Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut ihmiset joilla on kaunis persoona ja ulkonäkö ei pysy sinkkuna paria kuukautta pidempään. Olen huomannut tämän oikeassa elämässä, kauneimmat naiset ja persoonaltaan kauniit ihmiset ovat lähes aina poikkeuksetta varattuja, ainoa poikkeus on sitten jos nainen tai mies on täysin erakko. Tämän takia netissä alkoi alun perin se goottityttö meemi, koska ihmiset yhdistää tuon tyylin mielenterveysongelmiin, ja jotta kauniin persoonan ja ulkonäön omistava ihminen voi olla sinkku pitkään, täytyy hänellä lähes poikkeuksetta olla mielenterveydellisiä haasteita, kuten itsellänikin. Ja nämä miehet tietävät, että kauniin persoonan ja ulkonäön omistava nainen ei huolisi heitä muuten kuin jos hänellä on mielenterveysongelmia... jotenkin niin surullista ,mutta tottahan tämä on, sen olen havainnut.
Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
90
730
Vastaukset
- Anonyymi
Anteeksi, jos sanon tämän suoraan, mutta olen ollut pitkään sinkku ihan siitä syystä, että silmiini ei ole osunut semmoista tyyppiä, joka olis tehnyt semmoisen ahaa-elämyksen, että tuohon voisi tai haluaisi tutustua. Tai on muutama, mutta sitten elämäntilanne on muuttunut, eikä yhteyttä ja kosketuspintaa enää ole ollut. Aina ei kyse ole siitä, mitä ihminen saa, vaan mitä hän itse haluaa. Eikä varsinkaan mistää mielenterveyteen liittyvistä asioista.
Joo ymmärrän tämän, mutta yleistin lievästi aloituksessa, tämä oli vain havainto, koska harvemmin tulee vastaan kiinnostavaa,empatiakykyistä ja hyvännäköistä ihmistä joka herättäis kiinnostuksen ja olisi sinkku.
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Joo ymmärrän tämän, mutta yleistin lievästi aloituksessa, tämä oli vain havainto, koska harvemmin tulee vastaan kiinnostavaa,empatiakykyistä ja hyvännäköistä ihmistä joka herättäis kiinnostuksen ja olisi sinkku.
Sitten sinä olet kulkenut silmät kiinni.
Ja tarkoittaako väitteesi sitä, että kaikki parisuhteessa olevat ovat kauniita ja empaattisia?
Ja vielä se, että kuinka voit tietää, kuka on sinkku ja kuka on parisuhteessa?
Ystävällisesti vain pohdin asiaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tarkoittaako väitteesi sitä, että kaikki parisuhteessa olevat ovat kauniita ja empaattisia?
Ystävällisesti vain pohdin asiaa.Ja vielä se, että kuka on kaunis ja miten se määritellään? 🤔 paljon filosofisia kysymyksiä.
Anonyymi kirjoitti:
Ystävällisesti vain pohdin asiaa.Kaikki parisuhteessa olevat eivät ole kauniita ja empaattisia, mutta (lähes) kaikki kauniit ja empaattiset ovat parisuhteessa. Oletan, että henkilöt seurustelee jos kävelee käsi kädessä ulkona. Ei tule liiemin vastaan minua ulkoisesti viehättäviä henkilöitä kaupungilla, mutta silloin kun tulee he ovat varattuja yleensä. (Tosin mulla on aika erityinen maku ihmisten suhteen)
Anonyymi kirjoitti:
Ja vielä se, että kuka on kaunis ja miten se määritellään? 🤔 paljon filosofisia kysymyksiä.
Kauniit silmät ja kauniin muotoinen nenä, kauniit kasvot, poikkeavat kasvot, erottuvat, jotain poikkeavaa pitää olla ,mikä sopii yhteen muiden piirteiden kanssa, ainakin omasta mielestäni, tavallisen näköiset ihmiset ei herätä kauheasti mitään tunteita, ja nimenomaan ne erityis piirteet ehkä niitä "tavallisimpia", enemmin kuin että näyttäisi nukelta tai Ai generoidulta, mutta taidan olla tässäkin poikkeava mies.
