Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Miekko
profiilit
Miekko
Miekko
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
jatkuu...
Oloni+oli+todella+erikoinen,+koska+äsken+oli+tapahtunut+jotain+mitä+en+koskaan+eimmin+ollut+kokenut.+"jaahas,+sehän+oli+ihan+hauskaa.+Säkin+ilmeisesti+ihan+tykkäsit+ku+kerran+tulit."+mies+sanoi+ja+nousi+istumaan+sängyn+laidalle.+
Silloin+vasta+aloin+tulla+tolkkuihini+ja+tajusin+itsekin,+että+olin+saanut+anaaliorgasmin.+Naurahdin+hieman+kun+tajusin+asian,+mutta+samalla+minulle+alkoi+tulla+jotenkin+hieman+likainen+olo.+Kaveri+nousi+sängyltä+putsaili+hieman+kaluaan+lakanaan+ja+vetäsii+sitten+vaatteet+päälleen.+
"Hauskaa+oli,+otetaan+uudestaan+joku+päivä,+moro"+se+sanoi+ja+lähti+menemään.
Minä+jäin+makaamaan+sängylle+löysänä+ja+aivan+väsyneenä+kuin+kunnolla+nussittu+lutka.+Niin..+semmoselta+tuntui+iinä+hetkessä.+Samalla+jotenk+mahtavalta,+että+unelmani+toteutui+toden+teolla+juur+äsken,+mtta+samalla+jotenkin+likaiselta+ja+pelottavalta.+Yläkerrasta+kuului+naapurin+aj+sen+vieraan+ääniä+ja+musitin+samalla+että+hitt+vieköön,+hehän+olivat+kuulleet+varmasti+koko+homman.+alkoi+hävettää+ja+muutenkin+kaduttaa.+Tunnusteli+peppuani+ja+se+oli+aivan+auki+ja+löysä.+
Sielät+oli+valunut+valtavasti+jonkinlaisen+liman+ja+liukuvoiteen+sekoitusta+peitolle+ja+siinä+seassa+oli+ruskeita+läikkiä.+Koko+pyllyni+oli+aivan+tuossa+sotkussa+ja+joka+puolella+minua+haisi+tuon+miehen+hiki+ja+joku+partavesi.+Nousin+ylsö+ja+lähdin+suhkuun.+Jalkani+hädin+tuskin+kantoivat.
Suihkun+jälkeen+vein+lakanat+pyykkiin+ja+totta+kai+naapuri+sattui+juuri+portaissa+vastaan+kun+olin+viemässä+pyykkejä+pyykkitupaan.+Hieman+siinä+oli+molemmilla+pokassa+pitelemistä.
Loppupäivä+ja+vielä+suraavakin+meni+aikalailla+morkkiksissa.+Eniten+minua+pelotti+että+peppureikäni+jää+pysyvästi+näin+löysäksi,+miltä+se+tuntui+näinä+parina+päivänä.+Koetin+jännitellä+ja+jumpata+sitä+että+se+alkaisi+palautumaan.+
Parin+päivän+kuluttua+morkkis+alkoi+kuitenkin+laantua+ja+alon+muistella+sitä+järisyttävän+mahtavaa+tunnetta+minkä+koin.+Se+oli+ylivoimiasesti+kiihottavin+kokemus+ja+voimakkain+orgasmi,+mitä+olen+koskaan+saanut.+Mikään+aimmin+kokemani+ei+missään+nimessä+vedä+vertoja+sille.+
Kävin+katsomassa+s-postia+ja+huomasin+että+tämä+kaveri+oli+laittanut+minulle+meiliä.+
"Hei.+Mitä+kuuluu?+Ensi+viikolla+olisi+mahdollisuus+olla+minun+luona.+Tuutko+käymään?"+Tunsin+valtavan+kiihotuksen+syöksyvän+kehooni.+Mietin+jo+heti+missä+kaikissa+asennoissa+hän+voisi+tällä+kertaa+panna+minua,+salaa+vaimoltaan,+heidän+yhteisessä+sängyssään.++
Samalla+kuitenkin+pelotti.+Enten+se,+että+kestääkö+pyllyni+tätä+hommaa.+En+vastannut+aluksi+mitään,+mutta+parin+päivän+päästä+kun+halu+oli+taas+kasvanut,+niin+sovin+hänen+kanssaan+tapaamisen.+
Nyt+olemme+muutaman+kerran+tavanneet+uudestaan+ja+kivaa+on+ollut.+Ainakaan+toistaiseksi+pyllyni+ei+ole+mennyt+rikki+:)++En+ole+onnistunut+saamaan+uudestaan+samanlaista+orgasmia+hänen+kanssaan,+mutta+lähellä+se+on+ollut.+Muutoin+pnameinen+on+melkeimpä+mukavampaa+kuina+iemmin,+koska+enää+ei+jännitä+ihn+niin+paljoa+ja+olen+totuunut+ottamaan+hänen+kaluaan+kunnolla.
