Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Äijä61
profiilit
Äijä61
Äijä61
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Yritin kuunnella, mutta aivan järkyttävää sekamelskaa. Kokoajan vain pelkkää meteliä, missä musiikki? Sit vielä tää pumpattava barbara solistina, ei ei....
17.01.2025 19:17
Tuo ryhmä on ainoa joka on saanut ilmastonmuutoksesta puhumisen kielteiseksi. He ovat ja tulevat jatkossakin, vain aiheuttamaan haittaa sinänsä hyvän asian puolesta. Ja kone kannustaa tätä anarkistiryhmää! Täysin käsittämätöntä. Kun on alusta lähtien lähdetty väärään suuntaan, niin eihän sitä voi enää vaihtaa. Ilmaston muutoksesta on tullut heidän ansiostaan kirosana. KIITOS..
07.06.2024 16:22
Celine+Dion+lienee+erittäin+hyvä+esimerkki.++ei+se+tosiaan+ikää+katso.++Itse+olen+jo+yli+60,+mutta+elämäni+aikana+olen+usein+kuullut+miten+naiseni+arvostavat+turvallisuutta+jota+olen+heille++antanut.++Ja+rakkautta+100%,+ehkäpä+siinä+on+se+ero+nuoriin+epävarmoihin+poikasiin?
15.07.2018 00:06
Seuraava+opintotuki+maksupäivä+lienee+1.8.++Laita+netissä+hakemus+menemään.
14.07.2018 23:53
Aika+pelottavaa+uusavuttomuutta+tässä+aloituksessa.++Tekis+mieli+sanoa,+että+ryhdistäydy+ja+ota+itseäsi+niskasta+kiinni.+Sinun+PITÄISI+olla+se+auktoriteetti++ja+henkilö+joka+näyttää+niille+lapsille+missä+mennään.+Nyt+tuntuu+kuin+olisit+yksi+heistä!!+Joko+olet+se+opettaja+tai+sit+et,+aina+voi+vaihtaa+alaa.++Keskity+siihen+opetukseen+,+nuo+kysymyksesi+koskivat+asioita+joita+sinun+ei+tarvitse+edes+miettiä,+muut+hoitavat+ne.+Täältä+tulee+POTKU+perseesees+ja+onnea+uralle.
14.07.2018 23:49
Odottavan+aika+on+pitkä+ja+tähän+mennessä+kaikki+odottajat+ovat+ehtineet+kuolla+ennen+Jessen+tuloa,+niin+sinäkin.
14.07.2018 23:35
1 / 1