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Kauniit silmät ja kauniin muotoinen nenä, kauniit kasvot, poikkeavat kasvot, erottuvat, jotain poikkeavaa pitää olla ,mikä sopii yhteen muiden piirteiden kanssa, ainakin omasta mielestäni, tavallisen näköiset ihmiset ei herätä kauheasti mitään tunteita, ja nimenomaan ne erityis piirteet ehkä niitä "tavallisimpia", enemmin kuin että näyttäisi nukelta tai Ai generoidulta, mutta taidan olla tässäkin poikkeava mies.
Olet liian ulkonäkökeskeinen ja ilmeisesti alle 25 tai muuten kehityksessä jotain viivettä sillä sinun huomiosi ovat kyllä aivan vääriä.
- AnonyymiUUSI
VeeranPupu kirjoitti:
Mä oon sinkkuna ja itse valinnut tieni,koska haluan harrastaa sexiä eri-ihmisten kanssa,en voisi kuvitella sitoutuvani,koska saat sitä samaa tavaraa joka kerta.Ehkä päässä on vikaa,mutta kerran täällä eletään.Mitä katselen ympärilleni ja tuttavaperheitä,ei se niidekään rakkauselämä yhtä juhlaa ole,on alkoholiongelmia,nukutaan eri huoneissa ym. Ja toiset väittävät että oikea ihminen ei ole ihminen,jos ei ole lapsia,se vasta on suurtaa paskaa.
- Anonyymi
Kyllä moni tietää faktat ilman sun analyysejäkin.
Terveisin: Ruma sinkku
Mukavaa kesää!- Anonyymi
Täällä toinen tosi ruma sinkku ja kehtaa olla vielä ronkeli.
- Anonyymi
Sehän on niin mukavaa ilkeillä ja vttuilla toiselle rumuudesta. 👌🏻
-porukalla on mukava kiusata Trust me , haluut olla mieluummin ruma sinkku kuin keskiverto/hieman keskivertoa komeampi hullu sinkku :D (minä)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on niin mukavaa ilkeillä ja vttuilla toiselle rumuudesta. 👌🏻
-porukalla on mukava kiusataKun tarpeeksi mustamaalaa ja hankaloittaa toisen elämää, niin lopputulos on kaltaisillesi kiusaajille mieleinen.
- Anonyymi
Ajatusmaailmasi tuntuu olevan kovin rajallinen.
Annan pari karskia esimerkkiä.
Olet mies/nainen, komea (kaunis), urheilullinen, fiksu, utelias ja eteenpäin pyrkivä. Haluaisit naisen/miehen, joka tykkää myös liikkua ja jolla on asiat kunnossa. Tarjolla on sohvaperunoita ja bilettäjiä, jotka eivät liiku kuin hakemaan tupakkaa kioskilta. Joo, oma vikahan se on, kun on sinkku.
Toinen esimerkki.
Nainen/mies on neljän lapsen äiti (isä) ja lapset jo maailmalla. Tykkää käydä joka viikko, välillä viikollakin kallistamassa kuppia. Yöllä kotiin palatessa maistuu snäkäriruoka ja kotonakin sipsit ja kalja ennen sammumista. Asunto on siivoton ja krapula-aamun hajut haisevat rappukäytävään asti. Onko henkilö sinkku, koska on vaan niin tavattoman kaunis?Kyllä urheilullisia ihmisiä on suoritushenkisessä maailmassa paljon, itse olen maailman laiskin ja saamattomin ihminen, mutta pyrkinyt käymään salilla 4-5 kertaa viikossa ja juoksua harrastanut joskus... täytyy vaan etsiä muualta kuin baareista.
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Kyllä urheilullisia ihmisiä on suoritushenkisessä maailmassa paljon, itse olen maailman laiskin ja saamattomin ihminen, mutta pyrkinyt käymään salilla 4-5 kertaa viikossa ja juoksua harrastanut joskus... täytyy vaan etsiä muualta kuin baareista.
