Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Maailma+muuttuu+tässäkin+suhteessa.+Ennen+miehistä+puhuttiin+panomiehinä,+joten+kai+niitä+panonaisiakin+sitten+jo+löytyy.+Enemmistö+ei+kuitenkaan+sotke+rakkautta+tähän+asiaan.
30.12.2017 11:41
Joitakin+kommentteja+on+poistunut+jostain+syystä,+ei+tietoa+miksi.
30.12.2017 11:37
Tuota+rakkaus+sanaa+mielestäni+myös+väärinkäytetäänkin.+Ainakin+yhdessä+mainoksessa+mies+rakasti+tupakointia.+Mutta+ei+sitä+voi+todellakaan+rakastaa,+Tai+ainakaan+minä+en+rakastanut.+Enkä+minä+rakasta+työntekoakaan,+hehee.
Ihan+yllättäen+se+rakkaus+astuu+kuvioihin,+lupaa+kysymättä+tulee+vaan+elämääsi.+Joten+etsi+vaan+rauhassa+ja+jonain+päivänä+saatat+olla+korviasi+myöten...rakastunut!
30.12.2017 11:36
Kiitos+kawe,+muistan+sinut+tuolta+alemmilta+ikäkausilta.+Mukava+nähdä+taas.+
Olet+oikeassa+tuossa+ihmisten+liikkuvuudessa,+ei+olla+enää+sidoksissa+niin+paljon+synnyinseutuun,+vaan+voi+lähteä+melkein+mihin+päin+maailmaa+tahansa.+Samalla+se+aiheuttaa+sen,+että+jos+yksi+suhde+ei+onnistu+niin+vaihdetaan+ja+haetaan+uutta.
Olen+itsekin+joskus+kokenut+kovia,+mutta+päättänyt+yrittää+ja+antaa+mahdollisuuden+itselleni+onnistua+tässä+suhteessa.+Itsestä+se+on+paljon+kiinni,+eikä+toiseen+ihmiseen+tai+hänen+tekoihinsa+pystykään+vaikuttamaan.+Olemme+kaksi+eri++ihmistä,+mutta+rakkaus+tuo+meidät+lähemmäs+yhtä+kokonaisutta.
29.12.2017 18:50
Höpö+höpsistä!
Perättömien+valheiden+esittäminen+on+mielestäni+todella+naiivia+sinun+ikäiseltä+mieheltä.+Mitä+kuvittelet+saavuttavasi+tuollaisella+panettelulla+ja+mustamaalaamisella.+Jos+kuvittelet+palstalaisten+loukkaamisen+olevan+jotenkin+hauskaa+tai+miehekästä,+niin+erehdyt+pahasti.+suvenkorento+nimimerkin+takana+on+ihminen,+samoin+minä+kirjoitan+vain+yhdellä+nikillä,+joten+nyt+-+Suu+poikki!
29.12.2017 18:42
Lopeta+nyt+heti+alkuunsa+tuo+valitus,+iso+mies.+Ei+minulla+ole+tarvetta+kopioida+mitään,+kaikkein+vähiten+sinua!
29.12.2017 18:25
Sitä+se+on,+erittäin+henkilökohtaista+eikä+livessä+voi+paljoa+udellakaan,+ei+edes+läheisiltä+ihmisiltä.+Parhaan+kaverini+kanssa+pistetään+naisasiat+halki,+poikki+ja+pinoon.+Mutta+kuolema+on+siinäkin+pitkälti+vaijettu+ja+ehkä+liian+vaikea+asia+puhuttavaksi.+Aika+on+ainoa+joka+lievittää+tuskaa.
29.12.2017 18:20
Kyllä+tarvitsen+veistä+ja+haarukkaa,+puikot+eivät+ole+minua+varten.+Sushi+ei+ole+minun+juttuni,+muuten+aasialaisesta+keittiöstä+löytyy+kaikenmoista+hyvää+ja+olen+aina+valmis+kokeilemaan+uutta.+Kaikkiruokaisuus+auttaa,+lautaselle+jää+hyvin+vähän+tähteitä,+vaan+kiltisti+poika+syö+kaiken,+niin+kuin+äitini+minulle+opetti.
29.12.2017 18:15
Hienosti+analysoitu+rakkautta,+pitkälti+aivan+samoilla+linjoilla+olen+rakkauden+voimasta+ja+sen+vallasta.+Olen+kokenut+kaikki+nuo+kirjoitettut+oireet+ja+kokenut+siitä+irtautumisen+tuskan+ja+uuden+rakkauden+aiheuttavan+tutun+hyvänolon+tunteen.+Kiitos+eppu.
