Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kettula
profiilit
kettula
kettula
Vapaa kuvaus
Aloituksia
25
Kommenttia
44
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitä+arvelette?+Ottomannit+surmasivat+n.+1+milj+armenialaista+1915-1917.+Siis+nykyisessä+Turkissa.+Josef+ja+Adolf+surmauttivat+32+milj.+eläessään.+Samat+diktaattorit+sortivat+pienenpiä+kansoja,+siirtelivät+rajoja+mielensä+mukaan.+Surmasivat+paljon+viattomia+ihmisiä.++Kyllä+muutkin.+Esim.+Dresdenin+tuho.+35000+viatonta+uhria.+Olisivatko+Josef+ja+Adolf+voineet+tulla+uskoon+viime+hetkillä?+En+ole+saanut+vastausta+tähän.+En+tiedä.+Näitäkö+kaikkea+Jumala+katsoisiko++sormien+läpi?+Ei+todella+katso.+Kansojen+tuomio+,+Jooel+4.+On+hyvä+ajatella+ihmiskunnan,+kristinuskon+tätä+puolta+tuomiopäivänä.
Myös+Googin+loppu,+mistä+on+jo+kirjoitettu.+Juutalaiset+hautaavat++Googin+sotajoukkoja+7kk+Israelissa.+Hes.+37-39.
23.11.2019 04:21
Lueppa+raamattusi.
17.09.2019 22:42
Tämäkin+aloittajan+kysymys+paljastaa+missä+tilassa+maamme+kansalaiset+elävät.+Hengellinen+pimeys+ja+sitä+seuraavat+teot+ovat+kuin+Egyptissä.+Pimeys+on+niin+suuri+,+että+siihen+voi+käsin+tarttua.+Herre+förbarma+dej+detta+folk.
16.09.2019 17:13
Vaikka+en+ole+aloittaja,teen+yhteenvedon.
1.+Yksin+uskovat+joukko+lisääntyy.+Seurakuntiin+kuuluu+paljon+vanhoja+ihmisiä,+kristittyjä.+Heidän+hermonsa+on+aika+loppu.+Heidän+kanssa+on+vaikea+tulla+toimeen+kaikkialla.
2.+Vanhemmisto+veljillä+on+todella+huono+johtamistaito.+Koulutus+90%+puuttuu.+Vakava+puute.+
3.+Vanhemmisto+veljien+korkea+ikä.+On+omassakin+srk:ssa+yli+80-v.+Jo+Niilo+Y.+sanoi,+kun+jää+eläkkeelle,+on+syytä+jättää+vanhemmisto.
Vaikka+itse+kuulun+paljolti+yksin+uskon+ryhmään,+uhraaminen+ei+todella+ole+vähentynyt.+Rukouselämä+on+todella+kunnossa.+Olen+100,00+%:n+varmuudella+perillä+taivaassa.
Det+är+sannt.
14.09.2019 21:41
Raamattu+on+oppimme+perusta.+Mutta+onko+tarkoituksenmukaista+laittaa+tähän+palstaan+kirjoitettuna++raamatun+kohdat?++Olisi+viisaanmaa+esim.+Joh.16:1-4.+Minullakin+on+neljä+raamattua.+Kolmella+kielellä.+Raamattu+on+jo+julkaistu+v.1648.+På+detta+sättet.+Ja+just.
13.09.2019 21:06
1.+lause+aloittajan+kirjoituksesta.+Voin+yhtyä+siihen.+Olen+luullut+,+että+olen+ainoa+näissä+asioissa.+Kun+avaan+helluntaisrk:n+oven,+väittely+alkaa+rukouskokouksessa+kanssani!!!+En+tiedä,+oleko+tullut+jonnekin+pallopeliin+jossa+kiistellään+jostain+tuomiosta.+On+lähes+vuosi+kun+olen+avannut+kotisrk:n+oven,+helluntaisrk,+yhdistyspohjainen.+Jos+se+asia+jotain+kinnostaa.+EI+toki+ollenkaan+kaikissa+srk:ssa+ole+näin+asiat.+Onneksi.+Uskoni+ei+ole+sidottu+minnekään+srk:aan.+Srk:aan+kuuluu+paljon+vanhoja+ihmisiä.+Hermot+ovat+monilla+jo+loppu.+Sakkaa+on+kertynyt+elämän+aikana+liikaa.
Mutta+uskoni+on+elävää+ja+uudistuu+jopa+hetkittäin.+Uskon+minäkin+yksin+ja+väkevästi.