Joo, älä etsi baareista. Noita 4-5 kertaa viikossa salilla kävijöitä on paljon: istuvat jollakin laitteella puhelin kädessä. Sormitreenit.
- Anonyymi
Vain nainen voi olla kaunis, vain mies voi olla komea. Kummatkin voivat olla rumia.
- AnonyymiUUSI
VeeranPupu kirjoitti:
Olen nähnyt kauniita miehiä, naiselliset piirteet "pretty boy".
Itse olen nähnyt myös komeita naisia, hieman maskuliinista energiaa omaavia.
- Anonyymi
Olen sinkku ja olen myös hyvännäköinen. Etsin miestä joka on älykäs, ei mielenterveysongelmia, raha-asiat kunnossa, urheilullinen kuten minäkin, ulospäinsuuntautunut ja huumorintajuinen.
Täytän vain 4/6 ,koska olen mielenterveysongelmainen, epävakaa, siksi ei ole raha asiatkaan kunnossa. Joskus oli ennen kuin selfsabotaasi alkoi kunnolla, oikean naisen kanssa, voisi ehkä onnistua, muuten ei kyllä tuu mitään, oon aina ollut fiksu rahan kaa, mut nää addiktiot ja itsetuhoisuus sössii ne.
- Anonyymi
Vaikea on löytää. Todettu on.
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Täytän vain 4/6 ,koska olen mielenterveysongelmainen, epävakaa, siksi ei ole raha asiatkaan kunnossa. Joskus oli ennen kuin selfsabotaasi alkoi kunnolla, oikean naisen kanssa, voisi ehkä onnistua, muuten ei kyllä tuu mitään, oon aina ollut fiksu rahan kaa, mut nää addiktiot ja itsetuhoisuus sössii ne.
Olen mielummin sinkku, kuin alkaisin suhteeseen mielenterveysongelmaisen kanssa. Minulla on vaativa työ, joka vie sen verran energiaa, että en jaksaisi yksityiselämässä mitään ylimääräistä. Sorry, mutta tämä on mun mielipide.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mielummin sinkku, kuin alkaisin suhteeseen mielenterveysongelmaisen kanssa. Minulla on vaativa työ, joka vie sen verran energiaa, että en jaksaisi yksityiselämässä mitään ylimääräistä. Sorry, mutta tämä on mun mielipide.
Eiköhän suurin osa halua suhteen, joka on turvallinen, iloa tuottava ja suht’ huoleton.
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän suurin osa halua suhteen, joka on turvallinen, iloa tuottava ja suht’ huoleton.
Ei kukkaan tuollaista 𑁒halua𑁒 koska ne ovat itsestäänselvyyksiä. Esim. minä 𑁒haluan𑁒 eroottisen & seksuaalisen suhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se sun työ kovin vaativalta ole vaikuttanut. Toisekseen sinulla tuntuu olevan paljon työaikaa käytettäväksi tänne palstalle.
- Anonyymi
Superdaddy kirjoitti:
Ei kukkaan tuollaista 𑁒halua𑁒 koska ne ovat itsestäänselvyyksiä. Esim. minä 𑁒haluan𑁒 eroottisen & seksuaalisen suhteen.
Sinun kqipaamiisi asioihin ei tarvita parisuhdetta. Minun mielestäni on ihan kahelia nähdä se vaiva, jonka parisuhde vaatii, vain noiden takia. Tuo on kirjaimellisesti juuri sitä, että hankkii sen koko lehmän vaikka haluaa vain lasin maitoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se sun työ kovin vaativalta ole vaikuttanut. Toisekseen sinulla tuntuu olevan paljon työaikaa käytettäväksi tänne palstalle.
En käy viikonloppuisin töissä.
