Valveutuneet ravintola-arvostelijat ovat päätelleet, että otsikon aihe ja siihen liittyvät liiketoiminnat on satua.
Tämän johdosta pienoinen kompanen valokuvan myötä, missä on tiedolla, että on Thaimaassa, vaikka nimellä googlaus viekin toisaalle?
https://aijaa.com/6zLLnP
Rock Thaimaassa.
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Milloin ja missä on tuosta senssun jostakin löytämästä kuvasta mysteeri mutta tästä kuvasta ei. https://aijaa.com/vOjkrJ
Trooppinen puisto oli hienossa kunnossa tänään ja mukavan väljääkin oli.
Senssu aina puhuu googlematkoista ja kyselee "todisteita". Mutta itseltään ei löydy omia ajankohtaisia kuvia. Koskaan.Miksi sinulle laittaisi ajankohtaisia Lotaskuittia enemmän että saisit tarinoida omaishoitajan lähettämistä?
- Anonyymi
netti on täynnä kuvia ravintoloista, helppo kopioida.
- Anonyymi
Nongi on nätti aijaana wyW22I
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134