Ristiriidassa on Saaridenson ja Senssusbugen jutut. Toinen sanoo että maalla ainoa tekeminen on kuoleman odottaminen riisipellon laidalla ja toinen hölöttää aidosta Thaimaasta, joka löytyy viidakosta ilman sähköä.
Olisiko Senssu katsonut hieman liikaa näitä seikkailu- realityjä vaiko Gordonin makuseikkailuita?
Kellohamesihteeri tarjoaa erittäin yksinkertaiseen ja matkailuaiheiseen kysymykseen vastaukseksi aktivointeja ja impulsseja, jotka eivät ole vastaus laisinkaan, vaan kummallista luikertelua.
Kerro Saarisulttaani lopultakin mikä on se aito Thaimaa ja milloin ja missä olet viimeksi aidossa Thaimaassa tuppukylällä nautiskellut aidoista ravintolaelämyksistä ilman "trip trappeja"?
Hirveästi et näillä makumatkoillasi ole saanut irti elämyksiä. Ainoa matkakertomuksesi toistaiseksi on: "Noh, apinatemppeli on apinatemppeli", kun olit poikaporukalla Lopburissa apinatemppelissä.
Totuus oli että et ollut, vaan roikuit palstalla silloinkin. Kävit siellä saavuttuasi Thaimaahan 2015, tai itseasiassa vaimosi vei sinut sinne ja kertoi naamakirjassa että: "Vein läskisilmän katsomaan apinaa".
Minä voin kertoa kymmenkunta tarinaa ulkomuistista noista tuppukylien kokemuksista, mutta annetaan puheenvuoro väitteen esittäjälle itselleen.
2010
Sekavaa sekoilua yksikkökaksikolta
53
543
Vastaukset
- Anonyymi
"Minä olen kokenut erittäin paljon sellaista mitä sinä et tule koskaan trippeleittesi kanssa kokemaan."
Sinulta senssukka ja/tai NumBalli on useampi kysynyt esimerkkejä näistä kokemuksistasi. Et ole vastannut, koska nämä kokemuksesi ovat vain mielikuvituksesi tuotetta?- Anonyymi
Minulla olisi ulkomuistissa vaikka heti kymmenkunta mielikuvituksen tuotetta, mutta ei ole syytä niitä julkaista, koska aivopesu on jo toiminut, sinä ajattelet minua tänään, huomenna ja loppuelämäsi, se on varmaa eikä mielikuvitusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla olisi ulkomuistissa vaikka heti kymmenkunta mielikuvituksen tuotetta, mutta ei ole syytä niitä julkaista, koska aivopesu on jo toiminut, sinä ajattelet minua tänään, huomenna ja loppuelämäsi, se on varmaa eikä mielikuvitusta.
Tokihan sinulla on, olethan Pasasen mielikuvituksen tuotetta, mielikuvitusystävä Sensei Aivopierusaari, jolta pääsee sarjatuotannolta näitä molempia, alapään- ja yläpäänkosteita aivopieruja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tokihan sinulla on, olethan Pasasen mielikuvituksen tuotetta, mielikuvitusystävä Sensei Aivopierusaari, jolta pääsee sarjatuotannolta näitä molempia, alapään- ja yläpäänkosteita aivopieruja.
Niin ja sinä Uunå ajattelet tänään, huomenna ja loppuelämäsi Pasasen mielikuvitustuotetta.
Grattis, ole onnellinen kohtalosi kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja sinä Uunå ajattelet tänään, huomenna ja loppuelämäsi Pasasen mielikuvitustuotetta.
Grattis, ole onnellinen kohtalosi kanssa.Niin ja vaihdat sanaa jopa mielikuvitustuotteen kanssa ...... dingdong, tuut tuut ja piipaa.
- Anonyymi
Kiitos Tyttö2010Neitinen99,9%Aivopesty että osoitat aivopesusi tehokkuuden joka päivä.
- Anonyymi
Jaaha!! Kuuluisa Joku kirjoittelee aivopieruja palstalle.
- Anonyymi
Aito thaimaa löytyy jo tästä minun maleksimisalueeltani, minua pätkään kiinnosta mitkään triprapit, kymmenen vuotta tekee 3600 päivää thaimaassa joka päivä aamiainen ja kaksi ruokaa tekee yli 100.000 ateriaa täällä syötynä, luulenpa että siinä on melkoisesti kokemusta ruokailusta täällä, näistä 100.000 on promille tehty itse, joten siihen mahtuu ruokala jos toinenkin, ruokakärryt, torit riisiä muovipussissa, riisiä tikunnokassa, grillattua riisiä, on tahmaa, halpaa kallista jasminia, tummaa riisiä... olen syönyt kaikki hedelmät mitä täältä löytyy satoja kertoja,osaan erottaa milloin durian on kypsää samoin jackfruit... eniten pidän vesimelonista ostan monta kerralla jääkaappiin... josta syön ne puolikas kerralla lusikalla.
jokainen joka on matkustanut paljon, osaa hakea ruokapaikkansa, ilman mitään triptrappeja, kädettömiä ukkoja... ilmeisesti ainoat matkat on pattayalle, miten helvetissä pärjäsitte 20 vuotta sitten kun noita trirappeja ei ollut olemassakaan...
> § <- Anonyymi
Minä olen siis vallan hyvin ravittu, resuperseet.
By NumBall HHN 63v. - Anonyymi
100.000 ruokailua jaettuna 3600 päivällä tekee melkein 28 ruokailua päivässä.
Ei ole ihme jos masu pikkasen pömpöttää ja ei ihan niin pikkasenkaan.
- Anonyymi
Kikkelis kokkelis... kerran lennettiin ryppy-hanuri-lennolla aimon kanssa, se oli sellainen kekomus, mitä te resuperseet koskaan triptralleina tule kokemaan.
Kävästiin aimon kanssa, lento koneen, wessassa vähän niinku ns. fiillaamssa ja höylläämässä, se oli aika tuikka kokemus, koska vaikka aimo sutjakka kaveri niinku Puppekin ollen, niin Minä, MINÄ voin vakuutta, että minä verrattain hyvin ravittu ollen... ei sinne pattayan boisseille suunnitetltuun vessaan meinaamee mahtua, ja aimo mua kuin koppakossa hypytti.
Ouh ...KHIAI!... aah, melkein tässä tulee internettiliitoorava, muistellessa kokemustani.
