Vapaa kuvaus

Aloituksia

352

Kommenttia

1616

1. Ok, siis että harjoittelee suljetulla alueella, kuten radalla, niin täytyy olla kisarenkaat, että voi kokeilla uskaltaako kallistaa pyöräänsä.

Puhut turvallisuudesta ja samalla väärin pakkaamisesta ja kelvottomalla renkaalla ajamisesta.

Joka poika osaa kahvaa kääntää ja ajaa suoraan niin lujaa kuin uskaltaa tai pyörä menee.
    Minä olen uskaltanut vauhtiin 275 omalla Hondallani.

Sulla on vahva tarve soittaa turpaasi aiheen mausteena ja edelleenkin, varsin olet paljon tietoinen minusta ja pian olen taasen mielikuvitushenkilö.
  2. Pulupelaamista Tyttö2010Neitisen99,9%Säännöin.

Tytön aloituspelilaudallinen ja minun siirtoni
    Nähtäväksi jää Tytön siirrtot.

Annat siis ymmärtää että sinun henk koht onnesi ja menestyksesi salaisuus elämässä oli lapsuus Vaasan keskustassa, eikä syrjäseudulla junttilassa?
    Miten aiheeseen liittyy onni ja menestys, entä salaisuus?
    En keskustassa, mutta en myöskään ilman ikätovereita kuten sinä.
    Lahti ei ole syrjäseutua, mutta sinä et ole Lahdesta.

Sinulla siis ei ollut turmiollinen nuoruus ja siksi sinusta tuli onnellinen suurmies? Sinua ei kiusattu, vaan todennäköisesti sinä kiusasit heikompiasi.
    Onnellinen suurmies, kommentti hymyilyttää.
    On turmiollista harrastaa katutappeluita.
    Mihin päätelmään perustuu väite, että jos ei ole kiusattu, niin on kiusaaja?
    Aina syy mikäli joutuu vuosikausien ajaksi kiusatuksi parhaan kaverinsa toimesta, mikä on ollut syy sinun kiusaamisellesi?

Perheessänne ei siis ollut alkoholin tuomia ongelmia ja näin sinusta kasvoi tasapainoinen sairaseläkeläinen, joka ei kärsi fobioista eikä pelkotiloista.
    Ei ole ollut perheessä alkoholin tuomia ongelmia kuten sinulla, jonka isä jopa menehtyi alkoholisminsa johdosta.
    Ihmisen tasapainoisuuteen vaikuttaa moni asia, myös ongelmat.
    Pelkotila on vahva kun uskaltaa sinun tavoin aukoa päätä internetissä samalla kertoen että pysyt olosuhteissasi.

Toisin kuin Pattayan rakkaasi, olet sosiaalisesti erittäin lahjakas, saunailtojen sanaseppo, kokousten Sarasvuo, parkettien partaveitsi ja laaturavintoloiden naistennaurattaja.
    En ole todellakaan henkilö kuten sinä, että kaikessa täytyy olla pääartisti.

Et siis kärsi internetriippuvuudesta ja sinulla on mahtava kyky siniseen nimimerkkiin ja aivan mahtavasti rohkeana kuin leijona vaadit suurilla kirjaimilla kiljumalla huutaen paljastamaan Majuri Saariladan henkilöllisyydet.
    Aasin sanoihin viitaten ilman sinistä on luuseri.
    Olet itse riitasi aiheuttanut Numban kanssa ja syyllistät minut omista teoistasi perusteella että sinua on yllytetty, ei ole aikuisen ihmisen toimintaa.

Kun sitten katsotaan mihin tämä sinun lämmin lapsuus ja mahtava menestystarina työelämässä ja sosiaalisissa kuvioissa on johtanut, niin hetkinen.... -Se ei ole johtanut mihinkään.
    Olen työelämäni tuotoksena nykyisessä elämäntilanteessani jonka olen kertonut, eikä se sinun päätelmilläsi muuksi muutu.

Olet sairas yksinäinen ja rutiköyhä vajakki, kaiketi myös varsin rujo ja lähes liikuntakyvytön.
    Sinulla on paljon tietoa, mihin lienee perustuvan?

Sinulla ei ole rahaa, säästöjä, sijoituksia, taloa, mökkiä, autoa, moottoripyörää, venettä, perhettä, naista, lapsia, töitä, kielitaitoa, kavereita eikä harrastuksia.
    Näinkö on asia, sinähän sen tiedät.

Minulla on noita kaikkia, ja vieläpä useita. Lapsuuteni ei juurikaan ollut sen kummempi kuin muillakaan, enkä ole koskaan kokenut että siitä olisi jotakin traumaa jäänyt.
    Omat traumasi ilmenee yksinomaan tästäkin kirjoituksestasi.

