Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
papinkari
profiilit
papinkari
papinkari
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
18
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olipas+tää+ketju,+syväluotaava+sellanen.+Ja+niinhän+se+on+että+mieliä+on+monia,,,+toinen+äidistä+toinen+tyttärestä.
09.08.2019 19:51
VIRASTOISSA;-) Sielläkö se Suomenmaan työ tehdään???
16.12.2015 23:38
No joo... asiaa mitenkään tuntematta.... miks Asikkalan pitäis välttyy "vastuusta" jonka suuremmat tahot ovat meille luoneet? Toisaalta, itse en hyväksy sitä etä ihminen joutuu elämään paskassa, (siis jos saa elää) ja me ei sitä koitettais hyväksyy?
Kirjoittaja Luvialta, valtuuston ja hallituksen jäsen. Eikä hyväksy itsekään mitään mikä viittaa sellaiseen jossa "taistelijat"tulevat tänne lepäämään, tehdäkseen samaa paskaa myöhemmin ehkä täälläkin. Mutta jokaisen pitää ymmärtää myös se että joillakin on HÄTÄ! Autammeko?
16.12.2015 23:33
Eiköhä UUDESSA kunnassa päätetä, milloin virastot on auki, ja missä? Luvialla on. Onko Porissa 16.30?
16.12.2015 23:02
Etkös sentää jo lähtis hakee?
16.12.2015 22:56
NIMETTÖMÄT, omaankastiins...
16.12.2015 22:54
Melkonen viestiketju tää jonka luin... Sydämmessäni toivon ettei Repalla ole syynä mikään sairauteen viittaava syy. En toivo kenellekkään milloinkaan mitään sen kaltaista... Jo johtuen omista menetyksistä ko. asioihin liittyen. Todeta taas täytyy se, ettei Repa sosiaalisilta taidoiltaan ole "ylilahjakas" , tosin, asiansa julkituova ja paikassaan suoraselkäinen omille mielipiteilleen, mitä ne sitten milloinkin ovat. Minä itse ja muutamat valtuustossa mielipiteisiini ja toimiini uskovat hän taas tuomitsi pannaan ja yhteistyöblokkiin, blokkiin jota hän itse oli luomassa ja jonka ansiosta toinen Demari putosi Hallituksesta. Blokkiin johon jouduimme vastaamaan tavallamme ja jolla vein peesissä Harrin Hallitukseen. Nyttemmin Sdp:n hallistuspaikan saaneen Esan kanssa työskentelen ja haluan työskennellä vailla minkäänlaista problematiikkaa. Jokainen voi ymmärtää tilanteeni "hankaluuden" tai ainakin miettiä sitä. Tilanteessa jossa itse "suurisuisena" ja mielestäni auktoriteettina (huom. omasta mielestä) olen Luvialla toiminut Valtuutettuna ja Hallituksen jäsenenä, pidän tekemääni työtä arvosanaltaan kasi+ arvoisena. Kiinnitettäköön vielä huomiota siihen että Perussuomalaisille oli paikka myös toiselle kaksivuotiskaudelle, mutta Toroskan "saatua lemput" hän ei enää halunnut tuke Harria vaan perusti uuden ryhmän (Muutos 2011) ja tuki Blokkia Kokoomus, Keskusta, Sdp.... näinhän se "vihanpito" menee. Ainakin itse näkisin ettei tässä blokissa ollut mitään viittaavaa siihen mitä ko. puolue (joka tosin ei enää ole puolue) on "manifesteissaan" antanut ymmärtää.
