Miksi Tripadvisorit ovat olemassa?

Anonyymi-ap

"jokainen joka on matkustanut paljon, osaa hakea ruokapaikkansa, ilman mitään triptrappeja, kädettömiä ukkoja... "

-Sanoo kuponkiruokalan vakiasiakas Hua Hinista. Hän on löytänyt jo ravintolan alle kymmenessä vuodessa Hua Hinista.

Arvostelusivustoja ja testejä on kaikesta. Viihde-elektroniikka, autot, elokuvat, tietokoneet, puhelimet, ravintolat jne. On aina ollut.

Michelin- ravintoloiden rankkaaminen oli aluksi vain pääteiden läheisyydessä olevien hyväksi havaittujen ravintoloiden merkitseminen tiekarttaan kauan aikaa ennen gepsejä.

Aina kun hankin esim uuden puhelimen, katson siitä tiedot ja vertailut puolueettomilta tahoilta. Ne pitää hyvin paikkaansa.

En suinkaan osta kaikkia puhelimia ja testaa niitä itse. En myöskään osta ensimmäistä vastaantulevaa telkkaria, katsomatta mitä siitä on tykätty.

Samaten katson imdb:stä elokuvan saamat pisteet ennen katselua. Pitää täysin kutinsa ettei noin alle 6,2 pistettä saanut ole katsomisen väärti.

Ravintoloiden osalta on selvää että jokaisesta niistä saa ruokaa ja halvoissa thaimaalaisissa ravintoloissa ruoka on varsin identtistä perusruokaa, jolloin täyttyy ruokalan määritelmä.

Perusruoka riittää useimmiten, mutta kun lähdetään ravintolaan viettämään laatuaikaa illallisen tai juhlavan päivällisen merkeissä, niin silloin haetaan ravintolakokemusta, eikä vaan mahan täyttymistä.

Tehtiin aikoinaan kaupunkimatkoja Eurooppaan useasti. Kaupunkeihin joissa ei koskaan käyty aiemmin.

Viikonlopun kestäville matkoille tarvitaan ennakkotietoa siitä mikä meininki kohteessa. Se on liian lyhyt aika harhailla ilman tietoa ja kaikille ei riitä se että tenuaa yksin huoneessaan, kuten possokenraali.

Samalla tavalla katsottiin mitä kaupungilla on nähtävää koettavaa, kuin valkattiin ravintolat. Pöytävarauksetkin kun tarvitaan suosituimpiin ravintoloihin ja ne voi olla varattava viikkoja etukäteen.

Jopa Nangrongissa joutuu varaamaan etukäteen ja joskus esittämään toiveet että minkälaista, jos on pieni paikka.

Jossakin Roomassa on 10 000 ravintolaa. Siitä vaan sitten yhden viikonlopun aikana löytämään suosikkinne.

Tripadvisor on todella hyvä ja toimiva. Sen ainoa ongelma on että suosituimmat mestat on aina täynnä ja tarvitsee ennakkovaraukset.

Siellä välittyy kommenteissa arvostus hyvän ruoan lisäksi ilmapiiriä kohtaan. Arvostellaan tarjoilu, asiakkaan huomioon ottaminen jne.

2010

23

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

tuollaiset paikat on yleensä ravintoloina, ovat subjektiivisia kokemuksia, ihmisellä on taipumus antaa hyvä arvio, koska on itse valinnut paikan, olen työni puolesta viettänyt laatuaikaa varsin paljon ravintoiloissa, ainoa varma tapa tietää onko ravintola hyvä on syödä siellä useasti, kymmeniä jopa sata kertaa, silloin huomaat että onko ruoka tasalaatuista, hyvin valmistettu, jos käyt 100 kertaa jossain syömässä se ei voi olla huono ruokapaikka, nuo sinun juttusi on ihan huuhaata, alusta loppuun, täysin vailla kokemusta. Triptrap rulettaa. Miten helvetissä olet pärjännyt ennen nettiaikaa, minä valitsen ravintolan sen mukaan millaista porukkaa siellä on, jos haluan thairuokaa, menen paikkaan missä on paljon thaikkuja, falleruokaa kun haluan menen paikkaan missä on paljon farangeja.

