Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
352
Kommenttia
1616
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Moikka.
Joo olihan noita.
Muistan höyrykoneen, vedet säiliöön ja tuikku alle, sekä vauhtipyörästä kuminauhoja ja lankoja eri vehkeisiin niitä pyörittämään.
Asuttiin kerrostalossa mutta mulla silti huoneessa höyläpenkki ja vähän työkaluja, joilla sitten jotain näpertelin, lopuksi pari sähkökitaraa.
20.06.2024 22:14
Jatkan hieman kun jopa löysit kaavion.
Käytin termiä väärin koskien Pattayan viemäriverkostoa, tarkoittaen että ongelma-alueilla avoviemärit suljettiin ja siellä muodostuvat metaanit pumpataan pois hyötykäyttöön.
Löysin jopa sitä koskevan kaavion.
Kerroppa Tyttö montako kilometriä näitä ongelma-alueilta suljettiin?
Kaaviossasi on säiliöitä, montako niitä on ja minne sijoitettuna?
Hyötykäyttöön vallan pumpattu, no mikä se hyötykäyttö on ja missä?
20.06.2024 22:02
En ota kantaa kloonisyyläsi esiintymiseen minuna ja Numbana, mutta minusta on edelleenkin hauskaa että sinä käytit viisastellessasi termiä väärin jolla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
Sun termis on muutenkin hauskoja rakennusexperttinä kuten betoniliemi ja ruiskubetonoimalla ruiskurappaaminen, tuollaiset sammakot kuuluu vain kaltaisellesi puumajan rakentajalle.
Sun on hyvä palauttaa mieliisi puheena olevassa asiassa mitä bablasit että rakennuksen viemäriverkossa on paineita ... huippuimuria katolle korvausilmaputken päähän ym. tuubaa.
Selittelet uskottavuuttasi aijaamalla thaimaalaisen koulun papereita, aijaappa suomalaisen koulun paperit, joiden mukaan olet rakennusteksnikko.
Muistin virkistämiseksi minä olen ollut samoissa kohteissa samaan aikaan rakennustyön- ilmanvaihtotyön- ja kiinteistön viemäri- ja vesijohtotöiden henkilökohtaisesti vastuunalainen työnjohtaja.
Minne on kadonnut sun bestis 44 joka on valtakunnallisen rakennusliikkeen pääkaupunkiseudun päällikkö ..... ???
20.06.2024 21:47
Sait siis internetorgasmisi kirjoittamalla ... katso ylempää ..... että sait oireilullesi aihetta.
Jatka toki, ei haittaa.
Aasi kirjoitti kaatopaikasta, pitää paikkansa.
20.06.2024 18:31
En viitsi tähän vänkään tämän enempää ottaa kantaa, sukittakaa rakkaat vesijohtoverkkonne putket jos niin tahdotte, teidän tulee vain ensin kehittää Kymppinne kanssa laitteen 8 mm putkista lukien hieman suurempiinkin, mutta onhan teillä jo tekniikka avoviemäreihin asti joten simppeliä teille.
https://www.putkiuudistus.fi/sukituksen-perusteet/
20.06.2024 17:59
Taidat saada jälleen kaipaamasi internetorgasmin.
20.06.2024 17:09
Ja talvisin mopoissa ja satapiikissä oli takana NAPPULARENKAAT vaan ei NOKKAPYÖRÄSSÄ.
20.06.2024 16:57
Sen verran kommentoin että joo kyllä olet sinä ollut ja olet voimakas.
Ja on tuo sun moottoripyöräilys myös vahva laji kun täytyy edelleenkin viitata mopoikään.
Minä olen kaatunut mopolla ja satapiikillä talvella niin monta kertaa, että niitä ei voi edes laskea.
Tehtiin kaikenmoisia ratoja "Nokkapyörässä" nastat vaan ei takana ja leikittiin.
Fillareissakin oli eturenkaan päällä sellaiset rautalangasta väsätyt, kaupasta ostetut.
Olen siis kaatunut niin polkupyörillä, mopoilla ja myös satapiikillä.
20.06.2024 16:53
Niin ja muista toki kun sulla on kokko täällä thaimaassa syystä että junttilassa on juhannus, niin juhannus on myös hyvä peruste sille, että sun täytyy ottaa kännit.
20.06.2024 16:08
Bing.
