Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
profiilit
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olin+3viikkoo+ne+kuumat+ajat+alamökillä+pääsääntöisesti,+kun+annoin+muille+ylämökin+käyttöön,+kun+se+kissa+oli+tottunut+koppaansa+kaapin+päällä+ja+kuppiinsa+uunin+päällä,+oli+jo+19+vuotta+vanha.+Mun+kissa+kyllä+mut+aina+löysi.
Alhaalla,+kun+ei+ole+sisällä,+kun+kahvinkeitin,+niin+paljon+laittelin+ruokaani+siinä+puuhellalla+ulkona.+Illalla+porukallla+grillattiin+siinä.
Toisinaan+kävin+ylhäällä+mikrolla+jotain+lämmittämäsä.
23.01.2019 17:56
Mitä+haluat+tilalle?
23.01.2019 17:47
Johan+oli+tapaus.
Kyllä+sitä+varoa+saa.+Velipoika+juuri+kertoi,+että,+kun+kaupassa+laittoi+hanskat+ostosten+päälle+hihnalle+ja+maksamisen+jälkeen+alkoi+ostoksia+kerätä,+hanskoja+ei+missään.
Sanoi,+että+edellään+oli+sellainen+nuhjulta+näyttänyt+mies.+No+ehkä+tarpeeseensa+ne+sieppasi.
23.01.2019 17:46
Hienosti+pärjäsitte.+Hoksottimet+ja+neuvokkuus+taisivat+olla+kohdallaan.
23.01.2019 15:56
Nuorena+oli+rohkea.+Ei+silloin+pelännyt,+ei+ollut+kyllä+niin+paljon+pelättävääkään.
Minäkin+yksinäni+liftasin.
Kerran+semmoinen+vanhempi+mies+otti+kyytiin.+Kyseli+nuorten+tapaamispaikoista+ja+nuorista+yleensä.
Sitten+esitteli+itsensä,+oli+kunnassa+poliisipäällikkönä.
23.01.2019 15:29
On+mukava+huomata,+että+monet+tässäkin+ketussa+ovat+kertoneet,+että+tavalla+tai+toisella+kaikki+tulee+käytettyä,+niin+ettei+hyvää+tavaraa+paiskata+roskiin+ja+riennetä+ostamaan+uusia.
Minulla+on+tuossa+seinällä+puupohjainen+kello+tumma,+jotain+sorvattua+koristetta.+Se+pitäisi+viedä+korjattavaksi.
Se+kun+on+sellainen+kello,+jonka+poika+on+tehnyt+joskus+peruskoulussa,+hän+on+nyt+51v,+joten+kelolla+on+minulle+mittaamaton+tunnearvo.
22.01.2019 21:05
Maahanmuuttoa+ja+rasismia,+on+ollut+muutamana+viime+vuonna+riittävästi,+niinkuin+yltiösuvaitsevaisuuttakin.
Nii,+että+millä+kohtaa+rakkaus+ja+tolkku+voittaa,+varsinkin+tolkku.
22.01.2019 19:27
Perustele,+miten+noissa+näkyy+rakkaus+ja+tolkku+ja+keihin+ne+kohdistuu.
22.01.2019 18:16
Hiukan+ihmetyttää+tuo+säätieteliöiden+pakkasvouhotus.
Nythän+on+ihan+normaali+talvi.
Että+ihan+varoitus+tarvii+Hesassa+antaa,+kun+on+20+astetta+pakkasta.
Täällä+on+pakkanen+pudonnut+eilisestä.+Enää+12+astetta+ja+aurinko+paistaa,+eikä+tuule.+Ihana+talvipäivä+siis.
22.01.2019 12:27
Lentää+pian+väärään+pesään,+niinku+tuo+Lohela.
22.01.2019 12:23
Meillä+on+venerannassa+semmoinen+vanha+tiilistä+muurattu+grilli.+Ei+ole+nykyään+juurikaan+käytetty.
Ylämökin+seinustalla+oli+koko+kesä+muhkea+tiilikasa+ja+on+vieläkin.
Koetin+vihjailla+porukoille,+että+siitä+saisi+hyvän+grillin+tuohon+pihaan.
Jos+tulevana+kesänä+ei+rupea+tapahtumaan,+pitää+vissiin+itse+tehdä+se.
Minä+en+kyllä+tykkäisi+kesäkeittiössä+seiniä.+Pitää+nähdä+luontoa+ja+vettä+ja+kuulla+linnun+laulua.
22.01.2019 12:20
Tuollainen+rättivarasto+mullakin+on,+että+kertakäyttönä+voi+käyttää.
Tuosta+oli+joskus+jotain+juttua,+ettei+vaatteita+saisi+laittaa+roskiin,+en+kanssa+tiedä,+minne+sitten.
Mahtaisko+joku+olla+asiasta+perillä.
Muistui+mieleen,+sisreni,+joka+oli+intohimoinen+korjailija,+oli+kerran+parsinut+sormikkaat.+Sormien+kohdalla+oli+enemmän+parsimusta,+kun+alkuperästä+kudinta.
Tuo+on+hienoa,+että+lapsenlapsesi+korjauttaa+vaatteitaan.+Nykyään,+kun+niin+helposti+halutaan+aina+vaan+uutta.
22.01.2019 12:10
RosvoRoopessahan+laulettiin,+että+yks+nappi+oli+irti,+hän+ompeli+sen+kii....
Kyllä+sitä+kampetta+on+senverran+varmaan+monelle+kertynyt,+ettei+paljon+enää+tartte+ostella.
Tuosta+noutajasta+tiedä,+kuulemma+yhä+useampi+elää+liki+satavuotiaaksi.
No+tuloo+ku+tuloo.
21.01.2019 23:33
Ei+pienen+vian+takia+semmoisita+kengistä+halua+luopuakaan,+jotka+ovat+jalalle+mukavaksi+muotoutuneet.
Noita+matonkuteita+on+tullut+muksuna+leikattua+ja+mattoakin+kudottua,+siellä+ne+näyttää+olevan+vanhat+kangaspuut,+ladossa+seinään+nojaten.
21.01.2019 22:51
Hienoa,+että+ihmisillä+on+innovaatioita.
21.01.2019 21:01
Jep+ja+sen+jälkeen,+kun+ne+risat+eivät+enää+kelpaa+mihinkään,+viedään+ne+roskiin.
21.01.2019 20:12
Korjaatko+itse+tuon+vetoketjun,+vai+onko+siellä+joku+korjaaja,+se+ei+liene+ihan+helppo+homma.
21.01.2019 19:30
Jestas,+olisipa+kaikkialla+noin+tehokasta+uusiokäyttöä,+maailma+olisi+pelastunut+jo+aikaa+sitten.
21.01.2019 19:05
Mulla+on+vanha+sähkökone,+ei+sitä+paljon+ole+käytetty,+jotain+peintä+aina+välillä.
Tänään+oli+22+astetta+pakkasta,+joten+eka+kertaa+tänä+talvena+oli+tekoturkki+päällä.
En+kyllä+palellut+yhtään,+oli+aivan+tyyni.
21.01.2019 19:04
En+minä+mitään+rikkinäisiä+ole+Fidalle+vienytkään,+en+minä+nyt+niin+hölmö+ole.
Oliko+kommenttini+kenties+epäselvä.
21.01.2019 19:00
33 / 191