Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
haw
profiilit
haw
haw
Vapaa kuvaus
Aloituksia
28
Kommenttia
44
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei, itse jouduin kokemaan blogspot sivujeni sulkemisen, vaikka virallista informaatiota siitä ei tullutkaan. google haku vaan ei toimi. Se siitä sananvapaudesta.
Jos haluat arvioida blogiani ja käyttämääni sananvapautta OK.
https://taivassade-tiede.blogspot.com/
23.05.2023 18:43
Hei, itse jouduin kokemaan blogspot sivujeni sulkemisen, vaikka virallista informaatiota siitä ei tullutkaan. google haku vaan ei toimi. Se siitä sananvapaudesta.
Jos haluat arvioida blogiani ja käyttämääni sananvapautta OK.
https://taivassade-tiede.blogspot.com/
23.05.2023 18:42
Kommentti, Anonyymille. Selvisi, samankaltaiset atomit viihtyvät yhdessä. Tarkoittanet niitä oppineita, jotka ovat saman koulukunnan kasvatteja. Todellisuudessahan atomeja ei ole lainkaan olemassa. Ainoastaan ne ovat mielikuvituksessa. Albert Einstein ei pystynyt näyttämään yhtään atomia Nobel komitealle, joten atomipommejakaan ei ole. Atomipommiksi sanotaan paineistettua merimiinaa.
13.04.2023 17:17
Vastaus, WeAreTheRobots`ille. Taivaallinen Oikeus ei laita lapsia helvettiin. Huomaa, olivatpa lapset kastettuja, tai kastamattomia, sillä ei ole Taivaassa mitään merkitystä. Luterilainen oppi on oikeudeton, kun he laittavat viattomat lapset helvettiin. Luterilainen oppirakenne tukee lapsien kastamista, koska siinä lapsi liitetään seurakuntaan. Hänestä tulee iän myötä maksuvelvollinen, siis maksurobotti.
29.03.2023 16:10
Uusi+lääke+Koronaan.
Minä+kirjoittaja+olen+keksinyt+vasta-aineen+COVID-19+VIIRUSTA+VASTAAN!
ÄIDIN+MAITO,+KUTUN+ENSIMAITO,+KAMELIN+ENSIMAITO,+LAAMAN+ENSIMAITO+JNE.+Viirukset+eivät+kestä+ensimaidoissa+olevia+vasta-aineita.
Tällöin+ei+tarvitse+rokotteita+laisinkaan.
06.09.2020 19:49
Huom.+Edellisessä+kirjoituksessani+tuli++virhe+Maria+nimessä.+oikein+kirjoitettuna+pitää+olla+Marchiam,+eikä+Marcmiam.
26.07.2019 00:08
Ambrosius+on+Katollisen+kirkon+yli-herra+ja+hän+kirjoitti+nuo+Paavalin+kirjoitukset+lihassa+olevalle+1231+v.+seurakunnalle,+tuolloin+Rooman+seurakunnalle.+Ns.+Paavalin+kirjeitä+ei+ollut+aiemmin+annettuina+lihassa+oleville.+Taivaan+alueille+ne+olivat+annetut+jo+aiemmin.+Herran+Jeesuksen+nimi+vakiintui+vasta+1751.+Sitä+enne++oli+useita+muita+nimityksiä.+Golgatan+ristillä+hänen+nimensä+oli+pääaikaisesti+Je+Hoshanaa.+Maria+(+Marcmiam)+Oli+antanut+pojalleen+nimen+Hoshanii+Juudan+Bethelemissä+(+Betchelem).
Je+Hoshana+nimi+tarkoittaa:+Hän,+joka+tuo+ylistyksen+ja+rauhan+tiettäväksi+kaikille+kansoille.
JK.+Paavali+oli+Wanha+Isä+Jumala+ja+Luoja+eläen+rinnakkaisessa+maailmassa+ja+nimeltään+siellä+JHWH.+Jehawaa.
26.07.2019 00:04
Raamattu,+korkeamman+älyn+kirja.
Jokseenkin+kaikki,+mitä+Raamattuun+on+kirjoitettu+on+vertauskuvannollista+ilmaisua.+Kirkon+korkeinkaan+johtajuus+ei+sitä+tunnu+käsittävän.+Yleensäkään+he+eivät+ole+perillä+Raamatun+kirjoituksista,+sillä+heille+ovat+tärkeimmät+ns.+kirkkoisät+ja+heidän+kirjoituksensa.+Miten+köyhiä+he+ovatkaan+ja+sanovat+olevansa+rikkaita?