Vai katselet sinä leffadatabasesta elokuvan arvostelun ennenkuin katselet sen, katselen vähän elokuvia pääosin tv-sarjoja, mutta katson ensin onko leffa tehty kirjan pohjalta, sitten kannattaa lukea vielä kirja, jos luit sen viides lapsi kirjan, Doris Lessingin kirjottama, kai sinä sentään olet lukenut kaikki nobel kirjalijat, edes suomalaiset, eli ihmisiä suviyössä, Frans Emil Sillanpää.. ainoa suomalainen nobelisti kirjallisuudesta, löytyy myös leffana.

• Anonyymi

Milloin saarikyrpå olet käynyt oikeassa ravintolassa? Laittamiesi kuvien perusteella syöt ainoastaan halvoissa ruokaloissa.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin saarikyrpå olet käynyt oikeassa ravintolassa? Laittamiesi kuvien perusteella syöt ainoastaan halvoissa ruokaloissa.

Tuhansia kertoja, paljonko sinä... 30 vuoden aikana olen hyvin harvoin syönyt muualla... entä sinä... onko sinulla vaikeuksia, itsesi kanssa kun olet huolissasi minun ruokailusta, sinun ruuat tulee laitoskeittiöstä, voin vakuuttaa... duunissa säin pääosin amican lounasravintoloissa melkein joka päivä, viikonloput jyväskylässä mirka nimisessä ravintolassa.

• Anonyymi

Hupaisaa... Hui Hain Huu Haa Hupiukolta pääsi taas kostea aivopieru.

"ainoa varma tapa tietää onko ravintola hyvä on syödä siellä useasti, kymmeniä jopa sata kertaa, silloin huomaat että onko ruoka tasalaatuista, hyvin valmistettu, jos käyt 100 kertaa jossain syömässä se ei voi olla huono ruokapaikka"

Tuossa hän kertoo sen itse, että miten on mahdollista asua 10 vuotta Hua Hinissä ja kertoa esimerkiksi, että Hua Hinistä ei saa aamupuuroa aamulla, tai että massaman curry on intialainen ruoka. Tottahan tuo on, että jos asuu 10 vuotta Hua Hinissä ja käy satoja kertoja ruokailemassa VAIN kahdessa tai kolmessa keskimääräistä kehnommassa rekkamiesten ruokalassa, niin silloin ei vaan voi omata vertailu kohtia siihen, millainen on oikeasti hyvä ravintola.

Heh heh mikä hupiukko tämä tollukka onkaan kyrvånsyylineen, ja vieläpä itse tätä tiedostamatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuhansia kertoja, paljonko sinä... 30 vuoden aikana olen hyvin harvoin syönyt muualla... entä sinä... onko sinulla vaikeuksia, itsesi kanssa kun olet huolissasi minun ruokailusta, sinun ruuat tulee laitoskeittiöstä, voin vakuuttaa... duunissa säin pääosin amican lounasravintoloissa melkein joka päivä, viikonloput jyväskylässä mirka nimisessä ravintolassa.

Misi sinulla ei sitten ole kuvia ravintoloista.

• Anonyymi

Ihmiset on varsin rehellisiä noilla sivuilla ja otokset ovat isoja, jopa tuhansia arvosteluja.

Ne arvostellaan hyvässä ja pahassa ja myös siinä oliko se hinnan väärti.

Jos olet vaimosi kanssa viettämässä hääpäivää vieraassa kaupungissa ja haluat viedä hänet illalliselle, niin menetkö ravintoloiden ovista kurkistamaan millaisia ihmisiä siellä syö?

Montako ravintolaa kurkistelet, ennenkuin teet päätöksen ja kävellenkö hoidat etsinnän? Kauanko siihen menee?

