Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
profiilit
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Noh,+vielä+olet+hengissä,+vaikka+noin+monissa+melskeissä+olet+joutunut+kahlaamaan.
25.01.2019 18:02
Osanottoni+ja+jaksamista.
Hyväntahtoinen+huumori+on+elämää+kantava+asia.
Suru+toki+täytyy+surra+pois,+sillä+omalla+tavallaan.+Tuossa+hetkessä+monetkin+tunteet,+jopa+vastakkaiset+saattavat+mielessä+soutaa.+Niiden+täytyy+vaan+antaa+tulla.
25.01.2019 15:49
Ihan+hymyyn+suutani+veti,+kun+luin+tuon+sahvankorjauksesi.+Ideahan+oli+hyvä.
Monasti+se+on+niin,+vaatteissa,+kun+muissakin+asioissa,+että+kun+niihin+on+tottunut+ja+ne+on+omaan+käyttöön+mukautunut,+ei+se+uusi+aina+ole+sopiva,+vaikka+olisi+kuinka+hieno.
25.01.2019 15:41
Minä+en+ole+oikein+oivaltanut,+mikä+siinä+kirjautumisessa+niin+kamala+peikko+on.
Kertokaa,+jotka+tiedätte.
25.01.2019 15:19
Maailma+on+mitä+moninaisimpia+riippuvuuksia+pullollaan.
On+riippuvuuksia,+joista+ei+ole+haittaa,+on+riippuvuuksi,+jotka+ovat+haitaksi+vain+riippuvalle.
Sitten+on+niitä,+joista+on+haittaa+myös+ympärillä+oleville+ja+kansantaloudelle.
Mutta,+joka+riippuvuudesta+on+myös+aina+hyötyä+jollekin+muulle+taholle.
Tuo+viinakin,+haittaa+riipuvalle,+läheisille+ja+terveydenhuollolle,+kansataloudelle+ja+sitten+tuottaa+valtiolle+rahaa+,+työtä+monille+tahoille.
25.01.2019 14:28
Tuo+juuri+on+mukavaa,+pähkäillä,+mitä+voisi+mistäkin+tehdä+ja+kannattaako+ja+onnistuuko.
Huomasin,+että+täkkini+reunasta+on+ompelus+purkautunut.+Kunhan+saan+inspiraation+kaivaa+ompelukoneen+esille,+niin+kiinni+vaan,+täkki+on+muuten+aivan+hyvä+ja+konepestäväkin+ns.+kevyttäkki.
Kyllä+se+suutari+varmaan+sellaisen+vyönkin+tekee.
25.01.2019 14:17
Kyllä+tuon+voi+ihan+rikolliseen+tekoon+verrata.
Hyvä,+että+tapaus+meni+sitten+kuitenkin+oikeenpäin.
Olin+vielä+työelämässä+v.+1993,+kun+laki+potilaan+oikeuksista+tuli+voimaan.+Siinä+on+kohta,+noin+omin+sanoin+muistettuna,+että+huoltaja+ei+voi+kieltää+hoitoa+alaikäiseltä,+jos+uhka+kohdistuu+henkeen+ja+terveyteen.
Sitä+en+osaa+sanoa,+miten+oli+ennen+tätä+lakia.
25.01.2019 13:45
Kun+Sinulla+on+hyvää+tavaraa+noin+paljon,+jota+et+ilmeisesti+itse+käytä.
Noin+suuressa+määrin+ei+varmaan+olisi+hyvä+idea+viedä+tuollaiseen+´´yleisjakoon.´´
Mikset+vaikka+myy+netin+kautta,+tai+jos+vaan+lahjotta+haluat,+niin+joku+Fida+tai+vastaava+voisi+olla+sopiva+paikka.
25.01.2019 13:07
Kun+Sinulla+on+hyvää+tavaraa+noin+paljon,+jota+et+ilmeisesti+itse+käytä.
Noin+suuressa+määrin+ei+varmaan+olisi+hyvä+idea+viedä+tuollaiseen+´´yleisjakoon.´´
Mikset+vaikka+myy+netin+kautta,+tai+jos+vaan+lahjotta+haluat,+niin+joku+Fida+tai+vastaava+voisi+olla+sopiva+paikka.
25.01.2019 13:07
Kun+sairauden+vuoksi+kontrolli+katoaa,+ihmisen+tukahdetut+tunteet+nousevat+esiin.
Esimerkiksi,+entinen+kansakoulun+opettaja,+varsinkin+naispuolisen+piti+olla+siveyden+sipuli+ja+hyväkäytöksinen.
Kun+sitten+estot+häviävät,+rakkauden+tunteet+toiseen+sukupuoleen+nousevat+näkyvästi+esiin+ja+sitten+tulee+ne+kirosanatkin+lahjakkaasti,+mitä+ei+ennen+voinut+ääneen+sanoa.
Muistisairas,+varsinkin,+jos+sairaus+on+pitkällä,+ei+tajua+menevänsä+toisen+sänkyyn+makaamaan.
Ei+siinä+auta+nimi+omassa+ovessakaan,+koska+ei+muista+sellaista,++näkee+vaan+oven+ja+sen+takana+sängyn.+Kuva+ovessakaan+ei+välttämättä+auta,+jos+sairaus+on+niin+pitkällä,+ettei+tiedä+miksi+se+siinä+on.
Tunne-elämä+on+se,+joka+säilyy+ihmisellä+pisimpään.
25.01.2019 13:01
Minä+nakkaan+kyllä+aina+sinällään+pussiin+vaihtorahat,+en+ole+vääriä+rahoja+saanut+takaisin.
