Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hamalake3
profiilit
hamalake3
hamalake3
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
17
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Entä sitten liian vähäinen yrittäminen? Miten se näkyy ja tuottaako tulosta, epäilen. Harvassa on miehet, jotka joutuvat juoksemaan karkuun villien naisten jahdatessa! On tämä vaikeaa.
19.07.2024 19:32
Jos et usko, niin mene ja selaa Tinderin naisia ikäluokassa 60-70 v. Sanoisin, että 85% heistä on repsahtaneen ylipainoisia. Minulla ei ole mitään vastaan naisen pyöreyttä ja kurveja. Päinvastoin, mutta kun tällä iällä kurvit ovat muuttuneet ihan muuksi. Sen verran pinnallinen minäkin olen (kuten koko Tinder), että jos ihminen ei pidä itsestään huolta niin no way. Emme elä silloin samaa arvomaailmaa.
10.04.2024 18:53
Ehkei nyt taida olla mun juttuni, 66 vuoden ikäisenä.
09.04.2024 18:04
On jo piekkari. Jos hankkii .223:n niin uusi täytyy ostaa. Käytettyjä ei ole. Joten budjetin takia joudun kai tyytymään .222:een. Tosin siinä patruunat tuplasti kalliimmat tuohon toiseen. Pitänee ampua maltillisesti.
20.03.2024 15:42
Tuleeko+Puolassa+toimeen+venäjän+kielellä?+Itse+olen+sen+kielen+perustaitaja,+vaimo+ammattilainen.
24.08.2019 15:26
Ok,+onko+väliä+tehoilla?+Pitääkö+olla+luokkaa+700+m3/h?
12.08.2019 12:49
Ei+kukaan+ole+syyllinen+sairastumiseensa,+kuten+jo+aiemmin+kerroin.+Et+edes+sinä+itse.
21.07.2019 08:19
Ensimmänkin+alkoholimista+ei+voi+parantua,+siitä+voi+kyllä+toipua.+Juomalla+ei+voi+tulla+alkoholistiksi.+Jokainen+löytää+oman+pohjansa+eri+asteisena.+Menettää+työpaikkansa+tai+tapahtuu+jotain+muuta+pysäyttävää.+Ja+hakee+apua.+Yksi+ei+voi+toipua.
18.07.2019 07:00
Alkoholisti+ei+laita+korkkia+kiinni+noin+vain.+Tai+sitten+ei+ole+alkoholisti.+Tai+jos+laittaa,+usein+seurauksena+on+kuiva+alkoholisti,+joka+on+ympäristölleen+todella+viheliäinen+olento.
Alkoholismi+on+krooninen,+osittain+periytyvä,+vakava+sairaus.+Alkoholismissa+ei+ole+kyse+selkärangan+tai+tahdonlujuuden+puutteesta.+Alkoholistilla+on+pakonomainen+tarve+juoda.+Juominen+on+jatkuvaa,+usein+toistuvaa,+humalahakuista+ja+hallitsematonta,+vahvasti+riippuvaista+toimintaa.+Mutta+alkoholismista+voi+toipua.
Näin+se+vain+menee.
17.07.2019 15:16
Alkoholismi+on+sairaus,+jota+sairaammaksi+ei+juuri+voi+tulla.+Jos+sitä+hoitaa,+pysty+elämään+aivan+täysipäiväivästä+elämää.+Aivan+kuten+1-+tyypin+diabeetikkokin.+
Avohoitokin+voi+jollain+toimia.+Minnesotahoidossa+on+se+vahva+etu,+että+siellä+hoitoa+ei+häiritse+mitkään+ulkoiset+tekijät.+Ei+ulkopuolinen+maailma,+puhelimet,+netti.+Pystyy+täysin+keskittymään+sairauteen+nimeltä+alkoholismi.+Tietty+se+vaatii+omat+järjestelynsä,+mutta+tulokset+minnestä+ovat+parhaat.+Minnesotahoitoa+ennen+itse+kävin+useita+hoitolaitoksia+läpi.+Kuukauden,+parin+viikon+jaksoja+sekä+intensiiviviikonloppuja.+ne+eivät+perustuneet+Minnesotaan,+evätkä+tuoneet+minulle+raittiutta.+Jo+se,+että+hoitohenkilökunnalla+ei+ollut+omakohtaista+tai+läheisen+kokemusta+sairaudesta,+on+huono+lähtökohta.+Kaikki+kunnia+heille,+hyvää+työtä+toki+tekivät.