25.06.2019 00:17
Jokseenkin+kaikki,+mitä+Raamattuun+on+kirjoitettu+on+vertauskuvannollista+ilmaisua.+Kirkon+korkeinkaan+johtajuus+ei+sitä+tunnu+käsittävän.+Yleensäkään+he+eivät+ole+perillä+Raamatun+kirjoituksista,+sillä+heille+ovat+tärkeimmät+ns.+kirkkoisät+ja+heidän+kirjoituksensa.+Miten+köyhiä+he+ovatkaan+ja+sanovat+olevansa+rikkaita?
25.06.2019 00:15
25.06.2019 00:13
Salaisuudella+tarkoitan+sitä,+että+kaikki+Raamatun+tapahtumat+ovatkin+tapahtuneet+Taivaan+alueilla.+Huomaa,+eivät+maan+lihan+alueilla!+Siellä+on+mahdollista+uskon+siivittämänä+kävellä+veden+päällä,+sillä+keho+on+kyllä+fyysinen,+mutta+erilaista+materiaalia.+Kaikki+Herran+teot+ovat+siellä+mahdollisia+ja+vieläkin+enemmän.
Minulla+on+henkilökohtainen+yhteys+ja+vahva+ja+varma.+Sain+sen+jo+hyvinkin+pienenä+poikana+ja+se+on+jatkunut+ja+voimistunut+iän+myötä.
24.06.2019 21:59
Taivasten+Valtakunta+on+ihan+todellisuutta.
Vaikka+se+onkin+näkymätön+vielä,+niin++sanotun+poisnukkumisen+yhteydessä+se+avautuu+kyllä.+Olen+itse+kokenut+sen,+sillä+olin+kuollut+kolmen+lääkärin+toteamana.+
Minun+olemani+joutui+niin+sanottuun+painelaaksoon,+josta+ponnistelin+ylös+ja+siirryin+Taivaan+vastaanottoalueelle,+jossa+oli+kolme+vastaanottajaa.+He+kyselivät+nimeäni+olenko+valmis+jo+jäämään?+Sanoin+minulla+olevan+kaksi+pientä+lasta,+jotka+tarvitsevat+vielä+isän.+He+suostuivat+palauttamaan+minut+takaisin+elämään.+
En+kuitenkaan+jaksa+kaikkea+kokemaani+kirjoittaa,+pitäisi+niin+pitkästi+kirjoittaa.
24.06.2019 21:51
Kandaken+Hoviherra+luki+Jesajan+kirjaa.....
Filippus+asteli+hänen+vierellään+ja+kysyi+Herralta:+Ymmärrätkös+siitä+mitä+sinä+luet?
Hoviherra+vastasi:+Kuinka+minä+voisin+sen+ymmärtää,+kun+sitä+kukaan+ei+minulle+selitä?+Filippus+istui+herran+sivulle+ja+alkoi+opettaa+jo+kaukaisemmasta+asiasta+ja+niin+he+kulkivat+vaunuissa+tiellä.+
Tässä+jälleen+todistus+KORKEAMMASTA+HENGELLISESTÄ+ÄLYSTÄ.
11.06.2019 00:03
Miksi+vähä-älyiset+pilkkaajat+yhäti+pilkkaavat+Raamattua+ja+uskoa?
Eikö+siksi,+että+he+eivät+pysty+ymmärtämään+Raamatun+kirjoitusten+korkeaa+älyä.
Tyhmät+etsikööt+tietoa+ja+viisastukoot.
10.06.2019 23:35
Vastaus+Anonyymille,
"...Niitä+sanoja,+jotka+minä+teille+puhun,+minä+en+puhu+itsestäni;+ja+Isä,+joka+minussa+asuu,+tekee+teot,+jotka+ovat+hänen.+..."
Joh.+14:10-14
HUOMAA,+Isä,+joka+minussa+asuu?+Ymmärrätkö+sanan+merkityksen?
Isän+Jumalan+Henki+oli+tuolloin+Herrassa+Jeesuksessa.+
Siispä+Isän+Jumalan+Henki+voi+tulla+siihen+ihmiseen,+joka+on+puhdasmielinen+nykyajassakin!++Kannattaa+Pyytää+ja+kokea+SUURI+ILO.