23.10.2018 12:56
(jatkoa)+En+ole+oikein+ehtinyt+kirjoittaa+tätä+mutta+jatkan+nyt+raportin+loppuun+:)
....+Kouristuin+ja+karjahdin+koska+tunne+oli+niin+voimakas.+Hän+ei+välittänyt+tästä+vaan+alkoi+naida+minua+samaan+määrätietoiseen+tahtiin+kuin+aiemminkin.+Tässä+asennossa+kalu+tuntui+hierovan+eturauhasta+erityisen+voimakkaasti+ja+se+tuntui+äärimmäisen+mahtavalta,+mutta+samalla+niin+voimakkaalat+että+se+oli+melkein+sirtämätöntä.+Kouristelin+pakonomaisesti+koska+tunne+oli+niin+voimakas+ja+hetkeen+en+pystynyt+kunnolla+rentoutumaan+vaan+keskityin+vaan+selviämään.++Munani+päässä+pisteli+ja+kihelmöi+koko+ajan+entistä+kovempaa.+
Yhtäkkiä+kuulin+seinän+takaa+eteisestä+ääniä.+Joku+oli+yhteisen+eteisen+ovella.+Naapuri+oli+mitä+ilmeisimmine+tulossa+jonkun+kanssa+kotiinsa.+Kuulin+puhetta+ja+kuinka+ovi+avattiin+avaimella.+He+astuivat+sisään+jutellen+ja+mietin+kauhuissani+että+kuulevatkohan+he+mitä+täällä+tapahtuu.+Päälläni+oleva+mies+ilmeisesti+myös+hieman+hämmentyi+tilanteesta,+koska+hänene+kalunsa+luiskahti+vahingossa+ulos+pyllystäni.+Siitä+seurasi+valtava+märkä+lötahtavä+pieru+pyllystäni.+Naapuri+ystävineen+varmasti+kuuli+sen,+koska+eteisessä+tuli+yhtäkkiä+vähän+hiliasempaa.+
Mies+päälläni+ei+kuitenkaan+odtellut+että+he+olisivat+menneet+pois,+vaan+hän+survaisikin+kalunsa+yhtäkkiä+täydellä+voimalla+pyllyyni.+En+voinut+mitään+vaan+huudahdin+jälleen.+Hän+alkoi+heti+panna+taydellä+voimalla,+jatkaen+siitä+mihin+oli+jäänyt.+Hän+urahteli+ja+huohotti+ja+pyllyni+lätisi+todella+irstaasti+hänen+lantitaan+vasten.+
Kuulin+eteisestä+pientä+hihittelyä,+samalla+kun+he+ilemisesti+ottivat+kenkiäänpois+jalastaan.++Tiesin+että+he+tajuavat+varmasti+mitä+täällä+seinän+takana+on+meneillään.+Jotenkin+en+vaan+enää+jaksanut+pidätellä,+vaan+antauduin+tilanteelle+täysin,+vaikka+tiesin+että+naapuri+ystävineen+kuulee+koko+homman.+Jotenkin+se+oli+myös+tavallaan+jopa+kiihottaavaa.