- Anonyymi
Superdaddy kirjoitti:
Jos te miehet etsisitte parisuhteita enemmän noiden aiemmin mainittujen vuoksi ja vähemmän sinun mainitsemisesi vuoksi, niin naisetkin olisivat enemmän kiinnostuneita parisuhteista ja saisitte siten myös enemmän noita sinun mainitsemiasi. Jos nuo tuolla aiemmin mainitut eivät ole parusuhteessa kunnossa, niin nainen ei halua myöskään sinun mainitsemiasi. Sinun mainitsemiesi vuoksi harrastetaan vain erilaisia kevytsuhteita.
Vanhusnainen voi tietenkin villiintyä ja lähteä parisuhteeseenkin vain mainitsemiesi vuoksi, jonkun toyboyn kanssa, jolta hän ei edes odota mitään noista aiemmin mainituista.
- Anonyymi
ihmisillä jotka hakkaa muita jotta tiedät miltä heistä tuntui on syviä mielenterveysongelmia, ja varsinkin kun ihmiset joita hakkaavat ovat täysin syyttömiä niihin asioihin ja eivätkä ole tiedostaneet tiettyjä lauseita. itse ainakin ilosta vaan kerron omista jutuista, ei olisi pitänyt. varsinkin kun nämä he kköt ovat itsekin saaneet elämässä paljon, ja saavat edelleen. mutta heille l edelleen hirveää jos minä saan ja kun saavat tietää suunnitelmistani heistä on kiva talloa niitä koska uskovat vakaasti että olen heille sen tehnyt. Vaikka eihän näin ole ollut. Eikä he onnisti edelleenkään jos eivät suostu miettimään ja pohtimaan hetken miksi ei mennyt muuten halusivat. ympäristö ja ihmiset voivat tehdä pahaa mutta itsestä ja toimintamallista löytyy aina vikaa. tai puutodts. eikä ne muutu sillä että ne hakkaa ja, estää muita, se on mielenterveyttä ja ongelmia. ja usein viallinen ja vittumainen persoona on mielenterveysongelmainen. tai virheellisesti kasvatettu esim tappelemaan kaikesta. tai kostamaan kaikille jos joku juttu ei onnistu. tai eivät saa mitä haluaa ja, estämään muita
- Anonyymi
Niin, se on totta, että ihmiset jotka harrastaa kiusaamista mm. koulu/työpaikka/some/nettikiusaamista, niin joku trauma tai persoonallisuushäiriö siellä on taustalla. Lapset on lapsia ja saattavat hetken mielijohteesta lähteä mukaan isomman porukan paineesta tietämättömyyttään, mutta ehkä sitten oikeille raiteille ohjattuna käytös muuttuu.
- Anonyymi
tai jos joku kostaa toiselle kun minä jouduin sillon elämää näin, ja kostaa ihmisille jotka eivät ole voineet asialle yhtään mitään. se on sairautta.
- Anonyymi
ja jos aina arvostelee muita niin silloin saa usein arvostelua itsekin. Itse olen aina pyrkinyt olla arvostelematta, joskus kuitenkin päivitelty jonkun käytöstä, harmittomasti pienessä porukassa. Kenenkään tietämättä tai mielipahaa aiheuttamatta. ja jos seuraa muita ja tonkii tietoja asiattomasti, täytyy kestää se sama itse. Ja jos tuhlaa aikaa muiden elämien tuhoamiseen, ja estämiseen, jotka ei ole mitenkään syyllisiä sinun ongelmiisi, menettää samalla itse. saatikan että "hyökkäilee" kunnolla kimppuun kun uskoo että joku on syyllinen tai haluaa siltä jotain. nämä on hirveän sairaita juttuja, ja tuon toiminnan jatkaminen varsinkin
- Anonyymi
Monilla mt-ongelmia sitten sen kauneutensa kanssa kun hölmöilevät ja koittavat sillä päästä elämässä eteenpäin , tarttee kyllä muitakin avuja elämässä olla jos pärjätä meinaa .