Tiedättekö reppanat mitä on 10.000 kerholainen, minä, Minäpääs... MINÄPÄSSI olenkin sellainen, ja lentokapteeni.
Lento kentällä jaloitellessa läpi valaitumisessa.... metallin valaisin piipaa tuuttasi ping ping PING, ja sitten rönkteniin laittoivat, toki ensin epäilivät, että minulla olisi kirpputorilta aimoni ostaman upseerien gee-paitani alla, piilotettuna kirppusirkus rin tin tin tai naapurin mummon sii tin tin... NASAN doppareita molempien ollen, toisen ollen Ladanautti.
Nöh röh röh sano posso, ja rönktenin kuvista sitten selvisi, että olin syönyt viisi purkkia tonnikalaa, eikä tässä vielä kaikki, kun ulkoistivat sairaalassa ne tonnikalapurkit, ja avasivat ne, niin kertoivat, vaikka minulla jo ollen diagnoosi tältä palstalta, ja kolmelta suomen yliopiston professorilta, niin niissä purkeissa, voin vakuuttaa, neljässä ei ollut aito tonnikalaa, mutta yhdessä oli.
Sanonko ... jääköön sanomatta ... sanonpas, enpäs kerro, mutta minä, minääÄÄ...
Olin tulla hulluksi.- Anonyymi
Aivopesu toimii... ajattele minua tai minua, olemmeko me molemmat olemassa?
- Anonyymi
En minä tiedä mikä on sinun tarkoittama aito thaimaa, minulla se aito thaimaa on läsnä kokoajan, 24/7 pattaya ei ole aitoa thaimaata, hua hin on, varmasti, tätä ei ole rakennettu turismia silmällä pitäen, pattaya on halpaa betoniviihdettä, meret ja ilma on turismipilannut, väkeä tulee enemmän kuin on tarpeen, ja luonto pystyy kantamaan, saas nähdä mikä on pattayan tilanne, 10 - 50 vuoden kuluttua, jos turismi jatkuu samanlaisena, onko pattaya silloin vain iso slummi missä vain köyhillä on pakko asua..
Huomenta.
Olen saanut aikamoisen pärrän aikaiseksi sanonnalla aito thaimaa, joten selvitän hieman.
Ensinnäkin tarkoitukseni toteutui, rakas aktivoitui ehkä noin sata kertaa aiheen johdosta oireilemaan.
Aitous muodostuu kokonaisuudesta.
Thaimaan nykyajan kokonaisuus, eli nykyajan aitous muodostuu yhdessä kaikesta mitä thaimaa sisällään pitää.
Se siis pitää sisällään Pattayan, Hua Hinin, Chiang Main juuri sellaisena kun ovat.
Mutta ne on murto-osa kokonaisuudesta.
Ehkä järjettömin palaute aiheesta oli, kun Tyttö2010Neitinen99,9%Selittelijä latas että myydäänhän paljon ohjattuja retkiä ja kohteisiin tutustumisia.
Oikeaan thaimaahan kuuluu myös snorklaukset nauttimaan värikkäästä vedenalaisesta oikeasta thaimaasta, ei sitä voi kokea ellei snorklaa, mutta Tyttö ei sitä vahingossa hoksannut.
Pähkinän kuoressa, ihminen jolla ei ole omakohtaista kokemusta kokonaisuudesta, vaan ainoastaan Pattayanäkökanta Pattayan ollen kuten kerrottu, hyvä tukikohta josta piipahtelee sinne ja tänne, ei suppealla näkökannallaan koskaan koe oikeaa thaimaata muuta kuin murto-osan siitä.
Hauska kloonifeikkiteatterin tuotos on että Laiffi 4 kertaa Pattayalla käyneenä tietää yhtä paljon oikeasta ja aidosta thaimaasta kuin tyttö metropolilainen joka väittää avioituneensa Tinderin kanssa ja asuu nykyisellaan Eedenissä.- Anonyymi
Tuo on silkkaa elokapinallisten propagandaa, joka on uponnut Saarikatkeraan kuin se pontikka, jonka valmistustaidolla tuo puliukko kehuskelee.
Pattaya on siisti ja moderni lomakohde ja asuinpaikka. Mikään toinen paikka maailmassa ei ole niin lyhyessä ajassa laittanut kaiken uusiksi ja kasvanut metropoliksi ja lomakohteeksi kaikille kansoille.
Pikkuinen Pattayan kaupunki vetää vuosittain reilusti yli puolet siitä mitä maailman suosituin lomakohde Bangkok. Pattayassa yhdistyy ainutlaatuisesti kaupunki- ja rantalomakohde maailman parhaimmilla valikoimilla.
Vastaavaa rantakatua et löydä mistään. Rantaremonttiin, tulva- ja jätevesien käsittelyyn on käytetty noin 8 vuoden aikana 2 miljardia bahtia. Kun tulvavedet yllätti uudelleen, raapaistiin katu uudelleen auki ja lisättiin kapasiteettia.
Pattayalla jätevedet on menneet vuosikymmeniä jo puhdistuslaitoksen kautta, kun Hua Hinissa ne ohjataan mereen lapiolla tehtyjä uria pitkin.
Mantereella sijaitsevat rannat turistikohteessa ja kansoitetuissa satamissa eivät ole missään päin maailmaa puhtaita. Vähintäänkin hiekka sekoittuu veteen vuorovesien ja liikenteen vuoksi.
Pattayan rantavedet ovat olleet jo vuosia ennätyspuhtaita. Jomtienilla on tehty samat toimet ja se lienee Kaakkois-Aasian suosituin hiekkaranta.
Thaimaa ei tuppaa paskojaan mereen siten kuin kymmenet muut maat ja Thaimaa käyttää jo nyt muovilaatuja, jotka ei siten kuormita ympäristöä ja 2027 vuoteen mennessä Thaimaan on tarkoitus kierrättää lähes kaikki muovi ja siirtyä lopulta osin vaihtoehtoisiin tuotteisiin.
Päinvastoin kuin Pertti Pasanen kertoilee aivot väärinpäin päässään, niin Pattayasta on tullut koko ajan kalliimpi. Asuntojen hinnat nousseet jatkuvasti ja jopa koronankin aikana.
Vanhojenkin condojen hinnat nousi 70% vuodesta 2011 - vuoteen 2018. Luksusluokan pilvenpiirtäjää nousee lisää ja lisää. Koronan aikaan tuli 25kpl uutta 4-5- tähden hotellia.