Kehoni+meni+hervottomaksi+ja+antauduin+lopullisesti+pantavaksi.+Huohotin+ja+voihkin+kalun+soutaessa+perseessäni+alati+kiihtyvällä+tahdilla+ja+miehen+muristessa+ja+huohottaessa+päälläni.+Lätinä+kasvoi+kovemaksi+LÄTS+LÄTS+LÄTS+ja+hänen+nenänsä+päästä+tippui+hikeä+naamalleni.+
Sitten+alkoi+tuntua+jotenkin+kummalta.+Vähän+samanlainen+tunne+kuin+ennen+orgasmia,+mutta+silti+erilainen.+Ikäänkuin+eräänalinen+lämpö+alkoi+levitä+pitkin+alaruumistani+ja+kasvojani+alkoi+kuumottaa+valtavasti.+Kihelmöinit+ja+pistely+kalun+päässä+yltyi+äärimmilleen+ja+muutenkin+oloni+meni+jotenkin+utuiseksi.+Kroppani+muuttui+tavallaan+löysäksi+ja+erityisen+rennoksi+ja+aloin+tärisemään+sieltä+täältä.+Myös+vatsassa+j+kurkussa+tuntui+hassulta,+vhän+kuin+olisi+tulossa+huono+olo.+Tämä+tunne+voimistui+nopeasti+kovemmaksi+ja+kovemmaksi+ja+pyllyssäni+alko+tuntua+kuin+jotain+kummallista+tapahtuisi+siellä.+Tunne+oli+kuin+pyllystni+olisi+tulossa+ulos+jotain+isoa,+tai+jokin+ikään+kuin+kääntyisi+tai+irtoaisi+siellä.+Tämä+tuntui+tavallaan+tosi+pelottavalta,+koska+heteksi+mielessä+kävi+että+meneekö+se+jotenkin+rikki.+Sitten+tämä+muuten+mahtava+tunne+valtasi+minut+täysin+ja+sitä+mitä+sitten+tapahtui+on+vaikea+kuvailla.+Ensin+tunne+kasvoi+todella+kokonasvaltaiseksi+ja+lähestulkoon+sietämättömäksi.++Aivan+kuin+jokin+olisi+tulossa+ulos,+muttei+vaan+tule+ja+se+tuntuu+kestämättömältä.+Ja+sitten.+Se+laukesi.++En+osaa+täysin+uvailla+tunnetta,+mutta+kehoni+meni+jotenkin+hervottomaksi,+kouristeli+ja+tärisi+pakonomaisesti.+Samoin+peppureikäni+supisteli+ja+siellä+pyöriskeli+todella+omituisia+tunteita.+Se+lisäksi+koin+aivan+valtavan+purkautumisen+tunteen.+Kaluni+päästä+pulppusi+spermaa.+sitä+ei+tullut+samalla+tavalla+kuin+normaalisti+lauetessa+sykäyksittäin+vaan+jotnekin+hassusti+yhtämittaa+pulppuamalla.+Huusin+ja+voihkin+täysin+tahdottomana+ja+kieriskelin+paikallani+tunteen+vallassa.+Tämä+oli+varmasti+voimakkain+kokemus+mitä+olin+koskaan+kokenut.++
Ajan+ja+paikan+taju+hämärtyi+hetkeksi,+mutta+kun+aloin+toipua+tuntui+tunne+täysin+sietämättömältä.+Kaveri+pani+aina+vaan+pyllyäni+ja+nyt+se+tuntui+siltä+etten+millään+enää+kestä+sitä.+Onneksi+hänkin+pääsi+kuitenkin+maalinsa+ja+vetäisin+kalunsa+yhtkkiä+nopeasti+ulos.+Valtava+lörähtävä+pieru+kuului+taas+pyllystäni.+
Hän+repi+kortsun+kalunsa+päältä+ja+laukesi+samantien.+Spermaa+valui+vatsalleni+ja+pari+roiskahdusta+ylti+naamalleni+saakka.+Tämä+tuntui+jo+hieman+epämiellyttävältä,+mutta+tavallaan+kiihottavalta.+Hän+rojahti+viereeni+sängylle+huohottamaan+ja+puhaltelemaan.+
Minä+makasin+paikallani+kykenemättä+juurikaan+liikkumaan.+Pyllyssäni+tuntui+todella+jännältä+ja+tunsin+oman+sykkeeni+siellä+ytkytyksenä.+Kasvojani+kuumotti+voimakkaasti+ja+muutekin+ympäri+kroppaa+kihelmöi+jännästi.
23.10.2018 12:41
(jatkuu)+Hän+makasi+päälläni+koko+painollaan,+pitäen+kiinni+ranteistani.+En+olisi+päässyt+siitä+mihinkään+vaikka+olisin+yrittänyt.+Sen+verran+isompi+kaveri+hän+oli.+En+kyllä+varsinaisesti+mihinkään+halunnutkaan,+mutta+aika+pelottavalta+se+tilanne+silti+tuntui.+Pelkoa+paljon+suurempi+tunne+oli+kyllä+aivan+käsittämätön+kiima+mikä+minut+valtasi+siinä+tilanteessa.+En+varmasti+ollut+koskaan+aiemmin+ollut+niin+kiihottunut+kun+siinä+tilanteessa.++se+tunne+oli+todella+kokonaisvaltainen+ja+aivan+uudenlainen.+Tärisin+kauttaaltani+jännityksestä+ja+samalla+keskityin+hengittämään+syvään+rentouttamaan+peppuani.+Hän+alkoi+hitaasti+painaa+kaluaan+peppuuni.+Milli+milliltä+se+liukui+vääjämättä+eteenpäin.+Se+tuntui+todella+suurelta+paineentunne+sulkijalihaksissani+kasvoi+kasvamistaan.+Kalua+liukui+hitaasti+siään+ja+tunsin+että+nyt+se+on+sisimmän+sulkijalihaksen+kohdalla.+Tunne+oli+todella+voimakas.+Paine+kasvoi+aivan+valtavaksi+ja+meinasin+sanoa+että+hidasta,+mutta+hän+teki+sen+itsestään.+Kulli+liukui+koko+ajan+hieman+sisään+päin+ja+tunsin+miten+sulkijalihakseni+alkoi+aueta.+Se+tuntui+aivan+käsittämättömän+intensiiviseltä+ja+en+voinut+kuin+haukkoa+henkeäni+ja+pidätellä+huutoa,+kun+pyllyni+aukesi+ja+kalu+liukui+kokonaan+sisään.+Se+ei+varsinaisesti+sattunut+kovinkaan+paljoa,+varmaankin+siksi+että+olin+niin+valtavan+kiihottunut,+lähinnä+tunne+oli+sellainen,+että+nyt+tapahtuu+jotain+todella+isoa+ja+se+oli+aika+pelottava+tunne.+Pyllyn+auetessa+lopullisesti+koetin+refleksinomaisesti+rimpuilla,+mutta+olin+niin+tiukasti+hänen+allaan+että+en+liikkunut+juuri+lainkaan.
