Vapaa kuvaus

Aloituksia

352

Kommenttia

1616

1. Ilmaseinät, tekniikan läpimurto Pattayalla.

Pattayan landella on suomalaista rakennustietämystä hyödyntäen keksitty ilmaseinät. Pääsuunnittelijan raportista ote:
    Pattaya
    20
    30
  2. Rock Thaimaassa.

Valveutuneet ravintola-arvostelijat ovat päätelleet, että otsikon aihe ja siihen liittyvät liiketoiminnat on satua. Täm
    Pattaya
    5
    30
  3. Vappupäivän matkailumiete Chiang Maista.

Sallittaneen vaikkakin soraäänin arvelen pieni mielenkohotus täältä Cjiang Maista sinne .... sanoisinko ...... en kuiten
    Pattaya
    14
    29
  4. Kansainvälisen filmausryhmän matkailut.

Olen ollut havaitsevinani rakkaiden ryhmään kuuluvan vallan sisäpiiriläinen joten ajattelin vähäisen tuota puheenaihetta
    Aasia
    1
    29
  5. Kaveria ei jätetä.

Ai niin ensin tietysti toivotan hyvää huomenta sinne kaamokseen ja sitten itse otsikon aiheesseen. Sanontahan kuuluu ett
    Pattaya
    24
    29
  6. KIERROSLUKUKIIHOTTAJA PATTAYAN SAVOSSA.

Ystävämme vahingossa hoksannut, miten moottoripyörää ohjataan on hoksannut itselleen tärkeimmän mootoripyörän ominaisuud
    Pattaya
    6
    29
  7. Mielipide Chiang Maista.

Ihan vain viimeaikojen kirjoituksiin viitaten päädyin muutamaan sanaseen. Minulle on käynyt täysin selväksi henkilön, j
    Pattaya
    5
    29
  8. SENSSU tarkentaa Senssulle tarkennusta.

Otsikon asiassa kohteliaimmin päädyin tapani vastaisesti antamaan kommenttini, mutta kun lukaisin junttilan aamun ensimm
    Pattaya
    7
    28
  9. Kysymys Pattayalla matkaileville.

Koska baarielämä olennainen osa Pattayalla matkaileville mm. istuskellen juoden kahvia terdellä katsellen ihmisvilinää,
    Pattaya
    70
    28
  10. Moottoripyöräilyä vappuna Chiang Maissa.

Terveiset täältä Chiang Maista kaikille motoristeille, varsinkin heille joilla paljonnappuloita sarvissa. Vaimo tuossa o
    Pattaya
    10
    28
  11. Miksi, miksi, miksi.

Terveiset 2010 aktiivikirjoittajalle seuraavin kommentein. No en sitten parempaa keksinyt. Miksi mun pitäis rekisterö
    Pattaya
    12
    28
  12. Pattayan palstamatkailijan elinkustannukset.

Matkaillessa tulee ottaa huomioon lukuisia eri kustannuksia, kuten ensinnäkin lennähdyslippu ja varmistaa myös piipahduk
    Pattaya
    1
    28
  13. VIIDENTONNIN KUKSAKUVA.

Perustietona TT:n lausuen Numballe että älä sinä osallistu vedonlyöntiasiaan, koska asia ei kuulu sinulle ja tähän viita
    Pattaya
    18
    28
  14. Napanarssun omakuva omasta mielestään.

Vaikka itse sen sanonkin niin olen aika reippaasti keskivertoa älykkäämpi. Minua pidetään mukavana, hauskana, kilttinä j
    Pattaya
    0
    28
  15. Googlematkailua Asiantravel.

Kun tahtoo uskotella että on pelipaikalla ja sattumoisin jokin juhlapäivä, niin voigooglata aiheesta, mutta ..... mutta
    Pattaya
    0
    27
  16. Huvittava matkailunäkökanta.

Luin seuraavan näkemyksen Pattayaa kohtaan: "Pattayalla ökyveneen omistaminen saattaisi houkutella rosvoryökäleen paika
    Pattaya
    51
    27
  17. Ajoneuvokiinnostusta suomesta thaimaahan.

Pattayan rakkailla on monta yhteistä mielenkiintoa, on ufot, jahdit, on mobedit, on laatumoottoripyörät, autoista Fokuks
    Pattaya
    3
    27
  18. Huvilakausi Thaimaassa.

Suomen suvi on lyhykäinen huviloiden omistajien tuon vuodenajan käyttäen mahdollisimman tehokkaasti asialle omistautunei
    Thaimaa
    2
    27
  19. Thaimaalainen pihvi.

Otsikon herkku luonnollisesti on kaikkien mieleen, vaikka uunilohikin jota silakkalaatikoksi matkailematon kutsuu, on hy
    Pattaya
    27
    27
  20. Jalopuisen rakennuksen jalostaminen Chiang Mai.

Nyt korona-aikana kun ihmiskohtaloita koetellaan monella tavalla, kuten matkailupalstakirjoituksistakin voi todeta, että
    Pattaya
    24
    26