Hökkeleitä ei enää ole keskustan alueella, roskat siivotaan joka aamu, roskiksia on rantakadullakin noin 40 metrin välein.
Minun mielestä Pattaya on mennyt överiksi ja Walkkari on pelkkä ylihintainen nähtävyys. Liian steriili. Muutos on ollut todella nopeaa. Laitamilla on vielä jäljellä jotakin sitä alkuperäisestä syntisestä "villistä lännestä keskellä itää", mitä se oli 20 vuotta sitten.
Ison osan muutoksesta selittää tämä nykyinen informaatioyhteiskunta älypuhelimineen. Tietoa on rajattomasti saatavilla ja kaikki otetaan irti mitä saadaan.
Ilmanlaatu on samaa luokkaa kuin Hua Hinissa, vaikka Pattayan turismi on vähintäänkin kymmenkertainen. Turistit ei ilmaa pilaa, vaan teollisuusalueet ja nekin vain paikoittain tuulen suunnasta riippuen.
Päinvastoin kuin Pasanen kertoo, Hua Hin on Thaimaan ensimmäinen lomakohde.
"Hua Hin, maan ensimmäinen lomakohde, jonka historia juontaa juurensa siihen aikaan, kun maa avautui ensimmäisen kerran modernille länsimaiselle kulttuurille. Hua Hin nimettiin automaattisesti ensiluokkaiseksi lomakeskukseksi palvelemaan Bangkokin eliittiä 1920-luvulla, kun maan ensimmäinen junalinja yhdisti alueen"
Nykyään se valitettavasti on kuollut ja ränsistynyt lomakohde, jossa todella heikot palvelut, eikä sitä vaivauduta edes siivoamaan eikä saneeraamaan nykyisin. Siellä ei ole enää mitään muuta kuin ylihintaista golfia.
Hua Hinia voidaan hyvällä syyllä kutsua saattohoitolaksi, joita siellä runsaasti onkin.
2010 Anonyymi kirjoitti:
Tuo on silkkaa elokapinallisten propagandaa, joka on uponnut Saarikatkeraan kuin se pontikka, jonka valmistustaidolla tuo puliukko kehuskelee.
Pattaya on siisti ja moderni lomakohde ja asuinpaikka. Mikään toinen paikka maailmassa ei ole niin lyhyessä ajassa laittanut kaiken uusiksi ja kasvanut metropoliksi ja lomakohteeksi kaikille kansoille.
Pikkuinen Pattayan kaupunki vetää vuosittain reilusti yli puolet siitä mitä maailman suosituin lomakohde Bangkok. Pattayassa yhdistyy ainutlaatuisesti kaupunki- ja rantalomakohde maailman parhaimmilla valikoimilla.
Vastaavaa rantakatua et löydä mistään. Rantaremonttiin, tulva- ja jätevesien käsittelyyn on käytetty noin 8 vuoden aikana 2 miljardia bahtia. Kun tulvavedet yllätti uudelleen, raapaistiin katu uudelleen auki ja lisättiin kapasiteettia.
Pattayalla jätevedet on menneet vuosikymmeniä jo puhdistuslaitoksen kautta, kun Hua Hinissa ne ohjataan mereen lapiolla tehtyjä uria pitkin.
Mantereella sijaitsevat rannat turistikohteessa ja kansoitetuissa satamissa eivät ole missään päin maailmaa puhtaita. Vähintäänkin hiekka sekoittuu veteen vuorovesien ja liikenteen vuoksi.
Pattayan rantavedet ovat olleet jo vuosia ennätyspuhtaita. Jomtienilla on tehty samat toimet ja se lienee Kaakkois-Aasian suosituin hiekkaranta.
Thaimaa ei tuppaa paskojaan mereen siten kuin kymmenet muut maat ja Thaimaa käyttää jo nyt muovilaatuja, jotka ei siten kuormita ympäristöä ja 2027 vuoteen mennessä Thaimaan on tarkoitus kierrättää lähes kaikki muovi ja siirtyä lopulta osin vaihtoehtoisiin tuotteisiin.
Päinvastoin kuin Pertti Pasanen kertoilee aivot väärinpäin päässään, niin Pattayasta on tullut koko ajan kalliimpi. Asuntojen hinnat nousseet jatkuvasti ja jopa koronankin aikana.
Vanhojenkin condojen hinnat nousi 70% vuodesta 2011 - vuoteen 2018. Luksusluokan pilvenpiirtäjää nousee lisää ja lisää. Koronan aikaan tuli 25kpl uutta 4-5- tähden hotellia.
Hökkeleitä ei enää ole keskustan alueella, roskat siivotaan joka aamu, roskiksia on rantakadullakin noin 40 metrin välein.
Minun mielestä Pattaya on mennyt överiksi ja Walkkari on pelkkä ylihintainen nähtävyys. Liian steriili. Muutos on ollut todella nopeaa. Laitamilla on vielä jäljellä jotakin sitä alkuperäisestä syntisestä "villistä lännestä keskellä itää", mitä se oli 20 vuotta sitten.
Ison osan muutoksesta selittää tämä nykyinen informaatioyhteiskunta älypuhelimineen. Tietoa on rajattomasti saatavilla ja kaikki otetaan irti mitä saadaan.
Ilmanlaatu on samaa luokkaa kuin Hua Hinissa, vaikka Pattayan turismi on vähintäänkin kymmenkertainen. Turistit ei ilmaa pilaa, vaan teollisuusalueet ja nekin vain paikoittain tuulen suunnasta riippuen.
"Hua Hin, maan ensimmäinen lomakohde, jonka historia juontaa juurensa siihen aikaan, kun maa avautui ensimmäisen kerran modernille länsimaiselle kulttuurille. Hua Hin nimettiin automaattisesti ensiluokkaiseksi lomakeskukseksi palvelemaan Bangkokin eliittiä 1920-luvulla, kun maan ensimmäinen junalinja yhdisti alueen"
Nykyään se valitettavasti on kuollut ja ränsistynyt lomakohde, jossa todella heikot palvelut, eikä sitä vaivauduta edes siivoamaan eikä saneeraamaan nykyisin. Siellä ei ole enää mitään muuta kuin ylihintaista golfia.
Hua Hinia voidaan hyvällä syyllä kutsua saattohoitolaksi, joita siellä runsaasti onkin.
