" minulla on yhteistä asiaa " Sitä on ihan turha enään kieltää. Te olette kommunisteja
ja Teidän luonne on jo yritys ja liiketoimien vastainen sekä yksilövapauden vastainen.
Sinä luettelit oikeastaan tai tiivistit kommunismin perus kriteerit.
Sinä kuvittelet, että liiketoiminta tulee jostakin ja sitä vastaan käydään kommunimin
voimalla. Eli ajattelu on juuri se mitä se oli silloin, kun suomi liittyi Euroopan unioniin.
Taustalla on nämä kaksi tosi-asiaa. Te olitte kommunisteja ja köyhiä ja luokkayhteiskunta.
Suomen ensimmäinen oikeistolainen hallitus oli Esko Ahon hallitus ja hän ilmoitti
ensitöikseen, että suomi tarvii rakennemuutoksen liityttyä Euroopan yhteisöön ja Euroopan unionin jäseneksi. Länsi oli Teille kapitalistista ajattelua ja suurimmat EU-vihaajat olivat
juuri länsimaista talousjärjestelmää vastustavathenkilöt. Suomi oli hyvin punainen sodan
jälkeen. Presidentti ja monet oikeistolaiset aatteet ajettiin maasta pois. Sekä Kenraalit ja presidentti laitettiin vankilaan. Monia oikeistolaisia henkilöitä vainottiin ja monia oikeiston tukijoita pidätettiin mm. Huutokauppa Keisarin ohjelmassa tämä mainittiin, että ajat oli sellaiset, että meitä vainottiin ja meidän vanhemmat pakeni Espanjaan.
Te olette vain sitä kommunismi pask** mikä on vain kytännyt toisia ihmisiä. Teistä ei ole koskaan
ollut mihinkään muuhun, kuin tappelemaan yritysten ja liiketoimien tuotosta maksetusta
verosta ja tappelemaan somalien ja hätääkärsivien pakolaisten kanssa sosiaalituista... Te olette
juuri sitä saastaa. Teillä kenelläkään EU-vihaajalla ei ole mitään omaisuutta, koska Te olette
luusereita ja tyhmiä ja yksinkertaisia. Se näkee kaikesta mitä olette täällä kirjoittaneet.
Ette edes tiedä, että yrittäminen ja rahan tekeminen lähtee jokaisesta meistä itsestämme.
En minäkään ole ollut rikas. Mutta minä olen saavuttanut ja en ole antanut periksi ja olen
säästänyt ja sijoittanut ja nähnyt nälkää. Minä kunnioitan niitä ihmisiä, jotka ovat valmiit
aloittamaan kaiken alusta ja opettelevat kielen ja yrittävät ja säästävät ja tekevät sen vielä
Teidän saastan ja pask*puheiden saattelemana. Voin, taata ja alleviivata, että minä ladon
turp*** jokaista Teitä aatteene kannattajaa joka vihaa ihmistä joka on valmis uhraamaan
elämänsä ja yrittää pärjätä. Samoin oli USA ja sen maahanmuuttajat ja uudisasukkaat.
Teidän paska valtio on ihan sama. Maailmassa on järjestelmiä, jotka turvaa vakuutuspohjaiset
eläkkeet ja sairasturvat. Sellaisen asian takia, kuin valtio ja sen pask*** ei kannata laittaa
elämäänsä. Sosiaaliturva ja sairasvakuutus ja eläkevakutuukset on asioita mitä pitää painostaa.
Muu kaikki tulee markkinavoimien mukana. Euroopan unioni on parasta mitä meille ihmisille
euroopassa on tapahtunut. Se turvaa meidän oikeistolaisen järjestelmän ja takaa sosiaaliset
asiat ja ihmisoikeudet ja tasa-arvon ihmisten välillä.
" minulla on yhteistä asiaa " Sanoi Persu-kommunisti !
15
276
Vastaukset
Jotta se totuus ei unodu kommunisti-persu ja sosiaalituki putkikassi-poika.
Laitan asiaan kuuluvan Biisin siltä ajalta:
https://www.youtube.com/watch?v=LNBjMRvOB5M- muuannonjeeno
Tulepas antamaan minulle turpaan, niin voit saada takaisin. Ja saatkin.
- johntravoltanserkku
Onko hyvä palkkaus EU trollauksesta? Itsekkin joutaisin eläkeläisenä sontaa kirjoittelemaan "Super-euvostoliitosta" jos siitä palkan saisi.
Kuka saa ne Teidän äänet, nyt kun Te häviätte nämä vaalti ?
Mikä puolue hävi ne äänet Teille ... KUKA Vastaa Tyhmä ... Kommunisti-puolue menetti.
Äärivasemmisto irtosi SDP:stä ja Vasemmistoliitosta. Kommunisteja Te olette.
Huomaa Tollo ja Ääliö Persu ja Väyrynen on ÄÄRIVASEMMISTO. Eli Kommunisti
kansankielessä.- älyäläjätä
Liittovaltio Suomen rysässä????????????????????????????????????????????????????????????
Jos tämä on kommunismia, niin minä söisin vaikka hatullisen Pask**** !
Se on rakkautta ihmisiin ja tasa-arvoa. Huomaa siinä ei jaeta rahaa, vaan tunnetta.
