Pehmoinen nainen, joka halaisi, rustistaisi ja nainen antaisi nuuhkutella itseään joka paikasta, niin tulisi sellainen huumaantunut hyvä olo naisen tuoksuista, nuuh, nuuuuuh....
Pehmeä nainen lämmittäisi mukavasti, että tulisi kylmäkään, jos ei asunto vielä lämmin ole.
Jokaisella yksinäisellä pitäisi olla tähän vuodenaikaan
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Myös naiset voivat olla yksinäisiä
- Anonyymi
Eivät voi. Jos nainen on yksinäinen hän on susiruma tai sitten kranttu
Anonyymi kirjoitti:
Eivät voi. Jos nainen on yksinäinen hän on susiruma tai sitten kranttu
Eikö se miesten kohdalla ole ihan samoin?
- Anonyymi
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Eikö se miesten kohdalla ole ihan samoin?
Ei ole koska nainen valitsee
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole koska nainen valitsee
Eli tarkoitatko, että mies vonkaa jokaista kohtaamaansa naista?
Ja jos mietitään sitä naisen kannalta...jos tarjonta on surkea, saattaa se yksinäisyys olla todellisuutta.- Anonyymi
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Eli tarkoitatko, että mies vonkaa jokaista kohtaamaansa naista?
Ja jos mietitään sitä naisen kannalta...jos tarjonta on surkea, saattaa se yksinäisyys olla todellisuutta.Minä luulen, että sun tasosi ylittää kyllä useimmat miehet.
Anonyymi kirjoitti:
Minä luulen, että sun tasosi ylittää kyllä useimmat miehet.
Saattaa se niinkin olla, vaikka olen kyllä hyvä etsimään ja löytämään, sanovat nuo minua tuntevat ihmiset.
- Anonyymi
Pehmoinen yksinainen, miksi ei sitten sinkku olisi sitten moninainen?
Eräs juttu mieltäni ajattelutti: miksi yrittävät mennä tuonne pohjoisnavan luokse, en usko että pelkästään öljyn takia sinne haluavat mennä, täytyy olla jotain muutakin siellä, arvokkaampaa kuin öljy siellä meren pohjassa, Trumppi olisi halunnut ostaa jo valtioitakin sieltä, Kuolan jutussahan on venäläisten sukellusveneiden tekemis paikka. Jotain kultaakin arvokkaampaa siellä täytyy olla :D - Anonyymi
Naiset on yksinäisiä koska eivät kelpuuta samantasosita miestä. Mies on yksin koska on ruma.
- Anonyymi
Tuota samaa viestiä jatkuvasti miehet kommentoi, samaa jauhetaa päivästä toiseen.
- Anonyymi
Naisen saamisen mahdollisuudet on 10 % tinderissä, netissä missään 20 % baarissa 30 %. Eli turhaa ätmit yrittää naisia, kun niitä ei kiinnosta, itekki olen ätmi ja köyhä ja veloissa, en saa edes läskiä. Ei hyvin mene.
- Anonyymi
Saattaa se olla niinkin että pehmoisen naisen asunnossa on kylmää, kun ilmat ovat viilenneet ja olisi tarvetta sille rutistajalle.
- Anonyymi
Minä rutistelisin mielelläni hellästi pehmosia ja vähemmän pehmosia naisia, jos vaan kelpaisi rutistelemaan.
Keittäisin sitruunateetä, suolakeksejä ja BonJour tuorejuustoa ei makuisia ja tunnelmallinen kynttilävalaistus, nainen sylissä, halauksessa ja nauttisimme sitruunateetä, kun ulkona on pimeää, kylmää ja räntää vihmoo, mut ei rumaa miestä kelpuuteta tuohonkaan...
t. Ruma mies - Anonyymi
Joo-oh vielä jotain "myrkky-tteemua" teenä jotain .... noniiin joo sellaista jotain...'
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117141- 954711
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594667Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee503833- 513768
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263323- 502703
- 372564
- 372272