2010Voi hyvänen aika sentään taasen mikä aktivoituminen 20 minuutissa tuollaisen pärrän laatimiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2010Turistit ei ilmaa pilaa, vaan teollisuusalueet ja nekin vain paikoittain tuulen suunnasta riippuen.
Kerro tyttö mikä on se tuulensuunta joka eliminoi teollisuusalueiden aiheuttaman ilmansaasteen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turistit ei ilmaa pilaa, vaan teollisuusalueet ja nekin vain paikoittain tuulen suunnasta riippuen.
Kerro tyttö mikä on se tuulensuunta joka eliminoi teollisuusalueiden aiheuttaman ilmansaasteen?Se on se tuulensuunta joka ei tule kaupunkiin päin ja pysähdy siihen.
Pattaya on harvoin "punaisella", Chiang Mai on sitä puolet vuodesta kulotusten vuoksi ja Bangkok teollisuuden vuoksi.
Höpötit snorklaamisesta. Olen todennäköisesti snorklannut enemmän kuin mitä sinä olet kävellyt. Punaisella merellä, Atlantissa, Itämerellä, järvissä, Siamin lahdella, Andamaaneilla, Välimeressä, Intian valtameressä...
Tehtiin pojan kanssa arkeologinen löytökin noin vuonna 2004 Kyproksen lähistöltä. Olen myös suorittanut nelipäiväisen vapaasukelluskurssin ja kokeillut laitesukellusta viitisen kertaa.
Koh Changin läheltä löytyy hienoa mestaa muutaman tunnin päästä täältä. Omat hienoimmat kokemukset oli Hurghadasta vuokratulla jahdilla, vesi siellä on varsin viileää, joutuu lämmittelemään välillä.
2010 Anonyymi kirjoitti:
Se on se tuulensuunta joka ei tule kaupunkiin päin ja pysähdy siihen.
Pattaya on harvoin "punaisella", Chiang Mai on sitä puolet vuodesta kulotusten vuoksi ja Bangkok teollisuuden vuoksi.
Höpötit snorklaamisesta. Olen todennäköisesti snorklannut enemmän kuin mitä sinä olet kävellyt. Punaisella merellä, Atlantissa, Itämerellä, järvissä, Siamin lahdella, Andamaaneilla, Välimeressä, Intian valtameressä...
Tehtiin pojan kanssa arkeologinen löytökin noin vuonna 2004 Kyproksen lähistöltä. Olen myös suorittanut nelipäiväisen vapaasukelluskurssin ja kokeillut laitesukellusta viitisen kertaa.
Koh Changin läheltä löytyy hienoa mestaa muutaman tunnin päästä täältä. Omat hienoimmat kokemukset oli Hurghadasta vuokratulla jahdilla, vesi siellä on varsin viileää, joutuu lämmittelemään välillä.
2010Lue aloituksesi apina.
Mikä on pilleritasapainosi, olenko tänään olemassa?Anonyymi kirjoitti:
Se on se tuulensuunta joka ei tule kaupunkiin päin ja pysähdy siihen.
2010Joo en väitäkkään että et olisi sukellellut, mutta kyseessä on se että ne jotka ei ole snorklannut, ei ole kokenut sitä osaa oikeasta thaimaasta.
Aivan sama juttu, sinä selität kokeneesi thaimaan tuppukylät, mutta katsos kun he jotka ei ole kokenut tuppukyliä, niin eivät ole kokeneet sitä osaa oikeasta thaimaasta.
Koita nyt jo viimein ymmärtää että sinä et ole kaikki vaan että sinä olet vain minä, minääää ja MinääääÄÄÄÄÄÄ.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2010Joo muistan kun puhdistusasemaa rakennettiin vajaa 25 vuotta sitten siihen kävelykadun alkupäähän, silloin paska haisi ja haisee edelleen, Haju ei ole edes hälvennyt mihinkään, sama paskanhaju siinä on nyt kuin oli 25 vuotta sitten... hoidatko maniaasi noilla valheillasi, selvästi on havaittavissa että et ole pätkääkään mennyt parempaan suuntaa, päinvastoin mania vaan lisääntyy, et kai jättänyt sinun burnoutia hoitamatta, ettei vaan olisi valumassa kohti psykoosia.
https://en.wikipedia.org/wiki/World_Tourism_rankings tuolta näet maailman suosituimmat lomakohteet, thaimaa on aasian toiseksi suurin kiina suurin, maailman suurin on ranska. Anonyymi kirjoitti:
Joo muistan kun puhdistusasemaa rakennettiin vajaa 25 vuotta sitten siihen kävelykadun alkupäähän, silloin paska haisi ja haisee edelleen, Haju ei ole edes hälvennyt mihinkään, sama paskanhaju siinä on nyt kuin oli 25 vuotta sitten... hoidatko maniaasi noilla valheillasi, selvästi on havaittavissa että et ole pätkääkään mennyt parempaan suuntaa, päinvastoin mania vaan lisääntyy, et kai jättänyt sinun burnoutia hoitamatta, ettei vaan olisi valumassa kohti psykoosia.
https://en.wikipedia.org/wiki/World_Tourism_rankings tuolta näet maailman suosituimmat lomakohteet, thaimaa on aasian toiseksi suurin kiina suurin, maailman suurin on ranska.Tyttö2010Neitinen99,9%Yhdenmiehen teatteriaan pääartistina hoitaessaan siirtyy pian mummun mökille toteamaan että Kymppi puhuu asiaa.
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Tyttö2010Neitinen99,9%Yhdenmiehen teatteriaan pääartistina hoitaessaan siirtyy pian mummun mökille toteamaan että Kymppi puhuu asiaa.
Sano yksi asia jossa Kymppi ei olisi oikeassa tuossa Pattayan ruotimisessa? Täyttä asiaa.
Näkemysmies se puhuu näkemyksistä ja aidosta Thaimaasta edelleen aina vaan mutta ei vieläkään ole kertonut mitä hän siellä aitojen köyhien kanssa parissa kokee sellaista mitä muut ei koe? Köyhyyden? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano yksi asia jossa Kymppi ei olisi oikeassa tuossa Pattayan ruotimisessa? Täyttä asiaa.
