Vapaa kuvaus

Aloituksia

89

Kommenttia

4682

1. Itse+tosiaan+harrastan+tuota+Thaimaan+matkailua+sekä+yksin,+että+naisystäväni+kanssa+ja+minusta+molemmat+"tavat"+ovat+erittäin+mukavia,+eivätkä+lomakohteet+kauheasti+eroa+siinä+olenko+matkassa+yksin+vaiko+kaksin,+oikeastaan+isoin+ero+on+siinä,+kun+kahdestaan+olemme+liikkeellä,+niin+sekä+hotelli+että+hotellihuone+ovat+parempitasoisia+kuin+yksin+matkatessani+(raaskii+ottaa+kalliimman+majoituksen,+kun+se+maksetaan+kahdestaan).Yksin+ollessani+liikkeellä,+painoitus+on+paljon+enemmän+"huvikseen"+tapahtuvassa+kaksipyöräisellä+reissaamisessa+turistialueiden+ulkopuolella+(usein+teen+200-300km.+päivälenkkejä+moottoripyörällä/skootterilla),+sekä+ilta-aikaan+ajolenkkien+tekemisessä+alueella+ja+mukavilla+terasseilla+istuen+(alkoholittomasti)+ja+ympärillä+olevaa+"hulinaa"+katsastaen.Kahdestaan++sitten+tosiaan+aikaa+kuluu+enemmän+hotellin+allas-alueella,+hyviä+ruokapaikkoja+etsien/kokeillen,+sekä+eri-asteisiin+nähtävyyksiin+tutustuen.Viimevuosien+aikana+olemme+käyneet+yhdessä+Thaimaas+reissussa+1krt/vuosi+(nyt+Toukokuussa+viides+yhteinen+matka+edessä,+Kohteina+Koh+Chang+ja+Pattaya),+ja+itse+olen+sitten+käynyt+vielä+toisen+reissun+yksin+(tai+joskus+kaksikin+reissua),+varmasti+tänäkin+vuonna+sama+juttu,+että+tuo+toinen+reissu+tulee+tehtyä+yksin+tuossa+Syys-Marraskuu+akselilla.Viimevuosina+olemme+vielä+yleensä+toteuttaneet+yhdessä+jonkun+3-5päivän+kaupunkiloman+euroopassa+(viimeisimpinä+Praha+ja+Kööpenhamina).
  2. Kyllä+tuota+laihdutuslääkettä+on+jutun+mukaan+markkinoitu+jutun+mukaan+nimenomaisesti+laihdutusvalmisteena,+eikä+minään++"huumeena",+(tuo+Englanninkielinen+sana+drug,+kun+kattaa+nimenomaisesti+myös+nuo+lääke-aineet,+eikä+viittaa+yksinomaan+huumaus-aineiksi+luokiteltaviin+aineisiin).Eli+kyseessä+reseptin+vaativa+laihdutusvalmiste.Niin,+olen+joskus+autojen+hinnoista+palstalla+keskustellut+ja+todennut+esimerkiksi+euroopasta+tuotujen+autojen+hintojen+olevan+Thaimaassa+hyvinkin+korkeita,+ja+esimerkkinä+käyttänyt+omaa+autoani+(BMW:n+3-sarjan+GT)+jonka+uushankintaThaimaassa+(hinta+alkaen+2+929+000Thb++=+n.75000€)+on+varusteet+huomioiden+yli+15000+-+20000€+kalliimpi+kuin+suomessa+vastaavan+auton+hinta+on.