Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
garfield94
profiilit
garfield94
garfield94
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
35
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos+en+olisi+ollut+niin+ujo+ja+tehnyt+enemmän+asioitten+eteen.+Ylipäätään+ollut+avoimempi.
Se+on+otettu+espanjassa,+kun+olin+siellä+syksyllä.
06.11.2018 08:55
1.+Jos+saisit+valita+kenet+tahansa,+kenet+haluaisit+päivällisseuraksi?+
-+Ei+mulla+ole+ketään+erityistä,+mutta+mieluiten+jonkun+kivan+naisen+kanssa.
2.+Haluaisitko+olla+kuuluisa?+Millä+meriiteillä?
-+En+haluiaisi+olla+mikään+tosi+tunnettu,+sellainen+lähipiiri+alue+olisi+hyvä,++musiikin+alalta+olisi+kivaa+tehä+jotain+
3.+Kun+sinun+pitää+soittaa+puhelu,+käytkö+koskaan+etukäteen+läpi,+mitä+meinaat+sanoa?
-+Lähes+aina
4.+Milloin+lauloit+viimeksi+itseksesi?
-+Tais+olla+pari+päivää+sitten.+Olisi+kiva+oppia+joten+harjoittelen+välillä+kun+luulen+ettei+kukaan+kuule.
5.+Jos+saisit+elää+90-vuotiaaksi+asti+niin,+että+käytössäsi+olisi+viimeiset+60+vuotta+joko+30-vuotiaan+mieli+tai+30-vuotiaan+kroppa,+kumman+valitsisit?
-+Varmaan+sen+30v-+kropan
6.+Mistä+oman+elämäsi+seikasta+olet+kaikkein+kiitollisin?
-+Ihmisistä+joka+on+auttanut+ja+tukenut+mua+elämässä
7.+Jos+saisit+herätä+huomenna+jonkin+uuden+kyvyn+tai+ominaisuuden+kanssa,+minkä+valitsisit?
-+Tää+on+vaikee.+Että+osaisin+soittaa+kitaraa+ja+pianoa+noin+vaan+pelkästään+kuuntelemalla+kappaleen+tai+sitten+että+ymmärtäisin+paremmin+ihmisten+kehonkieltä.
8.+Jos+kristallipallo+voisi+kertoa+totuuden+sinusta,+elämästäsi,+tulevaisuudestasi+tai+mistä+tahansa,+mitä+haluaisit+tietää?
-+Millainen+nuoruus+mulla+olisi+voinut+olla+jos+olisin+elänyt+eri+tavalla.
9.+Kotisi+palaa.+Ehdit+pelastaa+itsesi,+läheistesi+ja+lemmikkieläimen+lisäksi+yhden+asian.+Mikä+se+olisi+ja+miksi?
-+Tää+on+myös+vaikea.+Ööö..+ehkä+puhelimen+mutta+se+kai+on+aika+itsestään+selvää+että+ottaa+sen
10.+Minkä+ikäiseksi+tunnet+itsesi?
-+Aika+oman+ikäisekseni
05.11.2018 22:36
Mäkin+tässä+muutamia+päiviä+vähän+lueskellut+tätä+palstaa.+Jos+uutta+nuorta+verta+saa+tulla+mukaan+niin+keskustelen+mielellään+uusien+ihmisten+kanssa.
05.11.2018 09:30
Voi+olla+hyvin+niin,+en+väitä+yhtään+vastaan.+Muutenkin+mielestäni+nuorten+"normi"+on+muuttunut+tai+jos+katsotaan+toisella+tavalla+ääripäät+lisääntyneet.+Yhä+enemmän+alkaa+saada+ylipainoo+ja+myös+himokuntoilijat+lisääntyy.+Voihan+tääkin+olla+vain+jotain+mitä+kuvittelen+että+ihmisiä+joka+on+tossa+välissä+niin+vähentyy+ja+liikkuvat+kohti+jompaakumpaa+ääripäätä.
02.11.2018 13:19
Olen+samaa+mieltä+kanssasi.+Oikein+viehättäviltä+nuo+neitokaiset+näyttävät,+paitsi+että+tosta+kaulatatuoinnista+en+pitänyt,+mut+siitä+ei+ollutkaan+tässä+kyse.
02.11.2018 12:46
Tuo+onkin+hyvin+sanottu.+Ulkonäkö+kertoo+ihmisestä+osan,+jotkut+pystyvät+"piiloutumaan"+ulkokuoren+taakse+ja+silloin+onkin+vaikeampi+saada+ihmisestä+selvää.+Silloin+hän+ei+ole+niin+avoin+ja+kestää+aikaa+tutustua+häneen.+Muitakin+asioita+voi+kertoa+ihmisestä+kuin+vaikka+musiikkimaku+tai+harrastus.
