Pysy kaukana musta

Anonyymi-ap

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.

26

2043

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

Turhaan pelkäät minua. Olen oikeasti aika hiljainen ihminen.

• Anonyymi
        UUSI

Kuin myös

• Anonyymi
      UUSI

Varmaan kannattais ihan irl tämä mainita ni menis oikealle ihmiselle?

• Anonyymi
        UUSI

Nettikiusaamista, vainoamista ja lista jatkuu vaan. Ei mene viesti perille.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nettikiusaamista, vainoamista ja lista jatkuu vaan. Ei mene viesti perille.

Se yks on luulossa ettei eräs ihminen tee ilmoitusta.On tehnyt jo ja kertonut silloin ettei saa näkyä missään viranomaistiedostoissa ,sähköisissä sillä se jsmppa hakkeri on taitava rikollinen.Nuorehko sälli Savosta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se yks on luulossa ettei eräs ihminen tee ilmoitusta.On tehnyt jo ja kertonut silloin ettei saa näkyä missään viranomaistiedostoissa ,sähköisissä sillä se jsmppa hakkeri on taitava rikollinen.Nuorehko sälli Savosta.

Turha täällä ketään uhkailla mene viranomaisten juttusille tai sano hälle suoraan.

• UUSI

En satuta ketään, jos Mitro käy päällrni niin puolustan itteeni, ei hätää🩷 en oo väkivaltanen pelle niinku jotkut..

• Anonyymi
        UUSI

Luultavasti olet perinteinen mies puolinen narsku susta ole menemään kenenkään muun päälle kun naisen tai edes tappelemaan kenenkään muun kuin naisen kanssa narskulta kun on valta viety siinä hetkessä kun osoittaa tälle ettei häntä pelkää asetelma kääntyy päälaelleen ja narsku alkaa pelkäämään uhriaan

• Anonyymi
        UUSI

Siksi myös ne miespuoliset narskut on jonkun panoja tai tyttöystäviä kivensisässä muuten joutuisivat pelkäämään liikaa henkensä puolesta

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luultavasti olet perinteinen mies puolinen narsku susta ole menemään kenenkään muun päälle kun naisen tai edes tappelemaan kenenkään muun kuin naisen kanssa narskulta kun on valta viety siinä hetkessä kun osoittaa tälle ettei häntä pelkää asetelma kääntyy päälaelleen ja narsku alkaa pelkäämään uhriaan

Mua uhattiin hakata palstal ja meen kattoom onko tää mies alll talk no action incelli, en aio satuttaa ketään, itseäni puolustan toki tält incellilt jos käy päälle🩷🌌😌

• Anonyymi
        UUSI
        VeeranPupu kirjoitti:

Mua uhattiin hakata palstal ja meen kattoom onko tää mies alll talk no action incelli, en aio satuttaa ketään, itseäni puolustan toki tält incellilt jos käy päälle🩷🌌😌

Sä kylläkin veeranpupu itse haastelit toista läpsymatsiin...

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sä kylläkin veeranpupu itse haastelit toista läpsymatsiin...

Mä en alottanut, hän tuli uhoamaan. Mä en edelleenkää oo väkivaltainen😌🩷

• Anonyymi
      UUSI

Voitko kertoa kirjaimen kenelle viestisi on osoitettu niin voisi mennä paremmin perille?

• Anonyymi
        UUSI

Siel on valvottu ku nautittu kiellettyjä aineita ni varmaan häröt päällä. Ei ne tähän tuu ikinä vastaamaan.

• Anonyymi
      UUSI

Kaivattuni osaa kirjoittaa possessiivisuffiksin, joten älä kirjoita minulle mitään.

• Anonyymi
        UUSI

Minä taas osaan syödä suffelin ja muuttaa sen scheisseksi joten älä säkään ala kuule mulle yhtään. Nih!

• Anonyymi
      UUSI

Onko palsta liian lähellä sinua hölmöä aloittajaa?

• Anonyymi
      UUSI

No hui

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä kuka olet mutta pysy itse yhtä lailla. Kiitos, ja hyvästi.

• Anonyymi
      UUSI

Just mummosi kanssa kahvilla ja kohta lähden äitisi kanssa mattopyykille 😐

• Anonyymi
      UUSI

Semmoset harhat tänään ei kait siinä

• Anonyymi
      UUSI

Ei heille kukaan mitään tee, jos ovat siinä olleet ja tehneet ja olleet mukana noissa porukkajutuissa, saavat takaisin sitä mukaan mitä ovat tehneet ja olleet mukana tekemässä.

• Anonyymi
      UUSI

Kenelleköhän tämäkin taas on?

• Anonyymi
      UUSI

Uhoa exällesi. Se kuka täällä länkyttää, onkin joku muu ja yllättävän läheltä piiriäsi. Mutta et sä usko, kun on se paras ystäväni lässyttämässä omaa etuaan.

• Anonyymi
      UUSI

Ketä sun läheiset on? Täällä en tosiaan tiedä kuka on kuka. 😂😂

• Anonyymi
      UUSI

Hyvä kun tunnustit. Pelkäätkö ennustajia kun monet maksaa niistä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2288
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2033
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1485
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1424
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      121
      1361
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1055
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      904
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      78
      886
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      863
    Aihe