Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
5159
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Suurin+osa+ihmisistä+selviää+näistä+seksiasioista+ihan+ilman+raiskaus-uhkaa.+Ja+aina+ei+ole+kyse+vain+"pirkka-seksistä".++Spontaani+seksi+toimii+aivan+loistavasti+ja+molemmat+voivat+olla+tilanteeseen+tyytyväisiä.
23.09.2019 10:06
Eli+tarkoitatko,+että+mies+vonkaa+jokaista+kohtaamaansa+naista?
Ja+jos+mietitään+sitä+naisen+kannalta...jos+tarjonta+on+surkea,+saattaa+se+yksinäisyys+olla+todellisuutta.
23.09.2019 10:00
Itse+taas+suosin+sitä,+että+puhutpa+paljon+tai+vähän,+tarkoita+mitä+sanot.
23.09.2019 09:58
Telaketjut+kommentistasi+tulikin+mieleen.
23.09.2019 09:55
Kyllä+sitä+kommunikointitaitoa+ja+vuorovaikutustaitoja+on+hyvä+opettaa+sekä+miehille+että+naisille.+Jos+mies+kuulee+sanan+ei+sanana+kyllä,+ei+juuri+auta,+jos+nainen+sanoo+selvästi.
Toisaalta+on+myös+hyvä+huomata+,+että+ihmisillä+on+erilaisia+tapoja+ilmaista+itseään+ja+jos+haluaa+toisia+ymmärtää,+on+myös+itse+nähtävä+vaivaa+asian+eteen.+Valitettavasti+maailma+ei+pyöri+siten,+ettei+koskaan+tarvitse+itse+tehdä+mitään,+vaan+kaikki+tulee+helposti+ja+valmiiksi+pureskeltuna+eteen.
23.09.2019 09:51
Eikö+se+miesten+kohdalla+ole+ihan+samoin?
23.09.2019 08:38
Ihan+vaan+vinkkinä,+masennus+ja+itsetuntopuutteet+eivät+korjaannu+kirjoittelemalla+täällä+pillun+puutteestaan.+Päin+vastoin.
Etsi+jokin+toinen+tapa+hoitaa+madennusta+kuin+hokemalla+joka+päivä+ettet+saa+naista+koska....
Jos+se+pillu+on+sinun+elämäsi+kiinnekohta+tämän+palstan+lisäksi,+kannattaa+kuunnella+niitä+neuvoja,+joissa+kehoitetaan+etsimään+ensin+elämä,+johon+sen+pillunkin+sitten+voi+tuoda.+Ja+toivottavasti+siinä+vaiheessa+olet+jo+huomannut,+että+kukaan+ei+halua+olla+vain+pillu.
23.09.2019 08:18
Oletko+mustasukkainen,+kateellinen....olisitko+sinä+halunnut+tehdä+niin?
23.09.2019 08:11
Jos+tapaisin+jonkun+miehen+,+joka+jupisee+itsekseen,+että+olen+ruma+ja+köyhä+ätmi,++enkä+siksi+saa+koskaan+pillua,+hiipisin+hyvin+hiljaa+takavasemmalle.....
23.09.2019 08:08
Sinäpä+sen+sanoit.
23.09.2019 08:00
Naisia+ei+kiinnosta+ätmit.+He+ovat+luultavasti+lueskelleet+juttuja+ätmeistä+täältä+sinkkupalstalta+ja+ymmärrettävästi+tähyävät+ihan+muualle.
23.09.2019 07:54
Luulen+sen+johtuvan+siitä,+että+he+ovat+lukeneet+tätä+sinkkupalstaa.....
23.09.2019 07:51
Niinhän+ne+potkut+näkyivät.+Vatsa+oli+välillä+ihan+omituisen+näköinen,+kun+mussukka+vaihteli+asentoa.+
Se+oli+mukavaa+aikaa+ja+jännä+tapa+kommunikoida+sen+tulijan+kanssa,+kun+käsiä+piti+vatsan+päällä+ja+välillä+piti+painaa+vastaan,+ettei+toinen+tullut+kyljestä+läpi.+Ne+olivat+hienoja+hetkiä.
