Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
5159
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ahaa...ajatteletko,+että+täällä+on+vain+yksi+naisettomuutta+uikuttava+ätmi?
Olin+kyllä+suunnannut+kirjoitukseni+hiukan+yleisemmälle+tasolle+kuin+vain+yhdelle+kirjoittajalle.+Jos+olisin+tarkoittanut+sen+vain+yhdelle,+olisin+kirjoittamut+kommenttini+hänen+aloitukseensa.
23.09.2019 19:27
Sehän+on+hyvä,+että+on+omavarainen.
23.09.2019 19:25
Ai+minulla+on+jokin+määrätty+kohde?
23.09.2019 19:22
Niin+saa+ja+naisia+taitaa+olla+joka+baarissa...vaikka+mistäpä+minä+tietäisin,+kun+en+ole+siellä+vuosiin+ilta-aikaan+käynyt.
23.09.2019 19:20
Saattaa++se+niinkin+olla,+vaikka+olen+kyllä+hyvä+etsimään+ja+löytämään,+sanovat+nuo+minua+tuntevat+ihmiset.
23.09.2019 19:18
No+eipä+se+haittaa,+jos+ei+jaksa+lukea+tai+unohtaa+sitä+mukaa+kun+etenee+tekstissä.Ei+sekään+haittaa+jos+ei+ymmärrä.++Sellaista+elämä+on...kuten+joku+laulun+tekijä+on+sanonut...
23.09.2019 19:12
Ketsuppia+ei+välttämättä+tarvitse+mihinkään,+se+on+minun+kantani.+Ainoastaan+pitsakastikkeeseen+sitä+voi+laittaa++totaatin+ja+mausteiden+lisäksi,+siinäkään+se+ei+ole+välttämätön.+Ja+seljankaan+sitä+voi+laittaa++tomaatin+lisänä.
Ja+serkkulikka+,+kun+oli+joskus+aikanaan+meitä+mukuloita+hoitamassa+ja+ruokaa+teki,+niin+hän+laittoin+kumman+väriseen+ruskeaan+kastikkeeseen+ketsuppia+parantamaan+väriä.+Siinä+sen+ymmärsin+jo+silloin.+Myöhemmin+hän+taisi+oppia+laittamaan+kauniin+väristä+ruskeaa+kastiketta+ilman+ketsuppia+piilottamassa+värivirheitä+:)
23.09.2019 19:10
Totta+sekin+on,+että+käyttämällä+toisen+sanoja+voi+myös+ilkeillä.+Toisaalta+samalle+tasolle+asettuminen+tapahtuu+myös+käyttämällä+samoja+sanoja.
Mitä+tulee+aloitukseen,+jos+ihminen+vetää+johtopäätöksen,+että+kai+hän+sitten+on+ruma+ja+tylsä+ja+mitä+muuta+tahansa,+siihen+on+paha+mennä+sanomaan+vaikka,+että+et+tietenkään+ole,+koska+se+on+valehtelua.++Rumuus+ei+kirjoitetussa+tekstissä+näy,+ja+tylsyyskään+ei+anonyymikirjoittelussa+näy,+koska+ei+ole+kuin+kommentti+kerrallaan+käytettävissä+ja+yhden+kommentin+tai+aloituksen+perusteella+on+paha+mennä+sanomaan,+että+niin+oletkin.
Toinen+asia+on+se,+että+mitä+aloittaja+hakee+aloituksellaan?+Hakeeko+hän+sääliä,+hakeeko+hän+juuri+sitä,+että+joku+vakuuttaa,+että+ethän+toki+ole+ruma+ja+tylsä?+Vai+hakeeko+hän+sitä,+että+joku+sanoo,+että+niin+olet?+Vai+kenties+haluaako+hän+jonkun+kysyvän,+miten+hän+on+tullut+siihen+johtopäätökseen?
Lyhyen+aloituksen+perusteella+on+aika+mahdoton+saada+mitään+otetta+aloitukseen.+Aloittaja+,+kuka+tahansa+aloituksen+tekijä+voi+myös+ottaa+vastuu+ja+ilmaista+selkeästi+mitä+haluaa,+millaisen+vastaanoton+haluaa.+Jos+siis+haluaa+jonkin+reaktion+avaukseensa.