On ihan eri asia arvostaa oikeita asioita mitä ihmisen pitää arvostaa... Ihmiset tasa-arvo
ja yhteinen voimakkuus ja oikeudenmukaisuus on arvoja mitä kannattaa puolustaa.
https://www.youtube.com/watch?v=QwLF68ue0Bg- annamunkaikkikestää
Lapamato on loinen, joka varkain tunkeutuu ihmiseen ja alkaa käyttämään hyväkseen ihmiselle kuuluvaa ravintoa. Vähitellen lapamadon saastuttama ihminen alkaa voimaan huonosti. Häntä heikottaa, saattaa laihtua, on vatsakipua, suolisto-ongelmia, lihaskipuja ja jopa maksaongelmia.
Euroopan Unionilla ja lapamadolla on paljon yhteistä, ja päästään vialla oleva kuvittelee, että lapamato on hänen ystävänsä ja ruokkii sitä vapaaehtoisesti.
- älyäläjätä
No nyt kun tulee nimen ja valokuvan laitto blogiin ja koska
olen vanha ja sydän tautinen niin en voi puolustaa itseäni
niin voin palkata Mike Dyson käymään minun puolestani
yhden erän Liittovaltio alias Eurofighter vastaan tehdäkseni
hänet tyytyväiseksi.
For your satisfaction Liittovalötio. SDP saa Persujen äänet ja Vasemmistoliitto.... Kun Persu-kommunistit on niin
tyhmiä, että niitä ei edes tauno yksinkertainen voi enään äänestää... Ha ha ha ha
Persut Oikeistolaisia Ha ha ha hi hi hi hi Täysiä Tyhmiä ja yksinkertaisia sosiaaliviraston
asiakkaita ... Ihan kaikki ha ha ha ha Vielä Niiden vaimot kenellä on on nuoruusvuosina
maistelleet afrikan leijonaa... ha haha Jätkä riiputtaa vielä kaulassa Afrikkalaista leijonan
kuvaa.. Idiootteja eivät edes tiedä mitä edustavat... Ha ha ha ha hi hi Afrikan leijona on musta
komea mies... No Arabi menettelee vielä. Eikö niin tytöt... Juntti ja Leijona ha haha- annamunkaikkikestää
Eurofool a.k.a Liittovammainen, ehditkö nukkua ollenkaan? Saarnaat palstalla 24/7 aamusta seuraavaan aamuun samaa trollivärssyä jäniksen kokoinen sylkivaahto leuan alla. Sun höpinöillä ei ole mitään merkitystä, eikä uskottavuutta. Ei pätkääkään. Se on pelkkää fiksoitunutta huutelua. Jos haluat oikeasti vaikuttaa asioihin, niin oisko mitään, jos perehtyisit niihin ensin? Ja jotta se onnistuisi, niin muista ottaa lääkkeesi, kuten lääkärisi on määrännyt.
- voivit
Viherhomo määkii anustapin kera!
- ällyäläjätä
Eurofighter alias Liittovaltio pystyyn paskannettu lapamadon
selkä rankalla.
Let me have funny time. Älyjätä jäi kiinni !
Niin, miksi olemme tulleet sitten tähän tiiviimpään muotoon. IDIOOTTI ?
Olisiko syy se, että silloin heikompien maiden etuja poljetaan ja rikotaan työntekijöiden
oikeuksia ja vääristellään kilpailua veroilla ja poliittisella paskalla ?
Sinä itse todistit sen EEC:nä. Euroopan pitää olla yhtenäinen ja vahva.
Meidän vahvuus Euroopan unionina perustuu juuri yhtenäisyyteen ja tasa-arvoon ja
siitä seuranneeseen yritys ja liike-elämän yhdentymiseen, niin pankkien, kuin
teollisuuslaitosten osalta. Jäit kiinni LUIKERO .... Ryssän nilkki... Kommunisti- Pask* !Älyjätä jäi kiinni !
Niin, miksi olemme tulleet sitten tähän tiiviimpään muotoon. IDIOOTTI ?
Olisiko syy se, että silloin heikompien maiden etuja poljetaan ja rikotaan työntekijöiden
oikeuksia ja vääristellään kilpailua veroilla ja poliittisella paskalla ?
Sinä itse todistit sen EEC:nä. Euroopan pitää olla yhtenäinen ja vahva.
Meidän vahvuus Euroopan unionina perustuu juuri yhtenäisyyteen ja tasa-arvoon ja
siitä seuranneeseen yritys ja liike-elämän yhdentymiseen, niin pankkien, kuin
teollisuuslaitosten osalta. Jäit kiinni LUIKERO .... Ryssän nilkki... Kommunisti- Pask* !Persu-kommunistit on tulleet tänne lampaan vaatteissa ja ovat todellisuudessa
Ryssän maksamia suomen ulkopuolisia saastuttajia ajavat suomen kansan pois
puhtaasta suomalaisuudesta ja vääristävät suomen oikeistolaisen historian ja lipun.
Ei laula karjalan kunnaita ja Jäämeren marssilauluja Aina Hangosta Petsamoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113266Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1341514Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841325
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2281322Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631207- 891200
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 811104