+osa+lahkojen+edustajista+on+hyviä+ihmisiä.+Sääli+että+heidän+käsityksensä+todellisuudesta+on+niin+vääristynyt+lapsena+tapahtuneen+aivopesun+vuoksi.
13.04.2017 10:56
Jokaisen+ihmisen+kohdalla+"tutustuminen"+jumalaan+menee+saman+kaavan+mukaan:
Joku+toinen+henkilö,+yleensä+lähiomainen,+kertoo+lapselle+että+on+olemassa+jumala+jolla+on+näitä+ominaisuuksia.
Ellei+usko+tämän+henkilön+väitettä+jumalasta+(tai+jos+lakkaa+uskomasta+tähän+väitteeseen+jossain+vaiheessa)+on+ateisti.+jos+uskoo+on+teisti.
Eli+kysymys+on+puhtaasti+siitäö,+pitääkö+teistin+väitettä+jumalan+olemassaolosta+uskottavana+vai+eikö+pidä.+Suomessa+tyypillisesti+kerrotaan+että+on+olemassa+Jumala+josta+Raamattuun+on+kirjoitettu.
Mistään+ulkopulelta+ei+tuota+väitettä+kukaan+kuule.+Itse+sitä+ei+kukaan+noin+valmiina+keksi,+toki+voi+mietiskellä+että+mikä+tuo+salama+oikein+on+ja+kuvitella+jonkin+persoonallisen+tekijän+ilmiön+taakse.
Tuossa+on+lyhyt+kuvaus+siitä+mitä+ateismi+on,+se+ei+sisällä+mitään+muuta+kuin+epäuskopn+jonkun+teistin+väitteeseen+jumalansa+olemassaolosta.
12.04.2017 13:18
Toisen+puolen+sukulaisistani+merkittävä+osa+on+Helluntaiseurakunnan+jäseniä.+Heistä+kaikki+ovat+nuoren+maan+kreationisteja.
Mistä+sinun+kokemuksesi+Helluntailaisista+kumpuavat?
12.04.2017 11:35
tuossa+pari+kirjaa+jotka+vastaavat+alottajan+kysymykseen.
https://books.google.fi/books/about/The_Fabric_of_Reality.html?id=Z7uFxViR19oC&source=kp_cover&redir_esc=y&hl=fi
http://www.adlibris.com/fi/kirja/monimutkaisuus-9789510348390?gclid=CjwKEAjw_bHHBRD4qbKukMiVgU0SJADr08ZZDWtaB38ZNchlng6pebIGBGbqF7PGzGSMiurX-c6L9hoCJbbw_wcB
11.04.2017 12:58
Evoluutioteoria+selittää+biodiversiteetin+synnyn.
Jostain+kumman+syystä+kretiinit+ja+muut+huuhaaseen+uskovat+luulevat+sen+kattavan+kaiken+mahdollisen.
Lukekaa+enemmän,+luulette+vähemmän.
11.04.2017 12:55
Ja+kyllä,+tiede+ei+tunnista+jumalaa.+Tiede+ei+tunnista+mitään+olematonta.
11.04.2017 12:53
6 / 7