Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
garfield94
profiilit
garfield94
garfield94
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
35
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Gimp+on+hyvä+perus+ohjelma.+Käytettiin+sitä+kuvataide+tunneilla+koulussa.
10.12.2018 10:45
Mitä+on+tapahtunut+noin+nuorena+niin+ei+liiemmin+pitäisi+vaikuttaa+aikuisena+enää,+niin+kuin+muitten+katsoen+sinua.+Itse+tietenkin+sulle+on+jäänyt+arpi+muistoihin+sun+menneisyydestä,+mutta+hyvin+harva+asia+kuitenkin+tuhoaa+mahdollisuuden+elämään+suht+normaalisti+tulevaisuudessa.
Teet+töitä+sen+eteen+että+pystyt+elämään+normaalisti+niin+kyllä+elämä+sullekkin+alkaa+hymyilemään+:)+Se+että+olisit+neitsyt+tai+muutenkin+jotenkin+kokematon+niin+ei+estä+sua+elämästä+normaalisti+tai+löytämään+parisuhteen.+Jos+se+on+jollekkin+ongelma+niin+se+ei+ole+oikea+sulle.+
Kyllä+mahdollisuutta+voi+antaa.+Pätee+sama+kuin+jokaiseen+suhteeseen+että+jos+luottamus+petetään+tai+useasti+tekee+samoja+virheitä+niin+ei+luultavasti+jaksa+katsoa+sellaista+enää.+Kuten+sanoin+niin+se+pätee+kaikkiin+niin+sinullakin+olisi+siihen+mahdollisuus.
04.12.2018 15:57
Tuo+ei+kuulosta+yhtään+hyvältä.+Et+ole+selvästikkään+onnellinen+suhteeseesi+joten+tuossa+vaiheessa+kun+on+ollut+pitkään+jo+tuollaista+niin+pitää+miettiä+mitä+hyvää+suhteessa+on+verrattuna+huonoihin+asioihin.+Tuollaiseen+elämään+jossa+on+pelkoa,+valehtelua+ja+jatkuvaa+riitelyä+niin+kukaan+ei+tarvitse+tyytyä.
Hänellä+vaikuttaa+olevan+joku+pakkomieli+jos+kerran+otti+tatuoinnin+sun+nimellä+sinä+aikana+kun+olitte+tauolla+suhteesta.+Ehdottomasti+löytäisit+parempaa,+koska+tuohon+sun+ei+tarvii+tyytyä+vaan+että+sulla+olis+joku+suhde+tai+että+tuntisit+että+sinun+olisi+pakko+olla+vaan+hänen+mieliksi.
Hyvää+olisi+että+sulla+on+joku+tuttava,+ystävä+tai+perheenjäsen,+joka+voisi+olla+tukena+jos+eroatte+koska+mies+kuulostaa+että+saattaisi+olla+ennalta+arvaamaton,+voi+hyvin+alkaa+riehua+tai+anelemaan+kunnes+saa+tahtonsa+läpi.+
Tsemppiä+sulle!
04.12.2018 15:06
Monsteri+onkin+oikea+sana+tuolle+:D
30.11.2018 15:10
Jepp,+säikähtäis+kunnolla+jos+hän+tulisi+vastaan+kadulla.+Liika+treenaminen+ei+näytä+hyvältä,+siinä+on+raja+mikä+näyttää+hyvältä.+Mut+näyttää+olevan+sellaisia+joka+siitä+tykkää.+Omasta+mielipiteestä+niin+näyttävät+samalla+tavalla+epäluontevilta+kuin+barbiet+näyttävät.
30.11.2018 14:03
Joo+mitä+joku+pitää+kauniina+on+jokaisen+oma+mielipide,+näköjään+ei+tavallinen+ulkonäkö+riittänyt.+Joillain+on+rima+tosi+korkealla.
Omasta+mielestäni+aika+kaunis+luonnollinen+nainen,+pidänkin+enemmän+luonnollisista+kuin+ylimeikatuista+ja+barbienukeilta+näyttäviltä+naisista.
28.11.2018 10:59
En+usko+että+sisällis-sota+syttyisi+vielä+ainakaan.+Mutta+se+on+mielestäni+huolettanut+että+mielestäni+suomi+ei+katso+asioita+kovin+pitkään+tulevaisuuteen+vaan+tehdään+ratkaisuja+lyhyellä+tähtäimellä.+Oman+maan+kehityksen+kannalta+pitäisi+pystyä+katsomaan+tulevaisuuteen.
27.11.2018 16:41
No+jotain+temppuja+löytyy+hihasta+:D
16.11.2018 09:58
Kyllä+itse+pitää+tehtävänsä+pystyä+tekemään,+ei+kukaan+voi+istua+vieressä+koko+ajan,+se+on+totta.+Perehdytyksessä+uuteen+työhön+niin+ei+monilla+ole+aikaa+alkaa+auttamaan+uusia+työntekijöitä.
Mun+työpaikalla+haluttiin+joku+joka+oli+just+valmistunut+eikä+valmiiksi+kokeneen,+joka+olisi+vaikeampi+perehdyttää+talon+tavoille.
16.11.2018 09:07
Olen+noita+kaikkia,+en+ehkä+kovin+arka+ole.+Hyvin+kiltti+kyllä+ja+ei+oo+paljoo+kokemusta+seksistä.
16.11.2018 08:11
Joo+näin+on+että+työpanos+ja+ihmisen+luonne+ratkaisee,+eikä+sen+seksielämä,+siihen+en+ole+törmännyt+että+ihmiset+työpaikalla+alkaa+sellaista+kyselee.