Kun suurin osa antaa Tripissä kiitettävän arvosanan, et tule pettymään. Se on kuin vakuutus ja säästää aikaa.

Sinun juttusi perustuu siihen että kumpi kuppila on halvempi ja kumpaanko kehtaatte mennä kirppisvaatteissa.

Niin ja se kiitettävä ravintola ei ole automaattisesti sen kalliimpi, mutta varmuudella se on keskivertoa parempi.

Sivustot on hyvin suosittuja ja siellä on tuhansia asiakkaiden ottamia kuvia jotka selkiyttää valintaa ja menua.

Exäni titteli oli matkailuasiantuntija aiemmin ja hän otti kohteesta aina kaiken selville ja sen päälle ostettiin jokin opus.

Harhailemalla saa kokemusta harhailusta. Ei muusta.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi Numba.

Minäkin voin vakuuttaa, että olen varsin hyvin ravittu https://aijaa.com/fr5Svo

> § <

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset on varsin rehellisiä noilla sivuilla ja otokset ovat isoja, jopa tuhansia arvosteluja.

Ne arvostellaan hyvässä ja pahassa ja myös siinä oliko se hinnan väärti.

Jos olet vaimosi kanssa viettämässä hääpäivää vieraassa kaupungissa ja haluat viedä hänet illalliselle, niin menetkö ravintoloiden ovista kurkistamaan millaisia ihmisiä siellä syö?

Montako ravintolaa kurkistelet, ennenkuin teet päätöksen ja kävellenkö hoidat etsinnän? Kauanko siihen menee?

Kun suurin osa antaa Tripissä kiitettävän arvosanan, et tule pettymään. Se on kuin vakuutus ja säästää aikaa.

Sinun juttusi perustuu siihen että kumpi kuppila on halvempi ja kumpaanko kehtaatte mennä kirppisvaatteissa.

Niin ja se kiitettävä ravintola ei ole automaattisesti sen kalliimpi, mutta varmuudella se on keskivertoa parempi.

Sivustot on hyvin suosittuja ja siellä on tuhansia asiakkaiden ottamia kuvia jotka selkiyttää valintaa ja menua.

Exäni titteli oli matkailuasiantuntija aiemmin ja hän otti kohteesta aina kaiken selville ja sen päälle ostettiin jokin opus.

Harhailemalla saa kokemusta harhailusta. Ei muusta.

2010

Minä olen ostanut lovely planet kohdetta koskevan kirjan jos olen sinne matkannut, se on hyvä tapa hankkia tietoa paikasta minne on menossa, eikä tarvitse etsiä netistä mitään, kun ei ollut nettiäkään nämä triptrapit on 2000 luvun asioita, kuten kysyin millä olet tullut toimeen kun nettiä ei ollut olemassa, nykyään lovely planet kirjat eivät ole saman tasoisia kun 90 luvulla, koska netti on vallannut markkinat, myös turismissa... Kun vaimoni täytti 50, kysyin thaikku kaverilta minne kannattaa viedä vaimo ja kaverimme syömään, hän kertoi cha-amissa on iso ravintola, jossa on hyvä ruoka, mutta ei ihan halpa, pitää myös käsittää että se mitä minä pidän halpana, voi olla thaikuista helvetin kallis, 12 henkilöä josta neljä lapsia, yhteensä 5800 bahtia... thaikuille tämä hintataso on hyvin kallis, muutaman sata bahtia nokka, kun thaikut käyttävät 100-200 bahtia ruokaan vrk...

