Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
352
Kommenttia
1616
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
JA LISÄÄ LISTOJA .......
Homoikoni Huahinista neuvoo ja opastaa:
Isyydessä - oli muutaman vuoden isänä kun tuli siitä hommasta lähtö
Yrittämisessä - ei ole koskaan ollut yrittäjä
Moottoripyöräilyssä - ei ole koskaan omistanut tai ajanut isoilla pyörillä
Pihvin paistamisessa - ei paista koskaan pihviä kotona vaan syö aina ravintolassa
Rakentamisessa - ei ole koskaan rakentanut mitään
Veneilyssä - ei ole koskaan omistanut venettä tai ohjannut sellaista merellä
Sijoittamisessa - ei ole koskaan sijoittanut muuta kuin itsensä sairaseläkkeelle
Thaikulttuurissa - ei suostu opiskelemaan sitä mistään, koska on jo ihan ite siellä
Rahankäytössä - kaikki on itsellään mennyt kädestä suuhun
Urheilussa - ei ole koskaan ollut siitä kiinnostunut, harrastanut taikka katsonut
Ravintolavalinnoissa - on käynyt kahdessa ravintolassa ja ne molemmat hän on itse valinnut
maailman parhaiksi. Ranskalaisetkin on juuri ihanan kuohkeita ja ketsubi erityisen ihanaa.
Vakuutuksissa - omat vakuutuksensa eivät kelpaa Thaimaassa
Eläkkeen riittävyydessä Thaimaassa asumiseen - omansa ei sitten riittänytkään
Thaimaan verotusasioissa - häntä ei koskaan ole verotettu Thaimaassa
Thaimaan turismissa - puhumalla siitä aivan puutaheinää
Pattayan kasvussa - puhumalla siitä aivan puutaheinää
Seksiturismissa - lukemalla siitä feminististen naisbloggareiden kirjoituksia
Songkranissa - tietämättä mikä se on
Autoilussa - ajamatta itse laisinkaan autolla. Vaimo ajaa
Luonnonpuistoista - käymättä luonnonpuistoissa
Lentoyhtiöiden paremmuudessa - lentäen itse noin viisi kertaa elämässään
Pattayasta kertoo että sinne mennään vain yhden asian takia ja käy itse siellä kuusi kertaa vuodessa bussilla
Tietää baarityttöjen ajatukset - tuntematta yhtäkään heistä, mutta on lukenut satiirisen kirjan "Minä rahastan sinua", ottanut sen ihan tosissaan ja se häntä kovasti huvittaa.
Tuolta pohjalta on MINÄMINÄMINÄN hyvä alkaa opettamaan muita. Kokemusperäinen asiantuntija ilman kokemusta.
15.06.2024 04:46
...... Jatkuu
On kerrottu Vaasan saaristossa yleisesti valmistettavan pontikkaa omiin käyttötarkoituksiin.
-Aivan puliukkojen hommaa, hyi helevetti.
Kerrottu että ei keneltäkään isyys katoa avioliiton kariutumisen vuoksi.
-Ei katoa ei, kun pitää yhteyttä, mutta jos tekee kuten Pasanen, niin katoaa.
On toivotettu Tyttö tervetulleeksi Chiang Maihin viettämään elämänsä viimeisintä taipuvapolvista päivää edellytyksenä että osoittaa uskottavuutensa, johon hänellä ei ole kykyä.
-Sinä rujo kampurajalka et ole uhka edes hiirenpoikaselle.
Mielenvikaisen oma tarina.
-Poika tulee laittaa 7 vuotiaana mäkkäriin töihin oppimaan rahan arvon.
-Sinä sanoit laittaneesti pojan mäkkäriin. Hän oli silloin seitsemän vanha askartelemasi passin valokopion perusteella.
Pitää paikkansa.
-Kyllä kuvasin Kuksan kerran käydessäni hesassa, tosin autorampin kaiteen päällä, jota sinä et tiedä, koska et liene käyneen kuvauspaikalla.
-Vain täydellisen totaalinen kylähullu kuljeskelee Helsinigissä puumukia kuvaamassa todistellen että "Hei minä täällä hesassa". Se taisi olla elämäsi pisin matka?
2010
15.06.2024 04:43
Tai oikeastaan päädyinkin sanomaan ..... kuka näitä listoja laatii ????
Vastaukset ole hyvä! (tuo on narsismin varmin merkki puhua itsestään kolmannessa persoonassa, vastenmielistä)
Miksi sinun täytyy turvautua vääristelyyn? - Kaikki on itse kirjoittamaasi.