23.09.2019 07:44
Ihana+kertomus!
Eihän+se+erottava+seinämä+niin+paksu+ole,+etteikö+ääni+läpi+kuuluisi.++Ne+vaistotkin+ovat+mielenkiintoisia.+Usein+ne+mussukut+taitavat+aloittaa+sen+potkiskelun+ilta-aikaan+,+kun+olisi+oikeastaan+se+nukkumisaika.+Varsinkin+loppuraskauden+aikaan+ne+pienet+kantapäätä+tunkivat+kyljestä+läpi,+taisi+olla+vähän+ahdasta+:)
22.09.2019 23:11
Niinhän+se+on,+että+sydämen+ääni+rauhoittaa,+tuttu+ja+turvallinen.
22.09.2019 22:59
Minun+kaikki+lapseni+ovat+olleet+yli+nelikiloisia++ja+kyllä+heidän+synnyttämisensä+on+ihan+työstä+käynyt.
Pieni+ihminen+on+tosi+pieni,+tuoksuu+ihanalle+ja+tuhisee+hellyttävästi.
22.09.2019 22:42
...live....
22.09.2019 22:37
Vai+niin.+Olen+muuten+kuullut+ihan+lise-elämässä+nuorien+naisten+sanovan,+että+heidän+ikäiset+miehet+ovat+niin+lapsellisia,+ettei+jaksa+kiinnostaa...tiiä+sitten...
22.09.2019 22:36
Ei+se+synnyttäminen+mitenkään+luonnotonta+ole.
On+muuten+olemassa+tutkimus+siitä,+että+vauva+tunnistaa+laulun,+jota+hänelle+on+laulettu+tai+soitettu+silloin+kun+hän+oli+vielä+siellä+kohdussa.
En+tiedä+kun+en+mies+ole,+miten+miehen+isyys+syntyy,+mutta+voisin+kuvitella+sen+lähtevän+aika+hienosti+liikkeelle+vaikka+synnytyksen+jälkeen+vauvan+kylvettämisellä+tai+iholla+pitämisellä.+Luulen,+että+isisen+kannattaa+panostaa+siihen,+että+ovat+mukana+jo+ihan+alusta,+nuuhkimassa+sitä+pientä+tulokasta,+pitää+häntä+iholla,+silitellä,+helliä.+Tietysti+se+on+isen+valinta+kuinka+he+siinä+mukana+ovat.
Itse+ajattelen,+että+yksi+parisuhteen+hienoimpia+asioita+on+jakaa+se+synnytyssalin+kokemus+yhdessä.+En+tosin+tiedä,+kun+ei+minulla+ole+siitä+kokemusta,+voin+vain+kuvitella+mikä+tuki+isästä+on+,+kun+ei+se+taida+ihan+kivuttomasti+nykyäänkään+sujua.
22.09.2019 22:28
Ihmiset+eivät+saa+kaikkea+helposti+ja+heti.+Se+on+elämän+realiteetti.+Elämä+ei+anna+aina+kaikkea+sitä+mitä+haluaa,+ei+kenellekään.+Hannu+Hanhia+on+lopulta+vain+Aku+Ankassa,+me+ihmiset+tarvomme+täällä+tavoitellen+hyvää+ja+kaunista.+Joskus+saamme,+useimmiten+emme+ja+se+on+hyvä+sisäistää,+että+voi+iloita+niistä+pienistä+asioista,+joita+on+jokaisella+siinä+ympärillä,+jos+osaa+katsoa.
Pettymyksiä+elämässä+piisaa+ja+hiton+mukavaa+olisi+jos+niin+ei+olisa,+vaan+elämässä+paistaisi+aina+päivä.+Se+vain+ei+ole+niin.+Pettymykset+ja+turhautumiset+kuuluvat+elämään.+Ja+jos+aina+purkaa+kiukkuaan+toisille+ihmisille+käyttäytymällä+huonosti,+huomaa+lopulta+olevansa+todellakin+yksin.
22.09.2019 22:18
13 / 258