23.09.2019 19:05
Minulta+saattaa+hyvinkin+loppua+ketsuppi,+koska+keksin+vain+pari+kohdetta,+johon+sitä+voi+käyttää.+Joten+minulla+ei+ole+ketsupin+osalta+varmuusvarastoja.
Sen+sijaan+teorioita+minulla+on+paljonkin+käytössä+ja+varastossa,+eivätkä+ne+juuri+pääse+loppumaan.+Jotenkin+olen+ymmärtänyt,+että+miehillekin+sen+toimivan+suhteen+saaminen+on+verraten+hankalaa+ja+jos+ne+teoriat+puuttuvat,+on+ymmärrettävää,+että+on+hankalaa.+Kokemuksen+puute+ei+ainakaan+minun+kohdallani+ole+este+millekään.
Itse+olen+huomannut+yhdeksi+hankaluudeksi+sen+puhumisen+vaikeuden.+Jos+toisella+ei+ole+oikein+sanoja,+silloin+on+vaikea+löytää.+Tai+sanasto+on+aivan+erilainen.+Ehkäpä+siinä+tulee+vastaan+se,+että+on+niitä+teorioita+ja+jos+toisella+ei+ole,+ei+oikein+kohdata+samassa+maastossa.+Tiedä+häntä...sinä+saattaisit+tietää+tästäkin+asiasta+paremmin.+Olet+vaan+yleensä+harvasanainen+ja+minun+näkökulmastani+epämääräinen+,+mutta+ne+harvat+sanat+antavat+kuvan,+että+jotain+löytyy+kyllä+,+jos+haluat+antaa.
23.09.2019 18:56
Vähän+sama+vika,+en+ikinä+muista+kysyä+varallisuutta,+kun+sukat+alkaa+pyöriä+jalassa.
23.09.2019 18:46
Juuri+niin,+rahalla+saa+naisen+ja+silloin+varmasti+säännötkin+ja+marssijärjestys+on+helppo...luulisin,+en+tiedä+kun+en+ole+maksullisella+naisella+käynyt.
23.09.2019 18:43
Minä+ymmärrän+sen,+että+kun+täällä+lukee+näitä+aloituksia+ja+kommentteja,+saattaa+alkaa+nähdä+kaiken+sieltä+rahan+näkökulmasta.+
Ja+köyhä+voi+olla+myös+se,+jolla+on+viljalti+rahaa.
Eli+en+yritä....
23.09.2019 18:41
Aika+hersyvä+kappale++:D
23.09.2019 18:38
En+tykkää+kyllä+ketsupista+vaikka+pastan+kanssa,+mutta+sinappi+kuulostaa+vielä+eksoottisemmalta+makaroonin+päällä.
Tietenkin+monet+myös+vaihtavat+ketsuppia+ja+naista.+En+usko,+että+se+aina+vaihtamalla+paranee,+jos+se+toinen+osapuoli+pysyy+muuttumattomana.
23.09.2019 18:35
Asioitahan+voi+nähdä+monesta+kulmasta+ja+jos+on+syyllinen+olo,+helposti+kokee+muiden+uhkaavan+omaa+tapaa+elää.
23.09.2019 14:15
Tylsän+voi+teroittaa,+tyhjän+voi+täyttää.
23.09.2019 10:50
Minä+vain+totesin+mitä+aloittaja+sanoi.+Ihmisen+sanat+pitää+ottaa+todesta.+Mikä+minä+olen+niitä+kiistämään.
23.09.2019 10:44
Varmasti+olen+tyhmä+sinun+mielestäsi.
23.09.2019 10:41
Sen+jokainen+päättää+kohdallaan.+Minusta+riskejä+kannattaa+ihmissuhteissa+ottaa.
23.09.2019 10:36
Eikö+miehet+täällä+juuri+pidä+yllä+tuollaista+kuvaa+naisista?+Naiset+valitsevat+kenet+haluavat+ja+haluavat+panomiehen?+Naiset+eivät+ole+yksinäisiä,+koska+voivat+aina+valita+ja+vinkkaus+vaan+riittää?+Miehet+kulkevat+etsimässä+pillua..pillun+saanti+on+elämän+ehto+.kuka+näitä+juttuja+täälläkin+ylläpitää?
23.09.2019 10:13
12 / 258