Kiusaamisesta jäi se etten siedä sellaista laisinkaan ja puutun siihen aina sellaista nähdessäni.
    Olet siis ollut kiusattu.

Koen sen positiivisena asiana, sillä tiedän miten vakavasta asiasta on kyse ja minulla on kyky ja mahdollisuus auttaa. Sellaista miestä ei ole syntynytkään, joka jatkaa kiusaamista tai härnäämistä kauaa, silloin kun olen paikalla.
    Koet kiusaamisesi positiiviseksi asiaksi ja perusteeksi että ymmärrät.
    Tervepäiset kyllä ymmärtää vakavan asian ilman että on ollut uhri kuten sinä.

Minusta tuli varsin varakas, kiitollinen perheenisä joka asuu perheineen kivassa talossa. Mutta mitä sinusta tuli?
    Sinusta ei tullut mitään. Miten se on mahdollista, kun kerta sinulla oli hieno lapsuus?
    Sinusta tuli …. ja olet tietoinen mitä minusta tuli, mutta sitten seuraavassa vaiheessa väität minun olevan Tapsa, tai Numba ja lopuksi väität että minä olen molemmat.
    Sinua on mahdoton pitää järjellisenä.

Mitä tapahtui? Vaikeuttiko heikkolahjaisuutesi kunnon töihin pääsyä, et saanut naistakaan ja viina tuntui hyvältä lääkkeeltä näihin ongelmiin?
    Mihin mahtaa tämäkin väitteesi perustua.

Jotakinhan siellä on tapahtunut, kaikelle on syynsä ja ei sinusta muuten olisi tullut kitkerä läjä hevonpaskaa internetin ihmeelliseen maailmaan.
    KYLLÄ, KAIKELLE ON SYYNSÄ HYVÄ TYTTÖ.
    Sinun kohdalla vakavin PERUSSYY on minä, MinäÄÄ, MINÄÄÄäääÄÄÄÄ.
  3. Kiitos Tyttö2010Neitinen99,9%Pressa.
    Laitoin aloituksen seuraavan kestotilauksesi johdosta.

“Kolmas megavalehtelija Senssu kuuluu tismalleen samaan jengiin ja kattilaan ulosottovelkoineen ja katkeruuksineen.”

Olen lukuisia kertoja kertonut sinulle, miksi sinulla on kaksi exää ja nyt tuleva kolmas exä.
    Se johtuu siitä, että sinä et ole kykenevä käsittelemään mitään aihetta vääristelemättä sitä.
    Minä olen esittänyt sinulle isä-lapset viikonloppua edes yhden kerran vaatimattomissa olosuhteissa, jossa pääpaino on yhdessäolo.
    Sinun vastineesi asiaan on vertailut viidakkomajaan, törkeään pahoinpitelyyn ja mikä on matkailijoiden suosiossa.

“Arvovaltaisen karatemestarin ja jahtikapteenin vaatimattomuus ei ole matkailussa pop. Senssun idea viedä päiväkoti-ikäiset lapset viikoksi viidakkomajaan, jossa ei ole sähköä, puhelinverkkoa, ilmastointia, TV:tä eikä radiota, ei ole saavuttanut suurta suosiota matkailijoiden joukossa ja sitä asiaa käsiteltäisiin todennäköisesti käräjillä lapsen törkeänä pahoinpitelynä, kun toisit sieltä ne loiseläinten kuppaamat lapset korkeassa kuumeessa takaisin kotiin että kylläpäs oli mahtava reissu!
    Askeettisuus on nykypäivän saaristomatkailusta kaukana. Asiakkaiden vaatimustaso on korkea, ja siksi saaristossa on tarjolla fine diningia, luksusmajoja ja padelia.
    Toisin kuin lapseton, rahaton, aivoton ja vaimoton Senssu kuvittelee, matkailu ei ole mikään survival selviytymikilpailu, josta vain vahvimmat selviää loppuun saakka.”