Miksi et kykene narssuilemaan ilman vääristelyjä? -Ainoa vääristelijä on yksikkökaksikko.
Senssu on käyttänyt sanaa nokkapyörä ja vääristely että niin sanottaisiin yleisesti.
-Moottoripyörän eturengasta kutsutaan nokkapyöräksi.
- Ei kutsuta vaan lentokoneen ja peräkärryn nokkapyörää kutsutaan nokkapyöräksi.
https://www.ikh.fi/fi/peravaunut-ja-tarvikkeet/peravaunutarvikkeet-kevyt-peravaunut/nokkapyorat
-Prosenttiliivijengiläiset eivät ole rikollisjengi, väitti Senssu.
Kyllä on. - Prosenttijengi on rikollinen moottoripyöräkerho.
https://urbaanisanakirja.com/word/prosenttijengi/
Ehdotettu isukille lapsiensa kanssa ilman äitiä muutaman päivän heidän keskistä aikaa jossain vaatimattomassa olosuhteessa.
-En aio viedä lapsiani viidakkoon kärsimään päivätolkulla. Se olisi rikos ja epäinhimillistä. Minä teen heille voileipiä majaansa ja sitten pääsevät suihkun kautta omaan sänkyynsä ilmastoituun tilaan nukkumaan ilman moskiittoja ja ötököitä.
Kerrottu että on kerran hetken ollut kunnia keskustella Rossin kanssa.
-Haise nyt mursu pahalle. Satojen miljoonien omaisuuden käärinyt maailman menestynein kisakuski ei takuulla kaipaile savolaisen invahomsselin seuraa.
Kerrottu, että on hyvä harjoitella ääritilanteita esimerkiksi radalla.
-Joo olet huima motoristi jolla ei ole laisinkaan kokemusta oikeasta moottoripyöräilystä. Ei edes yhtä kuvaa.
Edellä mainittuun viitaten.
-Pitää käydä ajokursseilla ajamassa polvi maassa, ennenkuin on kelvollinen liikenteeseen ajamaan.
-Höpöhöpö.
Valokuva yhdeltä kertauskurssilta palautteena oli hompsuttelu.
-Itse en suostu kertomaan missä kävin kurssit.
-Et käynyt missään vaan kuvat on Facebookista Suomesta.
Annettu palaute siitä että on relevanttia että pihvi ei ole kylmä tarjoiltaessa.
-Pihvi syödään vetäytymisen jälkeen, ei suinkaan kuumana. Pasasen mielikuvitus tartar- pihvi syödään vähän yli jääkaappilämpöisenä.
On kerrottu että on olemassa thaimaassa ryhmä ihmisiä jotka pitävät 50 ja 60 luvun musiikista ja meiningistä.
-Täysin merkityksettömän pieni joukko.
Annettu palaute, että on muitakin tapoja kuin olla sidoksissa trippeliin.
-Ilman suunnitelmaa matkustaminen on harhailua ja hortoilua.
Annettu palaute vastineeksi vääristelylle lapsien rääkkäys viidakossa.
-Mökkeily on lapsille nannaa. Siellä ei tekeminen lopu ja siunattu rauha vallitsee.
On todettu että on väärä asenne kokea olevansa turvallinen veneensä kippari kun ei havaitse ulapalla ympärillään olevia tapahtumia, ei edes suurta rahtilaivaa.
-Tekevälle sattuu virheitä. Vakaviakin törmäyksiä sattuu joka vuosi kaikkialla liikenteessä. Ihmisellä ei ole silmiä taaksepäin ja väistämissäännöt ei koske laivoja.
Minä laitoin kameran "taustapeiliksi" tuon jälkeen ja sekin kovasti nauratti invahomsselia niin että kusitippoja lensi katkaravun nenästä.
Pitää paikkansa.
-Aito Thaimaa ei ole turistikohteissa.
-Aito Thaimaa on siellä missä thaimaalaiset ovat. Ei tarvi olla köyhä ja kouluttamaton, ollakseen aito. On olemassa aitoja thaimaalaisia turistikohteita.
On kerrottu että aitoon thaimaahan voi tutustua vain se kokemalla omakohtaisesti goolen sijaan.
-Kenenkään aika ei riitä ottamaan kaikesta selvää yksin. Historia löytyy kirjoista eikä nykyhetkestä.
On kerrottu että ruiskurappaus ei ole ruiskubetonointia.
-Ruiskubetonointi on ruiskubetonointia.
On annettu palaute että avoviemäreiden tuuletus ei ole sukkittamista sekä, että sen toki tietää rakennusalan ammattimiehet lapiomiehestä lukien, joten myös henkilöt jotka väittävät olevansa rakennusteknikoita.