Ja nyt tulevaisuuteen... Toivon/uskon että liitos Eurajoen kanssa tulee tapahtumaan, koska muuta suuntaa (mielestäni) ei millään tavoin ollut enää Poriliitoksen lisäksi olemassa. Ja siihen liitokseen en koskaan uskonut, saati olisin luottanut että siitä mitään hyvää Luvialaisille olisi seurannut. Meitä oli muutamia Kunnan itsenäisyyden takana vielä -13 kevättalvella, meidät torpattiin... kertomalla että emme pysty ilman Poria elämään... Onneksi löytyi "viisaita" Keskustan (jotka olivat siinä kohden ratkaisijan roolissa) ryhmästä, jotka alkoivat uskomaan muuhunkin,. Toki muissakin ryhmissä oltiin hajanaisia mielipiteitä asian suhteen, mutta Keskusta oli se joka halusi katsoa ja antaa tilaa tämän mahdollisuuden synnylle. Kohdaltani mikään kertomani ei ole politikointia, vain kertomaani siitä miten asiat olen nähnyt, sisältä seuranneena.
Noh, juurikin sisältä seuranneena kerron mielipiteenäni myös sen että asioiden hoidossahan siellä kaikki ollaan, ainakin pitäis olla, kuntalaisten asioitten, nimenomaan... siks just Mikko lähti ehdolle sitoutumatta mihinkään organisaatioon missä sanellaan ylhäältäpäin, "mikä teille on parasta".
Asioitten hoitaminen on kohdallani ollu palkitsevaa,,, mut pikkusen mietityttäää,,, kandeeko enää jatkaa... "se/ne asiat" o menos hyvää suuntaa, miks siihen lähin.
31.10.2015 22:57
HEH
31.10.2015 22:21
Ei siel kaikki ollu Porin kannalla... vain kolme...
31.10.2015 22:16
On tääl kyl nii saastasen tyhmii kommenttei, ellei asioista mitään tiedeä... nii ois ihan hyvä olla hiljaa... VAI PORVARIT... noh, onneks osa niistäkin.
31.10.2015 22:12
HEI! Ei me saatu aikaan mitää suusrta... ei ollu ees tarkotus... Mun tarkotus oli ainoastaan se ettei meistä tu SUURPORII, ja siin onnistuin... Toivon tietty Porille hyvää, mut en usko siihen. Meille on odotettavissa hyvää "vanhan isännän kainalossa" Ja niinhän se käytännössä varmaankin tulee käymään et Porista muuttopako alkaa, "hyeenoina" ootamme...
31.10.2015 22:10
Ja mitä helkkarin välii sil on mitä joukkuet kukakin kannattaa... Joukkue joko on tai ei , riippuen siitä miten se saa rahaa toimintaansa... Lukko kuitenki pikkusen pidemmillä perinteillä mukana...Porissahan seurat vaihtaneet nimiään vuosikymmenten aikana aika moni??? Ja jos jollain tasolla pelataan, mitä tahansa... raha ratkaisee... Satakunta ei tarviis ku yhden joukkueen, HYVÄN!
31.10.2015 22:05
Aloittajan vasta käsittämätön on... Olkoon tää mitä nyt tulee, mitä tahansa, ainakin me siitä Luvialla hyödymme, ja uskon et Eurajokikin hyötyy... se mitä on kahenkymmenen vuoden kuluttuu, kuka tietää, aloittaja??? Raumahan kasvaa kokoajan, Pori näivettyy... Jos koko maakunta tuleeki uudeks kaupungiks nimeltään Rauma?
31.10.2015 22:00
TÄSTÄ näämmä jaksetaan täällä kinata... ja ihme kyllä ku suurimmat asiantuntijat on just ne kellä ei maalämpöö ole.
Mulla on kahessa kiinteistössä. Toisessa seitsemän asuntoo ja n.1000m2 ja käyttövettä rasitaa kymmenisen ihmistä, 22Kw/n pumppu kummassakaan varaajassa ei ole sähkövastuksia joilla vettä lämmitetään, eli lämpeävät pumpusta. Ennen meni (12v. kokemus) keskimäärin 10 tonnii öljyy per vuosi , jätin pannun varavoimaksi varmuuden vuoksi, käynnistynyt yhden kerran vuoden aikana ja sillon poltti pari litraa öljyä. Aamulla pakkasta pitkälti päälle 20 astetta ja asukkaita meni ilm. suihkuun samaan aikaan useampia.(koska käyttövettä pyydettiin)
Kyseisessä kiinteistössä meni kaikkiaan kiinteistösähköä 25.2. -12 - 28.2.13 alle 28 000 Kw josta kiinteistön muu kulutus noin 5000Kw/v.