Ja+se,+että+alkoholisitille+määrätään+keskushermostoon+vaikuttavaia+lääkkeitä,+on+edesvastuutonta.+Kuvaa+vain+sitä,+miten+pihalla+useat+lääkäritkin+ovat+tämän+sairauden+kanssa.
Toivottavasti+ketjun+aloittaja+edes+lukee+nämä+viestit,+vaikka+ei+kommentoi.+Saattaa+herättää+ajatuksia+toimenpiteisiin+asti.
16.07.2019 07:52
Kyse+on+kohdallasi+siitä,+että+halautko+raitistua?+Jos+et,+etkä+koe,+että+juomisestasi+on+mitään+haittaa+itsellesi+ja+ennen+kaikkea+läheisillesi,+jatka+juomistasi.+Mikäli+taas+oikeesti++haluat+raitistua,+hyvä+keino+tähän+on+Minnesotahoito.+Se+on+tehokkain+menetelmä+raitistumisen+tiellä.+Siellä+saat+tietoa+sairaudesta+nimeltä+alkoholismi.+Ja+opit+kohtaaman+sen.+Hoito+perustuu+vertaistukeen,+rehellisyyteen+sekä+avoimuuteen.+Itse+kävin+kaksi+vuotta+sitten+Ähtärissä+Minnesotahoidon+ja+sen+kautta+löysin+raittiuteni.+En+kadu+päivääkään!+Hintansa+arvoinen,+Menee+siihen+juomiseenkin+melkoinen+summa+rahaa.+On+helpottavaa+olla+kun+ajatukset+ei+pöyri+seuraavassa+juomiskerrassa+tai+seuraavassa+ryypyssä.+Puhumattakaan+levollisessa+olossa.+Läheisenikin+ovat+tyytyväisiä+ja+jo+luottavaisiakin.
13.07.2019 05:01
Hintaa+ei+saisi+olla+yli+400+€.+Joten+itse+tällä+hetkellä+ajattelen+lähinnä+Panasonic+Lumix+DMC-TZ100+tai+Panasonic+Lumix+DMC-TZ90.+Parempia+tuohon+hintaan+paperilla+en+ole+löytänyt.+Kertokoon+hän,+joka+löytää?
02.07.2019 16:22
Entä+tämä?+Panasonic+Lumix+DC-FZ82+-kompaktikamera.+On+satasen+edullisempi+ja+pidempi+zoom.
09.10.2018 14:55
Myydäänkö+tuota+Suomessa?
08.10.2018 19:21
Meneepä+vaikeaksi.+Entä+sitten+tuo+uutuus:++Canon+PowerShot+SX70+HS?+Siinä+jo+4K+-videokuvaus.+Lienee+hyvä+etsinkin.+Olisiko+jo+hyvä+valinta,+kuvanlaatua+ym?+Eikä+vielä+liian+kallis.
08.10.2018 08:57
Eli+mitä+suosittelet?
07.10.2018 18:44
Tai+sitten+vähän+kalliimpi+Nikon+COOLPIX+P900+-digikamera?+Tai+edullisempi+Canon+PowerShot+SX620+HS+-digikamera?+Nämä+näin+alkuun+kiinnostaa.+Olisko+kenties+joku+muu+tuossa+hintaluokassa?
07.10.2018 17:47
1 / 1