Olen usein ihmetellyt, miksi kaikenlaiset evoluutioteoriaa puolustelevat huuharit kirjoittelevat tänne luomisopille varatulle palstalle. Palstan aihehan ei ole evoluutioteoria, sille on ihan oma palstansa.
Toinen minua ihmetyttänyt asia on se, miksi evoluutioteorian puolustajat kirjoittelevat niin epäloogisesti ja avuttomasti, etteivät he ole saaneet vielä ketään evoluutiokriitikkoa muuttamaan ajatuksiaan.
Olen siis jo pitkään kummastellut näitä seikkoja, jotka ovat erittäin ristiriitaisia ja kummallisia. Nyt kuitenkin vaikuttaa sille, että selitys tähänkin asiaan on löytynyt. Erään evolutionistin kirjoituksen perusteella evoluution puolustajat ovatkin täällä etsimässä SEKSISUHTEITA itselleen!
En kyllä sinänsä pysty käsittämään, miten noilla sepustuksilla kyllä seksiäkään saa, muuten kuin kuminuken kanssa, mutta toisaalta ymmärrän kyllä sen, että evoluutio-opin orjat eivät voi mitään heitä alituiseen riivaaville lihan himoille ja rajoittamattomille haluille, heiltähän kun varmaankin puuttuu kristitylle ominainen kyky itsehillintään ja pelkkiä vietintyydytyspyrkimyksiä korkeammat henkiset toiminnot.
Täytyy sanoa, että jotenkin minun alkoi hieman käymään sääliksi evoluutionpuolustajia, mutta toisaalta, tuollaistahan se elämänkamppailu on siellä evoviidakossa, että itsehän he ovat sen vallinneet.
Miksi evoluutioteorian puolustajat tappiolla
6
108
Vastaukset
- sciencefictiontrue
No nyt se tuli todistettua! Rinnakkaismaailmoja on olemassa ja niistä voi olla yhteydessä toisiinsa. Mitenkäs se sinun maailmassasi meni, voittiko siellä Hitler? Entä onko siellä Suomi jo voittanut jalkapallon maailmanmestaruuden? Kiinnostaisi tietää.
- pallotonpaviaani
Jumala (oli todellinen tai ei) kuvaa olemassaoloa laajemmalla skaalalla ja merkitystä ihmiselle. Evoluutioteoria ei sitä anna. Se on solujen, geenien ja mutaatioiden syvällistä jargonia ettei ne kiinnosta ihmistä joka ei ole kiinnostunut biologiasta. Jumala ja raamattu kohdistuu ihmiseen jota se voi käyttää elämässään. Evoluutioteoriasta ei ihminen saa mitään merkityksellistä itselle.
Itse USKON että olemassa on jokin muu teoria joka selittää kokonaisuuden mitä näistä kumpikaan ei tee.Evoluutioteoria selittää biodiversiteetin synnyn.
Jostain kumman syystä kretiinit ja muut huuhaaseen uskovat luulevat sen kattavan kaiken mahdollisen.
Lukekaa enemmän, luulette vähemmän.
- AttePutkonen
ROT, olet paljastunut. Kun on yksin, niin on pakko hakea tukea itselleen multinikeillä. Vaikutat ihan Mosselta. Voin vain kuvitella mitä sairaudentunnottomuus on.
- Fiksu.Kreationisti2
Evoluutioteoria ja evolutionismi eivät kuulu palstan aihepiiriin.
Ilmoitettu poistoon. Kreationostien toimesta ei ole ensimmäistäkään kreationismia käaittelevää avausta. Vain sekopäistä ja säälittävää olkiukko kyhäilyä, jonka mestari on suursmurffi rot....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164