Vapaa kuvaus

Aloituksia

98

Kommenttia

1425

1. Mä olen mies joka kulkee om,ia polkujaan. Kun infarktin ja leikkauksen jälken lääkäri määräsi lääkkeet Bisoprol 2,5 mg, Cardace 3,75 mg, Cordarone 200 mg, Disperin 100 mg ja Marevan 5 mg niin mä sanoin sille että mä teen kyllä itse omat valintani.

Ostin kaupan nurkalta Siklosporiinia ja takrolimuusia ihan maun takia ja päälle otin päälle 8 Panadolia ja reilusti tenttua. Mitä ne lääkärit tietää mikä minulle sopii??
    Minä päätän omista asioista itse, enkä mene valta virran mukana. Minuahan ei määräillä se on aivan varmaa.
  2. Hyvin toimittu, Numba! Kerran olin kotona pahana poliisina, kun kakarat alkoi leikkimään hiekka laatikolla ja rupesvat rakentamaan hiekka linnaa. Karjuin niille että kirotut poro porvarit meillä ei linnoja rakennella meillä rakennellaan ranta huviloita. Laitoin metrin mittaisen puutarha letkun viuhumaan oikein kunnolla missä oli pikkuinen piikki pallo päässä. Eihän niistä pennuista ollut siinä kolmen vanhana mitään vastusta senseille, vaikka toinen pentu koitti pitää jalastani kurituksen aikana.
    Naapurit näki sen ja soitti poliisille. Eivät ymmärtäneet läheis kasvatusta jossa lapsia ei pidetä bumpulissa. Olin neljätoista vuotta niuvassa.... lienee aivan selvää että meinasin tulla hulluksi.