Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
YksK-Nainen
profiilit
YksK-Nainen
YksK-Nainen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
39
Kommenttia
468
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuuleppa+kun+mulla+ei+ole+fb:tä,+eikä+tule+koskaabn+olemaankaan,+sillä+minun+aikani+kuluu+aivan+muualla+kun+fb:n+sivuja+päivitellessä.
Siis,+en+laita+;).
12.08.2017 12:41
Olen+kyllä+miehelle+tarkoitettu,+mutta+en+ole+mies.+Mieti+siitä!
12.08.2017 00:23
Voi+helvetti+vie+suakin!+Oletko+SINÄKIN+menettänyt+järkesi?+OLET+!
Eivät+varmasti+tunne+minua,+ja+on+siunaus+minulle!
12.08.2017 00:21
En+ESITÄ+naista,+sillä+olen+NAINEN!+En+tarvitse+puseron+sisään+kurkata,+sillä+tiedän+ja+olen+NAINEN.
Eikä+niidenkään+tarvitse+arvella+olenko+nainen+jotka+minut+näkevät,+sillä+varmat+merkit+on+olemassa+;).
12.08.2017 00:09
No+minäkö+tuon+p:n+jauhamisen+alotin??????+
Olen+saanut+kyllä+makoisat+naurut+noiden+sairaiden+mielikuvitusmaailman,+tai+kenties+heidän+oman+elämänsä+tapahtumia+lukiessani.
Kun+ei+joillakin+ole+elämää,+niin+tuota+se+teettä.+Vai+onko+joutuneet+seinäkukkaseksi,+syrjäytetyiksi+siitä+fantasiamaailmasta+mitä+ovat+eläneet,+vai+ihanko+reaalielämästä,+ja+nyt+antaneet+kaiken+sen+pahan+tulla+ulos+sisältään.
En+tiedä,+eikä+todellakaan+kiinnosta.+Senkun+olen+seurannut+heidän+seuraavia+siirtojaan,+ja+niitähän+näkyy+olevan.
Nyt+mun+on+mentävä+nukkumattia+oottelemaan,+huomenna+pitkä+ajomatka+edessä.+OHO,+ei+kun+tänään+se+ajomatka+on.+
Öitä+ja+unia,+ja+oman+kullan+kuvia+;).
12.08.2017 00:06
Aivan+sama+mitä+nuo+vatipäät+väittää+;o))))).+Kivaa+mulla+ainakin+on+ollu+seurata+mitä+kaikkea+niiden+sairas+mielikuva+saakaan+aikaan,+ja+paljon+on+saaneet.
Heidän+omia+fantasioitahan+ne+on,+elämästä+mitä+eivät+ole+koskaan+eläneet,+mutta+haluaisivat+elää.
11.08.2017 23:59
Mikähän+Iillä+alkava+paikka+tuo+mahtaa+olla?+Olit+siis+paikalla,+ja+joku+veti+sulta+maton+jalkojen+alta,+ja+nyt+katkerana+yrität+kertoa+kuinka+pettynyt+olet.
Ei+vaikuta+minun+elämääni+mitä+SINÄ+teet,+tai+kuvittelet+jonkun+tekevän+sinun+mielikuvitusmaailmasi+tekemisiä.
11.08.2017 23:42
Heheheeeeeeeeeeeeeeeeeee.+Siis+tyrkytät+omaa+sairasta+elämääsi+minun+tekemiksi?+Ei+mene+läpi+kuin+SINUN+mielikuvassasi,+ja+sinun+sairaassa+päässäsi.
11.08.2017 23:38
No+kysyn:+Missä+se+on+nähnyt+ja+mistä+se+on+kuullut.