29.12.2017 18:12
En+ole+kuullut+tätä+aikaisemmin,+mielestäni+oli+kova+veto.+Kiitos+sinulle.
29.12.2017 18:09
Kun+on+pitkään+asunut+samoilla+kulmilla,+yli+35+vuotta+niin+oppii+tuntemaan+naapurit+ja+lähellä+asuvat.+Tervehditään+toisiamme+ja+tiedän+heidän+olleen+yhdessä+vuosikymmeniä.
29.12.2017 18:08
Oliko+tämä+minulle?
29.12.2017 15:55
Mielestäni+ensin+rakastutaan+ja+sen+jälkeen,+jos+suhde+jatkuu+niin+rakastetaan+toista.+Paljon+olisi+elämästäni+puuttunut,+jos+en+olisi+sattumalta+puolisoani+tavannut.+Monasti+kyse+vain+siitä,+että+kaksi+ihmistä+kohtaa+toisensa+samassa+paikkaa+samaan+aikaan?
29.12.2017 15:55
Nykyisin+näyttää+siltä,+että+moni+koukuttuu+rakastumiseen+ja+etsii+aina+uutta+ihastuksenkohdetta+sen+sijaan,+että+haluaisi+ryhtyä+kehittämään+vakaampaa+pitkäaikaista+parisuhdetta.+Jos+jokainen+haluaa+aina+vaan+saada,+eikä+ole+valmis+itse+antamaan+mitään,+ei+yhtälö+toimi.
Onneksi+välillä+tapaa+myös+ihastuttavia+vanhoja+pariskuntia,+joissa+tuo+kauneus+toteutuu+vielä+monien+vuosikymmenten+yhdessä+elon+jälkeen.+Jotkut+suorastaan+säteilevät+hyvää+oloa+ympäristöönsäkin.
29.12.2017 15:45
No,+kyl+mää+se+tierä!+Ei+toista+voikaan+kaikki+kiinnostaa,+ei+se+rakkaus+ole+mitään+kaveruutta,+että+tehdään+kaikkia+asioita+yhdessä.+Se+on+paljon+enemmän,+paljon+enemmän!
29.12.2017 15:20
Ehkä+siinä+lauseessa,+että+rakkaus+ei+koskaan+häviä+on+totuutta+enemmän+kuin+ajatellaankaan?+Itse+uskon,+että+voi+rakastaa+ihan+aidosti+useampaakin+naista+elämänsä+aikana.
29.12.2017 15:00
On+se+kuitenkin+niin+mahtavaa+itsekkyyttä,+kun+vastakappaleeksi+osuu+ihminen,+josta+oikeasti+ja+tosissaan+välittää.
Siinä+kun+kaksi+itsekkyyttä+oikeain+roihuaa,+niin+mikäpä+sen+parempaa.+Joskus+joutuu+jopa+antamaan+periksi+ja+myöntämään+olleensa+väärässä.+Se+vasta+tekee+kipeää!
29.12.2017 14:45
Tottakai+se+muuttuu+ajan+myötä,+ei+sitä+kannata+kieltää.+Joskus+vahvistuu+ja+vuosikymmeniä+yhdessä+olleet+jopa+kuolevat+vähän+sen+jälkeen,+kun+toinenkin+lähtee.
Tiedän+joidenkin+käyvän+parisuhteessaan+valtataistelua,+eikä+siitä+ole+koskaan+seurannut+hyvää.
29.12.2017 14:40
Taitaa+joka+toinen+liitto+päättyä+nykyään+avioeroon,+joten+vastaavan+kokemuksen+jakainen+on+paljon.
Mutta+ei+silti+ole+ikäsidonnainen.+Isäukko+rakastui+vielä+lähes+70+vuotiaana+ja+oli+onnellisempi+kuin+koskaan.+Joten+ei+kannata+menettää+toivoa.
29.12.2017 14:35
Kirjoitat+hienosti,+kyllä+minä+tiedän+ihmisiä,+jotka+rakastavat+myös+esim.+kotieläimiään+yli+kaiken.+Eikä+siinä+mitään+pahaa+olekaan.
Olen+seurannut+läheltä,+miten+rakkaus+on+tosiaan+muuttunut+vihaksi+ja+se+tuntuu+todella+pahalta.
On+se+vaan+se+rakastumisen+olotila+niin+upea+tunne,+jonka+myös+miehet+kokevat+ihan+siinä+missä+naisetkin.
29.12.2017 14:20
142 / 155