Ketä julkkista

Tunnisteita

SINÄ muistutat? Linkkaa kuva.

30

725

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jossenjotenkisanois

Oon sellanen marlon brandon ja brad pittin välimuoto. Enks olekin?

• Eräsnainenvain_

Eräässä miehessä on samaa näköä kuin marlonissa. Brad pittiäkin muistuttaa jonkin verran. Kuinka pitkä olet?

• jossenjotenkisanois
        Eräsnainenvain_ kirjoitti:

Eräässä miehessä on samaa näköä kuin marlonissa. Brad pittiäkin muistuttaa jonkin verran. Kuinka pitkä olet?

Jotain 182 tai sinnepäin

• Eräsnainenvain_
        jossenjotenkisanois kirjoitti:

Jotain 182 tai sinnepäin

Harmi, ei osunut. :|

• eitulemieleen

Ei ole tietoa kuka julkkis muistuttais mua. Julkkikset on juntteja.

• Olenihansamannäköinen

https://www.google.fi/search?q=timo soini&client=safari&hl=fi-fi&prmd=ivmn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi-5KyjmcjVAhVkOJoKHfngDxYQ_AUICSgB&biw=375&bih=559#imgrc=1Hc7fU8Hm3c6eM:

Pakko huomauttaa vielä, että olen siis nainen. Ettei tule mitään väärinkäsityksiä.

• tylsä_täti-ihminen

Välimuoto Nellie Olesonista ja Muumimammasta....

• Muutamia kertoja olen ollut telkkarissa, ammattini ansiosta/vuoksi/takia, mutta en viitsi palstalaisia järkyttää linkkaamalla kuvaani. Siis julkkis ihan omin avuin ;).
      Saavat vielä ikuisia traumoja, ja minun maksettavakseni tulee pitkä-aikainen psykiatrinen hoito ;o).

• JooMääArvasin

• JooMääArvasin kirjoitti:

https://www.youtube.com/watch?v=JgcLbQKGGUs

-K-

Hei hei hei!!!!!!!!!!! Kenen luvalla sää olet mun albumin kuvia vohkinu tänne julkaistavaksi????
        Jaha, huomenna tuomarin juttusille, ja tulet kuulemaan siitä. Kalliiksi tuli tuo julkaisu ;o).

• SeKooTaas

Ei pelkästään hyvästä ulkonäöstä johtuen, vaan kenties muutenkin..

http://a.dilcdn.com/bl/wp-content/uploads/sites/6/2017/05/yoda-advice-featured-1.jpg

• ilkeyttä

Siis mitä. Minä en saa muistuttaa Charlize eikä ikävöityni Jeffiä?

• Miksikaikkipoistetaan

Paska ylläpito :( minä saan muistuttaa timo soinia mutta en britney spearsia nuorena 🌝

• Nääny

Daaaaaniel Craig ja Jumala. Tarviik kuvii?

• ihan-aito
    • PReikääMuistuttava

Persreikää. Yllättävää kyllä, persreikänä olen hyvin suosittu. Rakastetut, rakastavat heteroseksuaalista vaginayhdyntää lähinnä harrastavat perheenisät, poikaystävät , kumppanit tykkäävät minusta salassa. Seurustelukumppanit kun tapaavat olla useinkin turhan kehittymättömiä, tuomitsevia. Siksi olen, siksi sallivuuteni. Sua varten ;)

• paljonreikiä

Ei tullut yllätyksenä. Entäs sun puolisosi, eikö ole epäilykset heränneet?

• PReikääMuistuttava
        paljonreikiä kirjoitti:

Ei tullut yllätyksenä. Entäs sun puolisosi, eikö ole epäilykset heränneet?

Mulla ei ole puolisoa. Sen verran puolisoihin tutustuttu, ettei luotto ole hääppöinen, mitä tulee ihmisten kykyyn vetää teatteria läpi elämänsä. Mä nautin elämästä, en ryhdy mihinkään teatterikappaleisiin.

• Nainenkommentoi

Vaikka minulla onkin kotona peili niin enhän minä tiedä miltä minä näytän. Sillä ei itsestään voi sanoa minkänäköinen on, koska en katso omaa ulkonäköäni ulkopuolisen silmin vaan näen niin kuin silmäni näkevät.

• onneaEjaetunimetön
    • sellasetjulkkikset

Olen nainen ja olen sellainen Pikku Myyn, McGyverin ja Ihaa-aasin risteys :p

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5430
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2377
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1637
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      239
      1620
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      324
      1150
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      324
      1136
    Aihe