28.05.2019 22:13
Minua+ei+kielletty+avaamasta+saamaani+tietoa,+kuitenkaan+en+voi+kaikkea+saamaani+tietoa+julkaista.+Asiat+ovat+niin+suuret+ja+merkitykselliset.
28.05.2019 16:26
En+saanut+mitalia,+mutta+sain+tiedon+aarteen.
Saamani+tieto+on+kultaakin+kalliimpi.
Maailman+kaikkeuden+tieto+on+mitä+laajinta+ja+uskottavampi,+kun+tieteen+harjoittajien+vajaata+ja+manipuloitua+tietoa.++Kuitenki+kaikella+kunnioituksella+tieteen+saavutuksille,+he+tekevät+tarkkaa,+analyyttista+tiedettä.
Varhainen+historia+oli+mielenkiintoista,+jota+ystäväni+Jahia+on+järjestänyt+minulle+ja+josta+olenkin+saanut+kirjoittaa.+Taivas-uutiset.
https://taivas-uutiset.blogspot.com/2019/05/luoja-puhui-minulle-aidosti.html
28.05.2019 16:23
Kätketty+aarre-arkku+aukeaa.
https://et.wikipedia.org/w/index.php?title=Kasutaja_arutelu:Hoshanii&oldid=2348530
26.05.2019 21:11
Kätketty+aarre+on+nyt+löydetty.
https://taivas-uutiset.blogspot.com/2019/05/luoja-puhui-minulle-aidosti.html
26.05.2019 21:07
LUOJA+PUHUI+MINULLE+AIDOSTI.
Kaikki+me+haluaisimme+kokea+ihmeen,+jopa+useampiakin+ihmeitä.
Minä+kerron+nyt+erään+ihmeen,+jonka+koin+jo+kauan+sitten.
Alustus:+Olen+uskoon+tullut+mies+ja+olen+lukenut+Raamattua+hyvin+paljon.
Voi+sanoa,+että+olen+itse+opiskellut,+enkä+kuulu+mihinkään+seurakuntaan,+sillä+havaitsin+jo+ensimmäiseltä+Raamatun+lukemaltani,+että+ei+ollut+sellaista+kirkkoa,+eikä+seurakuntaa,+joka+olisi+perustunut+puhtaasti+Raamatun+ilmoitukseen.+Tämä+tieto+yllätti+minut.
Nyt+itse+asiaan:+Olin+eräänä+iltana+polvistuneena+rukoukseen+ja+rukoilin+Isä+Meidän+Rukouksen.
Rukoilin+täysin+puhtaasti,+eikä+ollut+yhtään+sivu-ajatusta+rukoukseni+aikana.
+Minulle+tuli+mielaan+eräs+asia.+"+Miksi+minä+rukoilen+aina+yhteen+suuntaan+saamatta+puhevastausta.
Onhan+Luojalla+korvat+kuulla+ja+suu+puhua.+Minä+sanoin+Luojalle:+"+Ole+hyvä+ja+puhu+sinä+minulle+nyt."
Ja+kuinka+ollakkaan:+Luoja+tuli+minun+luokseni+Henkenä+ja+puhui+minulle+selkein+sanoin.
Hän+kysyi:+Kuinka+sinä+syntinen+uskallat+lähestyä+minua,+etkö+sinä+PELKÄÄ+MINUA++SINÄ+LIKAINEN+JA+SYNTINEN+IHMINEN?
Tähän+vastasin:+En+minä+ole+syntinen,+enkä+likainen,+sillä+minun+syntini+ovat+anteeksi+annetut+Herran+Jeesuksen+Kristuksen+veren+kautta.+Hän+yllättyi+siitä+kun+uskalsin+niin+sanoa.
Puhuimme+vuorovaikutteisesti+vielä+enemmän.+Kuitenkin+Luoja+sanoi+tulleensa+kesken+tärkeää+kokousta+ja+hänellä+oli+kiire+takaisin.+Ei+yhteys+siihen+loppunut+vaan+kesti+tuolloin+kahden+viikon+ajan.+On+asioita+joista+en+voi+juuri+nyt+kirjoittaa.+Hän+nimittäin+koetteli+minua+tuona+aikana,+saadakseen+selvyyden+minusta.......+Yhteys+Taivaaseen+on+jatkunut+siitä+lähtien.
25.05.2019 22:41
2 / 3