Vapaa kuvaus

Aloituksia

98

Kommenttia

1425

1. Kerran söitiin aimon kanssa mätiä munia kilpaa kun piti osallistua "paraisista pärähtää" pieru kisoihin täällä thaimaassa. Lada ei lähtenyt käyntiin kun nolo-ossi oli vienyt siitä akun ja tulpan johdot. Mentiin sitten bösällä.
    Aimo aloitti piereskelyn jo pysäkillä ja vanha rouva sai siinä sairas kohtauksen. Joku soitti onneks ambu lanssin ja ne sai sen elvytettyä. Mulla meni siinä sitten paska housuun juuri sopivasti kun bussi rahastaja kyseli matka lippua, niin se lähti pois ja piti nenä liinaa naamansa edessä.

Pian huomattiin että bussi meneekin itään. Raase porin kohdalla aimo meni vihreäksi ja oksensi eessä istuvien lasten päälle penkin välistä. Ne itki tosi paljon.
    Jäätiin seuraavalle pysäkille vastoin omaa tahtoa kun se linja auton kondomitööri hätisti meitä ulos katu harjalla. Paskaa oli jo molempien housut täynnä ja multa lähti näkö. Heräsin Jorvissa ja oli kuulema salmo nella, lintu influenssa, molo virus ja kamala auto kuume, kun selasin heräämössä vanhoja tegniikan maailma lehtiä.

Aimo oli teholla ja multa kysyttiin onko sillä elimen luovutus todistusta. Sanoin että hyvin on luovuttanut ilman tokareitakin mutta päästö todistus sillä on edellisistä pierukisoista, 3,2 baria ja 118 desi peliä.
  2. Kerran kun olin pattajan alla, multa oli numba ja ranta pallo hukassa samaan aikaan.
    Nukahdin rannalle, näin unta että ajoin syvän sinisellä kaalihaukalla halki Härmää
    mielen vikaisen hyvä perseisen nuoren pojan kanssa luut pokalla ja kuunneltii tapsa kansaa.

Kun heräsin piitsiltä, naamani oli ravun punainen ja turvonnut kuin sillanpäällä.
    Joku oli piirtänyt kullin kuvan rintaani aurinko rasvalla. Huomasin heti että numbaa ei ole missään ja kakarapennut on vieneet ranta pallon. tai tuuli.
    Hulluuden partaalla heiluin siinä rapu varpaassani ja huusin vuoron perään palloa ja numbaa ja kansainvälistä hätähuutoa payday, payday.

Ketään missään ni lähin siitä toikkaroimaan ranta kadulle etsien opasta avuksi. Mopoon nojasi kaveri muovi liivissä ni annoin sille rahaa ja kysyin paikallisella kielellä että "hur många numborna häv juu titta i ranta katu roud?"
    Hän otti sen rahan ja näytti keski sormella että oota vähän. Ei oo tänä päivänäkää tullu se ukko varmaan takas. Huijareita ne oppaat.

Suomalainen pariskunta tuli siihen ja sano että Herra Jumala missä kunnossa ukko... Minä sanoin että pie sie mursu iho ummessa. Ne rasvas mua varjossa, antoivat vettä ja veivät viileään no go baariin, jossa kuulema parhaat oppaat.
    Siellä kirvely helpotti ja sain ilmaseksi lisää vettä.

Henkilö kunnan opas tuli siihen ja kysyi oonko ogei? Sanoin että oon muu sukupuolinen, koska olin paritellut vain nauta karjan kanssa toistaiseksi.
    Ostin sieltä uuden oppaan mukaan 500 paaterolla. Hän varmaan auttaa ettimään numbaa. Mentiin ulos ja selostin kovasti paikallisella kielellä että "ju nou punkero? niiku tuo lihava veri fat ukko? seim seim?

Demonstroin että yhtä lihava ukko ku tämä, ja otin yhtä lihavaa setää mahasta kiinni jolla oli nahka liivi. Lienee selvää että meinasin tulla hulluksi kun heräsin seuraavana aamuna Bandog hospitalista aivan muumio siteissä.
    Pääsin sairaalasta kahden kuukauden päästä ja kuulin että numba oli jäänyt kahden lava taksin väliin jumiin päästään ja lennätetty jo aiemmin suomeen Jorviin ja siitä suoraan psykiatriselle.

Voi pojat miten me sitte naurettiin tälle seikkailulle kuntoutuksessa.
  3. onko kysely ikä resulla.....? Näkee kai sen hullukin kuka on sivun ainoa lento kapteeni tikka kosken lennostosta ja ketkä ei ole....? Peukaluisen cloonit ei lennä kuin illuusioissaan, mutta Numba lentää kuin parvi tiiroja ihan milloin haluaa sillä hän saa ilmaset liput koska on entinen finnairin lento kapteeni finnairilla. Kerran Numba lensi tikka koskella hydro kopterilla omissa korkeuksissaan ja sitten se sika oli kurvannut meidän retki viltin yli ja mummun tekemä vispilä vatkuli marja sose oli levinnyt pitkin kiito rataa.... lienee turhaa erikseen mainita että meinasin tulla hulluksi...