02.11.2018 10:22
Kyllä+on+mahollista,+vaikkei+kovin+tavallista,+että+suhde+olisikin+mahdollinen+löytää+tinderistä.+On+pari+kaveria+joka+on+löytänyt+rakkaansa+sieltä.+Itsellä+ei+ole+hyviä+kokemuksia+sieltä,+lähinnä+olleet+hiljaa+tai+poistaneet+matchin.
02.11.2018 10:09
No+kyllä+tuollainen+mies+löytyy.+Tällä+nimimerkillä+löytyy+treffien+puolella.+Että+jos+kiinnostaa+niin+voit+ottaa+yhteyttä.
Olen+työssäkäyvä,+liikunnallinen,+luotettava+ja+juon+hyvin+harvoin+alkoholia,+mutta+en+näe+tarvetta+että+olisi+pakollista+juoda.+Olen+myös+savuton.
01.11.2018 15:02
Okei,+kiva+että+on+muitakin+samantyyppisiä.+En+olisi+osannut+tuota+myöskään.+Kirjasta+olen+kuullut+mutta+en+oo+varma+jos+kirjoittajasta+olen+kuullut.
31.10.2018 12:53
Muun+muassa+maitten+lippuja+ja+automerkkejä.+Sit+mulla+on+myös+hyvä+nimimuisti,+pystyn+nimeämään+liki+kaikki+jotka+ovat+olleet+samalla+luokalla+kanssani+vaikka.
Olen+kyllä+pyrkinyt+vaan+tehdä+asioita+ja+puhua+uusien+ihmisten+kanssa+voittamaan+pelon+ja+ujouden.
31.10.2018 10:35
1.+20-30v
2.+Mies
3.+Ei
4.+On+lyhyempi+suhde
Mieluiten+vähän+käytetty.
29.10.2018 20:16
1.+Oletko+ujo+vai+ulospäinsuuntautunut?+
Ujo,+enemmän+introvertimpi
2.+Oletko+kapinallinen+vai+noudatatko+sääntöjä?+
Seuraan+pääosin+sääntöjä
3.+Omaatko+jotain+erikoisia+kykyjä?+
Hyvä+muisti+erikoisiin+asioihin
4.+Mihin+huonoon+luonteenpiirteeseesi+sinun+pitäisi+kiinnittää+huomiota?+
Pelko+epäonnistua
5.+Montako+tuntia+nukuit+viime+yönä?+
noin+7h
6.+Voisitko+kuvitella+olevasi+opettaja?+
Kai+voisin,+on+veljenlapsii+tullut+autettuu+kouluasioissa
7.+Onko+sinulla+tylsää+juuri+nyt?+
Ei+nytten
8.+Mitä+kappaletta+rakastat?+
No+pidän+muun+muassa+kappaleesta+Natural+-+Imagine+Dragons
9.+Mitä+kappaletta+inhoat?+
Suomiräppiä
10.+Mihin+maahan+haluaisit+matkustaa?+
Paikkoja+on+monia.+Italia+ja+jonnekkin+kaakkois+asiaan+ainakin.
29.10.2018 20:09
Joo+kyllä+sekin+tulee+tylsäksi+välillä.+Mutta+tärkeimpänä+olisi+viettää+aikaa+yhessä.+Ei+tietenkään+että+pelkästään+istuisi+kotona+vaan+myös+tekisi+muuta,+muttei+niin+että+on+pakko+mennä+vaikka+baariin+joka+viikonloppu.
29.10.2018 14:02
-Hyvä+keskustelu+ihmisen+kanssa
-Auttanut+jotakuta
-Onnistuminen,+erityisesti+jos+on+ollut+asia+jota+pidän+vaikeana
-Saada+tunne+että+on+jollekkin+tärkeä
-Tehdä+muut+ympärillä+iloiseksi+ja+onnelliseksi
-Ystävät
-Luonnossa+oleminen
-Työpaikan+hyvä+ilmapiiri+ja+että+itsellä+on+työpaikka
29.10.2018 13:57
Olen+samaa+mieltä+sun+kanssa+:)+Olen+myös+mielummin+kotona+kuin+menossa+koko+ajan+saadakseen+aikaansa+kulumaan.+Tärkeämpänä+mulle+olisi+viettää+aika+kumppanin+kanssa+missä+oltaiskin+kotona+tai+muualla.+Ujona+ja+enemmän+introverttina+en+myös+tykkää+siitä+kun+on+liika+ihmisiä+ympäri,+pienemmässä+porukassa+on+parempi+olla.
Se+kumppani+vaan+elämästä+puuttuu+ei+ole+vielä+tullut+vastaan+nainen+jonka+kanssa+synkattaisiin+hyvin.
26.10.2018 16:28
2 / 2