- Anonyymi
tai jos koko ajan pitää vsjvtia ja seurata, muita ihmisiä ja niiden elämää mitä saavat, onnistuvatko, tienaa arki rahaa, voisiko saada jotain, onko niillä enemmän, ni ovat saaneet, ostaneet, menevätkö matkalle mikä palkka. jne täytyyhön tämmöisillä henkilöillä oikeasti olla jotenkin paha olla ja asiat jotenkin vinksallaan. tai suhdeasiat, onko hyviä ihmissuhteita onko joku rakkaus, paljonko harrastaa seksiä, paljonko painaa, saiko merkkijuttuja, löytikö kirppikseltä jotain, onko saanut lisätöitä tai bonusta, myynyt tai tehnyt muutoksia. syökö paremmin, kasvattaako jotain tai saako lahjoja?
- Anonyymi
Tämmöinen stalkkaaminen lamaannuttaa.
- Anonyymi
ja minä uskon että ihmiset jotka tekee muille näin, saa vähemmän, niillä menee turhaa aikaa, mahdollisuuksia ja energiaa, hyvää oloa ihan tämmöiseen.
- Anonyymi
Kun nuori hoikka kaunis nainen pilaa ihonsa tatuoinneilla sekä kantaa sonnintalutusrengasta sierainvälissään, niin hänen todennäköisyys päästä parisuhteeseen putoaa jonnekin tuhannesosaansa.
- Anonyymi
Samaa mieltä ja mäkin olen ruma sinkku, ollut nyt kuusi vuotta. Ylempänä joku sanoi että on sinkku koska ei ole kiinnostunut kenestäkään, mutta silloinkin naisilla on yleensä kyse siitä että nainen on ruma. Koska jos olisi kaunis, silloin tulisi koko ajan lähestymisyrityksiä kaikilta ja myös mielenkiintoiselta ihmisiltä. Niinkuin ap sanoi. Jos nainen joutuu itse tekemään aloitteita, hän on lähes varmasti ruma
- Anonyymi
👍👍
- Anonyymi
Häntä pystyyn. Luit liian tarkkaan aloituksen. Kyllä jokaiselle löytyy joku. Siihen tulokseen olen tullut, kun olen pareja katsellut. Melkein aina pareista toinen on toista paremman näköinen. Mä olen päättänyt, että seuraavassa suhteessa, mä olen se rumempi. :-)
- Anonyymi
Pysty siankärsä se ruma vasta onkin, jossa aikuisellakin on kuin lapsen nenä, sieraimet pystyssä ja nenässä ei kunnon vartta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysty siankärsä se ruma vasta onkin, jossa aikuisellakin on kuin lapsen nenä, sieraimet pystyssä ja nenässä ei kunnon vartta.
Repesin! 🤣
- Anonyymi
Ihminen voi olla myös onnellisessa suhteessa itsensä kanssa ;)
- Anonyymi
Riippuu miten vian määrittää. Jos myös se, ettei halua pariutua ja on tyytyväinen sinkkuna on vika, niin sitten noin.
Todellisessa maailmassa nimittäin hyvin moni hyvännäköinen ja persoonana tosi ihana.- Anonyymi
Oma henkilökohtainen kokemukseni on jopa hieman kuin aloittajalla. Minun kokemukseni mukaan ne kaikkein kauneimmat ja kaikkein ihanimmat persoonat tuppaavat olemaan sinkkuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma henkilökohtainen kokemukseni on jopa hieman kuin aloittajalla. Minun kokemukseni mukaan ne kaikkein kauneimmat ja kaikkein ihanimmat persoonat tuppaavat olemaan sinkkuja.
Ei ap noin kirjoittanut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletan, että tarkotit kokemuksesi olevan hieman erilainen? Sori jos menee väärin, mutta siltä tuo minusta kuulostaa. Itsellä myös tuollainen kokemus maailmasta, että sisäisesti ja ulkoisesti kauneimmat ovat hyvin usein sinkkuja.
- Anonyymi
Voi olla yksinäinen myös siksi että ei saanut unelmiensa miestä tai naista eikä pysty enää rakastumaan keneenkään toiseen. Tuntemaan enää sitä samaa kipinää.
