Vapaa kuvaus

Aloituksia

22

Kommenttia

1218

1. päivärytmin+luo+tietysti+työelämävai+kuuluuko+se+mihinkään+rytmiin+töihin+mennään+sillon+kun+työnantaja+määrääja+lähdetään+pois+myös+silloin+kun+työaika+loppuumuunlaista+päivärytmiä+meillä+ei+oo+ollu+koskaansyödään+sillon+kun+on+nälkä+teen+ruokaa+sillon+kun+huvittaajos+ei+huvita+niin+kyllä+toi+ämmä+jotain+suuhunsa+saavaikka+välillä+se+tuntuu+kyllä+mahdottomaltaolkoon+sit+syömättä+jos+ei+jääkaapista+tai+pakkasesta+suuhunsa+mitään+löydäpäiväkahveja+meillä+ei+oo+juotu+koskaanmun+mielestä+olis+tosi+kurjaa+jos+joku+kellottas+mun+elämän+vielä+vapaa+ajallakinmutta+tiedän+että+on+muutaman+vuoden+meitä+vanhempi+pariskuntajossa+mies+kellottaa+aamiaisen+lounaan+päiväunet+kahvit+päivällinen+iltapalaja+siitä+ei+poiketa+tai+sit+se+on+katastrofi.
  2. +10+jo+puoli+viiden+aikaan+aamulla+hieno+hommasaa+nähdä+tuleeko+nyt+muutama+viileempi+päivä+ennen+viikonlopun+helteitäeilen+tuli+sit+käytyä+siellä+lääkärissäja+ei+oikeestaan+mitään+uuttano+sain++kun+sainkin+luvan+sit+käyttää+niitä+nivelrikko+lääkkeitä+tuplamääränja+toinen+verenpainelääke+lopetettiin+kokonaanja+verikokeiden+jälkeen+siihen+otetaan+tilalle+ihan+toisenlainensellainen+joka+ei+aiheuta+niitä+turvotuksia+nilkoissa+eikä+muissakaan+nivelissäeläkkeelle+pääsy+nivelrikon+takia+on+mahdottomuusno+sen+mää+nyt+tiesinkin+jo+ennenkö+edes+kysyin+juu+ja+sit+kun+olin+epsanjassa+siihen+aikaan+kun+tuli+kutsumammografiaan+ja+papa+kokeeseenniitä+ei+voinut+silloin+siirtää+ja+nyt+tuli+sekin+selväksi+ettei+edes+lääkärin+lähetteellä+pääse+niihin+ikäkausi+seulontoihin+enää+ilmaiseksivaan+pitäisi+itse+maksaano+mammografiaan+tulee+seuraava+kutsu+kahden+vuoden+päästä+ja+papa+kokeeseen+viiden+vuoden+päästäjääköön+sitten+tällä+kertaa+väliin+puolen+tunnin+päästä+lähtö+töihin+tömpsja+illalla+käyn+laitattamassa+uudet+räpsyttimetai+niin+ja+mikä+vielä+mainitsemisen+arvoistaeilen+vesijuoksin+päijänteessä+varmaan+sellasen+lähes+puoli+tuntiamutta+kyllä+se+vesi+vielä+sen+verran+viileetä+oli+hädin+tuskin+kakskytasteista+että+en+sen+kauempaa+viihtynytmutta+näillä+lämpötiloilla+se+on+jo+ens+viikollaniin+lämmintä+että+siellähän+juoksee+vaikka+kaks+tuntiaeipä+oo+tätäkään+ihmettä+ollu+siihen+aikaan+kun+oon+täällä+asunumukavaa+keskiviikkoa+kaikille.
  3. pipo+on+plussaa.
  4. oon+huomannu+sun+uuden+aloituksenmutta+haluan+blogata+tässä+ketjussa.