Vapaa kuvaus

Aloituksia

78

Kommenttia

3587

1. Täällähän on mukavan rauhallista

Kaikki keskustelevat mukavia, kuin vanhaan aikaan konsanaan :)
    Sinkut
    7
    40
  2. Vuoden vittumaisin päivä

Tämä ärsyttävä päivä muistuttaa meitä ätmejä siitä, ettei meistä koskaan tule isejä emmekä tule saamaan koskaan naista.
    Sinkut
    25
    38
  3. Mä oon hullu!

Hulhu ku pullosta tullu 😁
    Sinkut
    10
    37
  4. En ole enää Partakaweri ;(

Jouduin ajamaan partani koronan takia, kun maskia ei voinut käyttää parran kanssa. Nyt on mieli maassa. En näytä enää om
    Sinkut
    46
    36
  5. Wwuwuw on persu

Wwuwuw tuli kaapista tuossa toisessaketjussa ja tunnusti olevansa vankkumaton Timo Soinin kannattaja. HYKSin erikoislääk
    Sinkut
    6
    36
  6. Samat säännöt kaikille

Miksi osa palstalaisista saa mielestään multinikkailla oikein luvan kanssa, ja sitten osalle se on kiellettyä? Minuakin
    Sinkut
    196
    35
  7. Kaunis nainen joutuu vankilaan

Kunnon jännäjenna, jokaisen ätmin unelma. Rakkautta ja puukkoa <3 https://www.is.fi/viihde/art-2000006552132.html
    Sinkut
    10
    35
  8. Mistä vaahdottaisiin seuraavaksi?

Tapaus Jan1 käsitelty. Pönttis maanpaossa. Minkä kustannuksella revitellään seuraavaksi?
    Sinkut
    32
    34
  9. Tiina nauraa aisurimiehelleen

Tiina lähti viettämään "tyttöjen iltaa" ja päätyikin vieraan miehen matkaan. "– Lähdettiin kundien kanssa jatkoille. Yk
    Sinkut
    5
    34
  10. Vanhempien epäillään tappaneen vauvansa Suomessa

Juuri kun ylläpito kerkesi sensuroimaan aloitukseni lapsen kiduttamis tapauksesta, on toinen pariskunta epäiltynä oman v
    Sinkut
    6
    34
  11. Himoksella koronapanobileet

Tuonne kelpaisi ätminkin mennä koronaa levittämään. Sinne ei vaan ilmeisesti huolita yksinäisiä miehiä. https://www.is.
    Sinkut
    4
    33
  12. Wwuwuw-mainos suomi24:ssä

Olen kirjoittanut liian monta kertaa Wuhweli suomi24:ssä. Google ads tulkitsee, että mieleni tekee Suffelia ja tunkee se
    Sinkut
    4
    33
  13. Wwuwuw on ruma mies

Nenästään kasvaa hämähäkin jalkoja kuin Timo Soinilla konsanaan.
    Sinkut
    8
    33
  14. Kysymys islamista

Jos miehet ja neitsyet menevät seksiorgioihin paratiisiin, minne menevät käytetyt naiset?
    Sinkut
    14
    32
  15. Palsta haisee ummehtuneelle

Mites se nyt näin haisoopi hikiselle sukalle? Tänne tarvittaisiin paljon seksikkäitä naisia vaikka thaimaasta, ja hiekka
    Sinkut
    1
    31
  16. Persut järjestivät kakkukahvit vastaanottokeskuksen sulkemisen kunniaksi

Aika härskiä toimintaa :D. Vaikka kyllä itsekin kahvit keittäisin, jos moisesta vitsauksesta eroon pääsisin. https://ww
    Sinkut
    5
    30
  17. Siitepöly 2020

Viduddaa kun on nenä dukossa, silmät vuotaa ja väsyttää. Mitenkäs muut palstalaiset?
    Sinkut
    4
    30
  18. En näe häntä enää :(

Harrastusryhmäni, jossa myös ihastukseni käy, on lopetettu koronan vuoksi. Mites tässä nyt näin kävi?
    Sinkut
    11
    29
  19. Tunnustuksia

Olin ennen suvakki.
    Sinkut
    11
    28
  20. Palstalle pesiytynyt ätnejä

Millä niistä pääsee eroon?
    Sinkut
    45