"No+niin..+Nyt+se+on+sisällä"+hän+kuiskasi+korvaani+ja+hengitti+raskaasti.+Kyrpä+liukui+varmaankin+koko+matkalta,+koska+tunsin+miten+paineentunne+suolessani+kasvoi+valtavaksi.+Aivan+kuin+olisi+tulossa+järkyttävän+kokoinen+kakka.+Kaluni+päässä+kihelmöi+jännästi+ja+tunsin+että+se+alkoi+kovettua+jonkin+verran,+samalla+kun+paineen+tunne+muuttui+pikkuhiljaa+jotenkin+erilaiseksi.+Keskityin+hengittelemään+ja+rentoutumaan+ja+tunsin+että+peppuni+alkaa+pikkuhiljaa+rentoutua.+Sitten+hän+alkoi+liikutella+kaluaan+sisälläni.+Hän+veti+sitä+ensin+hitaasti+ulospäin+ja+sitten+takaisin+pohjaan.+
Liikuttelu+tuntui+aluski+siltä+että+en+pysty+millään+kestämään+sitä+mutta+aloin+kuitenkin+rentoutua+ja+olo+oli+ihan+siedettävä.+Hän+jatkoi+liikuttelua+ja+kiihdytti+hitaasti+tahtia.+Tunne+oli+mahtava.+Peppuni+oli+todella+täynnä+kovaa+kalua+ja+nyt+oieastikin+sain+munaa!+
Hän+kiihdytti+tahtia+hitaasti+ja+tunsin+kuinka+perseeni+rentoutui+rentoutumistaan.+Paineentunne+muuttui+erilaiseksi,+ikään+kuin+lämmöksi+ja+kihelmöinti+ja+pistely+kalun+päässä+kasvoi.+Huohotin+pakonomiasesti+ja+hän+murahteli+korvaani+ja+piti+yhä+ranteistani+kiinni.+Hän+alkoi+kiihdyttää+tahtia+aikalailla+ja+se+tuntui+todella+intensiiviseltä.+Hänen+lantionsa+alkoi+läpsähdellä+peppuani+vasten+ja+myös+kaluni+hieroutui+samalla+peittoa+vasten+kun+hän+runttasi+minua+alaspäin.+Pepussani+alkoi+tuntua+todella+jännältä+ja+kaluni+tuntui+kovettuvan+samalla+kun+se+hinkkasi+peittoon.+
Hän+lisäsi+tahtia+entisestään+ja+nousi+hieman+irti+minusta,+siten+että+kalu+tuli+vähän+eri+asennossa+sisääni.+Silloin+se+meni+entistä+syvemmälle+ja+tunne+muuttui+entistä+intensiivisemmäksi.+Hän+alkoi+lykkiä+oikein+kunnolla+ja+lätinä+voimistui.+Kaluni+hinkkaasi+peittoon+niin+voimakkaasti+että+minusta+tuntui+että+tulen+ihan+pian.+Sitten+hän+nousi+polvilleen+ja+veti+minutkin+ylemmäs+kontilleen.+Hän+painoi+pääni+alemmas+ja+nosti+pyllyäni+ylös.+"Pyllistä+kunnolla!"+käsky+kuului+ja+minä+työnsin+peppuani+esiin+minkä+pystyin.+Huomasin+että+kaluni+päästä+valui+norona+limaa.+Nyt+oltiin+rehdissä+doggystyle+asennossa.+Hän+työnsi+kalunsa+ihan+pohjaan+ja+minulta+pääsi+pakonomainen+huudahdus.+Hän+alkoi+panna+voimallisesti++minua+takaapäin+ja+minun+piti+tehdä+kaikkeni+etten+huutaisi.+Hän+piti+tiukasti+kiinni+lantiostani+ja+antoi+tulla+oikein+kunnolla.+Onneksi+peppuni+oli+jo+rentoututnut+aika+kunnolla,+sillä+muuten+en+olisi+kestänyt+sitä.+Nyt+paneminen+tuntui+aivan+käsittämättömän+mahtavalta+ja+kiihottavalta.+Kalu+tuntui+mahtavalta+pepussa+kun+se+hieroi+sitä+liikkuessaan+edestakaisin.+Keinuin+edestaas+hänen+työntöjensä+tahtiin+ja+kovettunut+kaluni+heilahteli+hervottomasti+limaa+valuen.+Hän+jyskytti+kunnolla+pohjaana+saakka+ja+lätinä+yltyi+kovemmaksi.+"LÄTS+LÄTS+LÄTS"+