Näkemysmies se puhuu näkemyksistä ja aidosta Thaimaasta edelleen aina vaan mutta ei vieläkään ole kertonut mitä hän siellä aitojen köyhien kanssa parissa kokee sellaista mitä muut ei koe? Köyhyyden?Sanoin kaksi asiaa jotka 2010 valehteli, 1. mene pattyalla kävelykadun alkupäässä rannanpuolella on puhdistusasema, se haisi paskalle 25 vuotta sitten kun sitä rakennettiin, ja haisee edelleenkin, joten paljonko ranta on puhdistunut, asia on helppo havaita seisomalla siinä puolituntia jos pystyy... 2. maailman suosituin lomakohde Bangkok ei tosiaankaan ole edes aasian suosituin, maailman suosituin lomakohde on Florida toinen Pariisi, Bangkok on suuri sen takia että lähes kaikki turismiin liittyvät koneet laskeutuvat bangkokiin, esim. Floridassa on ainakin kymmenen turismiin liittyvää lentokenttää, suurimmat miami ja orlando international kentät... 2010 on täysin yksiselitteisesti maaninen, joka purkaa palstalle pahaa oloaan, yrittämällä suurentaa itseään joka päivä vaikka todellisuudessa pelkää omaa mitättömyytään ja sen paljastumista. tuossa on kaksi selvää valhetta, mitä taas mieleltään ei niin terve on tuottanut, siellä on muitakin mutta en laitoin vain kaksi... mutta emme voi olettaa että asiassa tapahtuu mitään olennaista paranemista, ennen kuin tämä 2010 hakee apua, sillä sen tarpeessa varmasti on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoin kaksi asiaa jotka 2010 valehteli, 1. mene pattyalla kävelykadun alkupäässä rannanpuolella on puhdistusasema, se haisi paskalle 25 vuotta sitten kun sitä rakennettiin, ja haisee edelleenkin, joten paljonko ranta on puhdistunut, asia on helppo havaita seisomalla siinä puolituntia jos pystyy... 2. maailman suosituin lomakohde Bangkok ei tosiaankaan ole edes aasian suosituin, maailman suosituin lomakohde on Florida toinen Pariisi, Bangkok on suuri sen takia että lähes kaikki turismiin liittyvät koneet laskeutuvat bangkokiin, esim. Floridassa on ainakin kymmenen turismiin liittyvää lentokenttää, suurimmat miami ja orlando international kentät... 2010 on täysin yksiselitteisesti maaninen, joka purkaa palstalle pahaa oloaan, yrittämällä suurentaa itseään joka päivä vaikka todellisuudessa pelkää omaa mitättömyytään ja sen paljastumista. tuossa on kaksi selvää valhetta, mitä taas mieleltään ei niin terve on tuottanut, siellä on muitakin mutta en laitoin vain kaksi... mutta emme voi olettaa että asiassa tapahtuu mitään olennaista paranemista, ennen kuin tämä 2010 hakee apua, sillä sen tarpeessa varmasti on.
Tuossa on suurimmat lentokentät maailmassa... https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_maailman_suurimmista_lentoasemista_kansainvälisen_matkustajamäärän_mukaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoin kaksi asiaa jotka 2010 valehteli, 1. mene pattyalla kävelykadun alkupäässä rannanpuolella on puhdistusasema, se haisi paskalle 25 vuotta sitten kun sitä rakennettiin, ja haisee edelleenkin, joten paljonko ranta on puhdistunut, asia on helppo havaita seisomalla siinä puolituntia jos pystyy... 2. maailman suosituin lomakohde Bangkok ei tosiaankaan ole edes aasian suosituin, maailman suosituin lomakohde on Florida toinen Pariisi, Bangkok on suuri sen takia että lähes kaikki turismiin liittyvät koneet laskeutuvat bangkokiin, esim. Floridassa on ainakin kymmenen turismiin liittyvää lentokenttää, suurimmat miami ja orlando international kentät... 2010 on täysin yksiselitteisesti maaninen, joka purkaa palstalle pahaa oloaan, yrittämällä suurentaa itseään joka päivä vaikka todellisuudessa pelkää omaa mitättömyytään ja sen paljastumista. tuossa on kaksi selvää valhetta, mitä taas mieleltään ei niin terve on tuottanut, siellä on muitakin mutta en laitoin vain kaksi... mutta emme voi olettaa että asiassa tapahtuu mitään olennaista paranemista, ennen kuin tämä 2010 hakee apua, sillä sen tarpeessa varmasti on.
Maailman suosituin turistikaupunki vuonna 2024 on Bangkok, joka sai 22.8 miljoonaa vierailijaa vuonna 2023. Seuraavina tulivat Pariisi ja Lontoo, joilla oli 19.10 miljoonaa ja 19.09 miljoonaa vierailijaa vuonna 2023.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa on suurimmat lentokentät maailmassa... https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_maailman_suurimmista_lentoasemista_kansainvälisen_matkustajamäärän_mukaan
Mietippäs montako kertaa 2010 on todennut että en tiedä tuosta asiasta yhtään mitään, sekin on tyypillistä narsistille hän pitää tietää kaikesta kaiken, ja vielä enemmän, sellaista ihmistä ole olemassakaan joka tietää kaikesta kaiken, paitsi maaninen 2010, hänen tietämättömyys paljastuu toistakautta, rakennusalan ammattilainen ei ala alipaineistamaan avoviemäreitä ja varmasti sukita niitä, kun ilmaisee oman eriävän mielipiteen... alkaa kauhea loan heitto, ainoa tavoite on piilottaa itse asia että avoviemäriä ei voi mitenkään alipaineistaa se on fysiikan lakien vastaista, silloin ei tiedä mitään fysiikasta eikä edes ymmärrä mitä tarkoittaa paineistaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bangkok on ollut viime vuosina suosituin lomakohde maailmassa suunnilleen joka vuosi, ohi Pariisin ja Lontoon
https://www.napsu.fi/matkailu/uutiset/maailman-10-suosituinta-kaupunkia-114 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bangkok on ollut viime vuosina suosituin lomakohde maailmassa suunnilleen joka vuosi, ohi Pariisin ja Lontoon
https://www.napsu.fi/matkailu/uutiset/maailman-10-suosituinta-kaupunkia-114Listasijoitukset määräytyvät kaupungissa yöpyneiden ja rahaa käyttäneiden ulkomaalaisten turistien määrän perusteella. Bangkokissa heitä oli kaikkiaan 22,78 miljoonaa, mikä riitti syrjäyttämään perinteisesti ykköstilaa hallussaan pitäneen Pariisin tänä vuonna kakkoseksi.