Et tanssi vajakkien mukaan, mutta olet esittänyt vedonlyönnin "Vajakillesi" kuitenkin ja luikkinut.
Minä olen vuosia sitten hyväksynyt vedonlyöntisi edellytyksellä että osoitat uskottavuutesi.
Olet kyllä varsin runsaasti aijaillut, vaan ei osoita uskottavuuttasi.
Et kykene muuhun kuin sanoihin ja noihin typeriin aijauksiisi.
"Jos tahdot perhepotretin" ..... et kykene, siksi paljon sanoja.
Sinä olet savolainen, se riittää eikä eedeniä ole olemassa.
20.06.2024 15:59
VoiNyVittu en siis ollut kovin kauaa olemassa, vaan taas mielikuvitusta.
17.06.2024 12:39
Ja taas omaan nilkkaan:
"Phuketin pyllistäjä oli jo toista kertaa naimisissa."
Tyttö2010Neitinen99;9%ExienLeipoja leipomassa kolmatta exäänsä.
17.06.2024 10:23
Kiitos tiedosta, olen siis nyt siirtynyt olemukseen kattilakaveri, olen siis olemassa, voi mikä helpotus, kiitos Tyttö2010Neitinen99,9%Bimbo.
17.06.2024 10:19
Tyttö2010Neitinen99,9%Yhdenmiehen teatteriaan pääartistina hoitaessaan siirtyy pian mummun mökille toteamaan että Kymppi puhuu asiaa.
16.06.2024 07:57
Joo en väitäkkään että et olisi sukellellut, mutta kyseessä on se että ne jotka ei ole snorklannut, ei ole kokenut sitä osaa oikeasta thaimaasta.
Aivan sama juttu, sinä selität kokeneesi thaimaan tuppukylät, mutta katsos kun he jotka ei ole kokenut tuppukyliä, niin eivät ole kokeneet sitä osaa oikeasta thaimaasta.
Koita nyt jo viimein ymmärtää että sinä et ole kaikki vaan että sinä olet vain minä, minääää ja MinääääÄÄÄÄÄÄ.
16.06.2024 06:37
Lue aloituksesi apina.
Mikä on pilleritasapainosi, olenko tänään olemassa?
16.06.2024 06:33
Voi hyvänen aika sentään taasen mikä aktivoituminen 20 minuutissa tuollaisen pärrän laatimiseen.
16.06.2024 06:09
Huomenta.
Olen saanut aikamoisen pärrän aikaiseksi sanonnalla aito thaimaa, joten selvitän hieman.
Ensinnäkin tarkoitukseni toteutui, rakas aktivoitui ehkä noin sata kertaa aiheen johdosta oireilemaan.
Aitous muodostuu kokonaisuudesta.
Thaimaan nykyajan kokonaisuus, eli nykyajan aitous muodostuu yhdessä kaikesta mitä thaimaa sisällään pitää.
Se siis pitää sisällään Pattayan, Hua Hinin, Chiang Main juuri sellaisena kun ovat.
Mutta ne on murto-osa kokonaisuudesta.
Ehkä järjettömin palaute aiheesta oli, kun Tyttö2010Neitinen99,9%Selittelijä latas että myydäänhän paljon ohjattuja retkiä ja kohteisiin tutustumisia.
Oikeaan thaimaahan kuuluu myös snorklaukset nauttimaan värikkäästä vedenalaisesta oikeasta thaimaasta, ei sitä voi kokea ellei snorklaa, mutta Tyttö ei sitä vahingossa hoksannut.
Pähkinän kuoressa, ihminen jolla ei ole omakohtaista kokemusta kokonaisuudesta, vaan ainoastaan Pattayanäkökanta Pattayan ollen kuten kerrottu, hyvä tukikohta josta piipahtelee sinne ja tänne, ei suppealla näkökannallaan koskaan koe oikeaa thaimaata muuta kuin murto-osan siitä.
Hauska kloonifeikkiteatterin tuotos on että Laiffi 4 kertaa Pattayalla käyneenä tietää yhtä paljon oikeasta ja aidosta thaimaasta kuin tyttö metropolilainen joka väittää avioituneensa Tinderin kanssa ja asuu nykyisellaan Eedenissä.