- Anonyymi
Tai odottaa avioeroa?
- Anonyymi
Kyllä tuolla ulkona nökee pariskuntia jotka enimmäkseen on rumia.Sinkut paremman näköisiä.
- Anonyymi
Kauniin ei tarvitse takertua parisuhteeseen. Ei tarvitse pelätä yksinjäämistä, vaikka jäisi yksin.
- Anonyymi
Kaunis voi olla mitä vaan. On valinnanvaraa, haluaako olla sinkku vai varattu.
Rumille kaunis nainen on aina "varattu". - Anonyymi
Ei kuulosta normaalin terveen ihmisen käytökseltä, että pitäisi päästä parissa kuukaudessa uuteen parisuhteeseen. Sanoisin siis pikemmin, että noin käyttäytyvissä on jotain vikaa. Lisäksi ihmisten elämäntilanteet vaihtelevat, eikä uudelle parisuhteelle ole aina tilaa, eikä haluakaan.
- Anonyymi
Samaa tuossa mietin. Jos tarvii jatkuvasti rynnätä suinpäin suhteesta toiseen, niin ihminen ei ole henkisesti tasapainossa, eikä tunne-elämältään ihan normaali. Jos parisuhde on merkinnyt henkilölle yhtään mitään, niin ei sitä vaihdeta lennosta uuteen. Itsekin tuli joskus, kun pää ei ollut kunnossa, laitettua laastaria laastarin päälle ja se ei ole tervettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa tuossa mietin. Jos tarvii jatkuvasti rynnätä suinpäin suhteesta toiseen, niin ihminen ei ole henkisesti tasapainossa, eikä tunne-elämältään ihan normaali. Jos parisuhde on merkinnyt henkilölle yhtään mitään, niin ei sitä vaihdeta lennosta uuteen. Itsekin tuli joskus, kun pää ei ollut kunnossa, laitettua laastaria laastarin päälle ja se ei ole tervettä.
Täytyy vielä lisätä, että siihen aikaan olin myös ulkoisesti kaikkein rumimmillani ja varmaan myös persoonana, itseni ympärille kietoutunut. En kestänyt olla yksin.
- Anonyymi
Samankaltaiset ajatukset. Lienee terapian tarvetta, jos aikuinen ihminen ei osaa olla yksin edes paria kuukautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samankaltaiset ajatukset. Lienee terapian tarvetta, jos aikuinen ihminen ei osaa olla yksin edes paria kuukautta.
Sinällään on totta, että eron jälkeen (jos se parisuhde ylipäänsä on merkinnyt mitään) ne ekat muutama kuukausi on kaikkein vaikeimpia. Silti henkisesti terveen ihmisen pitäisi kyllä pystyä niistä selviämään.
- Anonyymi
Sanoisin, että kierrä kaukaa sellaiset, jotka eivät osaa edes paria kuukautta olla sinkkuna.
- Anonyymi
Minä tiedän kauniin ihmisen, joka on sinkku. Joten se siitä aloittajan "teoriasta".
- Anonyymi
Otan huomioon sen miten lähes kaikki kuvittelevat minunkin olevan parisuhteessa ja totean vain, ettei kaikki ole läheskään aina kuten muut kuvittelevat.
- Anonyymi
Miksi haluat antaa ihmisten ymmärtää sun olevan suhteessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä oletat, että tuo kirjoittaja tekee jotain antaakseen ihmisten ymmärtää olevansa suhteessa?
sivu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En anna kenenkään ymmärtää yhtään mitään. Kohdallani se on ihmisten automaattioletus, vaikka mistään parisuhteisiin liittyvästä ei ole koskaan puhuttu sanallakaan.