https://thaimaansuomalainen.com/bangkok-on-maailman-suosituin-kaupunkilomakohde/
Bangkok oli maailman suosituin myös viime vuonna? Mites se Pasasen hoitoonpääsy Suomeen sujuu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.napsu.fi/matkailu/uutiset/maailman-10-suosituinta-kaupunkia-114voi luoja juttu on vuodelta 2016, siis kahdeksan vuoden takaa.... 55555
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Listasijoitukset määräytyvät kaupungissa yöpyneiden ja rahaa käyttäneiden ulkomaalaisten turistien määrän perusteella. Bangkokissa heitä oli kaikkiaan 22,78 miljoonaa, mikä riitti syrjäyttämään perinteisesti ykköstilaa hallussaan pitäneen Pariisin tänä vuonna kakkoseksi.
https://thaimaansuomalainen.com/bangkok-on-maailman-suosituin-kaupunkilomakohde/
Bangkok oli maailman suosituin myös viime vuonna? Mites se Pasasen hoitoonpääsy Suomeen sujuu?Thaimaa on päässyt viimeisen kerran 10 suurimman kentän joukkoon vuonna 2019, eikä ole koskaan ollut suurin, ja tuskin tuleekaan... Wikipedia kertoo suurimmat lentokentät...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Thaimaa on päässyt viimeisen kerran 10 suurimman kentän joukkoon vuonna 2019, eikä ole koskaan ollut suurin, ja tuskin tuleekaan... Wikipedia kertoo suurimmat lentokentät...
Miten lentokentät tähän liittyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietippäs montako kertaa 2010 on todennut että en tiedä tuosta asiasta yhtään mitään, sekin on tyypillistä narsistille hän pitää tietää kaikesta kaiken, ja vielä enemmän, sellaista ihmistä ole olemassakaan joka tietää kaikesta kaiken, paitsi maaninen 2010, hänen tietämättömyys paljastuu toistakautta, rakennusalan ammattilainen ei ala alipaineistamaan avoviemäreitä ja varmasti sukita niitä, kun ilmaisee oman eriävän mielipiteen... alkaa kauhea loan heitto, ainoa tavoite on piilottaa itse asia että avoviemäriä ei voi mitenkään alipaineistaa se on fysiikan lakien vastaista, silloin ei tiedä mitään fysiikasta eikä edes ymmärrä mitä tarkoittaa paineistaminen.
Huomaatko Huu Haa Hörhösaari, että sinulla on taas psykoosi päällä ja keskustelet itsesi kanssa?
Mietippäs siis ihan ite, montako kertaa Kymppi on todennut, että et tiedä tuosta asiasta yhtään mitään... noh ja montako kertaa?
Niinpä, ei kertaakaan, eli pitäisiköhän sinun hakea apua itsellesi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaatko Huu Haa Hörhösaari, että sinulla on taas psykoosi päällä ja keskustelet itsesi kanssa?
Mietippäs siis ihan ite, montako kertaa Kymppi on todennut, että et tiedä tuosta asiasta yhtään mitään... noh ja montako kertaa?
Niinpä, ei kertaakaan, eli pitäisiköhän sinun hakea apua itsellesi?Näin kirjoitin tuolla aiemmin .... Tyttö2010Neitinen99,9%Yhdenmiehen teatteriaan pääartistina hoitaessaan siirtyy pian mummun mökille toteamaan että Kymppi puhuu asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2010"Hua Hin, maan ensimmäinen lomakohde, jonka historia juontaa juurensa siihen aikaan, kun maa avautui ensimmäisen kerran modernille länsimaiselle kulttuurille. Hua Hin nimettiin automaattisesti ensiluokkaiseksi lomakeskukseksi palvelemaan Bangkokin eliittiä 1920-luvulla, kun maan ensimmäinen junalinja yhdisti alueen".
Mistä tämä tiedot on peräisin? Näissä taitaa olla parikin virhettä.
Yleisesti katsotaan, että moderni Thaimaa alkoi avautua länsimaiselle kulttuurille kuningas Mongkutin (Rama IV) hallituskaudella vuosina 1851-1868. Hän omaksui länsimaisia innovaatioita ja aloitti Thaimaan modernisoinnin
Käsittääkseni Thaimaan ensimmäisen rautatielinjan ensimmäinen rataosuus Bangkokista Ayutthayaan avattiin 26. maaliskuuta 1897. Tämä päivämäärä on tällä hetkellä Thaimaan valtion rautateiden "virallinen syntymäpäivä".
Edellistä rautatielinjaa ennen yksityisrahoitteinen Paknamin rautatie oli Thaimaassa ensimmäinen rautatie, se avattiin vuonna 1893. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Hua Hin, maan ensimmäinen lomakohde, jonka historia juontaa juurensa siihen aikaan, kun maa avautui ensimmäisen kerran modernille länsimaiselle kulttuurille. Hua Hin nimettiin automaattisesti ensiluokkaiseksi lomakeskukseksi palvelemaan Bangkokin eliittiä 1920-luvulla, kun maan ensimmäinen junalinja yhdisti alueen".
Mistä tämä tiedot on peräisin? Näissä taitaa olla parikin virhettä.
Yleisesti katsotaan, että moderni Thaimaa alkoi avautua länsimaiselle kulttuurille kuningas Mongkutin (Rama IV) hallituskaudella vuosina 1851-1868. Hän omaksui länsimaisia innovaatioita ja aloitti Thaimaan modernisoinnin
Käsittääkseni Thaimaan ensimmäisen rautatielinjan ensimmäinen rataosuus Bangkokista Ayutthayaan avattiin 26. maaliskuuta 1897. Tämä päivämäärä on tällä hetkellä Thaimaan valtion rautateiden "virallinen syntymäpäivä".
Edellistä rautatielinjaa ennen yksityisrahoitteinen Paknamin rautatie oli Thaimaassa ensimmäinen rautatie, se avattiin vuonna 1893.Juuri näin. Eteläisen rautatien kolmas vaihe Cha-am-asemalta Hua Hiniin avattiin marraskuussa 1911, ei siis 1920-luvulla, eikä se ollut maan ensimmäinen junalinja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Eteläisen rautatien kolmas vaihe Cha-am-asemalta Hua Hiniin avattiin marraskuussa 1911, ei siis 1920-luvulla, eikä se ollut maan ensimmäinen junalinja.