Rakas lapsi, hinta on täällä suhteellinen, ja minä tarkoitin ruokaa arkisellaista, teemme kotona hyvin vähän, ostan kaiken valmiina... minä tiedän omakohtaisesta kokemuksesta että khuntoy on erittäin hyvä ravintola, olen syönyt siellä ainakin 1000 kertaa, samoin isan ravintolassa.... sinun on turha jauhaa paskaa sillä tiedän mitä puhun, miksi minun pitäisi etsiä ravintola jostain muualta kun tiedän että ruoka on tuolla erinomaista, en minä tarvitse paskaakaan kenenkään mielipiteitä, olen syönyt tuhansia kertoja amican ravintoissa, eikä kukaan varmasti ala vinkumaan asiasta yhtään mitään... kuten tuhannet muutkin suomalaiset...

Sinä lapsirakas et näytä käsittävän että minä puhun arkiruokailusta, joka on joka päiväistä, ympäri vuoden, meidän on kahdelle ihmiselle turha valmistaa ruokaa, se tulee halvemmaksi ostaa vaikka eri ruuat kummallekin kaksi kertaa päivässä, kun tehdä itse kotona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen ostanut lovely planet kohdetta koskevan kirjan jos olen sinne matkannut, se on hyvä tapa hankkia tietoa paikasta minne on menossa, eikä tarvitse etsiä netistä mitään, kun ei ollut nettiäkään nämä triptrapit on 2000 luvun asioita, kuten kysyin millä olet tullut toimeen kun nettiä ei ollut olemassa, nykyään lovely planet kirjat eivät ole saman tasoisia kun 90 luvulla, koska netti on vallannut markkinat, myös turismissa... Kun vaimoni täytti 50, kysyin thaikku kaverilta minne kannattaa viedä vaimo ja kaverimme syömään, hän kertoi cha-amissa on iso ravintola, jossa on hyvä ruoka, mutta ei ihan halpa, pitää myös käsittää että se mitä minä pidän halpana, voi olla thaikuista helvetin kallis, 12 henkilöä josta neljä lapsia, yhteensä 5800 bahtia... thaikuille tämä hintataso on hyvin kallis, muutaman sata bahtia nokka, kun thaikut käyttävät 100-200 bahtia ruokaan vrk...

Rakas lapsi, hinta on täällä suhteellinen, ja minä tarkoitin ruokaa arkisellaista, teemme kotona hyvin vähän, ostan kaiken valmiina... minä tiedän omakohtaisesta kokemuksesta että khuntoy on erittäin hyvä ravintola, olen syönyt siellä ainakin 1000 kertaa, samoin isan ravintolassa.... sinun on turha jauhaa paskaa sillä tiedän mitä puhun, miksi minun pitäisi etsiä ravintola jostain muualta kun tiedän että ruoka on tuolla erinomaista, en minä tarvitse paskaakaan kenenkään mielipiteitä, olen syönyt tuhansia kertoja amican ravintoissa, eikä kukaan varmasti ala vinkumaan asiasta yhtään mitään... kuten tuhannet muutkin suomalaiset...

Sinä lapsirakas et näytä käsittävän että minä puhun arkiruokailusta, joka on joka päiväistä, ympäri vuoden, meidän on kahdelle ihmiselle turha valmistaa ruokaa, se tulee halvemmaksi ostaa vaikka eri ruuat kummallekin kaksi kertaa päivässä, kun tehdä itse kotona.

Ja yritä edes huikan sivistää itseäsi vaikutat idiootille, puhumattakaan laiffilasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Khuntoy ei ole mikään ravintola, vaan halpa ruokala.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lovely Planet ja Lonely Planet ovat kaupallisia mainoskirjoja, joihin hiljaisuudesta kärsivät kohteet ostavat palstatilaa.

Ne ovat vanhentunutta ja kaunisteltua kuvaa "paratiisikohteista", joissa ei kukaan käy.

Aikamoinen hupiukko olet kirjoinesi, kun kerrot tietävästi rakentamisesta kaiken kun
        isäukko sinulle osti opuksen vuosimallia 1960 ja kerroit lukeneesi sen kahdesti. Sinun päähäsi kun ei tartu edes Gyproc- ruuvi ja mitään et ole ikinä rakentanut.