Sitten+hän+vetäisi+kalunsa+yhtäkki+ulos+ja+sanoi+"Käänny+toisin+päin"+Käännyin+niin+nopeasti+kuin+pystyin+ja+asetuin+selälleni+peitto+peppuni+alla+siten+että+se+nousi+jonkin+verran+koholle.+Hän+nosti+jalkani+ylös+ja+työnsi+ne+ihan+kainaloihin+siten+että+pyllyni+sojotti+täysin+avoimena+melkein+ylöspäin.+Voi+pojat+mikä+tunne+se+oli.+Todella+irstaasti+haarat+levällä+miehen+naitavana.+Tunsin+että+peppureikäni+oli+jo+täysin+auki+ja+ammotti+varmaankin+avoimena+reikänä.+Hän+nousi+päälleni+raskaasti+hengittäen+ja+työnsi+kalunsa+sisääni.+Tällä+kertaa+hän+ei+hidastellut+vaan+survaisi+sen+heti+kunnolla+pohjaan+asti.+Kalu+hieraisi+eturauhastani+todella+voimakkaasti+ja+se+aiheutti+minussa+tahattoman+kouristuksen+(jatkuu)
26.06.2018 20:09
..Jatkoa..+Vähän+kestänyt+kirjoittaa+loppuun+kun+ollut+muuta+kiirettä,+mutta+tässä+siis+raportti+jatkuu+:)+No+niin+eli+kaveri+paineli+vessaan+ja+minä+jäin+makuuhuoneen+lattialle+nuoleskelemaan+spermaa+suupielistäni.+Suussa+maistui+sperma+todella+voimakkaasti+ja+minulle+tuli+jotenkin+vähän+halju+olo.+Hän+oli+tullut+uushuni+ja+nyt+varmaankin+panot+jäävät+välistä+kokonaan.+Oma+kiihottumiseni+alkoi+laskea.+Kuulin+kuinka+hän+kusi+vessassa+ja+veti+sitten+pöntön+ja+pesi+kätensä.
Hän+käveli+vessasta+luokseni+ja+hänen+iso+kalunsa+heilahteli+kivan+näköisesti+jalkojen+välissä.+"Jaa..+Kattotaanko+sitten+sitä+sun+pyllyä?"+hän+kysyi+ja+alkoi+samalla+kaivaa+takin+taskuaan.+Taskusta+hän+otti+pienen+liukkaripullon+ja+kortsun.+En+oikein+saanut+sanottua+mitään,+naurhatelin+vaan+vähän+hölmönä.+"Mee+vaikka+tohon+sängylle+mahalles"+Jes!+Saan+kuitenkin+hoitoa+pepulleni,+oli+ensimmäinen+ajatukseni+ja+kiihkoni+nousi+samantien+todella+paljon.+Samalla+alkoi+myös+jännittää+että+mitenhän+pystyn+ottamaan+tuollaisen+kalun+sisääni,+tai+ainakin+että+pystynkö+ottamaan+sitä+ilman+valtavaa+tuskaa.
Menin+sängylle+makaamaan+mahalleni+ja+koetin+samalla+rentoutua+parhaani+mukaan.+"Nostappa+vähän+sitä+pyllyä"+hän+sanoi+ja+taitteli+peiton+lantioni+alle.+Sen+jälkeen+peppuni+oli+mukavasti+koholla+ja+se+tuntui+aivan+sairaan+kiihottavalta.+Hän+laittoi+jalkani+enemmän+haralleen,+otti+kiinni+pakaroistani+ja+levitti+niitä.+Sitten+hän+alkoi+nuolla+peppureikääni+ja+sen+ympäristöä.+Tämä+oli+minulle+täysin+uusi+kokemus+ja+se+tuntui+todella+hyvältä.+Hieman+erikoiselta+ja+hassulta+ja+hän+sanoikin+minulle+"Koita+nyt+vaan+rentoutua.+Hengittele+syvään+ja+rentoudu."+
Minä+tein+työtä+käskettyä+parhaani+mukaan.
