Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Kertokaa mikä on paras EU-maa asua !

Kertokaa ja perustelkaa, mikä on paras EU-maa asua ? Jos Teillä on rahaa ja taloutta ja vaikka olisitte eläkkeellä ja ka
    Euroopan unioni
    13
    1129
  2. Mitä on Euroopan unionin vihaaminen ?

Kukaan Euroopan unionin vihaaja ei kerro miksi vihaa Euroopan unionia. Ne, asiat mihin Euroopan unionin viha verhotaan
    Euroopan unioni
    66
    664
  3. Miksi EU-vihaajat eivät kirjoita selontekoa.

Miksi EU-vihaajat eivät kirjoita selontekoa. Jotta me viisaammatkin voimme tarkistella suomen kaupan rakennetta ja minhi
    Euroopan unioni
    38
    536
  4. EU-viha lepää tyhmien ja ääliöiden varassa.

Tuossa yksi EU-vihaaja kertoi, että Kreikan rahat menee Ranskan ja Saksan pankeille ja jo EEC:n aikana Ranska ja Saksa
    Euroopan unioni
    18
    466
  5. Eikö Tällä Palstalla ajatella naisia ?

Ettekö edes tajua, kuinka paljon hyvää seksielämää Arabimiehet on tuoneet ? Naisten itsemurhaluvut on vähentyneet huomat
    Maahanmuutto
    18
    455
  6. Eikö EU-vihaajat voi lähteä täältä hevonvi***** ?

Niillä ei edes ole mitään omaisuutta ja sen kun keräävät kamansa ja lähtevät. Helppo lähteä latomaan täältä perseaukisen
    Euroopan unioni
    29
    450
  7. Persu-kommunistit ja Rasistit syy suomen talouslamaan !

Oikeasti pitkälti suomen talouden alamäkeen olevat syyt on viha venäläisiin ja viha ulkomaisiin ihmisiin ja yleesäkin na
    Euroopan unioni
    13
    419
  8. Britannia maksaa 6% Bruttokansantuotteesta EU:lle

Kauhee kauhee summa toi 6 % Bruttokansantuotteesta ja ei saa yhtään mitään ei mitään ja silti pitää maksaa ja maksaa...
    Euroopan unioni
    20
    335
  9. Pakolaisasiamies Halli aho !

Halli aho vaatii marjanpoiminta- ja vihanneksen poiminta Firmoilta tasa-arvoista palkaamista ! Halli aho oli huolissaan
    Euroopan unioni
    0
    288
  10. Meinaatteko, että nämä Ääliöt mitään tietää ?

Ei Nämä EU-vihaajat ole sillä perusteella täällä, että he olisivat rakentamassa ja kertomassa EU:n jälkeistä talouseläm
    Euroopan unioni
    16
    277
  11. " minulla on yhteistä asiaa " Sanoi Persu-kommunisti !

" minulla on yhteistä asiaa " Sitä on ihan turha enään kieltää. Te olette kommunisteja ja Teidän luonne on jo yritys ja
    Euroopan unioni
    15
    276
  12. Kyllä, Me kaikki tiedämme sen todellisen motiivin !

Kyllä Me kaikki tiedämme EU-vihaajien todellisen motiivin. Ei meidän tarvitse, kuin katsoa videoita ja valokuvia Heistä
    Euroopan unioni
    13
    273
  13. Vajakki ja matkustelu !

Persu-vajakki matkustaa, vain suomessa, kun se ei osaa kieltä ja sillä on pelkotiloja muista ihmisistä. Vajakki on syr
    Euroopan unioni
    9
    258
  14. Katsokaa mitä " poliittinen paska" Teille julkaisee !

Tiedän Euroopasta paljon ja tiedän, että tämäkin on hakemalla haettu. Koko Eurooppa ei todellkaan ole tällaista, vain h
    Euroopan unioni
    6
    237
  15. Suomalaiset on Isaskarin poikia.

Mannerheimin kerrotaan puhutelleen suomalaisia sotilaitaan talvisodan aikana: “Te Isaskarin pojat”. Persuilla on Juuda
    Euroopan unioni
    0
    232
  16. Persu-kommunisti " Muista arvoista " ja Euroopan unioni.

Persu-kommunisti on puhunut kaikkea " kulttuurimax " ja muuta toisia arvoja. Puhutaan niistä toisista arvoista sitten,
    Euroopan unioni
    0
    230
  17. Minä olen sanonut, että Persu-kommununistit on tyhmiä.

Tynkkynen seisoo edelleen Fazer-boikottinsa takana ! Sanokaa Faaxeeeer kun haluatte hyvää. Hei ne on oikeasti ykisnker
    Euroopan unioni
    5
    224
  18. Ei suomi ole mikään maa edes ... Ei se ole mikään.

Minä sanon rehellisesti Teille mitä minä tiedän. Suomi on helvetti niille, jotka tietää paremmasta! Minulle se maa ol
    Euroopan unioni
    11
    221
  19. Miten Ääliö Hoitaa talouden ilman EU:ta ?

Miten Ääliö hoitaa talouden ilman EU:ta... Sieltä tulee Markkaa ja Eftaa ja Ufoa ja Devalvaatiota ja revalaatiota ja Mat
    Euroopan unioni
    10
    206
  20. Talousalueena ja talousmielessä ..... Eurooppa.

Euroopan unioni on talousmielessä paras vaihtoehto euroopalle ja sen maille. Siitä olemme aina päässeet yksimielisyytee
    Euroopan unioni
    13
    199