Minä olen sanonut, että Persu-kommununistit on tyhmiä.

Tynkkynen seisoo edelleen Fazer-boikottinsa takana ! Sanokaa Faaxeeeer kun
haluatte hyvää. Hei ne on oikeasti ykisnkertaisia, puolet ei osannut käyttää edes
äänestyskonetta heidän vaaleissa.

Onko ne koskaa sanoneet syytä miksi ne haluaa pois EU:sta ja markan takaisin ja
mikä on taloudellinen perustelu... Devalvaatio, koska se on niiden ainut vierskielinen
ja sivistyssana minkä ne yleensä osaa. Mutta sitä ne ei enään osaa mitä se tarkoittaa!
Kysykää niiltä, mitä se tarkoittaa taloudessa ja miten se vaikuttaa muuhun talouteen
ja velalliseen ja palkansaajaan. Saatte nauraa, kun jätä menee punaseksi ja ei osaa ei osaa.
Tynkkynen seisoo edelleen Fazer-boikottinsa takana... Nyt se hakee apua Kanapäältä ja
Huuhtelu saareela ja Jallu aholta, arvaa saako ? ?

Sanokaa edes Fazer, kun haluatte sanoa jotakin !'
Ha ha hahahahhahahahahahahahah Joulu tulleee joulu tuleee....

5

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fazuonboikotissa

fazer on boikotissa

sen tuotteet ja kahvilat

sillä hetkellä kun perinteinen suklaafirma ilmoittautuu
      r*****aallon kannattajaksi
      MÄ IHMISENÄ TUNNEN VASTUUN OLLA KANNATTAMATTA JA KANNUSTAMTTA SELLAISTA TOIMINTAA

SILLÄ HETKELLÄ KUN ARVOSTETTU SULKAAFIRMA NÄYTTÄYTYY EU KANNATTAJANA - EN VOI IHMISENÄ KANNUSTAA JA VIELÄ RAHOITTAA SELLAISTA TOIMINTAA

SILLÄ HETKELLÄ KUN FIRMA ALKAA POLITIKOIMAAN NÄIN NÄYTTÄVÄSTI - EN VOI IHMISENÄ KANNUSTAA JA VIELÄ RAHOITTAA SELLAISTA TOIMINTAA

Facer ratsastaa perinteisellä nimellä ja siltä pitäisi oikeastaan ottaa se nimi ja koko arvostettu historia pois - en välitä vaikka tää firma kuolis pois

Hyvin surullista, että se valitsi näyttävästi puolensa ja asettui juoksuhaudan kuoppiin

VIHAPUHETTA saa ja pitää vastustaa, lasten ja nuorten keskinäinen somekeskustelutapa on järkyttävä - mutta miten siihen pitäisi puuttua? Vaikuttamalla vanhempiin? Tiedottamalla?

Mutta sitten fazu ilmestyi kaikille alustoille ja sitten alkoi KAIKKIEN keskusteluiden sensurointi....fazu meni liian pitkälle
      Se näytti jo paikoin EU tai GCM silppurilta. MISTÄÄN EI SAANUT ENÄÄ KESKUSTELLA KUN "FAZU" TULI PAHOITTAMAAN MIELENSÄ.

Mut fazu ei sano mitään kun lapsia joukkoraiskataan! Ei mitään - täys hiljaisuus.

No way - ei enää fazu - niin makaa kuin petaa -tekopyhää

• Miten se meni Persujen laulutunnilla ?
      Sininen on taivas siniset on silmänsä seen Fazerin suklaata suuhun pane een...
      Myös Halvan salmiakista luovun mä myööös, siitä suun minä mustaksi saan...
      Olen persu poika vaan ja tyhmyyteni maailmallee saan .... Viimeksi Fazerin kanssa mä
      sen jaan...

• Huomioitsija

Tynkkynen on tunnetusti suklaapuolen miehiä. Siitä samasta suklaatuutista tulevat ajatuksetkin.

• AnnoKalev

Mmmmmm-arabouuuu-uuuuU!
      Ttu sä oot tyhymä.

• brorpå

Mmm,,lisää herkullisia suklaapoikapersuja areenoille heti <3

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      52
      7080
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      705
      3202
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      117
      1413
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1330
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1315
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      221
      1221
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1197
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1190
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      79
      1081
    Aihe