-Jotkut saneeraukseen erikoistuneet LVI- firmat ovat tehneet sukitusta 2000- luvulla, harvoissa kohteissa. Useimmat eivät ole koskaan edes kuulleetkaan siitä, eikä varsinkaan vuonna 1990.
Jatkuu ....
15.06.2024 04:43
Hauskaa.
Tuolla toisaalla rakas esitti minulle seuraavat kysymykset:
Väitätkö siis että et ole kirjoittanut liplattelevasi Siamin lahdella kuksa kourassa Phuketissa sukelluksenopettajien kanssa kipparina?
Vai kerrotko nyt tuossa että kaikki sanomasi on paskapuhetta jotta sinua ajateltaisiin?
KYLLÄ, olen paljon kirjoittanut aivopesutarkoituksella, että sinä ajattelisit minua tänään, huomenna ja loppuelämäsi.
Tuon aloituksen listan olet laatinut lokakuussa vuonna 2022. ja ajattelet minua 24/7 vielä kesäkuussa vuonna 2024. erittäin vahvasti 24/7.
Olet siis aivopesty ajattelemaan minua ja sinähän ajattelet minua.
Kun ihminen ryhtyy laatimaan tuollaisia listoja, niin .... sanonko .... en viitsi.
15.06.2024 04:30
Ok, minä lopetan tämän tähän tällä kertaa, voit jatkaa idiotismiasi oman nautintosi tavalla.
14.06.2024 13:52
Aina sama klooneilu ja fanitus, Kymppihän jo sitä ja tätä.
Kuules Tyttö.
Otin vain esimerkiksi reppureissaajan, mutta olen lausunut asiasta muutakin.
En ole perustanut mielipidettäni yösijaan vaan seutuun jossa matkaillaan.
Yösijaan viittasin perusteella, että sellaisen väitetään olevan jopa rikollista lapsille.
Toki matkaoppaita voi lukea mutta trippelijutut perustuu idiotismiin että sen pohjalta ennalta tehdään suunnitelmia paperille ja tilataan ravintoloiden reaaliaikaisia kommentteja puhelimiin.
Mennnäämpä hieman ajassa taaksepäin.
Tyttö Neitinen hehkutteli Pattayan metropolia 24/7 väitteellä että koko thaimaa on tuttu.
Sitten kertomansa mukaan avioitui thaimaalaisen kanssa.
Kysymys kuuluu, onko todellakin niin että hänen ryhtyessä seurustelemaan ja elämään Tinderinsä kanssa, niin hän ei ole kokenut mitään uutta thaimaata, thaimaalaisuutta, thaimaalaisia ihmisiä, thaimaalaisten ihmisten elämää ja olosuhteita, koska hän on ollut aiemmin turisti ja ajellut ympäri thaimaata moottoripyörällä hutsujensa kanssa, sekä opiskellut thaimaan historian?
Minä olen kokenut erittäin paljon sellaista mitä sinä et tule koskaan trippeleittesi kanssa kokemaan.
14.06.2024 13:43
Jepjep.
14.06.2024 13:16
En ole väittänyt että turistien tulisi .... vaan olen lausunut kuten lausunut jota on turha sulle toistaa.
Väitän kuitenkin vakaasti esimerkiksi että lukuista reppureissaajat ovat kokeneempia oikeasta thaimaasta kuin kaltaisesi tuhannen yön alkoholisti kelloja kilisyttelemällä suurella rahalla Pattayalla.
Nämä mainitut ei ajattele kuten sinä, että vaatimaton yösija on viidakossa villieläinten ja moskiittojen saaliina, ja jopa rikollista lapsien rääkkäämistä mikäli olisi lapset mukana.
Joo järjestetyt ostomatkat ohjelmineen on juuri sitä minkä turre kokee, kyllä kyllä oppaalla lippu kahden metrin tangossa ja ohjeena seuratkaa minua ja lippua minä kerron kohteesta kaiken informaation.
Sinä olet todella sairas päästäsi.
14.06.2024 12:48
Tulipa mieleeni oma sanontasi.
Moottoripyörällä ajamisen oppii vain moottoripyörällä ajamalla.
Oikeaan thaimaahan voi tutustua vain kokemalla oikea thaimaa, siis muutakin kuin sun kloonis ja sinä trippeleittesi kanssa kurkkimassa ravintoloiden ovista onko ilmastointia.
14.06.2024 12:30
Sinä olet kirjoittanut minun näkemyksenä olevan että täytyy majoittua köyhän thaiperheen asumukseen tarkkailemaan kuinka köyhiä he ovat.
