Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Hiram_Jojoba
profiilit
Hiram_Jojoba
Hiram_Jojoba
Vapaa kuvaus
Aloituksia
28
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kauaksi hiipuivat tulet ja nuori voima, rakkautesi eksyi ja kuoli autioihin huoneisiin joista jo aikaa sitten katosivat elämän lapset, haalistuneissa tapeteissa muistot aurinkoisista päivistä. Tänään olet näkymätön, olet varjo varjoissa, unohtunut laulu
11.10.2024 00:40
Täishampooseen+kun+lorautat+Jojoba+öljyä+sekaan,+niin+hyvä+tulee...
05.05.2020 22:43
Vinkki:+Muuta+maahan+jonka+kieltä+et+osaa,++niin+silloin+et+myöskään+ymmärrä,+mitä+sikäläinen+elämä+sulle+sanoo.+Niin+on+helpompaa!
05.05.2020 17:44
Mä+oon+kuullu,+että+runon+henkilö+olis+oikeesti+räjähtäny...
Hyvä+ettet+sinä;+apua+on+saatavilla!
05.05.2020 17:34
Yksin,+yksin+kaihdinteni+takana+viipaloitu+alakulo+ja+värisevä+kylmyys+huoneisiini+jo
asettunut+taloksi
Ilo+muutti+pois
Rohkeasti+kerran+päätin+elää,+katsoa+ja+antaa+polun+viedä+luottaen+kohtaloon
Eksyin
Kosketustasi+vailla+ikävöivä+iho+värisee+ikäväni+ja+unohduksen+taajudella
Hiljausuus+repii+voimallaan
+Katoan,+tyhjenen+vähitellen+kuoreksi+yksinäisyyteni+avaruuteen
Kaihdinteni+takana+silmiesi+surulliset+kysymysmerkit+ja+sydämeni+eteisessä+unohduksen+möykky+etsii+lopullista+muotoaan+estääkseen+elämän+virran
Kylmä+tuli+jäädäkseen?
Ehkä+joskus+nousen,+mutta+nyt+en+voi+nähdä
26.11.2018 02:49
Unessani+oli+toisin,++valvoa+kai+hieman+voisin,+vaikka+hereillä+en+ole+täysin;+lienenkö+sitä+koskaan?
Kerran+sinut+siirsin+lähemmäksi+sydämeni+yksinäistä+rantaa,+miksi+tilanteeseeni+ei+ota+jumalatkan+kantaa.
Heitä+ei+ole!+Heitä+ei+ole!+Ei+sitä+yhtäkään
Kyllästynyt+sieluparka+pimeässä+huitoo+yksin,+kummpaniaan+huutelee+kyllästyneenä+roskaan!
Onni+teki+oharitkin,+hiemän+kyyneleittä+itkin;+siks+etten+kuivuis+niistä+täysin
Kysymysmerkintä+illan+täyttää,+ihmiseltä+vielä+pinta+näyttää+hämärtyen+joulukuun+ja+tulevaisuuteni+loskaan.
22.11.2018 20:08
Kevyt+yön+kuiske+korvissani+valottoman+ajan+valopilkut+kerrostalojen+ikkunoiden+takana+meiltä+suljetut+maailmat
Matkaan+ketaisessa+valossa+joka+pälyilee+pimeyttä+pelokkain+kissansilmin+
Pitkä+valoitusaika+elämässämme++tekee+minusta+harmaan+viiivan+kuviisi+etkä+minua+tunnista++niistä+enää
Onnellisuus+välittyy+mainoksista+verkkokalvoilleni+ja+hypotalamukseen+ja+minun+on+äkkiä+kylmä
Sinä+olet+selkeänä+kuvissani,+vartalosi+kaareutuu+kuin+kissan,+olet+kohta+sylissäni
Procul+este,+profani!
19.11.2018 19:55
1 / 1