Se on sama junalinja joka valmistui ajan kanssa sitten myös etelään, eikä kyse tuossa matkailusivuston artikkelissa ollut siitä missä se junalinja oli ensin, vaan síitä että se oli ensimmäinen junalinja BANGKOKISTA HUA HINIIN ja siitä alkoi toden teolla Bangkokista matkat Hua Hiniin.
Olihan se juna aika paljon kätevämpi kuin härkävankkurit. Autoja ja autoteitä tuskin Thaimaassa Bangkokin ulkopuolella montaa tuolloin oli.
Kuningashuone oli vahvassa roolissa Hua Hinin kasvuun turistikohteena, mutta sittemmin Hua Hin hiipui ja ränsistyi ja panostusta tapahtui muualla Thaimaassa kuten Pattayalla, Phuketissa, Krabilla, Bangkokissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sama junalinja joka valmistui ajan kanssa sitten myös etelään, eikä kyse tuossa matkailusivuston artikkelissa ollut siitä missä se junalinja oli ensin, vaan síitä että se oli ensimmäinen junalinja BANGKOKISTA HUA HINIIN ja siitä alkoi toden teolla Bangkokista matkat Hua Hiniin.
Olihan se juna aika paljon kätevämpi kuin härkävankkurit. Autoja ja autoteitä tuskin Thaimaassa Bangkokin ulkopuolella montaa tuolloin oli.
Kuningashuone oli vahvassa roolissa Hua Hinin kasvuun turistikohteena, mutta sittemmin Hua Hin hiipui ja ränsistyi ja panostusta tapahtui muualla Thaimaassa kuten Pattayalla, Phuketissa, Krabilla, Bangkokissa.Laittaisitko linkin tuohon matkailusivun artikkeliin, kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laittaisitko linkin tuohon matkailusivun artikkeliin, kiitos.
Hua Hin, as the country's first vacation resort, is rich in traditional Thai history that dates back to when the country first opened up to modern Western culture.
Hua Hin was automatically designated as a first-class resort to serve Bangkok's elites in the 1920s, when the country's first train line connected the area. These lifestyles, architecture, food, and sweets have been passed down to the present day.
Hua Hin, maan ensimmäinen lomakohde, on rikas perinteinen thaimaalainen historia, joka juontaa juurensa siihen aikaan, kun maa avautui ensimmäisen kerran modernille länsimaiselle kulttuurille.
Hua Hin nimettiin automaattisesti ensiluokkaiseksi lomakeskukseksi palvelemaan Bangkokin eliittiä 1920-luvulla, kun maan ensimmäinen junalinja yhdisti alueen. Nämä elämäntavat, arkkitehtuuri, ruoka ja makeiset ovat periytyneet nykypäivään.
https://www.nationthailand.com/business/property/40035306 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hua Hin, as the country's first vacation resort, is rich in traditional Thai history that dates back to when the country first opened up to modern Western culture.
Hua Hin was automatically designated as a first-class resort to serve Bangkok's elites in the 1920s, when the country's first train line connected the area. These lifestyles, architecture, food, and sweets have been passed down to the present day.
Hua Hin, maan ensimmäinen lomakohde, on rikas perinteinen thaimaalainen historia, joka juontaa juurensa siihen aikaan, kun maa avautui ensimmäisen kerran modernille länsimaiselle kulttuurille.
Hua Hin nimettiin automaattisesti ensiluokkaiseksi lomakeskukseksi palvelemaan Bangkokin eliittiä 1920-luvulla, kun maan ensimmäinen junalinja yhdisti alueen. Nämä elämäntavat, arkkitehtuuri, ruoka ja makeiset ovat periytyneet nykypäivään.
https://www.nationthailand.com/business/property/40035306Kiitos linkistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.nationthailand.com/business/property/40035306Mielenkiintoista huomata kuinka huolimattomasti tuo artikkeli on kirjoitettu, vaikka kyseessä on niinkin arvovaltainen julkaisu kuin The Nation.
Kuten yllä jo on kirjoitettu, toisin kuin artikkelissa väitetään, tuo junalinja ei ollut Thaimaan ensimmäinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista huomata kuinka huolimattomasti tuo artikkeli on kirjoitettu, vaikka kyseessä on niinkin arvovaltainen julkaisu kuin The Nation.
Kuten yllä jo on kirjoitettu, toisin kuin artikkelissa väitetään, tuo junalinja ei ollut Thaimaan ensimmäinen.Lukihäiriöinen moi!
Siinä ei sanottu niin että junalinja Hua Hiniin olisi Thaimaan ensimmäinen, vaan siinä sanottiin että "1920-luvulla maan ensimmäinen junalinja yhdisti alueen", jolla tarkoitettiin Hua Hinia.
Siinä sanottiin että maan ensimmäinen junalinja yhdistyi Hua Hinin alueelle saakka, jonne maan ensimmäinen junalinja ei vielä aiemmin ollut yltänyt.
Samaten kuin voitaisiin sanoa että Lahdenväylää jatkettiin 1999 Järvenpäästä Lahteen saakka, jolloin se yhdisti Lahden alueen pääkaupunkiseutuun ja helpotti liikennöintiä.
Muistan vielä ne ajat kun juhannusliikenteen jonot ulottui Mäntsälästä Lahden keskustan läpi Heinolan tuolle puolen saakka ja jotkut autoilijat koitti niitata ovella piennarta pitkin jonon ohi ajavia motoristeja rattiraivopäissään.
Se mitä olen katsonut historiaa Bangkokista, niin kuninkallisia alueita lukuunottamatta se on ollut armoton hökkelislummi 1920- luvulla. Ei ihme jos tuli tarpeeseen rantalomakohde tuolloin, jossa tilaa piisasi.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukihäiriöinen moi!
Siinä ei sanottu niin että junalinja Hua Hiniin olisi Thaimaan ensimmäinen, vaan siinä sanottiin että "1920-luvulla maan ensimmäinen junalinja yhdisti alueen", jolla tarkoitettiin Hua Hinia.
Siinä sanottiin että maan ensimmäinen junalinja yhdistyi Hua Hinin alueelle saakka, jonne maan ensimmäinen junalinja ei vielä aiemmin ollut yltänyt.
Samaten kuin voitaisiin sanoa että Lahdenväylää jatkettiin 1999 Järvenpäästä Lahteen saakka, jolloin se yhdisti Lahden alueen pääkaupunkiseutuun ja helpotti liikennöintiä.