Minä sen sijaan olen lausunut että oikeaan thaimaahan voi tutustua vain kokemalla se.
Pääosa thaimaasta on muuta kuin turistithaimaata.
Mittaa sinä millä lystäät, kokeneet matkailijat perustaa kokemuksensa kokemuksiinsa, kuten myös täällä thaimaassa asuvat kuten minä.
Luulis sun tietävän että kun on puolisona thai, niin sitä tulee vietettyä aikaa olosuhteissa joista turrella ei ole pienintäkään käsitystä.
14.06.2024 12:24
-Ruiskubetonointi ei ole ruiskubetonointia.
On annettu palaute että avoviemäreiden tuuletus ei ole sukkittamista sekä, että sen toki tietää rakennusalan ammattimiehet lapiomiehestä lukien, joten myös henkilöt jotka väittävät olevansa rakennusteknikoita.
-jokainen rakennusmies osaa sukittaa viemärit.
Hauskaa…..
Ja selitelmä: Jotkut saneeraukseen erikoistuneet LVI- firmat ovat tehneet sukitusta 2000- luvulla, harvoissa kohteissa. Useimmat eivät ole koskaan edes kuulleetkaan siitä, eikä varsinkaan vuonna 1990.
On kerrottu Vaasan saaristossa yleisesti valmistettavan pontikkaa omiin käyttötarkoituksiin.
-Jokainen ravintolatietoinen osaa tehdä pirtua ja kiljua kotona.
Kommentti muuttui: Aivan puliukkojen hommaa, hyi helevetti.
-Isyyden menettää jos ei vie lapsia harrastuksiin.
Juttu muuttui Pasaseen: Ei katoa ei, kun pitää yhteyttä, mutta jos tekee kuten Pasanen, niin katoaa.
On toivotettu Tyttö tervetulleeksi Chiang Maihin viettämään elämänsä viimeisintä taipuvapolvista päivää edellytyksenä että osoittaa uskottavuutensa, johon hänellä ei ole kykyä.
-Me usean danin senseit olemme saavuttaneet sisäisen rauhan ja väkivallattomuuden, mutta napautan peukalolla valot sammuksiin heti kun tavataan.
Hurjan rohkea jutun muutos: Sinä rujo kampurajalka et ole uhka edes hiirenpoikaselle.
Että sitten näin: Sinä sanoit laittaneesti pojan mäkkäriin. Hän oli silloin seitsemän vanha askartelemasi passin valokopion perusteella.
Pitää paikkansa.
-Kyllä kuvasin Kuksan kerran käydessäni hesassa, tosin autorampin kaiteen päällä, jota sinä et tiedä, koska et liene käyneen kuvauspaikalla.
Ja vastaus: Vain täydellisen totaalinen kylähullu kuljeskelee Helsinigissä puumukia kuvaamassa todistellen että "Hei minä täällä hesassa". Se taisi olla elämäsi pisin matka?
14.06.2024 11:57
Sinä olet muuttanut keskustelun aidosta thaimaasta aidoksi thaimaalaiseksi turistikohteeksi.
14.06.2024 11:51
Sinä Tyttö2010Neitinen99,9%Perseenreikä olet nainen miehen kropassa.
Tuossa vollotuksessa et vastannut miksi turvaudut vääristelyyn kuten olet sanavalintasi valinnut, vaan jatkat samalla valisemallasi linjalla.
Mikäli pidät minua valehtelijana että en ole muutamaa minuuttia saanut keskustella Rossin kanssa niin älä sitten kirjoita että Rossin ohjauksella minun poikani ajaa huimia aikoja ja sitten siirryt vollottamaan Rossin varallisuudesta.
Et ymmärrä mutta totesin.
Sinä olet erittäin sairas olio.
14.06.2024 10:24
Onko mikä mylly isukin veneessä, onko skatraa?
Mikä on propellin kiertosuunta jonka huomioit kaijaan ottaessasi, vai onko perämoottori?
Onko köydet hamppua vai vallan nailonia?
Monelleko hengelle rekisteröity, onko merkkiä ja mallia kertoa?
Onko pyyhkijät vai pyörivä ikkuna?
Miten kakkahätäiset toimii venheessä, onko ämpäriä tarjolla?
Entä väsyneet?
Tottakai jäähdyttävä ilmastointi on, mitä merkkiä?
Onko lälläri kans että saa huudella kanavalla 16 mummu mummuu Hukkapala kutsuu ..... Joo mummu täällä ..... Ota kanava 22.
Onko sulla muuten mukana se pumpattava kajakki?
