Vapaa kuvaus

Aloituksia

6

Kommenttia

226

1. Viimeisestä+tuomiosta+tulee+mieleeni+ne+uskovaiset,+joiden+mukaan+Jeesus+ei+ole+Jumalana.+Miten+he++voivat+pitää+Jeesusta+pelastajana+ja+vapahtajana+mutta+ei+kuitenkaan+Jumalana?+Onneksi+tuomiovalta+pelastuksen+suhteen+on+yksin+Kristuksella.++Kun+elämän+kirja+avataan,+ihmisten+pahat+ja+itsekkäät+vaikuttimet+paljastuvat.+Nähdään,+että+tuomio+on+oikea:+kukaan+ei+voi+pelastua+omien+tekojensa+kautta.+Kristus+on+ainoa+tie,+joka+johtaa+iankaikkiseen+elämään.+Pelastuneet+ovat+perillisiä,+jotka+hallitsevat+Kristuksen+kanssa.+Elämän+veden+virta+kumpuaa+kristallinkirkkaana+Jumalan+ja+Karitsan+valtaistuimesta+(Ilm.+22:1).+Yötä+ei+enää+ole,+eivätkä+he+tarvitse+lampun+tai+auringon+valoa,+sillä+Herra+Jumala+on+heidän+valonsa.+He+hallitsevat+kuninkaina+aina+ja+ikuisesti+(Ilm.+22:5).
  2. Minulla+on+ollut+samanlaisia+ongelmia+Android+-puhelimen+ja+-tabletin+kanssa.+Vaikka+olen+kirjautunut+rekisteröidyllä+nimimerkillä+sisään,+lähettämisen+yhteydessä+Android+ei+ole+aina+jaksanut+muistaa+sisään+kirjautumista.+Huomasin+ongelman+olevan+siinä,+että+kirjoitin+liian+pitkästi.+Kun+kommentoin+lyhyesti,+ongelmia+ei+ole.Olin+13.1.+Tieteiden+päivillä,+jossa+neljä+professoria+luennoi+Verkon+kauniista+ja+rohkeista.+Yllättäen+pääosassa+olikin+Suomi24,+jonka+digitaalisen+aineiston+Aller+on+luovuttanut+yliopistolle+tutkimuskäyttöön.+Vaikka+"suoli24"+sisältää+paljon+törkyä,+on+se+kattavuudeltaan+maailmanlaajuisesti+ainutlaatuinen+kansakunnan+takapiha.+Tekoäly+pystyy+hakusanoilla+ja+niiden+eri+sijamuodoilla+analysoimaan+kirjoittajien+sieluntilaa,+mm.+pelkoa+tai+onnea+ja+mihin+viikon-+tai+vuorokauden+aikaan+ne+ovat+huipussaan.+Sivustolle+kirjoittaminen+kannattaa,+jos+haluaa+näkyvyyttä:+Suomi24+kirjoitukset+pomppaavat+hakukoneessa+melko+korkealle.Pauli+Aalto-Setälän+mukaan+on+epävarmaa+kuinka+kauan+Aller+pystyy+sivustoa+ylläpitämään+niin,+että+kulut+peittyvät.+Suomi24+on+tarkoituksella+kevyesti+moderoitu+eikä+moderoijien+nimiä+paljasteta.Harmi+Advis,+jos+lopetat+kirjoittelun.+Sen+mitä+olen+huomannut+niin+tuot+palstalle+tasapainoa.