- Anonyymi
Totta. Ihmiset vetävät johtopäätelmiä muiden siviilisäädystä mitä ihmeellisimmistä asioista. Eka on tietysti tuo, että jos olet tietyn näköinen, niin olet varmasti parisuhteessa. Jos olet kiva ja mukava, olet tietysti parisuhteessa. Jos et harrasta bailaamista ja baareissa käymistä, olet varmaan parisuhteessa. Se, että menet aina yöksi kotiin ja lähdet yleensä ajoissa kotiin tarkoittaa, että olet parisuhteessa. Sitten on näitä muita asioita. Se, että mulla on auto ja omakotitalo ei tarkota, että olisin parisuhteessa. Se että asun nk. kehyskunnissa ei tarkoita, että olen parusuhteessa. Ym. Ym.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Ihmiset vetävät johtopäätelmiä muiden siviilisäädystä mitä ihmeellisimmistä asioista. Eka on tietysti tuo, että jos olet tietyn näköinen, niin olet varmasti parisuhteessa. Jos olet kiva ja mukava, olet tietysti parisuhteessa. Jos et harrasta bailaamista ja baareissa käymistä, olet varmaan parisuhteessa. Se, että menet aina yöksi kotiin ja lähdet yleensä ajoissa kotiin tarkoittaa, että olet parisuhteessa. Sitten on näitä muita asioita. Se, että mulla on auto ja omakotitalo ei tarkota, että olisin parisuhteessa. Se että asun nk. kehyskunnissa ei tarkoita, että olen parusuhteessa. Ym. Ym.
Toi on totta. Ihmisillä on usein kummallisiin asioihin perustuvia olettamia muiden parisuhdestatuksesta. Ei kannattaisi koskaan olettaa.
- Anonyymi
Kauneus on katsojan silmässä sanotaan.
- Anonyymi
En ole Tinderissä, mutta eikö siellä ole kauniita ja komeita muka? Ja ne kai yleensä on sinkkuja jotka tinderöi.
- Anonyymi
Itse olen sinkku koska en ikinä ole halunnut elää vangittuna. Toki olen nykyään rumakin.
- Anonyymi
Aiotko palstasetä tappaa ne kaikki?
- Anonyymi
Mitä horiset? Kauneus ei sinkkuutta katso. Sinkkuus ei ole kauniille pakko,se on vapaehtoinen valinta. Sinulla on arvot päin omaa peppuasi. Yrität lytätä sinkuista rumia että sinua maassa madellen kumppanikseen rukoilisi. Hah,sanon minä ja muutkin omasta vapaasta tahdostaan sinkut. Se on heippa pidä ruma tunkkis.🤷♀️
- Anonyymi
Ps. Ruma lyttäävä/alistava/itsekäs ajatusmaailma se vasta ihmisestä ruman tekee. Kuka sellaisen tahtoisi elämäänsä' iloa 'tuomaan.. täh.🤷♀️
- AnonyymiUUSI
Kaikki ei hae parisuhdetta. Omista syistään.
- AnonyymiUUSI
Joo. Me sinkut goottinaiset ei vaan olla kauniita.. 😁🙄😘
- AnonyymiUUSI
Ei nii ja varsinkaan me joilta ei noin vaan pllua saa👎🤷♀️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei nii ja varsinkaan me joilta ei noin vaan pllua saa👎🤷♀️
Eihän tuo nyt liity asiaan mitenkään. Kyllä pillua saa jaeltua, vaikka olisi miten ruma tahansa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuo nyt liity asiaan mitenkään. Kyllä pillua saa jaeltua, vaikka olisi miten ruma tahansa.
Jos olisin halveksimillani runkku uunoilla tahtonut rikastua olisin jo rikas. En todellakaan tahdo limaisia rahojanne. Niillä ette minua manipuloi🤷♀️
- AnonyymiUUSI
No niin, mun täytyy sitten olla kaunis, kun kukaan ei lähesty. Eihän varatuiksi luultuja kukaan lähesty.
- AnonyymiUUSI
Tiesitko tms nainen, että olen loistava pöytälaatikkokirjoittaja?
