Sisältää juonipaljastuksia

Anonyymi-ap

Päivisin hän on kuin kuka tahansa meistä tavan tallaajista, mutta varjoissa ja tarinoissa hän on kostaja, aivopesijä, villalangan vetämisen mestari, määrääjä, nuoriso-ohjaaja, rakennusteknikko, lentäjä ja ATK-professori... Hyvät HD-naiset ja Jahteja omistavat Herrat, saanko esitellä, Knight Rider https://aijaa.com/ep19h2
"Nihkeä kostaja" vapaasti suomennettuna.

5

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laadulla on tekijänsä.

• Anonyymi
    • Kerran oltiin Numban kanssa seikkailemassa erämaassa, kun meidät otti vaginaksi villi penduiini heimo ja sulki meidät salaiseen dyrmään. Onneksi siellä oli kaikenlaisia kemigaaleja. Numba katseli niiden etikettejä hetken aikaa ja väsäsi niistä sellaisen boolin, että luulin vähän aikaa olevani nokka huilu. Penduiinit kyllästyi siihen vinkumiseen nopeasti ja päästi meidät vapaaksi. Kesti 8 päivää ennenkuin löydettiin pois Ämmänsuon kaato paikalta. Olin niin janoinen että kun saavuttiin Nesteelle niin join 8 litraa palmu dieseliä mittarista ennenkuin myyjä tajusi katkaista virran.
      Numba oli syönyt teko hampaansa ja meidän molempien reino tohvelit.

Lienee selvää että meinattiin tulla hulluiksi, kun meitä vietiin psykiatriselle. Eno sai vuoden ehdollista vankeutta meidän heitteille jätöstä hesan gäräjä oikeudessa.

• Anonyymi

OOOHHH!!!

https://aijaa.com/ep19h2

Tämäkö ollen se kuuluisa, tasokas ja, kastimiäs???

Ihan tässä... alkoopi kello hammeessa tuntuva, outova kutinaa, tiellä pattayan savossa.

Voe tokkiinsa, voe tokkiinsa... lildostakin patterit loppu, jumankekka sentöön.

$

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      67
      2801
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2544
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      431
      2207
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2118
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1946
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1682
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1516
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1477
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      25
      1274
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      18
      1155
    Aihe