Tripadvisor on asiakkaiden palautteeseen ja arviointiin perustuva, aina ajankohtainen. Sieltä voit lukea palautteet vuosienkin varrella.

Kerroinkin joskus kun oli pakko antaa Chiang Main John´s Placelle murska-arvio surkeimmasta tarjoilusta ja ikävästä ilmapiiristä.

"Tarjoilijat" vaan rupatteli keskenään, vaikka oltiin jo vartti istuttu ainoina asiakkaina.
        Meitä kaksi isoa kaljua miestä kovin nälkäisinä ja janoisina.

Lopulta tyttö tulee siihen hajamielisen näköisenä menujen kanssa, eikä puhu mitään.
        Valittiin siitä joku 6-7 annosta ensi alkuun plus riisit, että miksaillaan niitä yhdessä.

Tilattiin vodkashotteja jatkuvasti palan painikkeeksi. Ruoka oli ihan ok, perinteistä thaikkua, mutta annokset kovin pieniä. Tilattiin 6-7 annosta lisää riiseineen.

Tytöt kurkkivat oven raosta että meinaako nuo hevoset syödä kaiken? Syötiin toki ja tilatiin jälkiruokaa ja lisää vodkaa.

Tässä vaiheessa tytöt olivat hakeneet "Johnin" paikalle, joka on kitukasvuinen apinanaama Camelin siirtomaaherra- asussaan stetsoni päässä.

Ei tervehtinyt vaan tuijotti meitä. Alkoi mennä ruokahalut. Sitten hän kuiskutteli tytöille jotakin ja pian tyttö toikin jälkiruokien sijaan välilaskun.

"John" siis pelkäsi että me syödään monella tonnilla ja jätetään maksamatta. Tästä tulistui myös erittäin varakas kaverini ja kaivoi lompakkonsa taskusta, velasi pöytään laskun verran joka oli viitisen tonnia, ja laittoi siihen vielä pari tonnia päälle ja nousi seisomaan että nyt lähdetään vittuun täältä.

Piti minunkin kantaa korteni kekoon ja otin lompakostani nipun satasen seteleitä jotka heitin Johnin rinnuksille ja sanoin että "tip for you Sir"

Tarjoilijat sanoi ujosti "Soli sööl" kun kävltiin ulos. Tripistä kun lukee, ei oltu ainoita jotka saaneet sysipaskaa tarjoilua siellä.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lovely Planet ja Lonely Planet ovat kaupallisia mainoskirjoja, joihin hiljaisuudesta kärsivät kohteet ostavat palstatilaa.

Ne ovat vanhentunutta ja kaunisteltua kuvaa "paratiisikohteista", joissa ei kukaan käy.

Aikamoinen hupiukko olet kirjoinesi, kun kerrot tietävästi rakentamisesta kaiken kun
        isäukko sinulle osti opuksen vuosimallia 1960 ja kerroit lukeneesi sen kahdesti. Sinun päähäsi kun ei tartu edes Gyproc- ruuvi ja mitään et ole ikinä rakentanut.

Tripadvisor on asiakkaiden palautteeseen ja arviointiin perustuva, aina ajankohtainen. Sieltä voit lukea palautteet vuosienkin varrella.

Kerroinkin joskus kun oli pakko antaa Chiang Main John´s Placelle murska-arvio surkeimmasta tarjoilusta ja ikävästä ilmapiiristä.

"Tarjoilijat" vaan rupatteli keskenään, vaikka oltiin jo vartti istuttu ainoina asiakkaina.

Lopulta tyttö tulee siihen hajamielisen näköisenä menujen kanssa, eikä puhu mitään.
        Valittiin siitä joku 6-7 annosta ensi alkuun plus riisit, että miksaillaan niitä yhdessä.

Tilattiin vodkashotteja jatkuvasti palan painikkeeksi. Ruoka oli ihan ok, perinteistä thaikkua, mutta annokset kovin pieniä. Tilattiin 6-7 annosta lisää riiseineen.

