Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jms.s01
profiilit
jms.s01
jms.s01
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
61
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
On.+Laita+ensin+omasi+niin+saatan+jpa+addata+takasin
22.11.2018 10:48
Komppaan+hänen+vastaustaan.+Lisään+vain,+että+lukiota+on+mahdollista+käydä+pienemmässä+ryhmässä+nykypäivänä+siinä+missä+muutama+vuosi+taaksekkin+päin.
21.08.2018 08:29
Musiikki-makus+on+ihana+<3
20.08.2018 17:34
Jos+ne+on+susta+mukavat+ja+tykkäät,+niin+siitä+vaan.+Ei+kukaan+tiedä+että+ne+on+tyttöjen.+Farkut+siinä+missä+muutkin.+Ja+kenelle+se+muka+kuuluisi+mitä+pidät+itse+päälläsi.+Ihan+vapaasti+saat+olla+kuka+haluut+ja+toteuttaa+itseäsi+niin+vapaasti+kuin+tahdot
20.08.2018 17:17
En+oo+koskaan+seurustellut+tai+suudellut
T:+17+vuotias+tyttö
20.08.2018 17:10
ituhippi
14.08.2018 17:27
Niin+mikä?+Olisitko+ystävällinen+ja+lopettasit?+Mä+vain+halusin+tietää+koska+se+mitä+mä+tiedän+on+aika+hämärää.+Ihan+vaan+ajattelin+että+jos+joku+ystävällinen+ihminen+tietäis+mistä+vois+löytää+jonkinlaista+tietoa.+Mun+isän+vanhemmat+kuoli/katos+hämärästi
+-+Oliko+auto-onnettomuus+vai+jotain+muuta?++Kukaan+ei+tiedä
-+Miten+paljon+on+hämärää+sukua?+Ei+tietoa
-+Mistä+voisin+löytää+sukua+ja+kysyä?+Ei+tietoa
-+Mistä+suku+on+lähtöisin?+Ei+tietoa
-+Onko+kukaan+sukuun+kuuluva+se+keneksi+itseään+väittää?+Ei+tietoa
-+Onko+sukua+ehkä+mitenkä+paljon?+Ei+tietoa
-+Tietääkö+joku+miten+aloittaa+vaivattomasti+sukututkimus+tai+jokin+vastaava?
-+Koostuuko+mun+elämä+oikeesti+vaan+kokoonpanosta;+Äiti,+Minä,+Pikku-veli,+Puol-veli+ja+-sisko,+Murhattu+isosisko,+Rikolliset,+skeidaa,+skeidaa,+skeidaa,+epätoivoa,+skeidaa+ja+skeidaa+loputtomiin.
-+Olisio+ollut+kiva+tietää+että+onko+olemassa+ketään+joka+vois+vastata+johonkin+mun+kysymykseen?+Olis+ehkä+joo+ollu.+Kiitos+heille+jotka+vastas+JÄRKEVÄSTI
13.08.2018 10:01
Anonyyminä+pysyminen+on+parasta+;)
10.08.2018 15:23
Sori,+leikkiminen+jäi+yli+9v+sitten+pois+kuvioista+:)
10.08.2018 15:22
No+anteeks+että+kerroin+rehellisen+mielipiteeni++XD
10.08.2018 14:31
Jos+pitää+lukea+jotain,+niin+kyllä+huomaat.+Muuten+et,+jos+esimerkiksi+ollaan+tutussa+ympäristössä.+Ja+on+mulla+apulaitteita+mutta+ei+vielä+ulos+sopeutuvia.+Bussien+kanssa+on+pakko+luottaa+kelloon
10.08.2018 14:29
En+osaa+sanoa.+En+ole+oikein+asiaa+miettinyt.+Teoria+jonka+olen+viimeksi+asiasta+kuullut+on+se+että+jos+maapallo+olisi+litteä+niin+kissat+olisivat+jo+kaiken+työntneet+alas+maailman+reunoilta+:D
Olen+ihminen+joka+ei+tykkää+olla+puolueellinen.+Mietin+siis+vähän+kummaltakin+kannalta.+Nyt+tosin+valitettavasti+kallistun+ihan+hitusen+enemmän+pyöreän+pallon+puoleen.
Syita+miksi+maapallo+on+pyöreä;
-+edellä+mainittu+hauska+"teoria"
-Asiasta+olisi+kuultu+jo+aiemmin+jos+maapallo+olisi+litteä.+Meinaan+sellaisia+asioita+kuten+että+ihmiset+olisivat+hypänneet+alas+tai+hävinneet+alas+tai+jotain+vastaavaa.+
Syitä+miksi+se+on+litteä:
-+Mistä+sitä+tietää+kun+todisteena+on+vain+kuvia+ja+väitteitä.+Ehkä+se+on+litteä
-+Näemme+maapallon+kerrallaan+vain+yhdestä+suunnasta
En+jaksa+ajatella+syvemmin,+mutta+en+vaihtoehtoja+on+monia+ja+itse+olen+mielipiteeni+kanssa+näiden+kahden+vaihtoehdon+välillä
09.08.2018 17:03
Sanotaan+vaikka+niin+että+en+;)
09.08.2018 16:38
Olen+opetellut+elämään+sen+kanssa+eli+aika+itsenäisesti+pystyn+elämään+mutta+poikkeuksiakin+löytyy.+Näkö+on+heikko+enkä+erota+kuin+5m+päähän+jos+sitäkään,+ja+näkökentän+laajuus+on+15%+siitä+mitä+normaali+ihminen+näkee
09.08.2018 16:13
Chromecastin+avulla+telkkarista.+Ja+juu+olen.+Olen+käynyt+oman+riparini+ja+2+kertaa+ollut+rippikoululla+isosena
09.08.2018 16:11
Jos+ysilöllisyydellä+meinaat+persoonaa+jne,+niin+yksilöllisyys.+Seksin+kohdalla+ehkä+oman+ikäinen+kumppani+olisi+sopivampi,+mutta+en+tuomitse+jos+muut+pitävät+enemmän+eri+ikäisten+seurasta
09.08.2018 16:09
Sillon+sun+pitää+tuoda+itses+paremmin+esille.+Katsoa+boxin+ulkopuolelta+mistä+vois+sulle+löytyy+ymmärtäjä+ja+kuuntelija
08.08.2018 23:45
Hätähuuto+mistä,+kenelle+ja+miksi?+Sun+pitää+olla+valmis+ottamaan+apua+vastaan+jotta+sitä+voidaan+sulle+tarjota.+Sä+et+taida+olla+valmis+koska+oot+päättänyt+kaiken+jo+valmiiks.+Oon+pahoillani+mutta+se+on+mun+mielipide
08.08.2018 22:52
Suosittelen+että+puhut+jonkun+kanssa+itsetuhoisuudestasi.+Amdrukela+on+oikeassa.+Itsemurha+ei+ole+ratkaisu+vaan+pakotie+:/
08.08.2018 22:15
Riippuu+minkälaisessa+tekemisissä
08.08.2018 22:11
1 / 4