Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Alkoi+minullekin+käymään+niin+paljon+psyykkeen+päälle,+että+tiesin+että+apua+on+haettava.+Toki+ymmärrän+myös,+että+uni+ei+ole+samanlaista+mitä+luonnollinen,+mutta+olo+on+paljon+parempi,+kuin+että+olisi+valvonut+koko+yön+ja+lähtisi+töihin+samoilla+silmillä.
17.01.2018 19:55
Lääkäri+suositteli+juuri+tätä+merkkiä,+koska+siinä+ei+pitäisi+olla+sitää+vaaraa,+että+jää+koukkuun.+Suhtaudun+erittäin+kielteisesti+yleensäkin+lääkkeisiin,+mutta+nyt+oli+suorastaan+pakko+hakea+apua.+Seuraavina+päivinä+nukkuminen+onnistuu+ihan+hyvin+ja+kyse+on+vain+ensimmäisestä+työvuorosta.
Elättelen+toivoa,+että+voin+lopettaa+käytön,+kun+jään+eläkkeelle.
17.01.2018 19:47
Luulenpa+järkisuhteiden+olevan+muiden+mielestä+järkeviä+ja+parien+itsensä+mielestä+he+näyttävät+hyvältä+ja+tuntuvat+suht.koht+sopivilta.+Joissakin+maissa+vieläkin+vanhemmat+päättävät+kenen+kanssa+tytär+avioituu.+Paljon+parempaan+ollaan+siinä+suhteessa+menossa.+Itse+olen+vielä+niin+vanhanaikainen,+että+mielestäni+miehen+tulee+sentään+kosia+naistaan.+Tämänkin+tehtävän+ovat+kuulemma+jotkut+naiset+ottaneet+itselleen?
09.01.2018 13:25
Esimerkkisi+on+hyvä,+allekirjoitan.
09.01.2018 12:55
Eräs+tuttavani+ilmoitti+lähtevänsä+auttamaan+romanialaisia+köyhyydessä+eläviä+kerjäläisiä.+Ehkä+Suomestakin+löytyy+sitä+empaattisuutta+ja+olen+sitä+mieltä,+että+näitä+tulisi+auttaa+kotimaassaan,+eikä+tuoda+Suomeen+autettavaksi.+Useimmiten+nämä+humaanit+auttajaihmiset+ovat+naisia.
09.01.2018 12:53
En+voi+kieltää,+että+en+olisi+eri+mies+mitä+olin+20+vuotta+sitten.+Onneksi+en+sentään+tyranni,+mutta+sanon+kyllä+mielipiteeni+perheen+asioihin.
09.01.2018 12:47
Olen+eri+mieltä,+kaksi+ihmistä+voi+ihan+oikeasti+rakastaa+toisiaan.
09.01.2018 12:45
Näissä+suhteissa+joihin+"vaan"+ajaudutaan,+ei+ole+yhtä+paljon+tunnetta+mukana.+Toki+tykkääminen+voi+ajan+myötä+joskus+jopa+muuttua+rakkaudeksi,+mutta+jos+alunperin+ihan+oikeasti+rakastuu+johonkin,+sen+kyllä+huomaa.
09.01.2018 12:40
Mukavan+eroottisesti+kirjoitettu+viesti.+Ikävää+kun+metoo+-kampanja+on+pelästyttänyt+nykymiehet+niin,+että+tuskin+uskaltavat+puhua+vieraalle+naiselle,+saati+sitten+ehdoittaa+mitään.
05.01.2018 01:10
Sehän+on+mukava+tietää.
05.01.2018 01:00
Ei,+jälkiviisaus+sitten+taas+on+sitä,+että+katuu+asioita+tai+haluaisi+tehdä+asiat+toisella+tavalla+mitä+on+tehnyt,+kun+lopputulos+on+selvillä.+Rakkaus+on+aina+nimensä+arvoinen.
05.01.2018 00:50
Vastaan+rehellisesti+ennen+kuin+katson+pätkän+uudelleen.+Ei,+en+huomannut,+en+vaikka+pyysin+myös+poikaani+katsomaan+sitä+ja+kysyin+häneltä,+että+tietääkö+hän+missä+on+kuvattu.+Kyllä+tiesi+ja+hän+myös+tokaisi+katselun+aikana+-+kato,+joku+heitti+tuomarille+lantin+kuin+kerjäläiselle.
04.01.2018 23:55
Parasta+on+mielestäni+se,+kun+pystyy+jo+nauramaan+osalle+tekemistään+asioista+ja+valinnoista.+Ei+ole+enää+niin+helkutin+tiukkana+ja+ehdottomana+siitä+onko+toiminut+oikein.+Vanhemmiten+ihminen+luultavasti+viisastuu+ja+sen+vuoksi+myös+ymmärtää+mitä+se+rakkaus+on?
04.01.2018 23:50
Ainakin+ensirakkaus+on+normaalista+poikkeava+tila+ja+yleensä+rakkaus+vapauttaa+tavattoman+paljon+energiaa+ja+jaksamista+yrittää+erilaisten+asioiden+puolesta.
04.01.2018 23:43
Ei+varmaankaan+vielä+ole+ihan+täysin+ratkaistu,+koska+rakkaus+on+myös+salaisuutta,+eikä+siitä+kerrota+muille+kuin+kohteelle+ja+se+saa+ihmisen,+kuten+tuolla+eräs+totesi,+se+saa+paljastamaan+itsestään+jotain+sellaista+mitä+ei+kertoisi+kenellekään+muulle.
Olen+samaa+mieltä,+että+maailman+olisi+hyvä+saada+lisää+rakkaudellista+asennetta.+Olen+niitä+-+All+you+need+is+love+-ihmisiä!
04.01.2018 23:40
Rakkaus+on+myös+sitä,+että+sen+tärkeyden+ja+merkityksen+huomaa+vasta+sitten,+kun+on+sen+menettänyt.
04.01.2018 23:34
Olen+omasta+mielestäni+melko+humaani+tyyppi,+enkä+missään+nimessä+ole+hyljännyt+Jumalaani.
04.01.2018 23:29
Riippuu+keneltä+kysytään,+itsestäni+ärrällä+alkavissa+sanoissa+on+ihan+mukaviakin,+kuten+esim.ripeä+tai+reilu,+eikä+rakkauskaan+ole+ruma+sana.
Aika+moneen+viestiin+olen+vastannut,+mutta+ei+vielä+maistu+puulta.
04.01.2018 23:26
Mies+rakasti+tupakointia+lause+on+varmaan+suomennettu+amerikkalaisesta+mainoksesta.+Siellä+kun+he+rakastavat+kaikenlaisia+kummallisia+asioita,+kuten+tupakanpolttoakin.+Tuli+sitä+palavan+tupakan+tumppaamista+kokeiltu+omaan+ihoon+nuorena+miehenä+ja+arvet+ovat+vieläkin+havaittavissa.+Ihan+järjetöntä!
04.01.2018 23:15
Olet+niin+oikeassa+ja+mitä+läheisempi+ihminen,+sen+parempi.+Siihen+aikaan,+kun+äitini+patisti+minua+naimisiin,+hän+sanoi+aina,+että+ota+nyt+huushollisi+joku+nainen,+jos+ei+muuten+niin+ainakin+juttukaveriksi.+Mitä+vanhemmaksi+tulee,+sitä+enemmän+sitä+juttukaveria+tarvitsee.
01.01.2018 14:35
139 / 155