11.08.2017 23:24
Kiitos+kommentistasi.+Erittäin+mielenkiintoinen+sairaan+ihmisen+tekele.+
Oikeinkirjoituksessasi+ei+ole+moittimista,+mutta+kielellinen+ulosantisi+keskittyy+vain+ja+ainoastaan+sinun+omiin+fantasioihisi,+jotka+on+todella+vain+sinun+fantasiaa,+kaikesta+siitä+mitä+elämässäsi+olet+kokenut+ja+minkälaista+elämää+elät.
11.08.2017 23:22
Ai+että+tekeekin+nannaa+lukea+nimenomaan+SINUN+kirjoituksiasi,+ja+elää+mielikuvassa+että+olet+se+ketä+olen+ikuisesti+etsinyt+ja+nyt+löysin+;o)))))))).
Öitä,+nuku+hyvin,+yritä+selvittää+pääsi+ja+olla+huomenna+kuin+ihmiset+konsanaan.
11.08.2017 23:10
;o))))))))))))))))),+joo+just.+kivoja+tekstejä,+mutta+ymmärrän+kun+olet+ulkopuolella+elämäni+ja+yrität+siihen+tunkeutua,+pääsemättä+koskaan+elämääni+kiinni.
11.08.2017 23:08
Mikä+sinun+pään+on+sekoittanut?+
Huumeet,+alko,++vai+onko+kaikki+pettymysten+yhteen+nivoutunut+sen+saanut+aikaan?
Minulla+ei+ole+koskaan+ollut+sinunlaisesi+kanssa+mitään+kokemusta+livessä,+muulloin+kun+työni+vuoksi,+ja+ne+on+raskaita+ihmisiä.
Hakeudu+hoitoon,+sillä+tuolla+et+saa+mitään+muuta+aikaan+kuin+tuhoat+itsesi+lopullisesti!
11.08.2017 22:45
Mitä+olet+naamaasi+työntäny/nielly+tai+tykittäny?++Olet+todella+sekaisin!+
Ei+varmuudella+ole+sinulle!
11.08.2017 22:07
Teille+molemmille:++kyseleväJmies++ja+k-naiselle+
+Kyllä+se+oikea+J-mies+tietää,+vaistoaa+jopa+ajatuksenikin.
09.08.2017 23:10
Harvemmin+on+kukaan+kertonut+täällä+minulle+tunteistaan,+mutta+kyllä+vinkkejä+siitä+on+tullut.
Tunnistanko?,+no+en+uskalla+varmuudella+sanoa,+mutta+olettaa+voin,+vaikkakaan+oletushan+ei+ole+tiedon+väärti.
09.08.2017 22:21
Hei+hei+hei!!!!!!!!!!!+Kenen+luvalla+sää+olet+mun+albumin+kuvia+vohkinu+tänne+julkaistavaksi????
Jaha,+huomenna+tuomarin+juttusille,+ja+tulet+kuulemaan+siitä.+Kalliiksi+tuli+tuo+julkaisu+;o).
08.08.2017 22:30
Ei+se+ollu+tuo+kohta,+vaan+se+kun+Pekka+tipautti+itsensä+tuolilla+alas,+ja+sen+jälkeen+ei+naurusta+meinannut+tulla+loppua+;o)))))).
08.08.2017 22:22
Muutamia+kertoja+olen+ollut+telkkarissa,+ammattini+ansiosta/vuoksi/takia,+mutta+en+viitsi+palstalaisia+järkyttää+linkkaamalla+kuvaani.+Siis+julkkis+ihan+omin+avuin+;).
Saavat+vielä+ikuisia+traumoja,+ja+minun+maksettavakseni+tulee+pitkä-aikainen+psykiatrinen+hoito+;o).
08.08.2017 22:09
Näin+teemme,+ja+katselemme+niitä+unia+missä+matkaamme+yhdessä,+sinne+missä+aika+ei+lopu+koskaan,+ja+tiedämme+että+olemme+perillä,,,
Hyvää+yötä,+olet+yhäkin+se+<3,,,+rakkain+kaikista+ihmisistä+maailmassa+minulle,,,
07.08.2017 23:49
22 / 24