Vapaa kuvaus

Aloituksia

28

Kommenttia

44

1. Hei, itse jouduin kokemaan blogspot sivujeni sulkemisen, vaikka virallista informaatiota siitä ei tullutkaan. google haku vaan ei toimi. Se siitä sananvapaudesta.
    Jos haluat arvioida blogiani ja käyttämääni sananvapautta OK.
    https://taivassade-tiede.blogspot.com/
  2. LUOJA+PUHUI+MINULLE+AIDOSTI.Kaikki+me+haluaisimme+kokea+ihmeen,+jopa+useampiakin+ihmeitä.Minä+kerron+nyt+erään+ihmeen,+jonka+koin+jo+kauan+sitten.Alustus:+Olen+uskoon+tullut+mies+ja+olen+lukenut+Raamattua+hyvin+paljon.Voi+sanoa,+että+olen+itse+opiskellut,+enkä+kuulu+mihinkään+seurakuntaan,+sillä+havaitsin+jo+ensimmäiseltä+Raamatun+lukemaltani,+että+ei+ollut+sellaista+kirkkoa,+eikä+seurakuntaa,+joka+olisi+perustunut+puhtaasti+Raamatun+ilmoitukseen.+Tämä+tieto+yllätti+minut.Nyt+itse+asiaan:+Olin+eräänä+iltana+polvistuneena+rukoukseen+ja+rukoilin+Isä+Meidän+Rukouksen.Rukoilin+täysin+puhtaasti,+eikä+ollut+yhtään+sivu-ajatusta+rukoukseni+aikana.+Minulle+tuli+mielaan+eräs+asia.+"+Miksi+minä+rukoilen+aina+yhteen+suuntaan+saamatta+puhevastausta.Onhan+Luojalla+korvat+kuulla+ja+suu+puhua.+Minä+sanoin+Luojalle:+"+Ole+hyvä+ja+puhu+sinä+minulle+nyt."Ja+kuinka+ollakkaan:+Luoja+tuli+minun+luokseni+Henkenä+ja+puhui+minulle+selkein+sanoin.Hän+kysyi:+Kuinka+sinä+syntinen+uskallat+lähestyä+minua,+etkö+sinä+PELKÄÄ+MINUA++SINÄ+LIKAINEN+JA+SYNTINEN+IHMINEN?Tähän+vastasin:+En+minä+ole+syntinen,+enkä+likainen,+sillä+minun+syntini+ovat+anteeksi+annetut+Herran+Jeesuksen+Kristuksen+veren+kautta.+Hän+yllättyi+siitä+kun+uskalsin+niin+sanoa.Puhuimme+vuorovaikutteisesti+vielä+enemmän.+Kuitenkin+Luoja+sanoi+tulleensa+kesken+tärkeää+kokousta+ja+hänellä+oli+kiire+takaisin.+Ei+yhteys+siihen+loppunut+vaan+kesti+tuolloin+kahden+viikon+ajan.+On+asioita+joista+en+voi+juuri+nyt+kirjoittaa.+Hän+nimittäin+koetteli+minua+tuona+aikana,+saadakseen+selvyyden+minusta.......+Yhteys+Taivaaseen+on+jatkunut+siitä+lähtien.