12.09.2019 20:36
Aloittaja+ei+tunne+raamattua.+Kirjoittaa+omia+ajatuksia.+Ihmeet+seuraavat+niitä,+jotka+uskovat.+Nämä+merkit+seuraavat+niitä+jotka+uskovat.+Mm.+he+panevat+kätensä+sairaiden+päälle+ja+nämä+tulevat+terveiksi.+Jne.+Mark.+16.+loppupuolella.
03.09.2019 22:20
On+toki+opetuslasten+kalamatkoilla+selvä+hengellinen+opetus.+Mutta+en+lähde+ut:n++lukemattomia+ihmeitä,+parantumisia+hengellistyttämään.+Silloin+jokainen+saa+selittää+ne+omalla+tavalla.+Silloin+esim.+halvatun+paraneminen+vesittyy.+Ei+näin
Sitten+vanha+testamentti.+1+Kun.18.+Elian+voitto+Karmelvuorella.+Vettä+kaadettiin+kolmesti+alttarille.+Vesi+täytti+ojankin.+Sitten+tuli+iski+taivaasta.+Tili+nuoli+veden.+Uskon+,+että+tapahtui+juuri+noin.++2.Kun.6+.Kirveenterä+lensi+veteen+Jordanille.+Elia+heitti+puukappaleen+veteen.+Kirves+nousi+ylös.+Uskon+,+että+tällainenkin+ihme+voi+tarvittaessa+tapahtua.++Simson+teki+ihmeitä.+Ne+eivät+olleet+teoriaa.+Eipäs+vesitetä+raamattua.
31.08.2019 15:44
Voi+ollakin+hyötyä.+Totiset+rukoilijat+ehtivät+sitä+ennen+rukoilla.+Jospa+joku+tai+jotkut+tulisivat+sitä+ennen+uskoon.+Kyllä+Jumala+aina+joskus+ilmoittaa+minulle+tavalliselle+riviuskovalle+asioita+etukäteen.+Esim.+kun+lapset+ovat+jättäneet+talvella+tielle+potkukelkan,++Mika+Myllylän+kuoleman,+jos+hirviä+tai+peuroja+on+tiellä+tai+on+tulossa+tielle.+Jag+tror+så+här.
29.08.2019 20:27
Aloittaja.+Kiitän+monia+kirjoittajia+hyvistä+vastauksista.+Jos+vaikka+olisi+itse+jollekin+todella+umpikujassa+olevalle+avuksi.++Uskon,+että+itsemurha+aikeet+eivät+ole+niinkään+hengellinen+asia.++Näin+puolukka+aikaa+odotellessa+kaikkea+tulee+mieleen.+Kovakuntoinen+kristitty.
25.08.2019 10:14
Snl+11:31.+Katso,+vanhurskas+saa+palkkansa+maan+päällä,+saati+sitten+jumalaton+ja+syntinen.+Israelilaiset+hautaavat+Googin+joukkoja+seitsemän+kuukautta.+Hes.39:11-14.++Israelin+vuorille+on+Goog+kaatuva.+Hes.39:4.+Näin+on+kirjoitettu.+Näin+tulee+myös+tapahtumaan+kun+on+se+aika.
25.07.2019 21:32
Nyt+on+jo+käsitelty+2.ms+ja+talvi-+ja+jatkosota.+Jumala+tietää+tulevat+tapahtumat.+Ne+Hän+on+ilmoittanut+sanassaan.+Jo+Mooseksen+kirjassa+on+ilmoitettu+Jeesuksen+syntymä.+Ja+monessa,+monessa+raamutun+kirjassa.+Sillä+Herra,+Herra+ei+tee+mitään+ilmoittamatta+salaisuuttaan+palvelijoilleen+profeetoille.+Aam.3:7.+Voin+sanoa,+vielä++kaksi+iso+sotaa+on+tulossa.+1.+Googin+sota.+Hes.+38,39.+Selvää+tekstiä.+2.+Hadmageddonin+sota.+Esim.Ilm.+9:13-21.+200+miljoonaa+sotilasta+tulee+Eufrat-virran+takaa+idästä.+Ne+tulevat+juuri+sinä+hetkenä+kun+on+niiden+aika.+Ilm.+9:14.+Nämä+eivät+ole+Jehovan+Todistajien+tai+helluntailaisten+keksintöjä.
24.07.2019 22:43
Yhdyn+täysin+edelliseen.+Sitä+on+vain+vaikea+uskoa+todeksi+Suomessa.++En+voi+tässä+yhteydessä+paljastaa+uusien+hampaiden+saajan+nimeä.+Mutta+saarnaaja+X+on+sanonut+asian+monisatapäiselle+kuujakunnalle+Keuruulla+juhannuksena+ainakin+vv+2017+ja+2018+julkisesti.+Minun+Jumalani+tekee+edelleen+ihmeitä+.+Ensin+saarna,+jota+ihmeet+seuraavat.+Mark.+16+loppuosa.