Siitä voi jokainen laskee totuuden säästöstä, tuossa kohteessa.
Ja helvetis en viitti lukee mitään paskaa kommenttii tähän.
TULKAA KATSOMAAN , kaikki dokumentoitu!!!
Toinen kiinteistö... Siin onkin sit ollu ongelmii.
240m2 kympin pumppu ja vieny pelkkä pumppu 18000 Kw,(mittari välissä) selvitykset käynnissä mistä johtuu, mut vastukset päällä koko ajan ku menää alle nollan, ja itsekkää en toisaalt enää jaksa uskoo alitehoon... ku oon talon remontoinu ja lisäeristäny ni tiedän (ainakin luulen tietäväni. oon kuitenki ammatiltani rakentaja)
Nyt varmaan joku viisas kommentoi et suhde noiden kesken ei oo oikee, siis pumppujen osalta... niin saattaa olla. Mut factat on pöydässä ja kerron ku selvii lopullisesti, ku se on varma et selvii.
Mut täst jälimmäiset kiinteistöst vielä, ettei oo suoralla sähköllä vieny paljoo enempää lämmitykseen.
30.04.2013 21:07
IHMEELLINEN keskustelu! Mielestäni.
Olen viiskymppinen mies, kantanut maan poveen noin kolmekymmentä läheistä. Sattuu, mut silti on pakko jatkaa.
14.04.2013 23:55
Hittolainen mitä PROVOSOINTEJA tääl esitetään... on varmaan ihmisii mitkä oikeesti nähny miten muutos tulee,,, siis luulisin.
Mut täähän on SUURI vastaavien juttujen esittäjäkanava, kaikkiin ei ees jaksa ottaa kantaa...
Miettisitte nyt hiukka tekin jotka noit "ammatiksenne" skrivaatte. Joillakin on oikee tuska, läheisillä, saati ongelmaisilla.
03.04.2013 00:00
Voi helkkari... Melkost juttuu. Oon viiskymppinen ja tiedän jo jotain, oikeesti. Menin aikanaan kimppaan ja naimisiinkin ja kaikki oli ok. Mut sit mokasin, tosin exä ei siotä ees tiedä, mut itselleni mä mokasin. Koittakaa nyt perkele nauttii omast elämästänne ja mietti miten siin selviitte. Ja OIKEESTI mä en tarvii mitään typerii neuvoja elämääni, joita tää viesti ruokkii. Mut sanon vaan et miettikää oikeesti itseenne. Ei välttämättä kauniit ja romanttisii kuvii, siitä mitä ruususen unelmissa vois olla, pääosin ne ei toteudu.
31.03.2013 00:37
Ellette sisarruksienne kanssa ole olleet paikalla l
kun perukirja on tehty(ilman valtakirjoja)... se on voimaton.
Se että olet ottanut isäs valtakirjaan nimen äidilles,,,sun moka, jonka viimekädessä joudutte ratkasee oikeudessa. Ja sun pitää miettiä miks isäs sen allekirjotti??? Äitis hyväks niinun pyysit, vai jostakin muusta syystä?
Myös mökki on voitu äitis "juristin" toimilla perunkirjassa "säätää" äidilles. Ja taas on tapahtunu rikos... olettaen et kerrot jutussas kaiken???
Mut petoasyytten kautta on kaiken edellämainitun ja ehkä sun kertomatta jätetyn mahdollista saada oikeutta. Oikeesti, sillon vaan ehkä joudut tuukkanuottasille äitis kanssa ja mahdollissesti sisarrustes kanssa,,,saattavat olla äitis kanssa sopineet jotain mistä et tiedä?
16.11.2011 22:31
1 / 1