Suomessa,+kun+ei+noita+kakssenttisiä+käytetä,+niin+jotkut+niitä+varmaan+matkoilta+tuo+ja+laittaa+liikkeelle.
24.01.2019 16:40
Itse+en+ole+joutunut+tuonkaltaisten+rikollisten+kohteeksi.
Kaikesta+valistuksesta+huolimatta+näihin+lankoihin+aina+joku+lankeaa.
En+kovin+herkästi+vastaa+tuntemattomiin+numeroihin+ja+omaan+päähäni+olen+takonut,+että+pitää+olla,+kuin+viilipytty,++jos+huijarit+yrittävät+jotain+kalastella+ja+ilmoittaa+hätänumeroon+asiasta.
24.01.2019 16:34
Juuri+tein+pienen+lenkin.
-17+astetta,+tyven+ja+aurinkoinen.+
tarkenee,+kun+pukee+asianmukaisesti.
Ihanaa,+kun+jo+huomaa,+että+pikkuhiaa+päivänvalon+aika+lisääntyy.
Akku+oli+ihan+romu,+onneksi+on+tuo+korjaamo+tuossa+milten+vastapäätä+huoltoasemalla.
Hoitui+homma+parin+tunnin+sisään.
24.01.2019 15:07
Hienoa,+hyviä+vinkkejä.
Näin+kun+ihmiset+alkaisivat+toimia+isommassa+määrin,+niin+niinhän+sitä+sanotaan,+että+pienistä+puroista+ne+suuret+virrat+kasvaa.
24.01.2019 14:01
Oletkos+Sinä++kenkäfani.
Kun+luin+kommenttisi,+tuli+mieleen,+että+talossa,+jossa+veli+asuu+on+ruvennut+ala-aulaan+ilmestymään+pahvilaatikoita,+niissä+sekalaisia+tavaroita+ja+laput+´´saa+ottaa.´´
Saas+nähdä,+kohta+joku+varmaan+valittaa+ja+se+loppuu.
24.01.2019 13:26
Ei+niitä+kulahtaneita+kohtia+käytetä.
Minusta+se+on+kivaa,+näin+talvella,+kun+on+aikaa,+leikellä+ja+mittailla.
Sitä+paitsi+se+on+ekologista,+että+kaikki+käytetään+tyynni.
Sodan+jälkeen+kiertotalous+oli+arvossaan,+mitään+ei+haaskattu.+Sitä+oppia+tarvittaisiin+tänäpäivänäkin.
24.01.2019 13:21
Kun+kotitalo+jäi+asumattomaksi+ja+sijaitsee+vielä++yksinäisellä+paikalla,+oli+odotettavissa,+että+rosvo+sinne+löytää.+Niin+sitten+kaiken+arvokkaamman+suurinpiirtein+olimme+vieneet+pois.
Sitten,+kun+rosvo+kävi,+haali+mukaansa+kaikenlaista+pikkutavaraakin.+Se+mikä+eniten+harmitti+tavaroista,+oli+sisareltani+jäänyt+akustinen+kitara.
Navetan+nurkassa+oli+mun+katkaisusirkkelini,+mutta+pojan+iso+auto+oli+edessä+niin+ettei+sitä+ollut+yksin+mahdollista+sieltä+saada.
Niimpä+sitten+sama+rosvo+ilmeisesti+kävi+kaverin+kanssa+sirkkeliä+tavoittamassa,+koska+vain+karjakeittiön+ovi+oli+revitty+auki.+Taloon+ei+oltu+enää+menty+sillä+kertaa.
Poliisikin+tietysti+paikalla+kävi+ja+luetteloa+tehtiin,+mutta+poliisin+näkökulmastahan+nämä+ovat+pikkujuttuja,+joihin+resurssit+eivät+riitä.
No+tonnin+pintaan+siinä+meni+jälkiä+korjatessa,+kesällä+valettiin+poan+kanssa+betoniin+pylväät+ja+karkastua+kettinkiä+väliin+lukolla.+Samanlaiset+tehtiin+mökeille.
Se,+mikä+minua+eniten+järkytti,+oli+se,+kun+menin+pikkukamariin,+jossa+oli+vaatekaappini.+Kaikki+vaatteeni+olushousuja+myöten+oli+heitelty+lattialle.+Tuli+ihan+´´raiskattu+olo´´+niinkuin+suvenkorentokin+tuolla+sanoi+itselleen+tulleen.
Se+tunne+seurasi+kauan,+aina+kun+tilnnetta+ajatuksiin+päästi.+Nyt+se+on+jo+häipynyt.
24.01.2019 13:14
Mulla+tuo+j-kirjain+on+käynyt+kovin+raskaaksi+ja+jossen+huomaa+sitä+vartavasten+lujaa+painaa+se+jää+pois.
23.01.2019 20:13
Juu,+ei+se+iso+asia+tarvitse+olla,+kun+se+keljuttaa.
Itse+en+ole+joutunut,+kun+kerran+tuommosen+huiausyrityksen+kohteeksi.+Se+oli+oku+Englanninkielinen+tekstiviesti,+jostain+huitsin+nevadasta.+Poistin+sen+heti.
En+tiedä,+että+onko+se+rakkauden+kaipuu+niin+kauhea,+että+järki+sumenee,+kun+ihan+asiallisetkin+ihmiset+niihin+lankeaa.
Valistuksesta+ei+kyllä+puutetta+ole.
23.01.2019 19:04
Ymmärrän,+kyllä+vääryys+keljuttaa,+vaikkei+ihan+elintärkeästä+kysymys+olisikaan.
23.01.2019 19:00
32 / 191