Hän+jatkoi+perseeni+nuolemista+ja+imi+sitä+välillä+todella+voimakkaasti+työntäen+samalla+kieltään+sen+sisään.+Se+oli+todella+intensiivistä+ja+minun+oli+pakko+huokaista+aina+hänen+niin+tehdessään.+Aloin+pikkuhiljaa+rentoutua+ja+olla+jo+todella+kiihottunut.+
Sitten+hän+alkoi+työntää+sormeaan+sisääni.+Se+tuntui+taivaalliselta.+Olin+niin+kiihottunut+että+sormen+työntyminen+pyllyyn+oli+kuin+olisin+saanut+pienen+orgasmin.+Hän+alkoi+liikutella+sitä+pepussani+ja+painoi+sitten+yhtäkkiä+sillä+eturauhastani.+Se+tuntui+niin+intensiiviseltä+että+säpsähdin+ja+suustani+pääsi+tahaton+pieni+huudahdus.+Hän+vain+naurahti+ja+tokaisi+"Jaahas,+löyty+oikee+kohta"+Sen+jälkeen+hän+alkoi+hieroa+sormellaan+eturauhastani+ensin+hitain+kevein+liikkein+ja+pikkuhiljaa+kovempaa.+Se+tuntui+aivan+järkyttävän+hyvältä+ja+minun+oli+pakko+huokailla+ja+puhallella+koska+tunne+oli+niin+intensiivinen.+Tunsin+kaluni+kärjessä+jännää+kihelmointiä+ja+kipunointia+samassa+tahdissa+hänen+hieronnansa+kanssa.+Huomasin+että+hänkin+varmaan+kiihottui+taas+jonkin+verran,+koska+hänen+hengityksensä+tiheni+ja+muuttui+raskaammaksi.
Sitten+hän+työnsi+toisenkin+sormen+sisääni+ja+jatkoi+eturauhaseni+hierontaa+kahdella+sormella,+samalla+nussien+niillä+peppuani.+Aloin+olla+jo+todella+kiimainen+ja+hän+lisäsi+tahtia+sormillaan.+Hänen+sormensa+ei+olleet+mitkään+pienet,+joten+kaksi+sormea+sai+jo+aika+kivan+tuntuman+aikaan+pyllyssä.+Sitten+hän+otti+sormensa+pois+ja+työnsi+kolme+kerralla+sisään.+Se+tuntui+jo+jonkin+verran+tiukalta+ja+jouduin+hieman+äännähtämään+kun+levittivät+sulkijalihastani.+Hän+alkoi+panna+pyllyäni+kolmella+sormellaan+kokoa+ajan+kiihdyttäen+ja+tunsin+kuinka+reikäni+rentoutui+koko+ajan+enemmän+ja+enemmän.+Hän+valutti+samalla+liukkaria+pyllylleni,+kun+aiemmin+sormet+olivat+liikkuneet+siellä+vain+hänen+kuolansa+liukastamana.+Liukkari+sai+pepun+tosi+liukkaaksi+ja+sieltä+lähti+mahtava+litinä.+Hän+vaikutti+otteista+ja+hengityksestä+päätellen+myös+jo+aika+kiihottuneelta+ja+sitten+hän+vetikin+sormensa+ulos+ja+sanoi+"Tuu+tänne"+Hän+veti+minua+luokseen+ja+kohti+suht+hyvässä+asennossa+jälleen+olevaa+kaluaan.
Otin+sen+suuhun+ja+mietin+että+toivottavasti+nyt+ei+käy+samoin+kuin+äsken.+Kalussa+oli+vieno+kusen+maku,+mutta+se+ei+haitannut,+koska+olin+jo+niin+sanomattoman+kiihottunut.+Imin+kalua+täydellä+voimalla+ja+huomasin+hänen+ääntelystään,+että+se+toimi.+Päässäni+ehti+käydä+ajatus+että+toivottavasti+naapurit+eivät+ole+kotona,+koska+tuo+urahtelu+jo+kuului+varmasti+seinän+ja+katon+läpi.++Hänen+kalunsa+alkoi+olla+jo+täydessä+kunnossa+ja+ihan+kova,+kun+hän+veti+sen+suustani.