13.06.2024 21:05
Miksi sinun täytyy turvautua vääristelyyn?
Miksi et kykene narssuilemaan ilman vääristelyjä?
Senssu on käyttänyt sanaa nokkapyörä ja vääristely että niin sanottaisiin yleisesti.
-Moottoripyörän eturengasta kutsutaan nokkapyöräksi.
Täysin mielivallasttaan sepittämä.
-Prosenttiliivijengiläiset eivät ole rikollisjengi.
Ehdotettu isukille lapsiensa kanssa ilman äitiä muutaman päivän heidän keskistä aikaa jossain vaatimattomassa olosuhteessa.
-Isien tehtävä on pelotella lapsia ja viedä nämä metsään kidutettaviksi.
Kerrottu että on kerran hetken ollut kunnia keskustella Rossin kanssa.
-Chiang Maissa on salainen moottorirata jossa poika ajaa hurjia aikoja ystävämme Valentino Rossin opastuksessa.
Kerrottu, että on hyvä harjoitella ääritilanteita esimerkiksi radalla.
-Olen hurjapäinen motoristi joka ajaa polvi maassa keula pystyssä, mutta minulla ei ole ensimmäistäkään omaa tarinaa eikä valokuvaa omista reissuistani tai moottoripyöristä.
Edellä mainittuun viitaten.
-Pitää käydä ajokursseilla ajamassa polvi maassa, ennenkuin on kelvollinen liikenteeseen ajamaan.
Valokuva yhdeltä kertauskurssilta palautteena oli hompsuttelu.
-Itse en suostu kertomaan missä kävin kurssit.
Annettu palaute siitä että on relevanttia että pihvi ei ole kylmä tarjoiltaessa.
-Pihvi tulee sitä mureammaksi mitä enemmän sitä paistaa ja pihvi syödään suoraan grillistä sihisevän kuumana.
On kerrottu että on olemassa thaimaassa ryhmä ihmisiä jotka pitävät 50 ja 60 luvun musiikista ja meiningistä.
-Kellohametanssiaiset ovat hyvin suosittuja Thaimaassa tavallisten thaimaalaisten moottoripyöräjengiläisten keskuudessa.
Annettu palaute, että on muitakin tapoja kuin olla sidoksissa trippeliin.
-Älkää ikinä ottako selvää mihin olette menossa, - Menkää vaan! Silloin olette omalla matkalla!
Annettu palaute vastineeksi vääristelylle lapsien rääkkäys viidakossa.
-On naurettavan säälittävää lasten viettää kesälomaa mummon kanssa mökillä rannikolla ja veneillen.
On todettu että on väärä asenne kokea olevansa turvallinen veneensä kippari kun ei havaitse ulapalla ympärillään olevia tapahtumia, ei edes suurta rahtilaivaa.
-On väärä asenne lähteä veneilemään merelle ilman laivurin papereita.
Pitää paikkansa.
-Aito Thaimaa ei ole turistikohteissa.
On kerrottu että aitoon thaimaahan voi tutustua vain se kokemalla omakohtaisesti goolen sijaan.
-Turistin tulee tutustua aitoon Thaimaahan majoittumalla köyhän perheen ilmastoimattomaan majaan ja tarkkailla miten köyhiä he ovatkaan.
-Ruiskubetonointi ei ole ruiskubetonointia.
-jokainen rakennusmies osaa sukittaa viemärit.
-Jokainen ravintolatietoinen osaa tehdä pirtua ja kiljua kotona.
-Isyyden menettää jos ei vie lapsia harrastuksiin.
-Me usean danin senseit olemme saavuttaneet sisäisen rauhan ja väkivallattomuuden, mutta napautan peukalolla valot sammuksiin heti kun tavataan.
Pitää paikkansa.
13.06.2024 20:50
Palaa astialle kun olet oppinut pleissaamaan niin et tarvitse sakkeleita ja kettinkejä.
13.06.2024 20:29
Kuules Tyttö.
Asiahan on niin että sinä olet todennut että minua ei ole olemassa.
Hyväksyn kohtaloni, minua siis ei ole olemassa.
Nyt on kyse narsistista, ei siis minusta jota ei ole olemassa.
13.06.2024 13:28
Pienisieluiselle narsistille arin aihe, narsismi ja palautteet narsistille.
13.06.2024 13:22
Sorry tarkoitus oli tiedustella syylääjältä nautintoaan.
Pääartistilla on kaikkiin oireiluihinsa ääriesimerkit.
09.06.2024 22:03
Saitko vahvankin internetorkun?
09.06.2024 21:55
5 / 81