Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Niin+kuin+minä+sinulle+sanoin+jo+persu+persu+poika,+että+sinä+olet+tyhmä+jätkä.Paiski+paiski+raksalla,+vaikka+koko+elämäsi+ei+se+ole+kiinni,+kuin+sinun+sinun+juuri+sinun+tyhmyydestä+ja+osaamattomuudesta,,,,+Minä+en+paiskinut+ja+minä+ajattelin,+että+rahaa+tarvitaan+myös+,....+Niin+tein+rahaa+myös.++Nuss***+valtioasi+ja+rotuasia+ja+tule+tule+autuaaksi+siitä+tule+ihmeessä.+Pidä+kuitenkin+se+naama+kiini+meidän+muiden+elämästä.+Jooko+!+Kun+sää+olet+ääliö+ja+sä+varmaan+voit+itsekin+arvata+sen+etkö+niin+?+Voi+voi+Persu+parkaa+!EurofighterTänään+00:59IlmoitaPersu+parka+ei+tiedä+edes+millaista+on+nähdä+maailmaa+ja+elää+täyttä+elämää.Kuinka+kiva+on+nähdä+Monaco+ja+Monte+carlo+ja+Ajaa+autolla+Manhattanillaja+käydä+Key+Westissä+ja+Orlandossa+Disney+worldissä.+Etelä+ameriikka+onminulta+vielä+käymättä.Euroopan+maat+olen+jo+nuorempana+kiertänyt+lasten+kanssa+asuntovaunullaja+myöhemmin+lennelly+lähes+kaikki+kohteet+Euroopan+unionissa.+Meninmyös+Piriukselta+laivalla+Rodokselle+ja+käyny+sielläkin+pari+kertaa+risteilemässä.Nyt+olen+tutkimassa+näitä+aasian+näkö-aloja+ja+täälläkin+on+ihan+kivaa,+varsinkintalvella,+kun+persu+raukka+palelluttaa+päänsä+siellä+valtiossa+pää+paljaana.Persu+persu+persu+olen+syönyt+niin+Nizzassa,+kuin+Pariisin+Eiffel+towerissa,siinä+toisessa+kerroksessa...+katselin+siitä+avautuvaa+puistoa.+Olen+muutenjuossut+riemukaarelle...+Niiden+kaistojen+yli+myös...+Sekin+oli+kokemus.Tiedätkö+Persu+persu+persu,+kuinka+monta+kertaa+olen+lentänyt+kiinaan+jaThaimaahan+...+Niitä+on+varmaan+yli+40+meno+paluuta.+Elämä+on+persu+persuihan+erilaissta,+kun+jättää+sen+valtion+sinne+ja+ajattelee,+vain+itseään+ja+lapsiamyös+pitää+ajatella+toki.Olen+olen+ollut+Sveitsissä+ja+Liechtensteinissa+myös+ja+minulla+on+paljonkokemuksia+ja+voin+kertoa+paljon+asioita+ihmisille+jos+ne+kysyy.+En+kaduyhtään+matkaa+ja+en+vihaa+ketään+ihmisryhmää+en.+Minä+hallitsen+omanelämän+ja+minä+en+ole+tilivelvollinen+en+sinulle+enkä+sinun+valtiolle.Olen+ollut+Jakartalla+ja+Kuola+lumpurissa+ja+Singaporessa+ja+Pattayalla+jaolen+ollut+siellä+Phuketissa+myös.+En+tykännyt+siitä+Phuketista.+Lapsetkinon+ulkomaankielisiä,+siis+vieraskielisiä...+Ihan+kielikylpyjen+kautta.Jos+sinä+persu+parka+pystysit+edes+20+%:iin+siitä+mitä+minä+olen+saavuttanut,niin+sekin+olisi+jo+saavutus.+Sinä+persu+tiedät,+että+jopa+sisarukset+on+olleetkateellisia+ja+ne+kaikki+on+hävinneet+minulle.+Pietarissakin+muutamankerran+sekä+Odessassa+ja+Muurmansikissa+ja+Norjassa+Tromssassa+ym.Olen+ollut+myös+Oslossa.+Sekä+koko+Muu+eurooppa+jo+Norskin+lentojenhintojen+vuoksi.Toki+olin+myös+siellä+Kievissä+ja+Serbiassa+ym+ym.+Kyllä+niitä+on+tullut+käytyä.Euroopan+unioni+on+ihan+kiva+ja+ihmisten+kesken+pitää+olla+tasa-arvo+jaihmisillä+pitää+olla+ihmisarvo+ja+oikeudenmukaisuus+ja+oikeus.Aina+aina+persu+olen+tuonut+viinaa+ja+tupakkaa+ja+niistä+on+saanut+vähänhyvää+myös.+Minusta+tuntuu,+että+Persu+ei+ole+käynyt+edes+Helsingissä+jatuskin+tietää+mistä+edes+lähtee+laiva+Tallinnaan+?+Eikö+niin,+niinhän+persupersu+parka...+Näetkö+nyt,+että+valtio+ei+ole+sinua+auttanut+yhtään+mitään.Ne+jätkät+siellä+työmaalla+on+kait+samassa+paikassa,+kuin+10+vuotta+sitten?Minä+olisin+sairastunut+siellä+suomessa....+Sain+voimaa+aina+matkoista+ja+sainpääni+toimimaan+tehokkaasti.+Se+oli+myös+voimavarani.+Urheilin+paljonaikoinani+Thaimaassa+ja+pidin+kuntoa+yllä...+meri+ja+lenkkeily+Wau.Voin+toki+tulla+takaisin+Euroopan+unioniin,+mutta+tuskin+koskaan+enäänsuomeen+...+En+usko.+Kaipuu+oli+aina+pois.
  2. Vastaa+persu+rehellisesti...+Jos+olet+lippumarssilla+ja+tulee+hätä+ja+eisitten+ollut+pöntössä+paperia+mitä+teet+...+Lippuu+on+?+Vai+oli+?Ei+minulla+ole+mitään+hätää+ollut+Euron+ja+Euroopan+unionin+kanssa+?Huhtasaari+sai+myös+rahansa+ja+tuskin+hakkarainen+on+myöskään+kovin+kipeä+ja+köyhä...+haki+vaimon+vähän+kauemmpaa...+en+tiedä+onko+tulkille+tarvinnut+maksaa+vai+käyttääkö+näitä+uuden+mallisia+kääntäjiä+?Onko+Halla+aho+köyhä+ja+sillä+ei+ole+rahaa+vai+..+++??Italialaissa+on+kuulemma+enemmän+rahaa+ja+saksassa+on+myös+aika+paljon,kenestä+persu+puhuu+ja+eikö+persu+voi+muuttaa+vai+onko+se+joutunut+telkien+taa+?