"Mee+takasin+mahalles"+Hän+sanoi+ja+työnsi+minut+sängylle.+Sydän+pomppasi+kurkkuuni,+nytkö+se+tapahtuisi.+Aloin+jo+hätääntyä+että+ei+kai+hän+vaan+työnnä+sitä+paljaalla+sisään,+mutta+näin+sivusilmällä+että+hän+avasi+kortsun+kuoren+ja+alkoi+laittaa+sitä+täydessä+asennossa+seisovan+valtavan+kalunsa+päälle.+Hän+otti+liukkaripullon+ja+valutti+siitä+pyllyvakooni+runsaasti+liukkaria+ja+levitteli+sitä+myös+peppureikääni.+Sitten+hän+laittoi+liukkaria+vielä+kalunsakin+päälle+ja+tuli+lähemmäs.+Tärisin+jännityksestä+kun+tunsin+miten+hän+asetti+kalunsa+reiälleni+ja+painoi+sitä+hieman+sisään.+Se+jälkeen+hän+tuli+päälleni+koko+painollaan+ja+otti+käsistäni+kiinni.+"No+niin.+Nyt+koeta+vaan+rentoutua+ja+hengittele+syvään."+Hän+sanoi,+suu+ihan+korvassani+kiinni.+(jatk
26.06.2018 19:25
(jatkoa)
Siirryin+eteiseen+avaamaan+oven.+Asunnossani+on+yhteinen+eteinen+yläkerran+naapurin+kanssa+ja+toivoin+ettei+naapuri+juuri+sattuisi+paikalle+ja+ihmettelisi+että+mikähän+meininki+tässä+on+menossa+:)
Avasin+oven+ja+päästin+hänet+sisään.+Kättelimme+ja+tervehdimme.+Kädenpuristus+oli+luja+ja+samoin+oli+hänen+katseensa+joka+porautui+silmiini.+Hänellä+oli+heti+jonkinlainen+henkinen+yliote+minusta+ja+tunsin+itseni+todella+pieneksi+ja+hennoksi+hänen+rinnallaan+(mikä+oli+jotenkin+uusi,+mutta+aika+kiva+tunne)
Menimme+sisään+ja+siirryimme+suoraan+pienen+kaksioni+makuuhuoneeseen.+Sanoin+hänelle+että+koitetaan+olla+suht+hiljaa,+koska+talossa+on+ohuet+seinät+ja+äänet+kantautuvat+todella+herkästi+toisiin+asuntoihin.
"Selvä+homma"+hän+sanoi+ja+heitti+takkinsa+nojatuolin+selälle.+"Ota+vaan+vaatteet+pois+ja+mee+tuohon+polvilles"+käsky+kuului+rauhallisella+matalalla+äänellä.+Minä+riisuin+vaatteeni+nopeasti+kädet+täristen+ja+asetuin+polvilleni+hänen+eteensä.+Hän+tuoskui+vaimeasti+jollekin+kalliin+oloiselle+partavedelle+tai+muulle+tuoksulle+ja+näin+että+hänellä+pullotti+jo+jonkin+verran+housuissa.
"No+niin.+Avaa+vaan+housut+ja+ota+kalu+suuhun"+hän+sanoi+lempeästi+mutta+määrätietoisesti.+Tässä+ei+selvästikään+turhia+jaariteltu.+Itse+en+oikein+uskaltanut+puhua+mitään,+mutta+mitäpä+minun+olisi+tarvinnut+sanoakaan.
Aloin+avaamaan+hänen+vyötään+ja+housujaan+ja+tunsin+samalla+kalun+housujen+läpi+ja+se+tuntui+huomattavan+isolta.+Sain+housut+auki+ja+vedin+mustia+boxereita+alemmas.+Kulli+heilahti+esiin+boxereista+ollen+jo+jonkin+verran+asennossa.+Ei+vielä+mitenkään+kovana,+mutta+sopivan+jähmeänä.+Tässä+vaiheessa+sydämeni+pompppasi+taas.+Mies+oli+kertonut+kalunsa+olevan+n.+19cm+ja+suht+paksu,+mutta+kahden+edellisen+kokemukseni+perusteella+olin+ajatellut+että+hänkin+luultavasti+liioittelee+kalunsa+kokoa.