Tytöt kurkkivat oven raosta että meinaako nuo hevoset syödä kaiken? Syötiin toki ja tilatiin jälkiruokaa ja lisää vodkaa.

Tässä vaiheessa tytöt olivat hakeneet "Johnin" paikalle, joka on kitukasvuinen apinanaama Camelin siirtomaaherra- asussaan stetsoni päässä.

Ei tervehtinyt vaan tuijotti meitä. Alkoi mennä ruokahalut. Sitten hän kuiskutteli tytöille jotakin ja pian tyttö toikin jälkiruokien sijaan välilaskun.

"John" siis pelkäsi että me syödään monella tonnilla ja jätetään maksamatta. Tästä tulistui myös erittäin varakas kaverini ja kaivoi lompakkonsa taskusta, velasi pöytään laskun verran joka oli viitisen tonnia, ja laittoi siihen vielä pari tonnia päälle ja nousi seisomaan että nyt lähdetään vittuun täältä.

Piti minunkin kantaa korteni kekoon ja otin lompakostani nipun satasen seteleitä jotka heitin Johnin rinnuksille ja sanoin että "tip for you Sir"

Tarjoilijat sanoi ujosti "Soli sööl" kun kävltiin ulos. Tripistä kun lukee, ei oltu ainoita jotka saaneet sysipaskaa tarjoilua siellä.

2010

Ja se kysymykseni oli että millä tavoin löydät vaikkapa Pariisista romanttiseen illalliseen soveltuvan ravintolan, kun olette siellä vain yhden illan?

Vastaisitko kysymykseen? Vastaus ei ole kokemus eikä ovista kurkkimalla, koska siellä on tuhansia ja tuhansia ravintoloita satojen neliökilometrien alueella josta valita.

Miten valitset sen teille parhaan?

2010

• Anonyymi kirjoitti:

Ja se kysymykseni oli että millä tavoin löydät vaikkapa Pariisista romanttiseen illalliseen soveltuvan ravintolan, kun olette siellä vain yhden illan?

Vastaisitko kysymykseen? Vastaus ei ole kokemus eikä ovista kurkkimalla, koska siellä on tuhansia ja tuhansia ravintoloita satojen neliökilometrien alueella josta valita.

2010

No mutta johan on ottanut triptrappeli pahasti pieneen sieluun kun muistaa varsinkin sen että trippelinaamailu on osoitettu kloonilleen Laiffille.

Juttu on niin että tottakai ihmiset suunnittelevat mm. hääpäiviään mutta kloonilaiffin kanssa keskustelu oli se että hän ennalta matkaa suunnitellessaan tekee paperille listaa missä syö kun on perheensä kanssa paratiisissa.

Normaali matkailija ei elä ennalta tehtyjen suunnitelmien mukaan vaan hankkii matkailukokemuksia matkaillen.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

No mutta johan on ottanut triptrappeli pahasti pieneen sieluun kun muistaa varsinkin sen että trippelinaamailu on osoitettu kloonilleen Laiffille.

Juttu on niin että tottakai ihmiset suunnittelevat mm. hääpäiviään mutta kloonilaiffin kanssa keskustelu oli se että hän ennalta matkaa suunnitellessaan tekee paperille listaa missä syö kun on perheensä kanssa paratiisissa.

Normaali matkailija ei elä ennalta tehtyjen suunnitelmien mukaan vaan hankkii matkailukokemuksia matkaillen.

Missä muualla kyrvånsyylä matkailee kun Suomi24 keskustelupalstalla?

• SENSSU kirjoitti:

Niin ja klooni vielä kertoi tilanneensa kännykkään ilmoitukset aina kun joku arvostelee paikkaa jonka kirjannut ehdokaspaikaksi.

• SENSSU kirjoitti:

Niin ja klooni vielä kertoi tilanneensa kännykkään ilmoitukset aina kun joku arvostelee paikkaa jonka kirjannut ehdokaspaikaksi.