16.06.2024 05:45
NÄITÄ LISTOJA TYTTÖ2010NEITINEN99,9%iDIOOTTI ON LAATINUT LUKUISIA.
Häntä ei lapsena kiinnostanut poikien lelut siten kuin muita poikia.
Hän unelmoi 50- luvun kellohameista ja tanssiaisista.
Hän ihailee nahkaan pukeutuneita moottoripyöräjengiläisiä.
Hänestä olisi ihanaa olla HD-nainen, jolla on nahkaiset hapsuhousut ja rikas mies.
Hän tykkää imeä vähän paksumpia sikareja poikaporukalla ja laittaa kuksaan laatujuomaa.
Tytöissä on tauteja kuten superkuppa ja siihen ei antibiootit tehoa.
Hän tykkää kukkasista ja niiden kuvaamisesta eri asetuksilla.
Hän ei ole koskaan maksanut naisseurasta, eikä suostu milloinkaan kertomaan mitä hän on tehnyt Pattayalla lukemattomilla käynneillään. Kertoi vain että on hienoa kun on pesukone airbnb-asunnossa.
Hänen ohjeiden mukaan isän tehtävä on pelotella lapsia ja kiduttaa niitä ötököillä viidakossa ilman sähköjä, puhelinta ja ilmastointeja viikon verran.
Hän löytää itse ruokapaikkansa, kurkistamalla ovesta millaista porukkaa siellä istuu.
Jos ruoka on pahaa viisi kertaa peräkkäin, hän hylkää sen ravintolan.
Hän haikailee "aidosta Thaimaasta" joka löytyy hänen mukaansa maalta mutta siellä ei ole hänen mielestään muuta tekemistä kuin odottaa kuolemaa riisipellon laidalla.
Hänellä on Thaimaan ainoana henkilönä asetettu ikäraja kansallispuistoon, jossa äidit kantavat sylivauvojakin puroon uimaan.
Hän on rikas mies, joka pitää excel-taulukkoa kuukauden ruokamenoista.
Hänen mielestään liikunta on aivan hullun hommaa, koska sitä voi katsella telkkarista.
Hän mittaa lääkärinsä kanssa testosteronitasot katsomalla onko hiukset päässä vai ei. Jos on, niin kaikki on kunnossa.
Onneksi hän jakaa meille viisauttaan:
Lada 1200 on ainoa auto maailmassa joka kestää ydinsodan.
10.000 annosta täällä nautittuna, antaa varmasti pohjaa sille mikä on hyvä ruokapaikka.
Kotipolttoiseen tehdyt boolit tulee tehdä juhliin vuorokautta ennen, että alkoholi ehtii sekoittua plissiin. Mikäli alkoholi ei ole sekoittunut ja miedontunut juomakokonaisuuteen, niin nautittaessa se on raakaa tavaraa elimistöön ja seuraamukset on kuin känninen ja väkivaltainen Neito selvinkin päin.
Onneksi en ole valinnut urheilijan uraa yksikin 25 vuotias entinen jalkapalloilija kuoli muutama päivä sitten tuntui todella pahalla kun luin entinen urheilija 25 vuotiaana, jotain on tuossa urheilupuolella pahasti pielessä.
Isäni ja veljeni kuolivat ja molemmat ovat jättäneet perintöä minulle, jota en ole saanut vielä
Toki perinnönjako on jo tehty ihan käräjäoikeuden määräämän pesänjakajan mukaan
Toki jouduin maksamaan perintöverot. Hullu Oulun sisareni yrittää miehensä kanssa pitkittää perinnönjakoa ja ovat sitä pitkittäneetkin jo kohta 6 vuotta
He itse on vetäneet tilinsä tappiin ja nyt taitaa olla, että voitin pitkällä juoksulla heidät. Minun elinkustannukset eivät pakota minua myymään rahapulassa.
Hullu Oulun sisareni yrittää miehensä kanssa pitkittää perinnönjakoa ja ovat sitä pitkittäneetkin jo kohta 6 vuotta. Talo meni harakoille, mutta metsä kasvaa.
Mutta todella kiitän Jumalaa Jeesusta Kristusta, että on säästänyt minut tuolta. Itselleni olisi käynyt todella huonosti Suomessa tässä tilanteessa.