Tämä+kaveri+ei+todellakaan+ollut+liiotellut+koko,+tai+ainakin+näin+oletan.+Kalu+näytti+todella+isolta,+vaikkei+vielä+täysin+seisonutkaan.+Se+kaartui+ikään+kuin+hieman+alas+päin.+Pienestä+naurahduksesta+päätellen+hän+huomasi+reaktioni.+Otin+kalusta+kiinni+ja+aloin+hitaasti+vedellä+esinahkaa+edestakaisin.+Hän+päästeli+pientä+tyytyväistä+yninää+ja+hetken+päästä+ohjasi+kädellään+kalunsa+suuhuni.+Terska+tuntui+todella+suurelta+suussani+ja+oli+aika+hankala+imeä+sitä+kun+suuta+piti+avata+niin+paljon.+
"No+niin+ime+vaan+ihan+kunnolla"+tuli+ohje+ja+minähän+tottelin.+Aloin+lutkuttaa+kalua+parhaani+mukaan+ja+koetin+ottaa+sitä+suuhuni+mahdollisimman+paljon.+Hän+otti+minua+lujasti,+mutta+lempeästi+päästäni+kiinni+ja+alkoi+ohjailla+kaluaan+suuhuni.+Pelkäsin+että+nyt+hän+alkaa+nussia+minua+rajusti+kurkkuun,+kuten+se+ensimmäisen+kertani+mies,+mutta+ei.+Hän+työnteli+kyllä+kaluaan+suuhuni,+muttei+pakottanut+sitä+liian+syväle,+että+se+olisi+tuntunut+liian+epämiellyttävältä.+"Ime+kunnolla"+Kuului+taas+ja+minä+keskityin+imemään+kovemmin.+Kalu+oli+tässä+vaiheessa+kovettunut+jo+ihan+kovaksi+ja+terska+paisunut+niin+suureksi+että+se+tuotti+hankaluuksia+imeä.+
"Just+noin,+just+siitä!"+Hän+murahti+ja+ohjasi+kaluaan+suussani.+Minä+jatkoin+imemistä+ja+alkoi+kiihdyttää+tahtia+painelussaan.+Kuola+valui+suupielistäni+ja+huohotin+nenäni+kautta+minkä+pystyin.+Tämä+oli+kiihottavinta+mitä+ikinä+olin+kokenut+tähän+mennessä+elämässäni.+Hän+kiihdytti+enitsestään+tahtia+ja+alkoi+työnnellä+kaluaan+hiemn+syvemmälle.+Jouduin+välillä+hieman+kakomaan,+kun+kalu+upposi+syvälle+suuhuni,+mutta+nyt+se+ei+tuntunut+enää+yhtään+epämiellyttävältä,+vaan+pelkästään+todella+kiihottavalta.+Huomasin+että+oma+kalunikin+seisoi+täydessä+kunnossa.+Pidin+käsilläni+hänen+pakaroistaan+kiinni+ja+ynisin+ja+haukoin+henekä+minkä+pystyin+yrittäen+samalla+parhaani+mukaan+tyydyttää+häntä+imien.++
Hän+alkoi+huohottaa+ja+murahdella+kovempaa+ja+tunsin+hänen+liikkeissään+pientä+värinää+ja+tärähtelyä.+Vaikutti+siltä+että+hän+saattaisi+laueta+pian.+Ensin+ajattelin+että+voi+paska,+jos+hän+nyt+laukeaa,+niin+koko+panohommat+saattavat+jäädä+sikseen.+Mutta+toisaalta,+saanpahan+kokea+miltä+tuntuu+saada+spermat+suuhun+ensimmäistä+kertaa+ja+tämä+jo+itsessään+oli+niin+kiihottavaa+että+eipä+tuo+haittaa.+
Hän+alkoi+alkoi+huohottaa+ja+täristä+ja+hanen+kalunsa+paisui+äärimmilleen.+"Nyt+ime+kunnolla,+ime!"+No+niin+nyt+se+tapahtuu,+ajattelin,+samalla+hieman+peläten+kuulevatkohan+naapurit.+Minua+jännitti+todella+paljon,+mutta+samalla+olin+äärimmäisen+kiimoissani+ja+imin+minkä+pystyin.+Sitten.
Hän+pysäytti+liikkeensä+ja+tunsin+kalussa+sykäysksen.+Sen+jälkeen+ensimmäin+spermaryöppy+syöksyi+suuhuni,+ja+toinen+ja+kolmas+ja+neljäs+ja+viides+ja+vielä+kuudes.+
Spermaa+valui+suuni+pielistä+ja+koetin+parhaani+mukaan+niellä+kaiken+samalla+hieman+kakoen.+Se+maistui+tavallaan+todella+iljettävältä,+mutta+samalla+sairaan+kiihottavalta.+Hän+päästi+irti+päästäni+raskaasti+hengittäen+ja+minä+nuolin+vielä+kalua+ja+nieleskelin+viieisiä+spermoja.+
Hän+naurhati+hieman+ja+kysyi+"Oliko+se+vessa+tuossa+eteisessä"+Joo+vastasin+ja+hän+paineli+sinne.
(jatkuu)
04.06.2018 18:05
1 / 1