Ja mitä tulee mieleesi jääneeseen kokemukseesi täällä Chiang Maissa niin olemuksesi ja käytöksesi sekä alkoholismisi tiedossa ollen kirjoitat vielä että: "Tilattiin vodkashotteja jatkuvasti palan painikkeeksi", niin ei jää lainkaan epäselväksi että sinä olet provosoinut tilanteen juuri sellaiseksi, mitä muut ravintolassa olevat asiakkaat eikä henkilökunta kaipaa.

Kun ravintolassa yksi pöydällinen kännissä polleilee tilaten monta kertaa ravintolan ruoka-annokset ja jatkuvasti tilaa viinaa, niin varmuudella sivuseuraamuksena on örveltämistä joka on sun peruskäyttäytymismalli, niin ravintolalle on yhdentekevää sun rahas vaan pääasia myös muiden asiakkaiden nautinnon turvaamiseksi on päästä sinusta eroon.

Mitä luulet muiden asiakkaiden kirjoiteleen triptrappiin kokemuksestaan joutua ruokailemaan kaltaistesi kanssa?

Mainitsemasi kuppila on ihan mukava kattoterassin johdosta, siellä saa drinksun juoda myös myyntikiellon aikaan, koska kerroksien johdosta henkilökunta kykenee eliminoimaan mahdollisen tarkastajan kontrollin noutaen lasit pois pöydästä ennen tarkistajan kapuamista terassille.
        Muutenkin leppoinen paikka seurata kaupunin vilskettä / liikennettä.

Kerrot Chiang Main olevan sulle tuttu ja viet ystäväsi kyseiseen paikkaan ruokailemaan.
        Ei ihan heti tulisi mun mieleeni kun tarjolla on lähietäisyydellä myös .... triptrappeleitasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010

Lätinää täysin tyhjää lätinää lovely planet on asiantuntijoiden kirjoittama kirjasarja, joka oli alansa ehdoton ykkönen, jos syöt kerran jossain ruokapaikassa, se ei tee sinusta mitenkään kyseisen paikan asiantuntijaa... rakennustekniikan perustekniikka opetti sen että avoviemäreitä navetassa ei mitenkään voi alipaineistaa, ei siis mitenkään eikä niitä voi edes sukittaa... eikä suomessa avoviemäreitä muualla ole. se on vain köyhien maiden ongelma... Michelin sarjan oppaita on kanssa kehuttu että voit ostaa sieltä mainostilaa, mutta tähtiä et voi ostaa.

kun olet syönyt 20 kertaa samassa paikassa voit alkaa arvostelmaan paikkaa, eikä havaintosi ole subjektiivinen vaan objektiivinen, kokemukseen perustuva...

Minä ole rakentanut paljon, lapsena leegoilla, ja alumiini mechanoilla joita minulla oli paljon... tietokoneitakin olen rakentanut satoja jollen tuhansia...

Sulla on vähän sellainen ongelma, että vastaan esittämääni kysymyksiin, tavalla jotka eivät liity mitenkään kysymykseen, siis kun olet kertomasi mukaan matkaillut 80 luvulla, 90 luvulla ulkomailla, miten valitsit kohteesi, ovista kurkkimalla ?.

Kuten sanoin aikaisemmin kysyn joltain tutulta, kaverilta, yms. sinun kanssasi on kuin pelaisi pulun kanssa shakkia, tai edes paskahousua.
        By NumBall HHN 63v.