Ajatuksia Suomeen muutosta:
Se on kesän kestävä sairaalamatka Mehiläiseen yksityiselle Hankasalmen sukumökissä asustellen. Haemme vaimolle ja minulle vammaistukea Kelalta.
Menen siskon luo Kotkaan asumaan koska sisko ja possot kovasti odottaa, syön paljon suolasilakkaa.
Huhtikuussa on lennot ja tavarat saa jäädä vaimon taloon, vaimolle ostettiin uusi PCX.
Mietin irtaimiston rahtaamista Suomeen ja sitä voisikin Espanjaan muuttaa seuraavaksi, kun Thaimaa on niin paska maa.
Olen Suomessa vuoden verran ja palaan kun siltä tuntuu.
Tulen elokuussa hesaan ja olen jokusen kuukauden perhesyistä, käyn Jyväskylässä ja Kotkassa moikkaamassa tuttuja.
Sitkeä ylikypsä pihvin muuttuu mureaksi, kun sitä paistaa lisää. Thaimaalaiset ei ymmärrä tätä vaan paistavat liian vähän.
15.06.2024 04:55
Myös tällainen lista on julkaistu ...........
Tehdään pieni erakko / kokemus / sosiaalisuus / aktiivisuustesti.
Koska Saarijarmo olet viimeksi tehnyt jotakin seuraavista:
-Työtä tai töihin rinnastettavaa asiaa joihin liittyy joku muukin kuin sinä tai vaimosi?
-Uinut meressä? Siis uinut puoli tuntia tai enemmän, etkä lillunut kuin tamponi.
-Uinut uima-altaassa? Siis uinut puoli tuntia tai enemmän, etkä lillunut kuin tamponi.
-Käynyt suomalaisten kanssa baarissa, ravintolassa tai vaikka keilaamassa?
-Käynyt katsomassa jalkapalloa, thainyrkkeilyä, konserttia tai muuta showta?
-Käynyt kenenkään muun kanssa ulkona missään, kuin vaimon?
-Käynyt kävelemässä tai patikoimassa yli viisi kilometriä?
-Tehnyt punnerruksia, leuanvetoa, hypännyt hyppynarua, vatsalihasliikkeitä?
-Ajanut polkupyörällä yli viisi kilometriä?
-Grillannut itsetehtyjä vartaita ja laadukasta lihaa?
-Milloin viimeksi joku kaveri / ystävä on käynyt luonasi kahvittelemassa?
-Milloin olet ollut road tripillä kaveriporukalla tai vaimon kanssa?
-Milloin sinua on joku pyytänyt viimeksi kylään Thaimaassa?
-Milloin viimeksi olet viettänyt kostean saunaillan miesporukalla?
-Milloin olet viettänyt lastesi kanssa viimeksi iltaa?
-Thaimaa on golfin Mekka. Oletko milloin viimeksi golfannut?
-Milloin olet viimeksi katsonut kavereiden kanssa jotakin urheilua telkkarista ja ottanut siinä heidän kanssaan olutta?
-MIlloin olet viimeksi jutellut lastesi kanssa videopuheluita?
-Milloin viimeksi olet ostanut merkkivaatteita tai kengät?
-Omistatko laisinkaan lenkkareita?
-Milloin pelasit viimeksi jotakin oikeaa peliä muiden kanssa? Sulista, futista, tennistä, paddlea, snookeria, pingistä, kössiä, vesipalloa tms?
-Milloin ajoit viimeksi autolla kauemmas, vaikkapa Bangkokiin?
-Milloin olet viimeksi ollut yhdynnässä jonkun muun kuin itsesi ja jonkun kesäkurpitsan kanssa?
-Montako "kaatoa" sinulla on ja moniko niistä on ollut ilmainen?
-Milloin olet viimeksi käynyt hieronnassa?
-Milloin olet viimeksi käynyt parturissa?
-Milloin olet viimeksi käynyt temppelissä suorittamassa buddhalaisia riittejä?
-Milloin olet viimeksi auttanut jotakuta, ilman että odotat vastapalvelusta?
-Oletko koskaan ajanut yli 600 kuutioisella moottoripyörällä, ajoitko polvi maassa ja kuinka kovaa?
-Millä MP- kurssilla kävit, ennenkuin aloit ajamaan Thaimaan vaarallisessa liikenteessä isoilla skoottereilla?
2010
15.06.2024 04:49
4 / 81