Koskaan ennen että joku vetää thaimaassa mikroruokaa ihan päivittäin.
En ole kuullut.
9
121
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en ole koskaan kuullut että sinä olisit syönyt yhtään mitään thaimaassa.
Raikas tuore salaatti maistuu parhaalta kun sen laittaa pakastimeen ja sitten lämmittää mikrossa muutaman kerran uudelleen. Näin viime yönä unta että oon Viktoria Begham. Kieli taidottomille tiedoksi niin sukunimi tarkoittaa "kerjää kinkkua". David oli siinä kellohameessa ja tanssi polkkaa. Taustalla soi humu pekka.
https://www.youtube.com/watch?v=EFdGzGImEps- Anonyymi
Hyva piisi.
- Anonyymi
Jaaha, sitä näköjään tulee kirjoiteltua sitä sun tätä lääke tokkurassa.
- Anonyymi
Kaikenlaista sitä tapahtuukin... täällä thaimaassa 24/7.
- Anonyymi
Ei siellä kannata enää olla. Pilalla koko maa.
- Anonyymi
Niin se sano ladamieskin että "En ottais vaikka iliman saisin", kun naapurin ukko uuden S-mersun osti.
Mitkä lie sitten motiivinsa moiseen toteamukseen hänellä ja mitkä lie syyt moiseen toteamukseen sinulla. Ne syyt on varsin selviä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se sano ladamieskin että "En ottais vaikka iliman saisin", kun naapurin ukko uuden S-mersun osti.
Mitkä lie sitten motiivinsa moiseen toteamukseen hänellä ja mitkä lie syyt moiseen toteamukseen sinulla. Ne syyt on varsin selviä.Ja ne syyt ollen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ne syyt ollen?
Tiedät kyllä mistä on kyse. Kuusi kirjainta, alkaa k-kirjaimella ja päättyy s-kirjaimeen. Suomalaisten perisynti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422214- 241740
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271425- 1081247
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151219- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846