• Anonyymi kirjoitti:

Lätinää täysin tyhjää lätinää lovely planet on asiantuntijoiden kirjoittama kirjasarja, joka oli alansa ehdoton ykkönen, jos syöt kerran jossain ruokapaikassa, se ei tee sinusta mitenkään kyseisen paikan asiantuntijaa... rakennustekniikan perustekniikka opetti sen että avoviemäreitä navetassa ei mitenkään voi alipaineistaa, ei siis mitenkään eikä niitä voi edes sukittaa... eikä suomessa avoviemäreitä muualla ole. se on vain köyhien maiden ongelma... Michelin sarjan oppaita on kanssa kehuttu että voit ostaa sieltä mainostilaa, mutta tähtiä et voi ostaa.

kun olet syönyt 20 kertaa samassa paikassa voit alkaa arvostelmaan paikkaa, eikä havaintosi ole subjektiivinen vaan objektiivinen, kokemukseen perustuva...

Minä ole rakentanut paljon, lapsena leegoilla, ja alumiini mechanoilla joita minulla oli paljon... tietokoneitakin olen rakentanut satoja jollen tuhansia...

Sulla on vähän sellainen ongelma, että vastaan esittämääni kysymyksiin, tavalla jotka eivät liity mitenkään kysymykseen, siis kun olet kertomasi mukaan matkaillut 80 luvulla, 90 luvulla ulkomailla, miten valitsit kohteesi, ovista kurkkimalla ?.

Kuten sanoin aikaisemmin kysyn joltain tutulta, kaverilta, yms. sinun kanssasi on kuin pelaisi pulun kanssa shakkia, tai edes paskahousua.
        By NumBall HHN 63v.

Saitko vahvankin internetorkun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010

Huvittaa tuo kysymyksesi 20 vuotishääpäivästä kun sinulla ole sellaiseen mitään mahdollisuutta.

• SENSSU kirjoitti:

Saitko vahvankin internetorkun?

Sorry tarkoitus oli tiedustella syylääjältä nautintoaan.

Pääartistilla on kaikkiin oireiluihinsa ääriesimerkit.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Sorry tarkoitus oli tiedustella syylääjältä nautintoaan.

Pääartistilla on kaikkiin oireiluihinsa ääriesimerkit.

Ei haittaa, terkkuja.

• Anonyymi

Yksikkökaksikko Saarisenssu onnistui humalapäissään riitelemään itsensäkin kanssa kun Senssu sinisellään kyseeli Pasaselta että saiko tämä internetorkkuja kirjoittaessaan.

Matkailun historian älyttömimpiä kommentteja, mitä olen koskaan lukenut:

"Normaali matkailija ei elä ennalta tehtyjen suunnitelmien mukaan vaan hankkii matkailukokemuksia matkaillen" (ja tuo tulii "kummankin" sankarin suusta)

Suunnitelma on tehty jo silloin kun olet valinnut kohdetta ja kun olet valinnut lentoyhtiön ja kun olet valinnut hotellin. Kai sinulla jotkin kriteerit on olleet näille valinnoille vai oletko tikalla heittänyt karttapalloa sokkona?

Seuraavaksi sinun tulee katsoa mitä tarjottavaa kohteella on, mitä nähtävyyksiä, mitä tekemistä ja mitä siellä on turistit diganneet, mitä suosittelevat.

Katsos kun yksittäisellä ihmisellä ei ole taikavoimia, joilla hän omatoimisesti vaistoaa mihin suuntaan laittaa nahkaisten sandaalien kärjet osoittamaan.

Kutsun tuota sinun matkailuasi hortoiluksi ja maleksimiseksi, josta sinulla on laaja kokemusta vuokraluukkusi kotinurkilta, ettei punkero eksy.

Vai kehuskelet sinä avioliittosi pituudella sen ilmiselvästi vajaaälyisen ropelikorvan kanssa, joka on kuin Amin Asikaisen ja Jari Tervon avioton lapsi.

Eipä siinä paljoa romantiikkaa suhteessanne ole ollut. Maistraatissa häät, ei yhteisiä lapsia, ei häämatkoja ja hääpäivänä vedetään kuponkiruokalassa sontaa naamariin vai oliko tällä kertaa kaalia kulhossa kotioloissa?

2010

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4790
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1332
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      127
      1111
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1055
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      253
      950
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      71
      942
    Aihe