Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
vh123
profiilit
vh123
vh123
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Et+nyt+yhtään+ymmärtänyt+mitä+olen+hakemassa,+eli+Android+Auto+-yhteensopivaa+soitinta.+Annapa+linkki+sellaiseen,+DIN+2+koko.
25.11.2019 11:00
Heko+heko.+Siis+soitin+väsähti.+Mutta+katsoin+mitä+neuvostasi+seuraisi.+Yetiäni+vastaavan+Karoqin+hinnaksi+veroineen+tuli+48+083,15+€.+Minä+kyllä+olin+tässä+asiassa+nyt+liikkeellä+muutaman+satasen+budjetilla+joten+antaa+olla.
25.11.2019 10:57
Kyllä,+Android+Auto+on+puhelimeen+asennettava+appi.+Mutta+jotta+siitä+on+mitään+iloa,+niin+auton+soittimen+on+tuettava+Android+Autoa+eli+osattava+keskustella+puhelimen+kanssa+(tapahtuu+ymmärtääkseni+USB-kaapelin+kautta).
Minullahan+(1)+auton+soitin+on+rikki+(ei+kannata+yrittää+korjata,+sanoo+maahantuoja),+ja+(2)+vaikka+soitin+toimisikin,+niin+se+ei+tue+Android+Autoa.
Kun+minulla+on+Android-puhelin,+niin+haluaisin,+että+(1)+minulla+on+kunnollinen+handsfree+jossa+vastapuolen+puhe+kuuluu+auton+kaiuttimista,+ja+mielellään+voisin+hyödyntää+autossa+olevaa+mikrofoniakin,+ja+(2)+voisin+käyttää+puhelimen+navigaattoria+auton+soittimesta+käsin.
DIN+2+-kokoisia+Android+Autoa+tukevia+soittimia+kyllä+löytyy,+mutta+ne+maksavat+noin+500+eurosta+ylöspäin.+Itse+näen+asian+niin,+että+249+euroa+maksanut+puhelimeni+tekisi+tässä+varsin+pitkälle+varsinaisen+työn,+ja+auton+soitin+toimisi+lähinnä+käyttöliittymänä,+joten+en+haluaisi+maksaa+siitä+moninkertaista+hintaa+puhelimeen+verrattuna.
Kaipailisin+siis+edullista+DIN+2+-kokoista+Android+Autoa+tukevaa+soitinta.+CD/DVD-pyöritintä+en+tarvitse,+kelvollinen+FM-viritin+tietysti+olisi+kiva+kun+puhelimen+internet-FM-appien+äänenlaatu+ei+ole+kummoinen+(enkä+tiedä+kuuluvatko+ne+Android+Auton+kautta+auton+kaiuttimista).+Lopuksi+vielä+selvennyksenä:+kiinalaisia+halpis-Android-soittimiahan+kyllä+löydän+netistä+vaikka+kuinka+paljon,+mutta+ne+ovat+vain+Android-pohjaisia+eivätkä+siis+tue+Android+Autoa.
25.11.2019 10:40
1 / 1