02.06.2019 20:15
En+näe+kristittynä+tarpeelliseksi+lotata.+Rahaa+on+riittävästi.+Joka+vuosi+teemme+vähintään+yhden+ulkomaan+matkan.+Yhden+olemme+tänä+vuonna+jo+tehneet.+Ruotsia+ja+Viroa+on+tässä+tapauksessa+lue+ulkomaihin.+Jokainen+saa+lotata+niin+paljon+tai+vähän+kun+haluaa.+Mutta+Herra+kuulee+rukoukset+.+Siitä+olen+varma.+1.Joh.+5:13-15.++Ei+Jumala+tarkoita,+että+kävelisimme+veden+päällä.+Herran+täytyy+kehottaa+meitä+siihen,+kuten+Pietaria.+Mutta+ihmeitä+tapahtuu.+Tiedän+iäkkään+henkilön,+jolla+oli+huonot+hampaat.+Herra+antoi+uudet+hampaat.+Hammaslääkääri+ihmetteli+hampaiden+hyvyyttä.+Tämä+on+tapahtunut+Suomessa.+Uskon+,+että+ihmeitä+tapahtuu+kun+on+tarve.+Olen+esim.+nähnyt+kun+selkäsairas+heitti+hetkessä+kainolosauvat+pois.
02.06.2019 08:24
Olen+minäkin+kuullut+lukemattomia+ennustuksia+Jeesuksen+toisesta+tulosta.+Eräs+kaveri+laski+Jeesuksen+tulon+laskutikulla+1970-luvulla.+Laskimet+olivat+vielä+silloin+harvinaisia+maassamme.+Eräs+lähetyssaarnaajaveteraanin+mukaan+Jeesus+tulee+välillä+vv.+2000-3000.+Perustelut+Hoos.+6:1-3.+Itse+uskon,+että+tulemus+voi+tapahtua+vaikka+tänään.+Pahuus+on+samaa+luokkaa+kuin+Nooan+aikana.+Valtava+määrä+seksuaalirikoksia.+Come+Jesus+Christ.
10.05.2019 03:48
Aloittaja.+Kerro+meille,+minkä+uskonnon+harjoittaja+on+ns.+uudestisyntynyt+henkilö.+Onko+hän+buddhalainen,+hindu+vai+mormoni?
09.05.2019 20:06
Aloittajalta+on+varmaan+jäänyt+peruskoulu+kesken,+koska+ei+erota+JOS+ja+KUN++konjuktioiden+eroa.+Peruskoulupohjalta+ei+löydä+yhtään+mitään+töitä.+Tosi+vaarallista.+Itse+osaan+vieläkin+ratkaista+yhtälöt+1-5.
Der+Anfängen+läuft+Gefahr,+von+der+Grundschule+ausgeschlossen+zu+werden,+weil+er+nicht+ku¨+ndigt+,+wenn+sie+Worte+unterscheiden.+Auf+Grundschulen+kann+kein+Job+gewunden+werden.+Wirklich+gefärlich.+Ich+kann+die+Gleichungen+1-5+immer+noch+selbst+lösen.
03.05.2019 10:39
Aloittajan+pitäisi+lukea+Markuksen+16.+luppu+uudestaan,+niin+että+ymmrtäisi+asian.+SIINÄ+JOS++-sana.+Jos+he+juovat...+Eli+yrität+sinäkin+trollata.+Sitähän+helluntailaisuus+ketjussa+on+paljon.
02.05.2019 15:56
Aloittaja+asuu+varmaan+kehä+III:n+sisäpuolella+kun+on+tuollaisia+ongelmia.+Aloitti+Hengessä,+lopetti...+Pohjanmaalla+ovat+vaikuttaneet+Malmivaarat,+Lagus,++Vilho+Rantanen,+N.Yli-Vainio+ym,+ym.+Sekä+elossa+olevat+Hengen+miehet+ja+hengelliset+miehistön+jäsenet.+Pyydän+aloittajaa+etsimään+Kaikkivaltiasta,+ettei+tarvitse+näperrellä+joutavissa+asioissa.
30.04.2019 10:00
Aloittaja,+kerro+meille+mikä+on+vastuusi+hengellisessä+työssä?+Mikä+vastuusi+on+kirkossa+tai+hengellisessä+srk:ssa?+Kerro+se+meille.
28.04.2019 14:27
1 / 3