Hyvä tyttönen.
    Kun minä puhun isän ja lastensa ajanvietosta keskenään ilman että äiti ja tai lastenhoitaja on mukana, niin sinä aktivoidut iltiksen matkailuasiaan perustuen päättelemään minun varallisuuttani, lapsettomuuttani, vaimottomuuttani ja aivottomuuttani.
    Juuri tuon kaltaisen käytöksesi johdosta sinä olet todellakin ansainnut jengisi pressan paikan.
  4. Hei rakas syntyperäinen juntti, selvennän hieman, että saat jatkaa minun ajattelemistasi, johon sinut on aivopesty kuten huomaat, heti herättyäsi.
    Kyllä, olen perheenisä ja asun täällä Chiang Maissa.
    Kyllä kuvasin Kuksan kerran käydessäni Hesassa, tosin autorampin kaiteen päällä, jota sinä et tiedä, koska et liene käyneen kuvauspaikalla, jossa ei ole roskiksia.
    Kyllä, kirjoilla olen Paraisilla, mikäli sillä tarkoitetaan suomen osoitetta.
    Ei pojalla ole yksityisopettajaa vaan ainoastaan opetuksen valvoja, johon asiaan voinet valveutua netistä mitä tarkoittaa kotiopetus, jota voi suorittaa siellä missä lapsi luonnollisesti on ja tässä tapauksessa täällä Chiang Maissa, jossa hän saa jopa lisäopintoja kansainvälisessä koulussa valinnaisissa aineissa lisäksi.
    Kelakortti on selviö suomen kansalaisille ja poikamme on suomen ja thaimaan kansalainen, eikä opiskelu täällä thaimaassa häneltä kelaetuuksia poista.
    Minä en sinulle elämääni viitsi purkaa tarinoiden mihin olen menossa, antaa Tytön hoitaa se puoli ja niinhän hän tekeekin.
    Liikuntakyvyssäni ei ole onelmaa ja varallisuuteni tai oikeastaan perheemme varallisuus on sitä luokkaa että minun ei tarvitse sinun tavoin haaveilla että sitten kun olen eläkkeellä olen miljonääri laskelminesi + perintösi, olen jo eläkkeellä ja … no antaas olla, sinähän tiedät.

Hyvää lypsypäivää ja terveisiä mansikille ja roiskeläpälle.
  5. Kiitos kysymyksistä, vastaan ja toivon sinulta vastavuoroisia mielellään asianmukaisia kommentteja.
    Perustietona että eikös vanhempi lapsi ole ekaluokkalainen.

Ja mitähän siellä kaikkein syrjäisimmässä ja vaatimattomimmassa mökissä sitten niiden lasten kanssa oikein tehdään?
    VASTAUS.
    Suomalaiset monet lapsiperheet viettävät kesäloma-aikaa vaatimattomilla huviloillaan, toiset jopa telttaillen.
    Yhdessäolo on tekemistä ja aikuisilla on kyky järjestää mitä mielenkiintoisimpia tekemisiä, jos vain on tahtoa.
    Mainitsemani syrjäisyys ja vaatimattomuus on irtaantumista hetkeksi siitä kaikesta ns. yltäkylläisyydestä ja tekiniikkasidonnaisuudesta, johon lapset nykyään kasvatetaan, että kuten sanoit, heillä on mielipiteensä.
    Kyllä varmasti on mielipiteensä kun huoneessaan on elokuvateatteri ja kivaksi tekemiseksi luokitellaan vain vesipuistot ym. puuhamaat.
    Mikä lienee Kympin oman isänsä kanssa, entä sinun TOP?

Kuulostaa joltakin perverssin unelmalta tuollainen majoittuminen.
    VASTAUS.
    En viitsi ottaa kantaa tuohon perverssiasiaan, mutta totean, että voihan niinkin ajatella, mikäli elämä täytyy olla joka hetki tasokasta, eikä koskaan voi kokea mitään todella vaatimatonta.
    Täällä Thaimaassa on runsaasti erittäin yksinkertaisia mökkejä tarjolla ja ovat suosittuja ihmisille, joille lomailussaan nauttivat keskinäisestä privaatista yhdessäolosta, se ei tarkoita sitä että ne mökit ei olisi siistejä vaatimattomuuksista huolimatta.
    Jos ei taso miellytä, niin mikäli on erähenkinen kuten Kymppi, niin telttavaihtoehtokin on.
    Suomessa paljon yövytään esimerkiksi laavuissa ja syrjäiset autiotuvat kuten metsähallituksen vuokraamat, on jo varattu tulevalle kesälle täyteen.

Jos heiltä kysyy mitä tehtäisiin, niin kukaan ei varmasti ehdota että mennään syrjäiseen mökkiin vain olemaan.
    VASTAUS.
    Ei varmasti ehdotakaan, koska heillä ei ole mitään käsitystä asiasta, kun heidän elinympäristössänsä on vain se parasta mitä rahalla saa.
    Mainitsemani viikko ei poissulje tekemisiä toisina aikoina sitä mitä lapset ehdottaa ja voihan toteuttaa vaikka kotiinpaluumatkalla sen, mitä lapset ehdottaa, siis kaksi kärpästä kuten tiedät.
    Mikäli isän ja lapsien yhdessäolon ohjelma on vain oleminen, niin on toki vakava syy jättää olemiset sikseen.
    Mitä arvelet jääneen Kympin lasten mieleen veneilyretkiltä, rantautumiset huippuravintoloiden laituriin ja ruokailut tähtiravintoloissa, tai kun isukki väsäs nuotion autiolle kalliosaarelle missä ei ollut mitään aktiviteetteja ja grillailivat makkaraa tikun nokassa ja muuta.