15.11.2018 16:01
Itse+olen+ujo+ja+aika+introvertti,+mutta+kyllä+on+työpaikoilla+otettu+hyvin+vastaan.+Nykyisellä+työpaikalla+työkaverit+auttaa+kyllä++jos+on+jotain+jota+ei+osaa+ja+kysyy+niiltä+apua.+Että+en+ole+kyllä+tullut+syrjäytetyksi+vaikka+olen+ujo+ja+hiljainen.+Puhun+kyllä+muitten+kanssa+jos+mulla+on+sanottavaa.
Työpaikalla+tarviin+välillä+myös+puhua+asiakkaitten+kanssa+puhelimitse+ja+käydä+tapaamassa+niitä.+Olen+tuntenut+että+se+on+mun+heikko+puoli+mutta+olen+sen+kanssakin+sujut+nyt.+Tietää+mistä+hänen+kanssaan+pitää+puhua+ja+on+asiallinen.
Että+yhteenvetona+niin+en+tunne+että+minua+kohdellaan+eri+tavalla+kuin+kukaan+muu+työpaikallani.+Viihdyn+hyvin.
15.11.2018 15:34
Liian+lyhyen+ajan+lukenut+asioita+täällä,+niin+en+tiedä...+En+tiedä+vielä+onko+ketään+lähellä+omaa+ikää+täällä.
15.11.2018 10:33
Tinderiäkin+välillä+on+tullut+käytettyä,+mutta+en+ole+koskaan+sieltä+mitään+seuraa+löytänyt.+Paria+viestiä+pidemmälle+ei+ole+keskustelu+edennyt,+mutta+sekin+harvinaisuus,+yleensä+ei+ole+vastausta+saanut.+Aina+olen+kuitenkin+aloittanut+keskustelun.+Tinder+ei+ole+ehkä+vaan+mulle+oikea+paikka+hakea+kumppania.+Täällä+treffisivustolla+myös+kokeiltu+ja+tykkään+enemmän+kuin+tinder+missä+yleensä+vaan+katsotaan+kuva+ja+sit+jatkoon+vai+ei,+profiilitekstillä+harvemmin+mitään+väliä+tinderissä.+On+parin+naisen+kanssa+keskustelu+edennyt+pidemmälle+ja+yhden+kanssakin+edennyt+tapailuun.
Mutta+miksi+jotkut+on+kauan+nettideittimaailmassa+niin+on+että+jotkut+saa+tosi+paljon+huomioo+ja+paljon+yhteydenottoja+kun+taas+löytyy+toisia+joka+ei+saa+yhteydenottoja+tai+hyvin+harvoin.+Baareissa+en+tykkää+liiemmin+käydä+mutta+ei+sieltä+varsinaisesti+aina+löydä+kumppania+ainakin+pitempään+suhteeseen.+Olen+enemmän+pyrkinyt+hakeutua+erilaisiin+tapahtumiin+missä+saattaisi+löytyä+ikäisiäni+myös+josko+se+sillä+onnistuisi.
15.11.2018 09:01
Joo+löytyyhän+niitä+joka+ei+kirjoita+itsestään+mitään...+Itseäni+ainakaan+se+ei+herätä+kiinnostusta+tyhjä+profiili+jossa+"ehkä"+on+kuva,+mut+ei+muuta.+Haluan+kyllä+saada+tietää+naisesta+jotain+joka+saisi+kiinnostukseni+heräämään+ja+ottamaan+yhteyttä.
14.11.2018 19:16
Luultavasti+mies+pitää+sinut+varalla+ja+on+jonkun+toisen+naisen+perässä.+Sellaista+käytöstä+on+paljon+liikkellä+nettideittailussa+kun+voi+unelmoida+aina+löytävänsä+parempaa+tai+sitten+on+saanut+yhteydenottoja+useammalta+ja+valikoi+niistä+sen+kiinnostavimman.+Sekä+naiset+että+miehet+jotka+ovat+kysyttyjä+näillä+deittipalveluilla+tekevät+vähän+samalla+tapaa+(on+varmaan+joku+toinenlainenkin+joukossa+joka+on+suoraselkäisempi).
Mutta+jos+aitoa+kiinnostusta+toiseen+on+niin+pystyy+kyllä+järjestämään+treffejä,+sen+verta+voi+aikatauluja+muuttaa.+Itsellekin+käynyt+niin+että+nainen+lupaillut+mennä+treffeille+mutta+perunut+pariin+kertaan+ja+sitten+ilmoittanut+että+löytyy+toinen+mies+jonka+kanssa+on+alanut+tapailla.+Eli+olin+varalla.+
Toivottavasti+tästä+oli+jotain+apua+sulle.
14.11.2018 10:10
Siilittömyys+kuulostaa+kyllä+aika+kurjalta+:(
14.11.2018 09:49
Eikös+jotain+naista+haastateltu+joka+väitti+harrastaneensa+seksiä+monta+kertaa+haamujen+kanssa.+Nyt+se+oli+rakastunut+yhteen+haamuun+ja+ajatteli+hankkia+lasta+sen+kanssa,+että+joo+mitenköhän+se+toimii+:D
14.11.2018 09:47
Aijaa!+Se+olis+ollut+hieno+mahdollisuus.+Harmi+ettei+tullut+lähdettyä,+varmasti+olisit+oppinut+ja+nähnyt+uutta.
06.11.2018 19:58
Kiva+että+oot+laittanut+tällaisia+kyselyjä.+On+kiva+vastata+niihin+:)
06.11.2018 09:40
1 / 2