Solisluihisi ja jäätävän siniseen katseeseesi tms ihaastuin. - AnonyymiUUSI
Tämä on ihan tosi. Ei urheilullinen, kumaraselkäinen nuorukainen ei kelpaa kenellekään naispuoliselle, ei nuoruudessa, eikä vanhempanakaan. Kun siihen vielä yhdistetään valtava ujous ja mahdolliset muut ongelmat alapäässä, joista ei voi puhua, niin yksin jää koko elämän ajaksi ja katkeroituu. Mutta sellaista se on elämä ja näin luonnossa tarkoitettu. Se on se luonnonvalinta, jota tapahtuu jatkuvasti koko luomakunnassa.
- AnonyymiUUSI
Se ei ole muiden ongelma. Ongelma on omassa päässäsi. Hae onnellisuutesi sieltä mihin rahkeet riittää,älä piinaa niillä mihin ei ole tarkoituskaan. Sinun onnellisuutesi on toiveissasi/ jos ne on ristiriidassa siihen nähden mitä on faktat,olet itse itsesi onnellisuuden este.🤷♀️
- AnonyymiUUSI
Höpönlöpö. Joskus ihminen valitsee olla yksin ihan vain siksi että yksin on hyvä olla.
- AnonyymiUUSI
näin on vain itsetyydyttäjät ovat kauniita
- AnonyymiUUSI
".....jotta kauniin persoonan ja ulkonäön omistava ihminen voi olla sinkku pitkään, täytyy hänellä lähes poikkeuksetta olla mielenterveydellisiä haasteita"
Tai arvostaa itseään sen verran paljon ettei suostu olemaan parisuhteessa kenen tahansa kanssa jonka seurassa ei voi hyvin. Päinvastoin jos ihminen ei pysty olemaan yksin, hänellä voi olla haasteita mielen kanssa. Pakko olla toinen. - AnonyymiUUSI
Kuka on mielestäsi kaunis ihminen?
- AnonyymiUUSI
Kun sinun mielestäsi joku kaunis voi olla ruma kuin rupisammakko :SD
Niin no mulla on tunnetusti tarkempi näkö kuin suurimalla osast ihmisist, niin näen tarkemmin kuka on kaunis😘
- AnonyymiUUSI
Kyllä olen Ihan kaunis ja enemmän varsinkin nuorena tietenkin,mutta ei kukaan vain halunnut sitoutua.En saanut suvulta oikein rahaa,sitä ei herunut minulle.Kouluttauduin mutta alalle jossa työllistyminen menee usein jo varatuille suvuille ja ehkä myös helpommin miehillekin,en ollut oikein oikeassa suvussa enkö mies.Ihan kuin olisi ollut koko elämän jotenkin läpinäkyvä,kauneuden ja koulutuksen takia olin kyllä kiusattu jotenkin.En tiedä ja siis allekirjoita tuota mitenkään tosin kai välillä ylipainon takia en ole täyttänyt joitakin kauneuden kriteereitä,mutta olen kyllä nöhnyt parisuhteessa olevia huomattavasti minua painavempiakin.Jotenkin miesten ei tarvitse nähdä parisuhteen syntymiseen johtavaa vaivaa,että naisten pitää sitäkin usein tehdä miehen puolesta..Naisen pitää ulkoisen näyttävyyden lisäksi pitää vielä osata lähestyä hurmaavasti ja viettelevästi puheillakin miestä. Tämä asia menee muissa maissa aika erilailla siellä miehen pitää osata viehättää ja hurmata naisen..No tämä nyt vain taitaa olla tällainen jonkinnäköinen unelma maa miehelle..erilainen maa kuin muut..
- AnonyymiUUSI
Voi olla makuasia kuin brunetti voi olla ruma ja toiselle kaunis, kuin blondi voi olla toiselle ruma ja toiselle kaunis.
Makuasioista ei voi kiistellä kuin ei lempiväreistäkään kannata kiistellä. - AnonyymiUUSI
onko vihreä kauniimpi kuin sininen tai punainen tai valkoinen tai musta?
- mikä on kaunein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450