Teknologia, kuten sähköt ja vesijohdot on keksitty siksi ettei kaikki aika elämästä kulu perustarpeisiin, kuten veden kantamiseen ja lämmittämiseen.
    VASTAUS.
    Täällä thaimaassa pärjää ilman lämmittämistä ja vedet on pulloissa, mutta jos on riippuvainen sähköistä ja vesijohdoista, niin luonnollisesti sellaisen ihmisen ei tule poistua ns. hyvinvointialueeltaan kokiessaan kaiken elämän kuluvan kyseisien perustarpeiden tyydyttämiseen.

Partioretket ja eräretket on sitten erikseen ja se on harrastus joka tutustuttaa lapsia luontoon ja siellä selviämiseen, sekä kasvattaa kuntoa ja luonnetta.
    VASTAUS.
    Niin, se on harrastus, mutta mihinkään harrastukseen ei voi kiinnostua, mikäli lapselle tarjotaan vain sitä trampoliinia ja pomppulinnaa ym. vesipuistoa ja korostan sanaa VAIN.
    Kirjoitat tutustuttamisesta, niin eikös se olisi tutustuttamista luontoon, en siis tarkoita mitään henkiinjäämiskurssia selviämiseksi, enkä kunnon kohentamista.
    Lapset pitävät erittäin vaatimattomien taitojen oppimisesta, josta mainitsen muutamana esimerkiksi pajupillin valmistamisen, nuotion sytyttämisen, soutamisen, luonnosta syötävän marjan poimiminen suoraan suuhunsa, katsella tähtiä iltapimeällä isän kertoen tarinoitaan, jopa kun vietti aikaansa apinalauman kanssa, kun tunnelmaa luo sähköttömät kynttilät tai öljylyhty ja savut karkoittaa hyönteiset, listaa voisi jatkaa loputtomiin mutta tämä tässä.

Kokeile osaatko asianmukaisesti ottaa kantaa.
  6. Hei Tyttö20201Neitinen99,9%TOP5.

"Senssu opettaa lisäksi karatea, sukellusta ja road racingia.

Kaksi kertaa Ahvenanmaalla olivat pisimmät retket ja kävi hyvä munkki että ne tapahtui täydellisessä kesäsäässä.
    Menee TOP 5 joukkoon kaikista lomakokemuksistani."

Ymmärrän tahtosi saada palautetta kestotilauksesi johdosta, joten lupaan että saat sellaisen kunhan väsään, mutta koska vaivauduit jälleen noin pitkällä vollotuksella, niin pieni palaute kohteliaisuudesta.
    Palaute koskee oheista ja siitä sitten aikanaan lisää.
    https://ibb.co/rZBCznH

Sinun esimerkkisi on aina äärilaitaa, jonka johdosta totean, että Numba lienee tarkoittavan huviveneilyn tutkintoja ja sinä alkaat bablaamaan ammattimaisuudesta ja laivasatamista ym.

Minä olen elänyt veneilyn ja saariston merkeissä lapsesta asti ja sinulle on muutama veneily aiheuttanut kokemuksen TOP5.

Mihin sijalle olisi sijoittunut mökkiviikko saaristossa, joku prätkäreissu poika vaimon sijaan kyydissä, vaikkapa saaristoreitti yöpymisineen, prätkällä lautoin Ahvenanmaalle ja siitä Ruotsiin ja sitten Tukholman saaristoreitti, siis moottoripyöräillen?

Ehdotan sulle TOP YKKÖSTÄ.
    Jätä tietotekniikkasi kotiin, ota sammutettu Iphonesi mukaan jonka aukaiset vain vakavassa mahdollisessa tarpeessa.
    Ota kyytiin Korealaiset, ei vaimoa eikä lastenhoitajaa.
    Kerro kotona että tavataan viikon kuluttua.
    Käy ostamassa 12v laatikot kylmälle ja pakkaselle omansa ja lataa ne täyteen ruokaa ja johonkin laatikkoon säilykkeitä ym. joiden ei tarvitse olla kylmässä.
    Partiolaisille tuttuja varusteita ym. ja jne. kyllähän sinä tiedät.
    Vuokraa syrjäisin ja vaatimattomin majoitus jonka löydät.
    Elä lastesi kanssa yksi viikko, siis vain lastesi kanssa, se voisi olla ainakin heille muistamisen arvoinen TOP 1 jota voisi muistella myös aikuisena.

Eipä nyt sitten tällä kertaa muuta kuin että Tuut tuut ja että betoni on laastia.