Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

35

1. 1.+Jos+saisit+valita+kenet+tahansa,+kenet+haluaisit+päivällisseuraksi?+-+Ei+mulla+ole+ketään+erityistä,+mutta+mieluiten+jonkun+kivan+naisen+kanssa.2.+Haluaisitko+olla+kuuluisa?+Millä+meriiteillä?-+En+haluiaisi+olla+mikään+tosi+tunnettu,+sellainen+lähipiiri+alue+olisi+hyvä,++musiikin+alalta+olisi+kivaa+tehä+jotain+3.+Kun+sinun+pitää+soittaa+puhelu,+käytkö+koskaan+etukäteen+läpi,+mitä+meinaat+sanoa?-+Lähes+aina4.+Milloin+lauloit+viimeksi+itseksesi?-+Tais+olla+pari+päivää+sitten.+Olisi+kiva+oppia+joten+harjoittelen+välillä+kun+luulen+ettei+kukaan+kuule.5.+Jos+saisit+elää+90-vuotiaaksi+asti+niin,+että+käytössäsi+olisi+viimeiset+60+vuotta+joko+30-vuotiaan+mieli+tai+30-vuotiaan+kroppa,+kumman+valitsisit?-+Varmaan+sen+30v-+kropan6.+Mistä+oman+elämäsi+seikasta+olet+kaikkein+kiitollisin?-+Ihmisistä+joka+on+auttanut+ja+tukenut+mua+elämässä7.+Jos+saisit+herätä+huomenna+jonkin+uuden+kyvyn+tai+ominaisuuden+kanssa,+minkä+valitsisit?-+Tää+on+vaikee.+Että+osaisin+soittaa+kitaraa+ja+pianoa+noin+vaan+pelkästään+kuuntelemalla+kappaleen+tai+sitten+että+ymmärtäisin+paremmin+ihmisten+kehonkieltä.8.+Jos+kristallipallo+voisi+kertoa+totuuden+sinusta,+elämästäsi,+tulevaisuudestasi+tai+mistä+tahansa,+mitä+haluaisit+tietää?-+Millainen+nuoruus+mulla+olisi+voinut+olla+jos+olisin+elänyt+eri+tavalla.9.+Kotisi+palaa.+Ehdit+pelastaa+itsesi,+läheistesi+ja+lemmikkieläimen+lisäksi+yhden+asian.+Mikä+se+olisi+ja+miksi?-+Tää+on+myös+vaikea.+Ööö..+ehkä+puhelimen+mutta+se+kai+on+aika+itsestään+selvää+että+ottaa+sen10.+Minkä+ikäiseksi+tunnet+itsesi?-+Aika+oman+ikäisekseni