Muistan vielä ne ajat kun juhannusliikenteen jonot ulottui Mäntsälästä Lahden keskustan läpi Heinolan tuolle puolen saakka ja jotkut autoilijat koitti niitata ovella piennarta pitkin jonon ohi ajavia motoristeja rattiraivopäissään.
Se mitä olen katsonut historiaa Bangkokista, niin kuninkallisia alueita lukuunottamatta se on ollut armoton hökkelislummi 1920- luvulla. Ei ihme jos tuli tarpeeseen rantalomakohde tuolloin, jossa tilaa piisasi.
2010Tuossahan tuo lukee yllä: "maan ensimmäinen junalinja". Tuossa ei lue että maan toinen tai kolmas junalinja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossahan tuo lukee yllä: "maan ensimmäinen junalinja". Tuossa ei lue että maan toinen tai kolmas junalinja.
Torvelo. Sitä ensimmäistä linjaa jatkettiin ulottumaan Hua Hiniin saakka 1920 luvulla.
Miten vaikeaa sinun on se ymmärtää? Se linja on silti ensimmäinen linja koska se on se sama rata joka kulkee etelästä pohjoiseen tänäkin päivänä. Olen matkustanut Chumphonista Bangkokiin kahdesti paikallisjunalla. Chumphonista on lyhin lauttayhteys tietyille saarille.
Paikallisjuna on todella hidas, sillä paikalliset jäävät matkan varrella pois kyydistä, vaikkei olisi asemaakaan. Pysähtelee ihan missä sattuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Torvelo. Sitä ensimmäistä linjaa jatkettiin ulottumaan Hua Hiniin saakka 1920 luvulla.
Miten vaikeaa sinun on se ymmärtää? Se linja on silti ensimmäinen linja koska se on se sama rata joka kulkee etelästä pohjoiseen tänäkin päivänä. Olen matkustanut Chumphonista Bangkokiin kahdesti paikallisjunalla. Chumphonista on lyhin lauttayhteys tietyille saarille.
Paikallisjuna on todella hidas, sillä paikalliset jäävät matkan varrella pois kyydistä, vaikkei olisi asemaakaan. Pysähtelee ihan missä sattuu.Kyseinen eteläinen linja (railway) ei ollut Thaimaan ensimmäinen linja.
Eteläisen linjan suunnittelu ja rakentaminen Phetchaburiin aloitettiin vasta huhtikuussa 1900 koillisen linjan valmistuttua. Eteläisen rautatien kolmas vaihe Cha-am-asemalta Hua Hiniin avattiin marraskuussa 1911, ei siis 1920-luvulla.
Ps. En ole nimitellyt sinua 2010(?) koskaan. Aina en ole virheisiisi viitsinyt puuttua ja silloin kun olen oikonut virheitäsi olen tämän pyrkinyt tekemään hyvin hienotunteisesti.
- Anonyymi
Hua hin ei ole thaimaan ensimmäinen lomakohde, vaan ensimmäinen rantaloma kohde, jossa hotelli on rannalla, samaisessa hotellissa Agatha Christie kirjoitti ainakin kolme romaaniaan, mm. idän pikajuna ... hotelli on edelleenkin toiminnassa... Centara Grand Beach Resort
- Anonyymi
Tuolla hotellissa vaikuttaisi olevan tasokas ravintola. Onkohan täällä ketään jolla olisi paikasta omakohtaista kokemusta?
https://www.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g297922-d8836185-Reviews-Coast_Beach_Club_Bistro_Hua_Hin-Hua_Hin_Prachuap_Khiri_Khan_Province.html
- Anonyymi
Jos ravintola on matkustajien valinta vuonna 2023 ja saanut 4,5 tähteä / 5 ja on kaupungin ravintoloista sijalla 13 / 513 niin se ei voi olla huono, eikä ole pahan hintainenkaan, 10-41 dollaria annoksien hintahaarukka. Hyvästä pihvistä 41 dollariakin on huokea hinta.
Menit sitten katsomaan triptrappelista, ryökäle! Ravintolat valitaan kuikuilemalla oven raosta ja huudellaan sieltä että "hei ämmä, mitä sä sgruudaat, skeidaako?" - Anonyymi
Mitä maksaa junalippu Pattayan paratiisista pääkaupunkiin?
- Anonyymi
Se joka puhuu paratiiseista ja jonka tarvii täällä sitä kysyä, ei ole menossa kuin haavematkalle, joten kyseessä on Senssun haavematkat. Katso nyt kuitenkin tuosta. Ne ei maksa oikein mitään.
https://12go.com/en/travel/pattaya/bangkok?date=2024-06-23
Tarkan markan miehet huomioi myös sen että sinne bussi tai juna-asemalle täytyy siirtyä jostakin ja jos on vähänkin enemmän matkatavaraa tai golfbägi, niin mopotaksi ei tule kysymykseen. - Anonyymi
Mene helikopterilla! Royal Cliff hotellista huone, siellä on kopterikenttä. Pyöreästi maksaa kahdelta hengeltä 3000 euroa ja voitte laskeutua Bangkokissa vaikkapa pilvenpiirtäjän helikopterikentälle josta on lyhyt matka mennä ostamaan rakkaalle kultaa ja käsilaukkuja!
https://partybangkok.com/helicopter/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se joka puhuu paratiiseista ja jonka tarvii täällä sitä kysyä, ei ole menossa kuin haavematkalle, joten kyseessä on Senssun haavematkat. Katso nyt kuitenkin tuosta. Ne ei maksa oikein mitään.
Tarkan markan miehet huomioi myös sen että sinne bussi tai juna-asemalle täytyy siirtyä jostakin ja jos on vähänkin enemmän matkatavaraa tai golfbägi, niin mopotaksi ei tule kysymykseen.Mitä paratiisin seiskassa maksaa ribsit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkan markan miehet huomioi myös sen että sinne bussi tai juna-asemalle täytyy siirtyä jostakin ja jos on vähänkin enemmän matkatavaraa tai golfbägi, niin mopotaksi ei tule kysymykseen.Julkinen on ehdottomasti parasta liikkumista bangkokissa, kannattaa opetella käyttämään bts junaa, se vie nopeasti minne haluat paljon nopeammin kuin taxilla ja autolla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394903Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6594088Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732281Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162047MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401848- 961686
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671431OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301198- 941134
- 871121